Demony w wersji 2.0

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Re: Demony w wersji 2.0

Post autor: wind_sower »

Obstawiam, że dostaną unstable.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Coś mieszacie chłopaki.

Z tego co wiem dostaną unstable, tzn zdaje się sypanie demonów się nie zmieni. Przegrywasz combat o 2, kulasz 2d6, dodajesz wynik walki i określasz różnicę między rzutem i ldkiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Z tego co wyczytałem z zasad Green Knighta(też posiada zasadę supernal) to działa tak, że jak przegrywasz combat o 3 i nie zdasz breaka (nieważne czy o 1 czy 10) to po prostu dostaje on 3 woundy.
W skrócie działa tak samo jak sypanie nieumarłych z tym, że dopiero gdy nie zdasz break testu - dobrze zrozumiałem? Chyba, że zasada green knighta jeszcze czymś się różni :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shady »

Ciara pisze:Coś mieszacie chłopaki.

Z tego co wiem dostaną unstable, tzn zdaje się sypanie demonów się nie zmieni. Przegrywasz combat o 2, kulasz 2d6, dodajesz wynik walki i określasz różnicę między rzutem i ldkiem.
Pytałem właśnie zgodnie z tym co na filmiku było na zasadach 2.0 tego co wrzucałem
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jak coś to filmiku nie oglądałem, mówię w oparciu o wiedzę rbka/z playtestów.

No chyba że nie jestem na czasie bo nie śledzę wszystkich armii. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Na walce testowej było to opisane ze za przegrana walke i nie zdany LD obrywasz taka ilość ran ile dostałeś woundów w trakcie walki. To nie to samo co UD

swoja droga wystawianie dwarfow bez organek jest chyba slabe? :D
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Dobra, otworzyłem w końcu tego rbka i przeczytałem. Wcześniej tego nie robiłem bo nie było po co.

Demonami robisz brejka. Jak normalny człowiek. Z karami lub na stubbornie. Jak nie zdasz to wtedy dostajesz tyle ran o ile przegrałeś combat, jak undeadzi. Tylko że nie korzystasz z ich mechanik na zmniejszenie sypania, tzn stubborn nie ogranicza sypania do 12, bsb nie zmniejsza o 1 i tak dalej. Sypiesz się o cra a nie o tyle ile dostałeś ran, dochodzą szeregi, szarże, bannery itp itd.

Kapito?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

Kapito proszę pana.
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

No i teraz Yolo szarża w demona ma sens 8) Ale to i tak słabo jak nie mają zmniejszania o BSB i inne sraty pierdaty

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Zmiejszają cra o bsb i inne sraty taty pierdaty. To wystarczy.

Inaczej w zasadzie bsb dawałby podwójny bonus. +1 cr i jak mimo to przegrasz combat to mniej sypania o 1. :)

W sumie potencjalne niwelowanie sypania jest całkiem spoko.

Duży demon przegrywa o 2. Musi zdać breja pod 7. Na 1.3 rzucenie powiedzmy powyżej tego oznaczało rany, przy wyniku 12 demon praktycznie parował. Na nowe zasady dostanie po prostu te dwie rany i tyle.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

super opcja!

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shady »

Ciara pisze:Zmiejszają cra o bsb i inne sraty taty pierdaty. To wystarczy.

Inaczej w zasadzie bsb dawałby podwójny bonus. +1 cr i jak mimo to przegrasz combat to mniej sypania o 1. :)

W sumie potencjalne niwelowanie sypania jest całkiem spoko.

Duży demon przegrywa o 2. Musi zdać breja pod 7. Na 1.3 rzucenie powiedzmy powyżej tego oznaczało rany, przy wyniku 12 demon praktycznie parował. Na nowe zasady dostanie po prostu te dwie rany i tyle.
Czyli tak jak myślałem , to jest na plus według mnie:)
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

eh zgłupiałem, może czytać nie umiem, albo co...

ale jak się teraz demony będą sypać. Czytam czytam i wychodzi:

a.)że jak przegrywam o np. 2 to dostaje 2 rany z bazy i nie brejkuję się wcale.

b.)były głosy wyżej żę napierw tego breja zdajesz o te -2 i jak oblejesz to dostajesz te rany.

tak czy siak eliminuje to głupie sytuacje że przegrywasz o jeden i sypaiesz sobie oddział na 12 z kości, choć w powyższych założeniach(a lub b) moim zdaniem rola BSB traci na znaczeniu teraz.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Zdajesz normalnie dyscyplinę z wszystkimi modyfikatorami ze starcia, stubbornami, steadfastami itd.
Jeśli zdasz - nic się nie sypie
Jeśli nie, sypiesz się o tyle o ile przegrałeś.

Ogólnie wydaje się że jest to nerf dla demonów.

Wcześniej jak jednostka przegrała np. o 10, ale miała steadfast, to przy LD7 i rzucie np. 8 sypał się jeden koleś, a teraz sypnie się 10...
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 16:32 przez debelial, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

I właśnie w takich przypadkach przydaje się bsb więc jego rola nie zostaje zmniejszona być może nawet wręcz przeciwnie.

A ponadto Debelial to działa w drugą stronę. Przegrywasz danonem o 1, rzucasz 2x6 i nara, twój danon idzie spać.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Tak dla dużych jest lepiej teraz i paradoksalnie dla furii z dis2 też ;) Wydaje mi się gorsze właśnie przy steadfast i stubborn. Zdecydowanie bsb jest ważny

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

zakladam, ze demony wciaz nie beda graly na duzych klockach (oprocz tego jednego w core), wiec raczej to wychodzi na plus niz na minus ;)

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 867
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Przypominam, że BSB działa jak generał, daje przerzut tylko dla tego samego marka. Poza tym heraldzi zbyt szybko umierają, a kosztują sporo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ja tam może mylnie ale widzę potencjał na 2 spore klocki talymenów!

Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Post autor: ALTPL »

Mega nijakie te zmiany poza grywalną wroną :/
Thank You for the Daemon!

ODPOWIEDZ