Kowadło!

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

8 DD i 3 skrole uwazam juz za lekkie zboczenie :).
niby blokuje to calkowicie magie przeciwnika (wiem, bo gram HE na magii ;-) ) ale jest to kupa punktów, utopiona w rzeczach ktore na sporo armii w ogole sie nie przydaja.

Dwarfy maja 4 T i dobry pancerz - dlatego wiele czarów mozna spokojnie wpuszczac (np niektore pociski). Na niektore czary trzeba po po prostu inaczej spojrzec - tak jakby to było strzelanie przeciwnika i wliczac to w poniesione straty :)
ja sam majac HE z T3 nie boje sie grac na 5 DD i 3 DS ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

true true...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

kowadło z dwoma scrollami i szmit z jednym. no nie sprawie ze bede miec mniej :wink:

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Asassello dobrze prawi ale te kosci sa na armie ktore nas naprawde ostro bolą... Wiadomo ze jakis pociskow D6 S4 wpuszczamy, ale inkantacje i carriony szarzujacy w organy w 1-szej turze bolą czy nadmierne przesuwanie lasu w ktorych siedza zteleportowani tancerze czy nie wspominajac o nowych VC u ktorych popychaczki i wskrzeszenia bede lataly przez cala bitwie po pierdyliard razy na ture... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Kozisyn pisze:kowadło z dwoma scrollami i szmit z jednym. no nie sprawie ze bede miec mniej :wink:
to juz chyba jednak szmitowi dac dwa a kowadle jeden.

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Racja... :wink: Poza tym ja szmitowi przewaznie daje 3 scrole, chyba ze jest gienkiem na mniejsze punkty to stona wciskam... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

szmit musi mieć challange , czesto jest geniem wiec stone mu sie przydaje + scroll a na kowadle 2 tak naprawdę to czy wybuchnie 360 czy 380 pkt nie robi róznicy wielkiej

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

szmitowi czelendż? nigdy mu jeszcze czelendża nie dałem.... zawsze u mnie dostaje go BSB-puszka stojący w najsilniejszym klocku.
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

u mnie tak samo, i siedzi w longach z rune of battle.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

bsb u mnie nie ma pkt na czelendz 1+ sv re roll i +1 siły

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

a w jakim klocku stoi szmit co ma czelendz?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

najczęściej longów :) lub longów rangerów


Np taka rozpa :

Unnamed2250 Pts - Dwarfs Army

1 Runelord @ 388 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone

1 * Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [70]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [5]
Rune of Stone

1 Master Engineer @ 79 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [5]
Rune of Stone

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician

20 * Rangers @ 395 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield;
FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism

18 Troll Slayers @ 254 Pts
Standard; Musician, 4x gigant

1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer
Engineering Runes [60]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Rune of Reloading

1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 160 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune

2 Organ Gun @ 240 Pts


Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2247

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Nie jestem na tyle zaawansowanym graczem krasnoludzkim zeby odnalezc potencjal i pomysl gdy na rangerach.

A poza tym zwykle jak ja gram to trzy klocki piechoty to mus i ewentualnie dodatkowo slayerzy na niektore armie a obecnie zastanawiam sie nad 10 minerow wiec chyba nie odnalazl bym sie na rozpie bez tych trzech klocuszkow, ktore sa pewnikiem.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

problem z rangerami jest taki, że często ciężko wystawić klocek 20 tak, żeby przeciwnik nie widział...a jak wstawimy do lasu to bez zasady Forester (czy jakoś tak) utkną tam na kilka tur :/ )... dlatego jeśli już to mniejsze oddziały tutaj już lepiej sie sprawdzają jednak w walce na pewno nie dorównują tej 20... szczególnie jesli to longrangersi...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

rangerzy to po proztu longi bez wariorów

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

nie wystawiam ich za żadnym terenem wystawiam ich po prostu w swojej strefie tam gdzie mi dogodnie ... po tym jak przeciwnik wystawi armie

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Kowadło to miła zabawka, choć ostatnio ją odstawiłem na rzecz lorda. Jeżeli już mi wybucha, to zazwyczaj na małej runie, gdy rzucę dwie jedynki pod rząd. Dodaję do tego większa runę rozproszenia (mina gracza, gdy mag straci na stałe zaklęcie jest bezcenna), dwie małe, warda i stona. Od samego początku staram sie nawalać dużymi runami , małe używam, jak muszę pchnąć górników. Jak wybuchnie to trudno.
Na drugiego kowala szkoda mi slota, wolę dołożyć sztandar z runą Valayi zamiast niego i inżyniera.
Tak przy okazji, to kowadło jest traktowane jako maszyna, wiec inżynier chyba może kazać je okopać.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

z tego co mi wiadomo samo kowadlo jest traktowane bardziej jako element terenu niz jak maszyna. Mimo wszystko nie wiem, nie wpadlbym na to :D

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Mozna okopac... :wink: Chyba nawet w uscisleniach takie cos bylo... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Tylko czy oplaca sie marnowac tyle punktow w cos takiego, teoretycznie kowadlo wogole nie powinno byc dopuszczone do walki...

ODPOWIEDZ