9th Age - wersja 0.99

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: 9th Age - wersja 0.99

Post autor: Blaesus »

+1

Sądzę, że Slayer użył skrótu myślowego - porównywalny, czyli stosunek ceny/jakość jest podobny.

Na pewno są gracze, którzy dla samego maulera wystawią rydwan, bo go lubią, ja tak przynajmniej będę robił :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Blaesus pisze:Sądzę, że Slayer użył skrótu myślowego - porównywalny, czyli stosunek ceny/jakość jest podobny.
Wiadomo - po prostu męczy mnie już porównywanie w próżni, a dobiło mnie mówienie, że to jest obiektywne.
To trochę tak jakby powiedzieć smok ma 6 siły, pieszy warrior z dwurakiem też ma 6 siły, dlaczego warrior nie kosztuje tyle co smok?

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

swieta_barbara pisze:(...) dlaczego warrior nie kosztuje tyle co smok?
Bo nie lata i nie żyga :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

I jest niżej w piramidzie troficznej :D

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Jak bawicie się w porównania, to polecam sprawdzenie jak obecnie prezentują się lizardmeńscy skirmishujący skink braves z javelinami w stosunku do skaveńskich skirmishujących footpadsów.

Oba to core units ze skirmishem z broniami quick to fire, tylko że footpads lepiej strzelają (+1BS, +6" zasięgu broni dystansowej), lepiej walczą (+1WS i możliwość dokupienia paired weapons), są bardziej wytrzymali (T3 vs T2 as6+) i mają taktycznego vanguarda wbudowanego w cene skirmisha. To wszystko w pakiecie za całe 5 punktów różnicy w koszcie za jednostkę składającą się z 10 modeli.

Quo vadis, SA? :roll:
Obrazek

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Owszem, dolicz tylko zasady działania LD w obu armiach.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

@Nargh
Ld5 z coldblooded vs. Ld6 to znikoma różnica.

Poza tym jak już mowa o armijnych zasadach specjalnych to zauważ, że footpadsy mają też +1" do ucieczki i mogą strzelać do CC, czego nijak nie uwzględniłem w porównaniu.

Dążę nie do tego, że skaveńskie skirmishujące core są OP (chociaż są niewątpliwie o wiele lepsze od skink braves), lecz uważam że corowe skirmishujące oddziały strzeleckie lizaczków stały się pomyłką.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, o 12:25 przez Okoń, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Tylko ja mam "error message" jak klikam link?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

-Qc- pisze:Tylko ja mam "error message" jak klikam link?
Tylko Ty
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Mi się zmiany w ograch podobają. Ugrywalnili dużego maga, poprawili leadbelcherów i zwykłe ograsy. Coś tam pocięli ale nic takiego, co pociąć nie można było. Jest cool.

Maciek

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

A jednak, różnica jest spora, zwłaszcza jak porównamy jeszcze LD lordów. Nie mniej zgadzam się, że Lizakowe core skirmishe wyglądają kiepsko obecnie. Jednak te w specjałach wyglądają już fajniej :]

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Takie szybkie pytanko czy to strzelanie na krasiowym rydwanie to są 2 strzały czyli każdy z obsługi ma swojego gana czy jest tylko jedno na rydwanie a 2 krasi to obsługuje???

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Jest tylko jedno działo z zasadą multiple shots (4).
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ma ktos link do pliku w BS? mam problemy z tym forum tbh :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

http://battlescribedata.appspot.com/#/repos
Fantasy Battles: The 9th Age

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

To co zrobili z ognistym feniksem to są jakieś jaja... Już wcześniej był na granicy wystawialności, wstawał znacznie gorzej niż w 8, brak możliwości szarży i tylko w turze gracza. A teraz, wtf is this shit. 1 rzut 1-2 ginie na zawsze, 3-6 wstaje z 1 raną. Jak zginie ponownie to nie wstaje w ogóle... rly?

Wszystkie inne nerfy spoko, znerfili przegiete rzeczy jak lion clocki dajace as 2+, podrożyli za monce rzeczy/combosy - spoko, innym też pocieli. Ale naprawdę mega nie podoba mi się, że ujebali całkowicie tak fajną, unikalną, ciekawą i do tego nieprzegiętą jednostkę jak feniks. Nie rozumiem też, czemu w takim razie obcieli możliwość brania feniksa magom - przecież z takim nerfem i tak mijałoby się to z celem...

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

buehehe, nie doczytałem tego... żenada po prostu...
Ale ma to swój ogromny plus, nie muszę nad nim myśleć, z rozpędu myślałem, że wstaje na 3+ z full ranami 8)
A nawet chciałem go wykorzystywać na BSBeka nosiciela scrola i grac bez żadnego maga :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Nawet wstawanie na full życiu byłoby nerfem do wcześniejszej wersji. Do tego musi wstać w 3 calach środkiem od markera i w 1 calu od unitow i impasów - czyli wystarczy postawić praktycznie cokolwiek na tym markerze, żeby nie wstał...

To był naprawdę głupi nerf. Zamiast osłabić np SD i dać mu np 1W mniej albo po prostu podrożyć feniksa, jeśli był wg nich za tani to udupili unikalność i frajdę z gry w praktyce usuwając feniksa z booka.

Jak już mówiłęm, nie przeszkadzają mi nerfy jako takie, ale imo sposób w jaki to robią strasznie spłaca rozgrywkę i usuwa najciekawsze rzeczy z gry.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

E tam, wolę aby go w ogóle wywalili niż osłabiali smoczka ;)
Chociaż szkoda mi mojego modelu, bo do sierpnia pewnie do szafy.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

To był tylko przykład, że zamiast nerfić powera armii (nie tylko HE, w innych armiachteż jest wiele podobnych przykładów) niszczą unikalne i nietypowe rzeczy. I to mi się nie podoba.

ODPOWIEDZ