Nemezis - We're BACK (16 maja, wawa) 2x1313
Re: Nemezis - We're BACK (16 maja, wawa) 2x1313
Ma ktoś możliwość pożyczenia 6 sztuk saurus cavalry?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
ale ucieczka oddziału którego życie mało cie obchodzi wciąż wzbudza panikęKotlet pisze:Armie sojusznicze na parowkach sa wobec siebie neutralne
Racja Kotlet, ale co do mocy zaniżającej wrzucanie czaru to chyba działa, bo wybieramy sobie lore'a jakiego sobie tam chcemy i wszystkie czary łatwiej nam wchodzą, niezależnie, czy to kumpel czy przeciwnik. Ward nie działa na bank, ale co do tego wczesniejszego niech sie ktoś mądry wypowie .
Ja mam jakichś kawalerzystów, ale więcej jak trzech niepomalowanych to nie znajdę, więc musiałby się ktoś dorzucić
Ja mam jakichś kawalerzystów, ale więcej jak trzech niepomalowanych to nie znajdę, więc musiałby się ktoś dorzucić
Skoro to pole siłowe to powinno w takim wypadku działać także na wrogów.Harry101 pisze:A tego, że ward 5+ nie działa na sojuszników.. nie rozumiem dlaczego... toć to pole siłowe:P
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
tez przez wiele lat nierozumialem czemu nie moge rzyucic poopychaczki na black knightow... niby to przeciez wiarty magii...Harry101 pisze:Obniża casta całego lore'a, wiec i wrogom i sojusznikom...nie ma innej opcji. A tego, że ward 5+ nie działa na sojuszników.. nie rozumiem dlaczego... toć to pole siłowe:P
ale takie sa zasady turniei, ze bonusy na sojusznikow nie dzialaja...
No właśnie, to trochę dziwne. Ward to przecież nie generał sojuszniczej armii, tylko osłabienie strzelania wroga. To jakby powiedzieć, że lightowy czar osłabienia WS-a działa tylko wtedy, gdy wróg walczy z jednostkami armii maga. Co jest, ta tarcza jest inteligentna i wybiera se, które strzały wpuści, a które nie?
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
I popychaczki vampirze niech działają na jednostki sojusznicze i odwrotnie. Popchnąć oddział z 2 różnych popychaczek w tej samej turze
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nie stwarzajmy niepotrzebnych problemów. Do tej pory wszyscy jakoś przyjmowali do wiadomości że enginy nie dają boostów na oddziały sojusznicze. Pozatym skoro armie mają oddzielnych generałów i BsB to nie widze powodów dla których enginy miałybybyć wyjątkiem. A to że armie sojusznicze wzbudzają wzajemnie panike to żaden argument, ponieważ jest to nieudogodnienie działające na wszystkie armie (poza tymi odpornmi na psychologie) i z którym każdy musi się liczyć.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Harry101 pisze:Obniża casta całego lore'a, wiec i wrogom i sojusznikom
Jak może obniżac wrogom ?
Przecież trwa to tylko do końca tury Lizaka.
No chyba tylko na miscascie 5-6.
Chodzi po prostu o to, że jest zapis w regulamini że nie można korzystac z efektów/czarów/przedmiotów sojusznika.
Gdyby tego zapisu nie było to inkantacje TK na armie Vampirów były by całkowicie legalne.