Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
ah, jaka to jest fajna armia, wystarczy rzucać kostkami i cisnąć na janusza do przodu... stuprocentowy samograjIce-T pisze:ja już grłem 7 ed Hajsami i powiem tak WL fajni do trzymania BoS a SM idzealni do kucia i lecenia na pałe przebijaja się przez wszystko i moga i tak podlecieć na cal przed przeciwnika bo kto udezy pierwszy???hahahha...

asf na całej armii to jest strasznie kiepawa zasada, wiadomo że da się to rozklepać itd, ale będzie się trzeba strasznie napocić i mieć trochę farta, podczas gdy elf właściwie nie musi myśleć

pomarudzilem już to sobie ide, nie przeszkadzam w zachwytach

no rzeczywiście w cholerę dużo kombinowania.
a wiesz że nie wszystkie armie strzelają? albo mają za małą siłę ostrzału, żeby wszystkie elfy wystrzelać i jednocześnie jakoś się przed nimi kitrać?
cóz, dostały moim zdaniem naprawdę mocnego kopa w stosunku do starej edycji
a wiesz że nie wszystkie armie strzelają? albo mają za małą siłę ostrzału, żeby wszystkie elfy wystrzelać i jednocześnie jakoś się przed nimi kitrać?
cóz, dostały moim zdaniem naprawdę mocnego kopa w stosunku do starej edycji

Zawszę się trzeba nastawić na to że zazwyczaj będziemy na klatę dostawać jakąś ciężką kawę, wtedy SM dają tyłki, a sprawdzają się najlepiej WL - dlatego ich będę wystawiać (skąd ja wezmę 24 WL
)
A i WL dobrze zwykłe oddziały koszą - wystarczą 3 woundy i jest remis (sztandar, outnumber i 3 ranki przeciwnika, mój sztandar i szereg), i tu odpowiedź na pytanie którego nie ma - dlaczego 12 WL.
Odpowiedź: pierwszy szereg to 7 chłopa czyli 8 ataków z przodu
Co do dostania kopa - nawet na piechocie grając jest ciebie baaaaardzo mało - przeżyj tym zanim dojdziesz do cc.

A i WL dobrze zwykłe oddziały koszą - wystarczą 3 woundy i jest remis (sztandar, outnumber i 3 ranki przeciwnika, mój sztandar i szereg), i tu odpowiedź na pytanie którego nie ma - dlaczego 12 WL.
Odpowiedź: pierwszy szereg to 7 chłopa czyli 8 ataków z przodu

Co do dostania kopa - nawet na piechocie grając jest ciebie baaaaardzo mało - przeżyj tym zanim dojdziesz do cc.
hahaha ale teraz jak ktoś gra na 10 kawaleryjskiej to zazwyczaj ma fear
więc stubboarn nei pokoże ja uważam ze SM bed alepsi od WL choć i ci bedą się świwtnie spisywać a cy wy na to żeby dawać 10 Wl jakoś się za nimi chować SM i potem chłopcy do produ a SM w nastepnej turze klepną 


Z kąd hmm może z marsa ehheheheAdamdo pisze:Zawszę się trzeba nastawić na to że zazwyczaj będziemy na klatę dostawać jakąś ciężką kawę, wtedy SM dają tyłki, a sprawdzają się najlepiej WL - dlatego ich będę wystawiać (skąd ja wezmę 24 WL)
A i WL dobrze zwykłe oddziały koszą - wystarczą 3 woundy i jest remis (sztandar, outnumber i 3 ranki przeciwnika, mój sztandar i szereg), i tu odpowiedź na pytanie którego nie ma - dlaczego 12 WL.
Odpowiedź: pierwszy szereg to 7 chłopa czyli 8 ataków z przodu
Co do dostania kopa - nawet na piechocie grając jest ciebie baaaaardzo mało - przeżyj tym zanim dojdziesz do cc.




a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
Adamo 14 WL w porównaniu z 14 SM ssą.
WL dają 8 ataków na 3+/4+ i siła 6. wychodzą 3 rany na cieżkiej kawie lub 4,5 rany na piechocie.
SM dają 15 atakó na 3+ z siła 5. wychodzą 4 rany na ciężkiej kawie lub 8 ran na piechocie.
Pod każdym względem SM są lepsi. No jedynie pod względem żywotności ale to można latwo zniwelować czarem 5+ ward.
WL dają 8 ataków na 3+/4+ i siła 6. wychodzą 3 rany na cieżkiej kawie lub 4,5 rany na piechocie.
SM dają 15 atakó na 3+ z siła 5. wychodzą 4 rany na ciężkiej kawie lub 8 ran na piechocie.
Pod każdym względem SM są lepsi. No jedynie pod względem żywotności ale to można latwo zniwelować czarem 5+ ward.
14 SM i 14 WL dostaja szarze od boku i od przodu.. co wtedy jest mocniejsze?
albo do 14 SM i 14 WL strzela 30 luczników WE no i jeszcze dostaja przy okazji z HoDA, kto jest mocniejszsy?
albo stajecie naprzeciw TK na sporej liczbie luczników i dobrej magii.
chyba widzicie ze te wasze rozumowania sa całkowicie nieadekwatne do tego co sie moze dziac na polu bitewnym.. nie zawsze bedzie sie grało przeciw ofensom..ktore beda szarzowały nas cały czas od przodu.
pozdrawiam
albo do 14 SM i 14 WL strzela 30 luczników WE no i jeszcze dostaja przy okazji z HoDA, kto jest mocniejszsy?
albo stajecie naprzeciw TK na sporej liczbie luczników i dobrej magii.
chyba widzicie ze te wasze rozumowania sa całkowicie nieadekwatne do tego co sie moze dziac na polu bitewnym.. nie zawsze bedzie sie grało przeciw ofensom..ktore beda szarzowały nas cały czas od przodu.
pozdrawiam

Z tego co pamiętam jak przeglądałem AB na Polconie to żaden champion już nie może brać magicznych przedmiotów - to prawda (bo nie wiem czy dobrze pamiętam
) ?
Moim zdaniem u HE, tych piechotnych szczególnie ważne będzie, żeby mieć dobry ostrzał - na tyle dobry, by szybko zredukować albo zlikwidować siłę ostrzału przeciwnika (szczególnie w defensach) i żeby SM czy WL mogli wyjść na otwarte pole.

Moim zdaniem u HE, tych piechotnych szczególnie ważne będzie, żeby mieć dobry ostrzał - na tyle dobry, by szybko zredukować albo zlikwidować siłę ostrzału przeciwnika (szczególnie w defensach) i żeby SM czy WL mogli wyjść na otwarte pole.
tak.. ostrzał HE beda musiały miec mocny..
zazwyczaj 3-4 RBT i jacys lucznicy powinni wystarczyc..
a cod o tych championów to sam nie jestem pewien.. nie zwrociłem uwagi przegladajac AB. choc wydaje mi sie ze nadal sa.
zazwyczaj 3-4 RBT i jacys lucznicy powinni wystarczyc..
a cod o tych championów to sam nie jestem pewien.. nie zwrociłem uwagi przegladajac AB. choc wydaje mi sie ze nadal sa.


Nowe HE (przy założeniu, że mamy 4 bolce i 2x10 łuczników, może 3x10) dość dobrze będą sobie radziły z likwidowaniem ostrzału dwarfów, CHD, O&G i imperium (zostaną czołgi), gorzej z innymi elfami (DE z 4 bolcami i tymi 2-3 dziesiątkami kuszników + jakieś inne kusze typu manflyersi czy shade'y mogą być dla takiej armii bardzo ciężkie do przejścia) a już nie mówię o skinkach, które będą dla takiej armii przekleństwem
własnie o to chodzi by zrobic roziske uniwersalna..Relosu pisze:bo to nie bedzie rozpsek universalnych. Na chaosy lepiej sie sprawdza SM na skinki WL na dwarfy SM oraz DP z wyszczegolnieniem DP bo zanim SM dojda to wystrzalaja ich a dwarfy do nas isc nie beda.
a nie brac 3x 14 SM.. i liczyc na to ze sie jakos uda z imperium czy dwarfami remis ugrac

bo rownie dobrze mozna wziac klocek 20 PG z FCG (koszt około 350 pkt) i cieszyc sie ze taki kloc ustoi praktycznie kazda szarze


tak, oczywiście...
a niby teraz łątwiej jest zrobic rozpe uniwersalną?? Na 7ed. hajach bezie to bardzo proste.
a niby teraz łątwiej jest zrobic rozpe uniwersalną?? Na 7ed. hajach bezie to bardzo proste.
proste? to zaproponuj jakas ?Kosa pisze:tak, oczywiście...
a niby teraz łątwiej jest zrobic rozpe uniwersalną?? Na 7ed. hajach bezie to bardzo proste.


będe miał booka w łapach to się napisze, narazie mam pare pomysłów nie wygietych w żadna strone jednak musze znać dokładne koszty 
