Bretonnia Update Furiona
Re: Bretonnia Update Furiona
Furion zmienił item odzyskujacy wounda na one use only, jakby ktoś przeoczył.
Ale kmina dalej syta, cztery tury taki koleś wytrzyma.
Ale kmina dalej syta, cztery tury taki koleś wytrzyma.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
@debek 30 foot knights z lordem to 230 pts + 250 pts i 40 chlopa w super furionowej promocji z relikwia 380. Do tego dwa treby. I zostaje 1200 pts. Na inne zabawki. Wejdą kotr z bsb i duza baba i dwie trojki pegazow do irytowania przeciwnika.
Ja poważnie mysle nad fejka. Jest cavalry ma bonusy do life'a. Nie wysadzi lancy. A kara przeciwników z combatu czarami ofensywnymi które są hexami
Ja poważnie mysle nad fejka. Jest cavalry ma bonusy do life'a. Nie wysadzi lancy. A kara przeciwników z combatu czarami ofensywnymi które są hexami
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Relikwiarz nie ma zapisu 0-1 (Albo go przeoczyłem). Więc wystawiamy dwa i jedziemy do przodu
Poprawcie mnie, jeżeli się mylę.
Poprawcie mnie, jeżeli się mylę.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dwie można braść.
Tylko treby nie wchodzą. Kurna bylo łatwiej jak bylo jedno złożenie.
@debek moim zdaniem lepiej jest dać banner of def i mr 2 niż Holy icon.
Tylko treby nie wchodzą. Kurna bylo łatwiej jak bylo jedno złożenie.
@debek moim zdaniem lepiej jest dać banner of def i mr 2 niż Holy icon.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
2x Relikwiarz i holy icon. Masz 2 kloce piechoty z solidnym wardem i wygarem w cc (Bonusy z magii i relikwii) + Turbo warda na lancy. Wejdzie do tego jeszcze 1 treb. 1x3 pegazy + łucznicy i joł meni.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Wolo lolo - Jaka opcja! Duża magica z lifem z Verdant heart'em i przeciwnik łapie dwellersy co ture, do tego wszystkie nasze pozostałe czary od razu w polepszonej wersji. Druga rzecz patrze na tych Grail Knightow i coraz bardziej mi sie podobaja szczegolnie ze moga dostac banner ktory zwieksza ich odpornosc na strzelanie (chyba nawet preferowalbym chalons na pierwsze testy). Maja wygar chłopaki i nie potrzebuja bateryjek zeby działali.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dzisiaj zagrałem na naporowe krasnale. Moja rozpa nie zawierała wielu zabawek.
Fejka
Lord 1+ z rerolem, sword of heroes i virtue of audacity (taki budżetowy hkb )
bsb 1+ z rerolem, dorzut d6 do szarży
paladyn z Wyrmlancą 1+ z luckstone
Green Knight
10 kotr
10 errantów
5 MY
5 MY
3 PK
Treb
Naprzeciw mnie
Kloc longbeardów ze stubbornem i vangardem, kloc hammerersów ze stubbornem i vangardem i 20 slayerów ze stubbornem i scoutem Lord miał broń z asfem, no armour save, obniżającą WS i I. I powiem szczerze, że ta broń wygrała grę. Moim planem było ostrzelać z magii i treba longbeardów, zgarnąć za nich punkty a resztę odgiąć. Ogólnie za krasnalami ciężko jest teraz nadążyć. Magia krasnali to jakiś śmiech (mają dostęp do boundspelli). Brakło mi jednego wounda by ściągnać sztandar ze stubbornem z longbeardów (został champion i runesmith). Przeciwnik zmieścił lorda na tarczy pomiędzy pegazami i wyszarżował w bok turbolancy. Obniżył mi WS i I przez co nie zadałem ani jednej rany (ten item działa teraz na całą jednostkę) przegrałem o 1 i dwie 11 na kościach zadecydowały, że trzeba uciekać. Później 10 (zapomniałem o muzyku ) i kolejna 11 na panice na lancy z fejką. Ogólnie straciłem 5 modeli rycerzy i miałem 1600 pts za stołem Podsumowywując krasnale są teraz mega szybkie i jeszcze twardsze. Item obniżający inicjatywe jest pierwsza klasa. Nagle trafiasz na 5+ i ranisz na 5+.
Fejka
Lord 1+ z rerolem, sword of heroes i virtue of audacity (taki budżetowy hkb )
bsb 1+ z rerolem, dorzut d6 do szarży
paladyn z Wyrmlancą 1+ z luckstone
Green Knight
10 kotr
10 errantów
5 MY
5 MY
3 PK
Treb
Naprzeciw mnie
Kloc longbeardów ze stubbornem i vangardem, kloc hammerersów ze stubbornem i vangardem i 20 slayerów ze stubbornem i scoutem Lord miał broń z asfem, no armour save, obniżającą WS i I. I powiem szczerze, że ta broń wygrała grę. Moim planem było ostrzelać z magii i treba longbeardów, zgarnąć za nich punkty a resztę odgiąć. Ogólnie za krasnalami ciężko jest teraz nadążyć. Magia krasnali to jakiś śmiech (mają dostęp do boundspelli). Brakło mi jednego wounda by ściągnać sztandar ze stubbornem z longbeardów (został champion i runesmith). Przeciwnik zmieścił lorda na tarczy pomiędzy pegazami i wyszarżował w bok turbolancy. Obniżył mi WS i I przez co nie zadałem ani jednej rany (ten item działa teraz na całą jednostkę) przegrałem o 1 i dwie 11 na kościach zadecydowały, że trzeba uciekać. Później 10 (zapomniałem o muzyku ) i kolejna 11 na panice na lancy z fejką. Ogólnie straciłem 5 modeli rycerzy i miałem 1600 pts za stołem Podsumowywując krasnale są teraz mega szybkie i jeszcze twardsze. Item obniżający inicjatywe jest pierwsza klasa. Nagle trafiasz na 5+ i ranisz na 5+.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Niby wiele rzeczy tańszych, niby poświęciłem Zielonego, niby jeden trebusz odstawiam (a właśnie wreszcie prawie domalowałem wszystkie detale) a i tak ledwo wepchnąłem to, co chciałem
Czempion Pani jest kuszący, ale cnota mu de facto wchodzi jedna (no, można dorzucić Purity jak nigdzie nie weszło) a i tak łatwo powyżej 300 pkt wpada. Nie przyzwyczajonym do takiego drogiego generała, he he. Może jednak wrócę do Diuka i to nawet nie ze względu na HKB.
Mała lanca Questów prawie w cenie Errantów po staremu, co to się porobiło...
Czempion Pani jest kuszący, ale cnota mu de facto wchodzi jedna (no, można dorzucić Purity jak nigdzie nie weszło) a i tak łatwo powyżej 300 pkt wpada. Nie przyzwyczajonym do takiego drogiego generała, he he. Może jednak wrócę do Diuka i to nawet nie ze względu na HKB.
Mała lanca Questów prawie w cenie Errantów po staremu, co to się porobiło...
Uprawa warzyw od 1997 roku
Bretonnian Lord @ 333.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow; Royal Pegasus
Virtue of Knightly Temper [35.0]
Virtue of the Penitent [40.0]
Virtue of Purity [10.0]
The Silver Lance of the Blessed [20.0]
Potion of Strength [20.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [15.0]
Paladin @ 190.0 Pts
Heavy Armour; Knightly Vow; Royal Pegasus
The Heartwood Lance [20.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Luckstone [5.0]
Virtue of the Ideal [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
Prophetess of the Lady @ 286.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Barding; Warhorse
Dispel Scroll [35.0]
Army Banner Bearer @ 152.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Flaming Sword [15.0]
Gromril Great Helm [35.0]
Virtue of Duty [30.0]
13 Knights of the Realm FCG @ 333.0 Pts
War Banner [25.0]
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Pegasus Knights @ 325.0 Pts
Musician
3 Pegasus Knights @ 195.0 Pts
Musician
9 Grail Knights @ 313.0 Pts
Banner of Defense [50.0]
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2397
Ja chcę takiego lorda przetestować. Można pomyśleć nad zamianą stubborna na coś innego, ale ogólnie mamy autohity z siłą 6 w szarży i siłą 7 w kolejnej turze, które generują dodatkowe autohity. Przy okazji zachował dawną twardość, nawet trochę lepszą na magię pozbawioną siły i pestki. Mały paladyn też w sumie może nieźle kopnąć. 5 ataków z S6 i wysoką inicjatywą w dodatku z przerzutami. Czego chcieć więcej .
W dodatku masa (jak na Bretę) odginaczek. Dwa silne oddziały do walki. Wsparcie magiczne. Trebów brak, ale 300pkt w ofensywnej rozpie na maszyny to za dużo jak na mój gust. Przetestuję niestety dopiero w sobotę, ale już jestem ciekaw.
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow; Royal Pegasus
Virtue of Knightly Temper [35.0]
Virtue of the Penitent [40.0]
Virtue of Purity [10.0]
The Silver Lance of the Blessed [20.0]
Potion of Strength [20.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [15.0]
Paladin @ 190.0 Pts
Heavy Armour; Knightly Vow; Royal Pegasus
The Heartwood Lance [20.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Luckstone [5.0]
Virtue of the Ideal [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
Prophetess of the Lady @ 286.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Barding; Warhorse
Dispel Scroll [35.0]
Army Banner Bearer @ 152.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Flaming Sword [15.0]
Gromril Great Helm [35.0]
Virtue of Duty [30.0]
13 Knights of the Realm FCG @ 333.0 Pts
War Banner [25.0]
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Mounted Yeomen @ 90.0 Pts
Shield; Musician
5 Pegasus Knights @ 325.0 Pts
Musician
3 Pegasus Knights @ 195.0 Pts
Musician
9 Grail Knights @ 313.0 Pts
Banner of Defense [50.0]
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2397
Ja chcę takiego lorda przetestować. Można pomyśleć nad zamianą stubborna na coś innego, ale ogólnie mamy autohity z siłą 6 w szarży i siłą 7 w kolejnej turze, które generują dodatkowe autohity. Przy okazji zachował dawną twardość, nawet trochę lepszą na magię pozbawioną siły i pestki. Mały paladyn też w sumie może nieźle kopnąć. 5 ataków z S6 i wysoką inicjatywą w dodatku z przerzutami. Czego chcieć więcej .
W dodatku masa (jak na Bretę) odginaczek. Dwa silne oddziały do walki. Wsparcie magiczne. Trebów brak, ale 300pkt w ofensywnej rozpie na maszyny to za dużo jak na mój gust. Przetestuję niestety dopiero w sobotę, ale już jestem ciekaw.
Zbyt piękne by było prawdziwe.Ja chcę takiego lorda przetestować. Można pomyśleć nad zamianą stubborna na coś innego, ale ogólnie mamy autohity z siłą 6 w szarży i siłą 7 w kolejnej turze, które generują dodatkowe autohity. Przy okazji zachował dawną twardość, nawet trochę lepszą na magię pozbawioną siły i pestki. Mały paladyn też w sumie może nieźle kopnąć. 5 ataków z S6 i wysoką inicjatywą w dodatku z przerzutami. Czego chcieć więcej .
Temperówka działa tylko w szarży. Magiczne lance też.
Od drugiej tury walki siła 7 bez autohitów. Nie generujesz też kolejnych hitów. Potem już tylko sila 4. Twój lord jest spoko, ale tylko kiedy szarżuje. jest na pegazie, więc moze się fajnie sprawdzać.
Tak z innej beczki jak kto nie widział i chciałby sobie porównać to co tam na szwedzkim froncie się dzieje z Bretką
https://docs.google.com/document/d/1tgg ... j5Wyvc/pub
https://docs.google.com/document/d/1tgg ... j5Wyvc/pub
Ledwo tamto zobaczyłem a tu już takie coś wypuścili http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf