Eternal Guard - Taktyki i Zastosowanie

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Mają powalające figurki i musze sobie ich kupić.

Mi się w nich bardzo podoba jedna rzecz, a mianowicie to, że to jest kloc. Tak, dobrze czytacie to jest kloc, którego brekuje mi od kiedy zagrałem więcej bitew leśnymi. Ja uwilbiam mieć w armii taki kloc, którym wiem, że mogę iść samym coś zaatakować. Naprzykład driady to raczej z obstawą jalk chcemy kloc zaatakować, wd tak samo, wr tak samo, samo drzewo też nie jest do niszczenia kloców.

Musze sobie ich kupić, ale narazie mam inne wydatki niestety:/

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Drzewo może nie jest do niszczenia klocków ale ze stubbornem może nie jeden klocek utrzymać przez parę turek ...........

Co do treekinów jeszcze to warto władować 2 oddziałki po 3 bo:
-są bardziej "mobilne"-file i te sprawy
-są tańsze-65pktów piechotą nie chodzi ........

o i nawet żart wyszedł ......... :lol2:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Co do drzewa się zgodzę w 100%, a jak jeszcze bsb jest w pobliżu to już w ogóle ;)
Treekiny... 2x3 zajmują Ci 2 sloty special, zależy też na czym grasz, czy bardziej defense czy offense, no i co kto lubi. ;)

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

A wracając do eternali to ......... jestem po bitwie i klocek zdał egzamin z życia!!!
Utrzymał chłopak grali na klacie przez 2 tury aż doczłapały do walki treekiny.......... treekiny wklepały kolesiowi 2 wondy, ścieły wszelkie bohusy, zjadły konie :lol2: , było w sumie więcej mnie i fear of the number........ koleś miał kiepski rzucik.....14' i wio za stół..... treekiny wbiły się w giermasów zajadły na fear kolesi i pobiegły dalej aby dostać 2 wondy od łuczników z palącymi się strałkami ........... :?
Eternale śmignęły jeszcze 1 lance i trzymały do końca batalii........
Wspaniałe małkie zwycięstwo, na nasze 14:6, na moje taki kosmos że ja pierdacze !!!!!! Kampania w pełni a to dolało tylko oliwy do ognia !! :lol2: :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

No to gratulacje! Ja w ten weekend spróbuje swoich sił z nimi, w tym klocu bsb z moonstonem ^^ Będzie ciekawie i wesoło :)

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

zatem życzę powodzenia ......... :lol2:

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

moonstone'a to bym na bsbku siedzącym w EG nie brał, bo nie ma wtedy chłopak save'a a jak go stracisz to cały oddział płynie. jak już to 3+ na niemagiczne + trąbka za 15pts dająca odpornośc na psychologię. Wtedy nie musisz mieć ich aż 19, bo taki klocek z bohaterem kosztuje trylion punktów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Szypul pisze:moonstone'a to bym na bsbku siedzącym w EG nie brał, bo nie ma wtedy chłopak save'a a jak go stracisz to cały oddział płynie. jak już to 3+ na niemagiczne + trąbka za 15pts dająca odpornośc na psychologię. Wtedy nie musisz mieć ich aż 19, bo taki klocek z bohaterem kosztuje trylion punktów.
Ogólnie albo miękki albo np. w 2giej turze mam klocek EG za plecami wroga :] Zależy, z której strony na to patrzeć. ;)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Czymże jest stubborn bez odporności na strach (odporność na terror też mile widziana)? Tymczasem, o ile się nie mylę, WE mają z tym problem, co prawda macie przedmioty dające odporność na psychologię, a nawet unbreakable, ale działają one tylko przez 1 turę. Jest oczywiście także sztandar dający strach, ale jest drogi i wymaga BSB, a w Waszej armii BSB jest chyba bez przedmiotów magicznych wyjątkowo miękki (troszeczkę pomóc może ward 5+ z Rhymer's Harp, którą zawsze bym dawał bohaterowi siedzącemu w EG, by zwiększyć ich przeżywalność). Jak sobie z tym radzicie, czyli jak najlepiej chronić EG przed psychologią?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

Nie trzeba się bać!

Można wręczyć bohaterowi duszki za 50 pktów i sieje koleś terror, dodatkowo daje dzięki temu odporność na niego, do tego jest przedmiocik na Polski: Brosza Elynett dający przerzuty w testach psychologicznych.

Pozostają jeszcze przedmioty o których mówisz, ale 1 raz można je użyć :(

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Michał Archanioł pisze:Nie trzeba się bać!

Można wręczyć bohaterowi duszki za 50 pktów i sieje koleś terror, dodatkowo daje dzięki temu odporność na niego, do tego jest przedmiocik na Polski: Brosza Elynett dający przerzuty w testach psychologicznych.

Pozostają jeszcze przedmioty o których mówisz, ale 1 raz można je użyć :(
Chodziło mi o coś, co zapobieże złamaniu EG przez oddział siejący strach, więc ten przedmiot dający przerzut testów psychologicznych nie jest tu pomocny, ale duszek-terrorysta jak najbardziej :) Dzięki za odpowiedź :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

to proste,

BSB daje sie jeden z wardów na 3+ i do tego zamiast SoM róg za 15 punktów który daje odpornośc na psychologie do nastepnej tury WE, czyli daje odpornosc na psyche przez dwie tury walki - swoja i przeciwnika. Te 2 tury przetrwania powinno wystarczyc w zupelnosci dla generała WE zeby przeciwenika skutecznie zblokowac i odbic albo zaatakowac czyms od boku.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Kal_Torak pisze:to proste,

BSB daje sie jeden z wardów na 3+ i do tego zamiast SoM róg za 15 punktów który daje odpornośc na psychologie do nastepnej tury WE, czyli daje odpornosc na psyche przez dwie tury walki - swoja i przeciwnika. Te 2 tury przetrwania powinno wystarczyc w zupelnosci dla generała WE zeby przeciwenika skutecznie zblokowac i odbic albo zaatakowac czyms od boku.

problem jest z tym ze jak jakas armia feruje to przeważnie jest jej znacznie więcej...a wtedy przy naszej "przewadze" liczebnej niejesteśmy wstanie zablokowac niczym innym przeciwnika oddziałów...

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Obecnie ich nie posiadam, chociaż ostatnio ich proxowałem w bitwie z HE. Moje refleksje: Jest to fajny klocek (aczkolwiek z HE ogólnie mamy ciężko, więc za dużo nie zwojowali) szczególnie z noblem, który daje im stubborna. 2 ataki, spora liczba i nie najgorsze staty sprawiają, że coraz bardziej mnie kuszą :wink:
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Qbas pisze:Obecnie ich nie posiadam, chociaż ostatnio ich proxowałem w bitwie z HE. Moje refleksje: Jest to fajny klocek (aczkolwiek z HE ogólnie mamy ciężko, więc za dużo nie zwojowali) szczególnie z noblem, który daje im stubborna. 2 ataki, spora liczba i nie najgorsze staty sprawiają, że coraz bardziej mnie kuszą :wink:
Są bardzo fajni, ale niestety wówczas, gdy spełnionych jest kilka warunków:

- jest z nimi bohater (tylko wtedy mają stubborna, szkoda że nie mają stubborna "sami z siebie");
- najlepiej, by bohater ten miał Rhymer's Harp (ward 5+ dla oddziału), bo bez niego giną strasznie łatwo (T3 i save 5+ to śmierć);
- koniecznie potrzebują czegoś, co zapewni im odporność na strach (bo co im po stubbornie, jeśli mogą i tak zostać automatycznie złamani przez oddziały siejące strach).

Wszystko to sprawia, że ten oddział to duża inwestycja punktowa, a gdy zginie bohater/BSB dający im te potrzebne wyżej wymienione bajery, wtedy jest niewesoło. No, ale myslę, że mogą być bardzo skuteczni, a ich figurki są według mnie rewelacyjne, najlepsze w całej armii.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Waye też mają fajne :wink:

Z punktu technicznego: IMHO bohater (a nawet BSB) walczący w tej jednostce to mus. Rhymer's Harp to fajna opcja. Do tego FCG i jazda jazda :D
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Witam,

Ethernal Guardzi posrednio sporo zyskali dzięki FAQ GW. Otóż chodzi oczywiście o sztandar midwinter, który może zostać użyty również w fazie tury przeciwnika. Jest to piekna sprawa bo dzięki temu oddział niekoniecznie wymaga już bohatera w oddziale - może sobie bez przeszkód sam chasać, a z bohaterem może być podwójnie skuteczny. Stubborn i włączany unbreakable - co pozwala maksymalnie dostosowywac oddzial do warunków pola bitwy i przeciwnika z którym przychodzi mu walczyć. Dzięki temu eternale mogą pełnić swietną funkcję przetrzymywacza.

Zastanawiam się na 12/14 EG z tym sztandarem bez bohatera jako oddzial wspomagający i przetrzymujący.

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Teraz Eternale mogą być bardzo przydatni. TO chyba wymarzony oddział do partyzantki :) Jak napisał Kal_Torak mogą oni być oddziałem przetrzymującym. Wszystko jedzie to przodu, a Eternale trzymają przez 4 tury coś ciężkiego, stojąc przy tym bezpiecznie od reszty armii :wink:
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

czy teraz w klocach 25+ dają rade?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

3 siły to duży minus, niby mają inne bonusy ale się nie przebijają

ODPOWIEDZ