Turniej Mordheim w Warszawie - Bazyliszek 2007
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak. Impotenci teżM.T. pisze: Scenariusz 1, uwodząca kultystka: Modele odporne na psychologię automatycznie zdają ten test?

No właśnie, chyba co najwyżej sprzedać. Ale ja bym nie wywalała.M.T. pisze:Scenariusz 4 : Wchodzę do domu, znajduję ciało kapłana i Przeklętą Relikwię. Mogę jej użyć, jeśli gram dobrą bandą?
Dwalthrim pisze:Jak dla mnie petryfikacja ma za duży zasięg! 12 cali to mało który czar ma nie mówiąc już np o pistolecie pojedynkowym. Według mnie wystarczyło by standardowe 8.

Jak dla mnie to też 8 powinno być. Haku - zmienisz?
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Zaraz, zaraz, przecież jest 8"
.

Bazyliszek może poświęcić jeden ze swych ataków w fazie strzeleckiej na petryfikację wrogów. Zamienia w kamień wszystkie modele stojące w linii długości 8” i szerokości 1”, które nie zdadzą testu Ld. Model zamieniony w kamień staje się odporny na psychologię i, jeśli wzbudzał strach, przestaje go wzbudzać. Nie może nic robić przez jedną turę. Zaatakowany ma rzut obronny na 2+.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!



- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie ściągnąłem jeszcze scenariuszy, bazowałem pisząc to na prototypie scenariusza z forum klubowego
.
he he, wychodzi na to że wprowadzam tzenchowe zamieszanie
sorry.

he he, wychodzi na to że wprowadzam tzenchowe zamieszanie


"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dziś dodamy poprawki do regulaminu i scenariuszy.
Najważniejsza poprawka w samym regulaminie - dopuszczamy nieoficjalne bandy z tłumaczenia Michała Talarka oprócz Amazonek, ale muszą być w całości pomalowane i muszą być bandami do Mordheim [aby uniknąć sytuacji, że jakiś battlowiec bierze sobie oddział z armii i nazywa go bandą].
Ale napiszemy o tym później.
Lista zgłoszonych jest już w pierwszym poście.
Najważniejsza poprawka w samym regulaminie - dopuszczamy nieoficjalne bandy z tłumaczenia Michała Talarka oprócz Amazonek, ale muszą być w całości pomalowane i muszą być bandami do Mordheim [aby uniknąć sytuacji, że jakiś battlowiec bierze sobie oddział z armii i nazywa go bandą].
Ale napiszemy o tym później.
Lista zgłoszonych jest już w pierwszym poście.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Scenariusz 4 : Wchodzę do domu, znajduję ciało kapłana i Przeklętą Relikwię
cóż to nieco faworyzuje "złe" bandy
a jakby tak zrobić spugawioną świętą relikwie. W praktyce bezużyteczne: dobrzy nie użyją bo chaos już na niej piętno swe odcisnął był a źli nawet jej nie tkną gdyż moc "dobrych" bogów jeszcze się w niej tli
podły jestem co?
cóż to nieco faworyzuje "złe" bandy
a jakby tak zrobić spugawioną świętą relikwie. W praktyce bezużyteczne: dobrzy nie użyją bo chaos już na niej piętno swe odcisnął był a źli nawet jej nie tkną gdyż moc "dobrych" bogów jeszcze się w niej tli

podły jestem co?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Też sądzę, że faworyzuje. Ale Świętej nie znajdziesz przy kumplu Khorne'aWertus pisze:Scenariusz 4 : Wchodzę do domu, znajduję ciało kapłana i Przeklętą Relikwię
cóż to nieco faworyzuje "złe" bandy
a jakby tak zrobić spugawioną świętą relikwie. W praktyce bezużyteczne: dobrzy nie użyją bo chaos już na niej piętno swe odcisnął był a źli nawet jej nie tkną gdyż moc "dobrych" bogów jeszcze się w niej tli![]()
podły jestem co?

Możliwe, że wywalimy relikwię.
Acz dobra banda mogłaby ją w sumie sprzedać.
a może tak:
"święta" relikwia leży sobie wśród wszechobecnej zgnilizny roznoszącej się nad miastem niczym kłębowisko much nad gnijącym ciałem i powoli acz nieubłaganie wypacza się. W chwili obecnej jest przesączona zarówno mocą potęg świała jak i mrocznej czwórki. Efektem starć tych potęg jest niezwykła siła destroktywna wysysająca siły witalne w najbliższym otoczeniu przedmiotu.
postać usiłująca podnieść relikwie musi rzucić k6 na 5+ dostaje ranę.
Rzut powtarza się co ture.
tak właśnie zginął jej poprzedni właściciel
po bitwie relikwie nalerzy wyrzucić jako nieprzydatną ewentualnie sprzedać za symboliczną koronę
co Ty na to?
"święta" relikwia leży sobie wśród wszechobecnej zgnilizny roznoszącej się nad miastem niczym kłębowisko much nad gnijącym ciałem i powoli acz nieubłaganie wypacza się. W chwili obecnej jest przesączona zarówno mocą potęg świała jak i mrocznej czwórki. Efektem starć tych potęg jest niezwykła siła destroktywna wysysająca siły witalne w najbliższym otoczeniu przedmiotu.
postać usiłująca podnieść relikwie musi rzucić k6 na 5+ dostaje ranę.
Rzut powtarza się co ture.
tak właśnie zginął jej poprzedni właściciel
po bitwie relikwie nalerzy wyrzucić jako nieprzydatną ewentualnie sprzedać za symboliczną koronę
co Ty na to?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mmm, nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł - w świetle pozostałych efektów z tego rzutu. Znaczy, ciekawy i podoba mi się jako taki, ale zauważ, że to już czyni efekt dość ryzykownym... a akurat martwy kapłan miał być czymś pozytywnym, kroplą szczęścia w morzu pechaWertus pisze:a może tak:
"święta" relikwia leży sobie wśród wszechobecnej zgnilizny roznoszącej się nad miastem niczym kłębowisko much nad gnijącym ciałem i powoli acz nieubłaganie wypacza się. W chwili obecnej jest przesączona zarówno mocą potęg świała jak i mrocznej czwórki. Efektem starć tych potęg jest niezwykła siła destroktywna wysysająca siły witalne w najbliższym otoczeniu przedmiotu.
postać usiłująca podnieść relikwie musi rzucić k6 na 5+ dostaje ranę.
Rzut powtarza się co ture.
tak właśnie zginął jej poprzedni właściciel
po bitwie relikwie nalerzy wyrzucić jako nieprzydatną ewentualnie sprzedać za symboliczną koronę
co Ty na to?

Tym niemniej dziś jeszcze wrzucimy poprawki - treść jest, tylko Hak musi wrócić i formą się zająć...
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Jeżeli macie jakieś komentarze lub pytania, walcie śmiało - jeżeli będzie trzeba, dodamy ewentualnie jakieś nowe aktualizacje (drobiazgi raczej), postaramy się jednak, by na tydzień przed Bazylem ostateczna wersja wisiała w necie. Choć kto wie, może ta obecna nie będzie już wymagać dalszych zmian.
Tak czy inaczej, wstrzymajcie się jeszcze chwilę z drukowaniem Regulaminów; zapraszamy za to do przysyłania zgłoszeń
.
Tak czy inaczej, wstrzymajcie się jeszcze chwilę z drukowaniem Regulaminów; zapraszamy za to do przysyłania zgłoszeń

Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!



- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Tegoroczny Bazyliszek odbędzie się w Gimnazjum nr 2 przy ul. Narbutta 65/71:

Godziny rozpoczęcia Turnieju jeszcze podamy, ale prawdopodobnie będzie to ok. godz. 10:00.

Godziny rozpoczęcia Turnieju jeszcze podamy, ale prawdopodobnie będzie to ok. godz. 10:00.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!



- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja proszę Kapitanie & droga Zarazo o podesłanie uściśleń do scenariuszy + tak ważnego info jak zmiana lokalizacji turnieju(:!:)
, naszej Dębowej Webmasterce 



"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Uściślenia są zawarte w drugiej wersji Regulaminu, więc żadnych oddzielnych plików nie ma...
W każdym razie info naszej Dębowej Webmasterce zaraz prześlę
!
W każdym razie info naszej Dębowej Webmasterce zaraz prześlę

Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!



Całkowicie zgadzam się z przedmówcą. Co więcej mityczna "przegiętość" elfów (tutaj mówię o Shadow Warriors) moim zdaniem jest znacznie przesadzona. Owszem elfy mają wysokie statystyki, ale to nie wszystko. Jest to rekompensowane:Motor pisze:IMO SW, albo DE możecie dopuścić, ja kiedyś dopuszczałem na turnieje w Lublinie i dało się z tym wygrać bez problemu. Skoro dopuszczacie Brettonię, do dlaczego nie Szpiczastouchych, jeżeli to ma zwiększyć frekwencję to bym dopuścił. Tym bardziej, że Brettonia jest dopuszczana pod jedną osobę, zarówno w Wawie jak i w Lbn, a Mistrzu i tak nie przyjeżdża ;p
- wysoką ceną, co szczególnie w krótkich turniejowych kampaniach jest trudne do przeskoczenia;
- małym wyborem i to tylko drogiego sprzętu;
- niską liczebnością gangu, który już na starcie ma dużo doświadczenia i nieproporcjonalnie wysoki rating.
Z drugiej strony jeżeli posługujemy się argumentem "przegiętości", to chyba należałoby wykluczyć bandę Skavenów (jeżeli ktoś co do tego wątpliwości to wystarczy zerknąć chociażby na wyniki turnieju na Polkonie

Pozdrawiam wszysktich i apeluje o co dopuszczenie wszystkich oficjalnych gangów w rozumiemiu Specialist Games http://www.specialist-games.com/mordheim/rulebook.asp

- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Po pierwsze - SG wykluczyło bandę Shadow Warriors, kiedyś była oficjalna, ale nie jest już od ostatniej erraty, notabene dość dawno wydanej. Proponuję zajrzeć.
Po drugie - Skaveni nie są przegięci, proponuję poczytać coś więcej o tej bandzie albo najprościej zagrać, najlepiej przeciwko Undeadom albo Opętanym. Jest "fun"... dla tych drugich
[skoro 1/3 graczy gra Skavenami, to jest bardzo prawdopodobne, że któryś będzie na podium. To kwestia statystyki, a nie przegiętości bandy].
Poza tym Skavenów nie wykluczymy, bo są oficjalni. Mówię oczywiście o Eshin. A jeśli miałeś na myśli Pestilens, to jest to zupełnie inna banda od Eshin i prawdę mówiąc jedna z najsłabszych wśród nieoficjalnych...
Po trzecie - nie przegiętość przekreśliła Shadow Warriorów, a to, że kompletnie nie pasują do Mordheim. Nie mają żadnego powodu, by tam się wybierać. Bretonia już prędzej, Piraci chociaż są zachłanni, Pestilens chociaż chcą spaczenia. Shadow Warriors nie mają tam czego szukać.
To jest moje ostatnie słowo. Jeśli ktoś chce grać w Mordheim, znajdzie sobie bandę oficjalną. Albo zagra elfami na zasadach Reiklandu czy coś w tym guście. Ale SW na własnych oficjalnych zasadach u nas NIE MA. O.
Po drugie - Skaveni nie są przegięci, proponuję poczytać coś więcej o tej bandzie albo najprościej zagrać, najlepiej przeciwko Undeadom albo Opętanym. Jest "fun"... dla tych drugich

[skoro 1/3 graczy gra Skavenami, to jest bardzo prawdopodobne, że któryś będzie na podium. To kwestia statystyki, a nie przegiętości bandy].
Poza tym Skavenów nie wykluczymy, bo są oficjalni. Mówię oczywiście o Eshin. A jeśli miałeś na myśli Pestilens, to jest to zupełnie inna banda od Eshin i prawdę mówiąc jedna z najsłabszych wśród nieoficjalnych...
Po trzecie - nie przegiętość przekreśliła Shadow Warriorów, a to, że kompletnie nie pasują do Mordheim. Nie mają żadnego powodu, by tam się wybierać. Bretonia już prędzej, Piraci chociaż są zachłanni, Pestilens chociaż chcą spaczenia. Shadow Warriors nie mają tam czego szukać.
To jest moje ostatnie słowo. Jeśli ktoś chce grać w Mordheim, znajdzie sobie bandę oficjalną. Albo zagra elfami na zasadach Reiklandu czy coś w tym guście. Ale SW na własnych oficjalnych zasadach u nas NIE MA. O.