Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: Pabis »

Z engami cannony nie wybuchają , znasz wszędzie zasięg , deathstary się obsrywają , 45 halabard nie jest tak łatwo ominąć jak imperium jest zakampione , do maszyn również nie wiem jak na lajcie chcesz dobiec. Nie wiem o czym mówimy apropo nie trafiania? cannony z engami i znając zasięgi trafiają na : ok. 80% przypadkow(używając enga). jedynie przy kombinacji misfire albo 2 i 2 , 2 i 4 nie trafiam. 4 regony wielkiej kawy są beznadziejne , z wielkimi klockami przegrywają , cannony lecą jak chcą , czołgu nie ominiesz , czary wsysają maksymalnie...

Apropos marudzenia , ta edycja jest beznadziejna z wielu powodów , zdaje się ze one są tak oczywiste że ciężko znaleźć jakieś zalety edycji(chyba jedyną jest stopniowanie czarów) , a tak to :
- losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
- pojebane strzelanie , gdzie 1 smok i lord mogą zejść od 1 cannona , brak deklaracji - kolejne weliminowanie umiejętności z gry.
- pojebana magia która jednym czarem może fartem np. na ifce rozjebać połowę armii , czyli jakiś klaps rzuca z 6-7 albo z power scrollem czar klasy słoneczko i leci przez całą armię.
- Piechota która jest mobilniejsza od kawalerii....(np. przez możność reformu)
- Steadfast! , super zasada w 80 slavów wbija się wagon 30 grali , wybija 30 , skaveny nic nie przestraszone jak niemal połowa klocka wyparowała z chęcia biją się dalej... dzięki oczywiście bsb który jest z tyłu.
- Bsb ? działa na wszystko? nie można praktycznie blokować marszu? znowu brak umiejętności.
- kloc 10000 slavów może być spanikowany przez 1 zabitego slava , ale już jak się wjebie w nich wagon blood knightów to pół gry będą się trzymać.
- wiele wiele innych....

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

To nie graj na 8 edycję i nie wypowiadaj się w tematach jej dotyczących tylko po to zaczynać długie i bezsensowne dyskusje.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Tak , ale rozpiskę mam prawo skomentować.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Pabis pisze:Z engami cannony nie wybuchają , znasz wszędzie zasięg , deathstary się obsrywają , 45 halabard nie jest tak łatwo ominąć jak imperium jest zakampione , do maszyn również nie wiem jak na lajcie chcesz dobiec. Nie wiem o czym mówimy apropo nie trafiania? cannony z engami i znając zasięgi trafiają na : ok. 80% przypadkow(używając enga). jedynie przy kombinacji misfire albo 2 i 2 , 2 i 4 nie trafiam. 4 regony wielkiej kawy są beznadziejne , z wielkimi klockami przegrywają , cannony lecą jak chcą , czołgu nie ominiesz , czary wsysają maksymalnie...
spoko też mam działa, zabijam inżyniera z działa, przekieruj na maszynę, nie problem, panika na oddziałach i zawijaj unity,Halabardy jest bardzo łatwo wyminąć, zwłaszcza jak masz do nich jakieś 24" cale, czołg, spoko, nie muszę nawet do niego podchodzić przez pierwsze tury, to co piszesz widać ewidentnie że niezbyt wiele rozegrałeś starć na te zasady, a napisałem, zagraj sobie na 4k zobaczysz jak działają zasady
Pabis pisze:Apropos marudzenia , ta edycja jest beznadziejna z wielu powodów , zdaje się ze one są tak oczywiste że ciężko znaleźć jakieś zalety edycji(chyba jedyną jest stopniowanie czarów) , a tak to :
- losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
- pojebane strzelanie , gdzie 1 smok i lord mogą zejść od 1 cannona , brak deklaracji - kolejne weliminowanie umiejętności z gry.
- pojebana magia która jednym czarem może fartem np. na ifce rozjebać połowę armii , czyli jakiś klaps rzuca z 6-7 albo z power scrollem czar klasy słoneczko i leci przez całą armię.
- Piechota która jest mobilniejsza od kawalerii....(np. przez możność reformu)
- Steadfast! , super zasada w 80 slavów wbija się wagon 30 grali , wybija 30 , skaveny nic nie przestraszone jak niemal połowa klocka wyparowała z chęcia biją się dalej... dzięki oczywiście bsb który jest z tyłu.
- Bsb ? działa na wszystko? nie można praktycznie blokować marszu? znowu brak umiejętności.
- kloc 10000 slavów może być spanikowany przez 1 zabitego slava , ale już jak się wjebie w nich wagon blood knightów to pół gry będą się trzymać.
- wiele wiele innych....
Te myślniki to nawet żal komentować widać po nich znajomość zasad, nawet ogólnikowe :roll:
Byro pisze:To nie graj na 8 edycję i nie wypowiadaj się w tematach jej dotyczących tylko po to zaczynać długie i bezsensowne dyskusje.
graj w 7-mkę lub przerzuć się na 40k jeśli to taki wielki problem...gra ma na celu przynosić rozrywkę przede wszystkim, na drugim jest rywalizacja a 8-mka naprawdę ma gigantyczne możliwości, wystarczy chcieć a nie pienić się bo komuś się nie podoba to ja też takie zdanie i opinię będę miał
@Byro +1
Pabis pisze:Tak , ale rozpiskę mam prawo skomentować.
jakbyś coś więcej wiedział na temat tej edycji to tak :lol2:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

Nie chcę maksymalnie żyłować rozpiski, za stary jestem na ciśnienia, gram dla zabawy, a czasem fajnie jest zagreać z kimś "świeżym".
Ale fajnie by było też coś ugrać. Starałem się wyważyć rozpę, Chciał bym też poznać zdanie innych graczy nie nastawionych na wygraną za wszelką cene.
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Pabis pisze:blablabla
Tylko że... no właśnie.... Pabiś ma racje!


;)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Tedzio, ma owszem ale do momentu grania zwykłych piczek, jeśli wchodzą scenariusze w grę i naprawdę mocna i szybka armia, to zabawa z taką rozpiską kończy się bardzo szybciutko, widziałem takie plutony jak miały grać B&G, lub losowe rozstawienie, potem był tylko żal że maszynki musiał losowo ustawić albo został zbrejkowany w 2 turze

co do edycji, naprawdę słabą opcją było gdy 5 furii, czy innego szitu blokowało klocek piechoty za 400pts., który nawet ich nie widział, a to tylko przykład wyciągnięty z wymienionych przez Pabisa

nie mam zamiaru flejmować, ale jeśli ktoś najzwyczajniej w świecie jako wady edycji pisze głupoty, to niestety ale krew zaczyna się gotować itp.
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

?! dlaczego głupoty? moje ogólniki? popatrz na swoje argumenty... jedyne co to powiedziałeś że nie grałem , nie znam zasad , wypisuje głupoty , czekam na jakiekolwiek kontr argumenty... Te wszystkie myślniki to prawda , grałem z 5-6 bitew i mi to wystarczyło.

przykład: nie wiem co było słabego w blokowaniu klocka za miliard ptk 5 furiami , dlaczego słaba opcja? wydaje mi się że jest to sensowne , poprostu po to żeby taki klocek nie przejechał całej armii idąc ciągle marszem:)

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

Helion, a Ty z czym jedziesz na NEW HOPE? bo zakładam, że będziesz :)
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

7 strona tego tematu, może małe zmiany wprowadzę, ale jak na razie kawa mi się spisuje, a przy 3 klockach nawet uszczuplonych jest całkiem nieźle, no i muszę pamiętać o Stubbornie i Pegazordem trochę poszaleć :twisted:
raczej na 90% tym właśnie :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Pabis pisze:Z engami cannony nie wybuchają , znasz wszędzie zasięg , deathstary się obsrywają , 45 halabard nie jest tak łatwo ominąć jak imperium jest zakampione , do maszyn również nie wiem jak na lajcie chcesz dobiec. Nie wiem o czym mówimy apropo nie trafiania? cannony z engami i znając zasięgi trafiają na : ok. 80% przypadkow(używając enga). jedynie przy kombinacji misfire albo 2 i 2 , 2 i 4 nie trafiam. 4 regony wielkiej kawy są beznadziejne , z wielkimi klockami przegrywają , cannony lecą jak chcą , czołgu nie ominiesz , czary wsysają maksymalnie...

Apropos marudzenia , ta edycja jest beznadziejna z wielu powodów , zdaje się ze one są tak oczywiste że ciężko znaleźć jakieś zalety edycji(chyba jedyną jest stopniowanie czarów) , a tak to :
- losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
- pojebane strzelanie , gdzie 1 smok i lord mogą zejść od 1 cannona , brak deklaracji - kolejne weliminowanie umiejętności z gry.
- pojebana magia która jednym czarem może fartem np. na ifce rozjebać połowę armii , czyli jakiś klaps rzuca z 6-7 albo z power scrollem czar klasy słoneczko i leci przez całą armię.
- Piechota która jest mobilniejsza od kawalerii....(np. przez możność reformu)
- Steadfast! , super zasada w 80 slavów wbija się wagon 30 grali , wybija 30 , skaveny nic nie przestraszone jak niemal połowa klocka wyparowała z chęcia biją się dalej... dzięki oczywiście bsb który jest z tyłu.
- Bsb ? działa na wszystko? nie można praktycznie blokować marszu? znowu brak umiejętności.
- kloc 10000 slavów może być spanikowany przez 1 zabitego slava , ale już jak się wjebie w nich wagon blood knightów to pół gry będą się trzymać.
- wiele wiele innych....
-losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
14" ( konnicy ) to był standard teraz mając 13" do odzialu sprawia ci problem zeby przewidziec ze musisz na kostkach kulnąc 2x3 gdzie takie cos sie robi z palcem w dupie. A jak nie wierzysz w swoje umiejetnosci to zakup sztandar na przerzuty.
Oooooo Taaaaak, a Piechotą to szarżowałeś w 7 ed że hu hu hu !
pojebane strzelanie , gdzie 1 smok i lord mogą zejść od 1 cannona , brak deklaracji - kolejne weliminowanie umiejętności z gry.
- Ta miarka w oczach... to swiadczyło o skilu zawodnika. Bzdura.
pojebana magia która jednym czarem może fartem np. na ifce rozjebać połowę armii , czyli jakiś klaps rzuca z 6-7 albo z power scrollem czar klasy słoneczko i leci przez całą armię.
Magia powinna być mocna i losowa bo taka jest ?

Z resztą sie zgodze poczęści :)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Pabis pisze: - losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
- pojebane strzelanie , gdzie 1 smok i lord mogą zejść od 1 cannona , brak deklaracji - kolejne weliminowanie umiejętności z gry.
- pojebana magia która jednym czarem może fartem np. na ifce rozjebać połowę armii , czyli jakiś klaps rzuca z 6-7 albo z power scrollem czar klasy słoneczko i leci przez całą armię.
- Piechota która jest mobilniejsza od kawalerii....(np. przez możność reformu)
- Steadfast! , super zasada w 80 slavów wbija się wagon 30 grali , wybija 30 , skaveny nic nie przestraszone jak niemal połowa klocka wyparowała z chęcia biją się dalej... dzięki oczywiście bsb który jest z tyłu.
- Bsb ? działa na wszystko? nie można praktycznie blokować marszu? znowu brak umiejętności.
- kloc 10000 slavów może być spanikowany przez 1 zabitego slava , ale już jak się wjebie w nich wagon blood knightów to pół gry będą się trzymać.
- wiele wiele innych....
a ja się nie zgodzę
- z 7 kości nie możesz normalnie rzucić czaru...znajomość zasad się kłania; przy dużych bitwach, tych 2-3 magów praktycznie ma marginalne znaczenie, nie jak w 7ed gdzie magiczna rozpa roznosiła normalne armie a bez caddiego nikt nie wychodził z domu z walizą
- Steadfast - podał przykład bez przedstawienia sytuacji, przy takich stratach i utracie szeregów taki klocek grali (o ile w ogóle możliwy) rozjeżdża slavy dzięki większej ilości ranków
- na reszcie BSB i jego zasady wymuszają jego branie, zasady jak najbardziej ok., w końcu obok generała to centralny punkt armii zwłaszcza piechotnej
- wagon blood knightów nie musi w nich szarżować od razu, najlepiej było jak 5 knechtów (jak nie psów) wpadało z boku w klocek piechoty i kompletnie niwelował przewagę takiego regonu, to było bardzo zmyślne i taktyczne, poza tym takie slavy w dużych ilościach powinny "nakrywać czapkami" małe jednostki
- przy takiej znajomości i dopisce wiele wiele innych aż ciekaw jestem tego cóż takiego można wymyślić i pisać bez zastanowienia i przemyślenia
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Hmmmm... chyba go i tak użyje z samej ciekawości bo jeszcze nigdy pegazem nie grałem (gryfem też nie) tak samo jaki i mortarem albo tą rakietnicą :). W ogóle to bardzo malo grywam(1 bitwa na miesiąc a nawet i 2 :( ale mam to zamiar diametralnie zmienić bo planuje budowę stołu na mieszkanku i będę zapraszać ludzi do siebie :) Ja narazie byłem na 3 turniejach i 2 razy gralem tak dla treningu.
Ogólnie mam rózne pomysły ale to trzeba jednak sprawdzać w bitwie,tak wlasnie jak ty to robisz :)

A oto rozpa po modyfikacjach :) (tak jak mówisz , jeśli za dużo do mnie dojdzie to mam przeje...ne :) :) niewiem czy te swordy cos wytrzymają ale baaaardzo chce ich wyprobowac :)

ps: w których twoim zdaniem lorach są nalepsze aumenty i hexxy ???

Unnamed2500 Pts - Empire Army

1 Wizard Lord @ 350.0 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Holy Relic [45.0]
Seal of Destruction [45.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawn Stone [25.0]

20 Flagellant Warbands @ 200.0 Pts
Frenzy; Flail

1 Master Engineer @ 81.0 Pts
Barding; Light Armour; Warhorse
1 Warhorse @ [0.0] Pts

37 Swordsmen @ 253.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts

19 Halberdiers @ 120.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5.0] Pts

9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5.0] Pts

9 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow
1 Marksman @ [5.0] Pts

9 Huntsmen @ 105.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [5.0] Pts

5 Pistoliers @ 115.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider @ [7.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Pistoliers @ 115.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
1 Outrider @ [7.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 152
Total Army Cost: 2499.0

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

tilt112 pisze: -losowe szarże , nie da się nic zaplanować / przewidzieć
14" ( konnicy ) to był standard teraz mając 13" do odzialu sprawia ci problem zeby przewidziec ze musisz na kostkach kulnąc 2x3 gdzie takie cos sie robi z palcem w dupie. A jak nie wierzysz w swoje umiejetnosci to zakup sztandar na przerzuty.
Oooooo Taaaaak, a Piechotą to szarżowałeś w 7 ed że hu hu hu !
Tak, a taka kawaleria nic nie robi bo brejkuje ją śmieć. Nawet jak ustawisz się na boku wspaniałego oddziału który zbrejkowałbyś normalnie w 7ed. ten zrobi free reform i nic nie zrobisz, bo co z tego, że 5 kaw zaszarżuję na oddział clanratow w liczbie 20 z fcg, jakmu nawet rzędow nie zdejmę, a stoi na steadfast na 10ld z przerzutem.

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Niestety nie zrozumiałeś , sytuacje przedstawione wyżej są przerysowane , z 7 kostek można rzucać czar jak np. się weźmie wizard staffa , sytuacja jest przerysowana , chodziło mi o to że aktualnie np. lanca nie ma szans żeby przebiła się kiedykolwiek przez klocek jakiegos taniego shitu... co jest generalnie absurdalne...(ponadto co do magii , oczywistym jest że jeśli nie bierzesz zabezpieczenia przeciwmagicznego to magia cię karci , nie ma w tym nic nadzwyczajnego).
Właśnie --> ilość magów ma marginalne znaczenie , i to jest bezsensu , rozpiska z 3 magami ma taki sam potencjał magiczny jak z 1 magiem(wiadomo , troszkę większy ale za takie ptk. za mało znaczący).
Fajnie że bsb jest centralnym punktem armii , wszystko fajnie szkoda tylko że to czyni armie niepanikującymi przy optymalnej grze.
Nie wiem co jest niezwykłego , mało taktycznego w szarży z flanki , wydaje się to naturalnym sposobem łamania klocków.... Nie ma znaczenia co powinny robić a co nie , ma znaczenia jak zjebanie gra wygląda że małe jednostki nie mają racji bytu , albo bierzesz dużo tego , poprostu wylew albo nic.
Przy takiej znajomości? nic nie wykazałeś , ani mojej nieznajomości zasad , ani nie obaliłeś naturalnych argumentów , co do tilta:

- Te losowe szarże robią zajebiście dużo , szczególnie przy lataczach , bo często możesz nie dolecieć do maszyn przez losowość.
- Miarka w oczach , przynajmniej była jakąkolwiek umiejętnością która wyróżniała graczy słabych od dobrych , aktualnie tego nie ma....
- Jak bo taka jest? to ona istnieje? aaa no tak , wczoraj przecież rzucałem kule ognia , zapomniałem... a może magia powinna być supportem? , tak aby nie wygrywała gier ale mogła przy dobrym jej wykorzystaniu dużo problemów narobić. Teraz rzucasz jeden super czar z 6 i jak wejdzie(ifka+miscast) to kogoś rozwali w drzazgi , np. test siły albo umieraj na slana , i ty zapewne też wygrasz gre.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Dokładnie, jeśli chodzi o magię to w porównaniu z 7ed a 8ed ta z 7ed jest po prostu beznadziejna (chodzi o lore z RB). Bo w 7ed magia była wsparciem - rzadko sie zdarzało, żeby tylko z magii wygrać bitwę, ale np uszczupliłeś groźny oddział, zabiłeś herosa, czy popchnąłeś sobie oddział w ważnym momencie. A teraz walniesz jeden czar na ifce który niszczy najcenniejsze unity i tyle. A to że możesz sobie wysadzić maga, przy takich korzyściach to mało istotne.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ja gram na razie na light na małym i beast na dużym magu, augmenty mają niezłe, hexy chyba też nie najgorsze, chociaż shadow ma lepsze, pograj, potestuj, sam będziesz wiedział co najlepiej Tobie akurat sprawdza się :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Losowe szarże akurat moim zdaniem są fajne, urozmaicają grę i to właśnie one mogą pozwolić naszym machinom pożyć turę dłużej niż w 7 edycji.
Miarka w oku nie jest w żaden sposób związana z umiejętnością grania. Znam fatalnych graczy z dobrym okiem i vice versa.
Wręcz coraz częściej widzę plusy braku zgadywania, bo w połączeniu z zakazem deklaracji strzałów mających trafić coś innego, lub oddział walczący kończy się overguessing.

Magia....jest skomplikowana. Z jednej strony faktycznie część czarów jest gięta, z drugiej zaś, lore'y stały się bardziej użyteczne. Ilu lore'ów jako Imperialni gracze używaliście?
Fire, Metal, czasem Light (na umrzyki/demony), od biedy Heaven. A teraz? Każdy ma coś wartościowego.
Jest kilka przegiętych czarów, ale też mają często wyjebany casting value.
Słoneczko żeby miało poważny sens wymaga wartości 25, tak jak 13-tka szczurów, ja np jeszcze nie widziałem by komuś udało się ten czar rzucić inaczej niż na IF-ce.
A jeśli jakiś gracz wylosuje słonko na lordzie magu i walnie IF'kę, to mu nawet podziękuję (o ile sobie zrobi wystarczające kuku:)).

No ale to takie se dywagacje.
Edycja ma swoich przeciwników i zwolenników, jedni nie usłuchają argumentów drugich bo taka już natura ludzka.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Byro pisze: Fire, Metal, czasem Light (na umrzyki/demony), od biedy Heaven.
wszystko prócz life

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Unnamed2500 Pts - Empire Army


==LOrd==
1 Wizard Lord @ 280.0 Pts ( METAL )
Magic Level 4
Holy Relic [45.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Dawn Armour [35.0]
Crown of Command [35.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

==Hero==

1 Master Engineer @ 100.0 Pts
Grenade Launching Blunderbuss; Pigeon Bombs

1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 140.0 Pts
Prayers of Sigmar
Armour of Silvered Steel [45.0]
Biting Blade [5.0]

==SPECIAL==

8 Knights of the Inner Circle @ 319.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]

1 Preceptor @ [16.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

==CORE==
19 Crossbowmen @ 182.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Standard: +1 LD

29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts
Frenzy; Flail

33 Halberdiers @ 169.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician

==RARE==
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 101


Total Army Cost: 2499.0

Inżynier ryzykownie w oddziale kuszoli, 3" z protekcją na Hellstorma.
BSB, Kapłan i Lord Mag w oddziale Halabard. Troche mnie niepokoi ten ostatni, bo w sumie mógłby sobie sam polatać. Co myślicie ?

ODPOWIEDZ