9th AGE Malfoy doch
Re: 9th AGE Malfoy doch
Słabe te palanquiny po namysle jak bede sie bil z horda to bankowo ginie heros bo duzo atakow w niego a on drogi jest na tronie.
Niekoniecznie. Sam masz hordę plagusów którzy obniżają przeciwnikowi inicjatywę do 1 - nauseating aura i Ws z marka oraz nadają -1to hit. Twój regiment uderza przeważnie pierwszy i wyplacasz 6 ataków ws5 S6, 12 ataków z palanquinow i 23 ataki z regimentu to ci daje 41 ataków zanim przeciwnik uderzy. Daje to spore szanse na przeżycie bohaterów ws5 T5 W3 z regenką.
Minusem jest to ze taki deathstar kumuluje w sobie dużo punktów ale jest jak walec.
Minusem jest to ze taki deathstar kumuluje w sobie dużo punktów ale jest jak walec.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
ok, odszczekuję. żeby nazwać coś walcem to musi być już wykształcona meta a tu wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie. pozdr
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
W tym momencie wszyscy jesteśmy jak dzieci które odpakowały swoje prezenty, podjarały się że będą nimi niszczyć świat, tylko jeszcze nie wyszliśmy z nimi na zewnątrz...
(moja zabawka to np 35 driad z S5, hatem, strzałem na 18 cali S3 KB, wsparta 3x sygnaturkami z beasta)
(moja zabawka to np 35 driad z S5, hatem, strzałem na 18 cali S3 KB, wsparta 3x sygnaturkami z beasta)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
przecież napisałem na temat tego regonu z dwoma palanquinami a nie twoich muszek.malfoj pisze:Nie mam. Mam ten item na herosie na muszce i jest on tam kluczowy i napewno zostaje.rob pisze:Niekoniecznie. Sam masz hordę plagusów którzy obniżają przeciwnikowi inicjatywę do 1 - nauseating aura
ostatnio bardzo często wsysają mi się magowie do warpa, nie wiem jak u ciebie to wygląda ale keeper (jak dla mnie) to spora szansa na wessanie ponad 700 pkt. ja będę próbował na bladym - latanie to dodatkowy jego atut, tak jak pisał lohost,może być problem z tymi klockami piechotnymi, odginaczki cię zablokują i zostaniesz na samych muszkach. muchy sobie poradzą, to fajne złożenie. bladym proponuję dać hardcovera to powinno pozwolić im wejść w kombat zanim zostaną poszatkowane z daleka (nie pamiętam nazwy przedmiotu, który zakłada się na herlaka)
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
To jest właśnie wielki plus 9th Age - ma się większą kontrolę nad grą, trzeba się tylko przestawić - nie mieć jednego wygrywającego czaru tylko kilka mniejszych (przy czarowaniu modelem za 600 pkt, co innego magiem za 100 czy 200...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
dokładnieLaik pisze:To jest właśnie wielki plus 9th Age - ma się większą kontrolę nad grą, trzeba się tylko przestawić - nie mieć jednego wygrywającego czaru tylko kilka mniejszych (przy czarowaniu modelem za 600 pkt, co innego magiem za 100 czy 200...
Hero nurglowy daje mi miasme na swój unit i z atrybutu daja +1 T na unit w 12'' casta 5+??
keeper miasma 5+? ten teren magiczny z shadow 5+ do tego 2 czary jak obnizanie S albo T 3max4 kostki i caly czas jest bezpiecznie a czary wchodzą