Eternal Guard - Taktyki i Zastosowanie
Moderator: Gremlin
Mają powalające figurki i musze sobie ich kupić.
Mi się w nich bardzo podoba jedna rzecz, a mianowicie to, że to jest kloc. Tak, dobrze czytacie to jest kloc, którego brekuje mi od kiedy zagrałem więcej bitew leśnymi. Ja uwilbiam mieć w armii taki kloc, którym wiem, że mogę iść samym coś zaatakować. Naprzykład driady to raczej z obstawą jalk chcemy kloc zaatakować, wd tak samo, wr tak samo, samo drzewo też nie jest do niszczenia kloców.
Musze sobie ich kupić, ale narazie mam inne wydatki niestety:/
Mi się w nich bardzo podoba jedna rzecz, a mianowicie to, że to jest kloc. Tak, dobrze czytacie to jest kloc, którego brekuje mi od kiedy zagrałem więcej bitew leśnymi. Ja uwilbiam mieć w armii taki kloc, którym wiem, że mogę iść samym coś zaatakować. Naprzykład driady to raczej z obstawą jalk chcemy kloc zaatakować, wd tak samo, wr tak samo, samo drzewo też nie jest do niszczenia kloców.
Musze sobie ich kupić, ale narazie mam inne wydatki niestety:/
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Drzewo może nie jest do niszczenia klocków ale ze stubbornem może nie jeden klocek utrzymać przez parę turek ...........
Co do treekinów jeszcze to warto władować 2 oddziałki po 3 bo:
-są bardziej "mobilne"-file i te sprawy
-są tańsze-65pktów piechotą nie chodzi ........
o i nawet żart wyszedł .........
Co do treekinów jeszcze to warto władować 2 oddziałki po 3 bo:
-są bardziej "mobilne"-file i te sprawy
-są tańsze-65pktów piechotą nie chodzi ........
o i nawet żart wyszedł .........
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
A wracając do eternali to ......... jestem po bitwie i klocek zdał egzamin z życia!!!
Utrzymał chłopak grali na klacie przez 2 tury aż doczłapały do walki treekiny.......... treekiny wklepały kolesiowi 2 wondy, ścieły wszelkie bohusy, zjadły konie , było w sumie więcej mnie i fear of the number........ koleś miał kiepski rzucik.....14' i wio za stół..... treekiny wbiły się w giermasów zajadły na fear kolesi i pobiegły dalej aby dostać 2 wondy od łuczników z palącymi się strałkami ...........
Eternale śmignęły jeszcze 1 lance i trzymały do końca batalii........
Wspaniałe małkie zwycięstwo, na nasze 14:6, na moje taki kosmos że ja pierdacze !!!!!! Kampania w pełni a to dolało tylko oliwy do ognia !!
Utrzymał chłopak grali na klacie przez 2 tury aż doczłapały do walki treekiny.......... treekiny wklepały kolesiowi 2 wondy, ścieły wszelkie bohusy, zjadły konie , było w sumie więcej mnie i fear of the number........ koleś miał kiepski rzucik.....14' i wio za stół..... treekiny wbiły się w giermasów zajadły na fear kolesi i pobiegły dalej aby dostać 2 wondy od łuczników z palącymi się strałkami ...........
Eternale śmignęły jeszcze 1 lance i trzymały do końca batalii........
Wspaniałe małkie zwycięstwo, na nasze 14:6, na moje taki kosmos że ja pierdacze !!!!!! Kampania w pełni a to dolało tylko oliwy do ognia !!
moonstone'a to bym na bsbku siedzącym w EG nie brał, bo nie ma wtedy chłopak save'a a jak go stracisz to cały oddział płynie. jak już to 3+ na niemagiczne + trąbka za 15pts dająca odpornośc na psychologię. Wtedy nie musisz mieć ich aż 19, bo taki klocek z bohaterem kosztuje trylion punktów.
Ogólnie albo miękki albo np. w 2giej turze mam klocek EG za plecami wroga :] Zależy, z której strony na to patrzeć.Szypul pisze:moonstone'a to bym na bsbku siedzącym w EG nie brał, bo nie ma wtedy chłopak save'a a jak go stracisz to cały oddział płynie. jak już to 3+ na niemagiczne + trąbka za 15pts dająca odpornośc na psychologię. Wtedy nie musisz mieć ich aż 19, bo taki klocek z bohaterem kosztuje trylion punktów.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czymże jest stubborn bez odporności na strach (odporność na terror też mile widziana)? Tymczasem, o ile się nie mylę, WE mają z tym problem, co prawda macie przedmioty dające odporność na psychologię, a nawet unbreakable, ale działają one tylko przez 1 turę. Jest oczywiście także sztandar dający strach, ale jest drogi i wymaga BSB, a w Waszej armii BSB jest chyba bez przedmiotów magicznych wyjątkowo miękki (troszeczkę pomóc może ward 5+ z Rhymer's Harp, którą zawsze bym dawał bohaterowi siedzącemu w EG, by zwiększyć ich przeżywalność). Jak sobie z tym radzicie, czyli jak najlepiej chronić EG przed psychologią?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Nie trzeba się bać!
Można wręczyć bohaterowi duszki za 50 pktów i sieje koleś terror, dodatkowo daje dzięki temu odporność na niego, do tego jest przedmiocik na Polski: Brosza Elynett dający przerzuty w testach psychologicznych.
Pozostają jeszcze przedmioty o których mówisz, ale 1 raz można je użyć
Można wręczyć bohaterowi duszki za 50 pktów i sieje koleś terror, dodatkowo daje dzięki temu odporność na niego, do tego jest przedmiocik na Polski: Brosza Elynett dający przerzuty w testach psychologicznych.
Pozostają jeszcze przedmioty o których mówisz, ale 1 raz można je użyć
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Chodziło mi o coś, co zapobieże złamaniu EG przez oddział siejący strach, więc ten przedmiot dający przerzut testów psychologicznych nie jest tu pomocny, ale duszek-terrorysta jak najbardziej Dzięki za odpowiedźMichał Archanioł pisze:Nie trzeba się bać!
Można wręczyć bohaterowi duszki za 50 pktów i sieje koleś terror, dodatkowo daje dzięki temu odporność na niego, do tego jest przedmiocik na Polski: Brosza Elynett dający przerzuty w testach psychologicznych.
Pozostają jeszcze przedmioty o których mówisz, ale 1 raz można je użyć
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
to proste,
BSB daje sie jeden z wardów na 3+ i do tego zamiast SoM róg za 15 punktów który daje odpornośc na psychologie do nastepnej tury WE, czyli daje odpornosc na psyche przez dwie tury walki - swoja i przeciwnika. Te 2 tury przetrwania powinno wystarczyc w zupelnosci dla generała WE zeby przeciwenika skutecznie zblokowac i odbic albo zaatakowac czyms od boku.
BSB daje sie jeden z wardów na 3+ i do tego zamiast SoM róg za 15 punktów który daje odpornośc na psychologie do nastepnej tury WE, czyli daje odpornosc na psyche przez dwie tury walki - swoja i przeciwnika. Te 2 tury przetrwania powinno wystarczyc w zupelnosci dla generała WE zeby przeciwenika skutecznie zblokowac i odbic albo zaatakowac czyms od boku.
Kal_Torak pisze:to proste,
BSB daje sie jeden z wardów na 3+ i do tego zamiast SoM róg za 15 punktów który daje odpornośc na psychologie do nastepnej tury WE, czyli daje odpornosc na psyche przez dwie tury walki - swoja i przeciwnika. Te 2 tury przetrwania powinno wystarczyc w zupelnosci dla generała WE zeby przeciwenika skutecznie zblokowac i odbic albo zaatakowac czyms od boku.
problem jest z tym ze jak jakas armia feruje to przeważnie jest jej znacznie więcej...a wtedy przy naszej "przewadze" liczebnej niejesteśmy wstanie zablokowac niczym innym przeciwnika oddziałów...
Obecnie ich nie posiadam, chociaż ostatnio ich proxowałem w bitwie z HE. Moje refleksje: Jest to fajny klocek (aczkolwiek z HE ogólnie mamy ciężko, więc za dużo nie zwojowali) szczególnie z noblem, który daje im stubborna. 2 ataki, spora liczba i nie najgorsze staty sprawiają, że coraz bardziej mnie kuszą
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Są bardzo fajni, ale niestety wówczas, gdy spełnionych jest kilka warunków:Qbas pisze:Obecnie ich nie posiadam, chociaż ostatnio ich proxowałem w bitwie z HE. Moje refleksje: Jest to fajny klocek (aczkolwiek z HE ogólnie mamy ciężko, więc za dużo nie zwojowali) szczególnie z noblem, który daje im stubborna. 2 ataki, spora liczba i nie najgorsze staty sprawiają, że coraz bardziej mnie kuszą
- jest z nimi bohater (tylko wtedy mają stubborna, szkoda że nie mają stubborna "sami z siebie");
- najlepiej, by bohater ten miał Rhymer's Harp (ward 5+ dla oddziału), bo bez niego giną strasznie łatwo (T3 i save 5+ to śmierć);
- koniecznie potrzebują czegoś, co zapewni im odporność na strach (bo co im po stubbornie, jeśli mogą i tak zostać automatycznie złamani przez oddziały siejące strach).
Wszystko to sprawia, że ten oddział to duża inwestycja punktowa, a gdy zginie bohater/BSB dający im te potrzebne wyżej wymienione bajery, wtedy jest niewesoło. No, ale myslę, że mogą być bardzo skuteczni, a ich figurki są według mnie rewelacyjne, najlepsze w całej armii.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Witam,
Ethernal Guardzi posrednio sporo zyskali dzięki FAQ GW. Otóż chodzi oczywiście o sztandar midwinter, który może zostać użyty również w fazie tury przeciwnika. Jest to piekna sprawa bo dzięki temu oddział niekoniecznie wymaga już bohatera w oddziale - może sobie bez przeszkód sam chasać, a z bohaterem może być podwójnie skuteczny. Stubborn i włączany unbreakable - co pozwala maksymalnie dostosowywac oddzial do warunków pola bitwy i przeciwnika z którym przychodzi mu walczyć. Dzięki temu eternale mogą pełnić swietną funkcję przetrzymywacza.
Zastanawiam się na 12/14 EG z tym sztandarem bez bohatera jako oddzial wspomagający i przetrzymujący.
Ethernal Guardzi posrednio sporo zyskali dzięki FAQ GW. Otóż chodzi oczywiście o sztandar midwinter, który może zostać użyty również w fazie tury przeciwnika. Jest to piekna sprawa bo dzięki temu oddział niekoniecznie wymaga już bohatera w oddziale - może sobie bez przeszkód sam chasać, a z bohaterem może być podwójnie skuteczny. Stubborn i włączany unbreakable - co pozwala maksymalnie dostosowywac oddzial do warunków pola bitwy i przeciwnika z którym przychodzi mu walczyć. Dzięki temu eternale mogą pełnić swietną funkcję przetrzymywacza.
Zastanawiam się na 12/14 EG z tym sztandarem bez bohatera jako oddzial wspomagający i przetrzymujący.
Teraz Eternale mogą być bardzo przydatni. TO chyba wymarzony oddział do partyzantki Jak napisał Kal_Torak mogą oni być oddziałem przetrzymującym. Wszystko jedzie to przodu, a Eternale trzymają przez 4 tury coś ciężkiego, stojąc przy tym bezpiecznie od reszty armii
czy teraz w klocach 25+ dają rade?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293