7 ed. - nowe HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
@ Shakin' Dudi
Honory były to fakt.... ale miały one zupełnie inny charakter niż kindready u WE czy blood liny. U he były to po prostu takie ala magic itemki, a u innych armii były to "przynależności do różnych rodzajów wojowników" czy jakoś tak. No i kindread nie wlicza się w koszt jako magic item a honory tak.
Honory były to fakt.... ale miały one zupełnie inny charakter niż kindready u WE czy blood liny. U he były to po prostu takie ala magic itemki, a u innych armii były to "przynależności do różnych rodzajów wojowników" czy jakoś tak. No i kindread nie wlicza się w koszt jako magic item a honory tak.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
Army Dedala HE może być:
porównując do krasnaludów i empipre obstawiam:
- 1 comander
- 1 mag
- 1* 20 włóczników
- 2* 10 łuczników
- 2* 5 silverków
- 10 dragonków
- bolec
czyli zaokrąglony battalion do liczb pełnych (20 i 10) oraz 2 herosów i bonus w postaci 10 dragonów
Jak będą chcieli zrobić piechotne HE to może zamiast dragonów 20 SM by dali?
porównując do krasnaludów i empipre obstawiam:
- 1 comander
- 1 mag
- 1* 20 włóczników
- 2* 10 łuczników
- 2* 5 silverków
- 10 dragonków
- bolec
czyli zaokrąglony battalion do liczb pełnych (20 i 10) oraz 2 herosów i bonus w postaci 10 dragonów
Jak będą chcieli zrobić piechotne HE to może zamiast dragonów 20 SM by dali?
Ice t liczysz na za dużo:
Ale swoją drogą;
- commander na koniu
- mag
- 2*5 silverów
- 5 dragonów
- rydwan
- bolec
- 2* 20 spear elfów
- 20 archerów
nawet za 600 zł byłoby furorom przede wszystkim przez to że mamy od razu armię na ok 1600 pkt i mającą super taktykę kontrataku
Ale swoją drogą;
- commander na koniu
- mag
- 2*5 silverów
- 5 dragonów
- rydwan
- bolec
- 2* 20 spear elfów
- 20 archerów
nawet za 600 zł byłoby furorom przede wszystkim przez to że mamy od razu armię na ok 1600 pkt i mającą super taktykę kontrataku
@Paku
Nie dadzą 2*5 Sh tylko jak już 10. Wiem, że to prawie żadna różnica, ale u nich gra się całymi oddziałami a nie jakimiś PG piątkami.
Tak sobie ostatnio myślałem i doszedłem do wniosku: Dwarfy mają 4DD jako rasa najbardziej antymagiczna, to my jako rasa najbardziej magiczna moglibyśmy mieć 4PD. W cale przegięciem to nie jest. Drugim moim pomysłem jest, aby magowie he mogli przeżucać przy losowaniu czaru.
Co o tym sądzicie?
Nie dadzą 2*5 Sh tylko jak już 10. Wiem, że to prawie żadna różnica, ale u nich gra się całymi oddziałami a nie jakimiś PG piątkami.
Tak sobie ostatnio myślałem i doszedłem do wniosku: Dwarfy mają 4DD jako rasa najbardziej antymagiczna, to my jako rasa najbardziej magiczna moglibyśmy mieć 4PD. W cale przegięciem to nie jest. Drugim moim pomysłem jest, aby magowie he mogli przeżucać przy losowaniu czaru.
Co o tym sądzicie?
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
Moim zdaniem powinno się dopuścić "coveny", w których kilku magów niższego poziomu generuje te pie... kostki dla jednego arcy - wtedy oczywiście miscast też musiałby walić po wszystkich. Coś takiego jak "jednostka" magów jest dla mnie logiczne, a w tej niby najbardziej magicznej armii mocno uzasadnione
Taka magiczna jednostka ala horrory magła by być w HE. Ale już nie nażekajcie na brak mocnaj magii. Macie najbardzie przegięte magiczne przedmioty (Arcane i honory w szczególności) i jeszcze śmiecie narzekać że macie za mało kostek Power:P
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie

LoL, postulaty o wzmocnieniu magii w HE to największa bzdura jaką słyszałem. Ta armia ma mocną magię a resztę stosunkowo słabą, więc chyba powinno się poprawić to co słabe, right? Niestety właśnie przez słabe jednostki do walki ta armia jest taka nudna i schematyczna :/ A niektórzy jak widzę mają ochotę w tym nudnym schemacie grzęznąć jeszcze bardziej.. 

ja proponuję aby WL mieli fear już tłumacze dlaczego i jak ma działać
maj fear tylko dla jednostek z unit streang 1 powód gdyby tobie machał ktoś przed oczami taką wielką siekiera z niesamowitą precyzja to też byś się bał ale jeżeli ktoś ma wiecej US to już daje rady np knight no i oczywiście wbudowany stubboarn (albo rozsądniej tak długo jak żyje Gienio maja stubboarn to już by byo logiczne) i lion pelt musi dawać +1 do AS tak jak i DE
style walki dla swordmasterow i za każdych 5 +1 PD do ogólnej puli
PG musza mieć unbrekable inaczej nie da rady i 2 ataki
albo najlepiej gdyby każda jednostka mogła mieć możliwość walki jakimiś stylami
PD jako że jesteśmy rasą najbardzeij czarujacą to nie ma zcegoś takiego jak podział czyli tak jak w VI ed.
silverzy możliwość dokupienia bardingu a shield i heavy armour w cenie tak zeby cena pokrywała się z ceną terażniejszą
DP sejw na 1+ i dodatkowe zaasady wkońcu to sama szlachta i książęta
Speary i łucznicy TANIEJ!!!
elyrioni taniej!
rydwan bez zmian nie narzekam choć teraz jak bęzdie jeden na slot to niech ma Kosy
hihihi (bez obrazy)
jakiś sensowny monster np słabszy smok dla commandera (tzn taki gryf tylko z sejwem) ale commander musi wykupić jakiś honor
kazdy bochater może wykupić przedmioty o 10 pts wiecej (hero 60 lordi 110)
bolce no musa mieć 3 obsługantów albo 10 multipli albo cokolwiek co by je wzmocniło np S7 z pojedynczego albo 6 multipli z S5 i i podrozyć je nieco albo zostawić i dać 3 obsługantów
eagle elbo special albo rare i taniej...
ale ja pierdole i tak nawet 10% z tego nie zrealizuja
maj fear tylko dla jednostek z unit streang 1 powód gdyby tobie machał ktoś przed oczami taką wielką siekiera z niesamowitą precyzja to też byś się bał ale jeżeli ktoś ma wiecej US to już daje rady np knight no i oczywiście wbudowany stubboarn (albo rozsądniej tak długo jak żyje Gienio maja stubboarn to już by byo logiczne) i lion pelt musi dawać +1 do AS tak jak i DE
style walki dla swordmasterow i za każdych 5 +1 PD do ogólnej puli
PG musza mieć unbrekable inaczej nie da rady i 2 ataki
albo najlepiej gdyby każda jednostka mogła mieć możliwość walki jakimiś stylami
PD jako że jesteśmy rasą najbardzeij czarujacą to nie ma zcegoś takiego jak podział czyli tak jak w VI ed.
silverzy możliwość dokupienia bardingu a shield i heavy armour w cenie tak zeby cena pokrywała się z ceną terażniejszą
DP sejw na 1+ i dodatkowe zaasady wkońcu to sama szlachta i książęta
Speary i łucznicy TANIEJ!!!
elyrioni taniej!
rydwan bez zmian nie narzekam choć teraz jak bęzdie jeden na slot to niech ma Kosy

jakiś sensowny monster np słabszy smok dla commandera (tzn taki gryf tylko z sejwem) ale commander musi wykupić jakiś honor
kazdy bochater może wykupić przedmioty o 10 pts wiecej (hero 60 lordi 110)
bolce no musa mieć 3 obsługantów albo 10 multipli albo cokolwiek co by je wzmocniło np S7 z pojedynczego albo 6 multipli z S5 i i podrozyć je nieco albo zostawić i dać 3 obsługantów
eagle elbo special albo rare i taniej...
ale ja pierdole i tak nawet 10% z tego nie zrealizuja

ale kombinujecie, magia niech zostanie jaka jest, gdyż nie ma sobie równych, nie potrzebne jej zmiany, ja bym się raczej bał, że ją osłabią...
wzmocnić piechote i tyle...
Skoro rydwany by miały być jeden na slot to niech maja T5 i kosy, powinny być mocne, aby dalej się opłacało brać, chcoiażby dla herosów, no bo sory ale jeśli jeden rydwan bedize na slot to kto je wystawi w takim stanie jak są?? One są bardzo dobre ale w duzej liczbie.
A co do piechoty, przywrócić po prostu stare zasady, WL niech mają d3 woundy, SM niech mają odbijanie strzał, łucznicy niech strzelają z dwóch ranków etc. i do tego pododawać coś nowego, jak np. wbudowany stubborn na WL, badz chcoiaż, że go mają jeśli zyje generał, gdziekowliek na polu bitwy, rozsądna zasada... SM mogliby dostać jakieś formy bojowe ale po co?? ja sobie taki wymyśliłem:
-trafianie ich na 6 ale nie mogą atakować
-mają dodatkowy atak
-dostają KB ale atakują zawsze ostatni, nawet podczas szarży
-dostają +1 do siły
i w stylu WD, nie można powtarzać form, coś takiego...
wzmocnić piechote i tyle...
Skoro rydwany by miały być jeden na slot to niech maja T5 i kosy, powinny być mocne, aby dalej się opłacało brać, chcoiażby dla herosów, no bo sory ale jeśli jeden rydwan bedize na slot to kto je wystawi w takim stanie jak są?? One są bardzo dobre ale w duzej liczbie.
A co do piechoty, przywrócić po prostu stare zasady, WL niech mają d3 woundy, SM niech mają odbijanie strzał, łucznicy niech strzelają z dwóch ranków etc. i do tego pododawać coś nowego, jak np. wbudowany stubborn na WL, badz chcoiaż, że go mają jeśli zyje generał, gdziekowliek na polu bitwy, rozsądna zasada... SM mogliby dostać jakieś formy bojowe ale po co?? ja sobie taki wymyśliłem:
-trafianie ich na 6 ale nie mogą atakować
-mają dodatkowy atak
-dostają KB ale atakują zawsze ostatni, nawet podczas szarży
-dostają +1 do siły
i w stylu WD, nie można powtarzać form, coś takiego...
O tak brakuje jeszcze smoków po 100 pkt sztuka w corach
Ice to mają być w miarę sensowne reformy a nie rewolucja militarna. Co do Phoenix Guardów zgoda, mogą mieć umbreakable ale te 1+ PD za każdych 5 Swordmasterów to chore jest (bez urazy), style walki mogą być. Te twoje bolce to przegięcie totalne. I tak już są niezłe a ty chcesz z nie zrobić jakieś siekaczki na wszystko. Spearefy i Archersi mogą być taniej. Rydwany powinny być trochę lepsze (te Kosy mogą być
). DP mogą być trochę silniejsi ale to nie są pakerzy tylko elfy (które sączą wino palcem). White Lions moga mieć stubborna, ale nie feara. Każda prawie jednostka może mieć takie uzasadnienie. Plague Monki są obleśni przenoszą choroboy i zarazy i nikt się ich nie boi. Ork duży, żądny krwi i silny powinien wzbudzać strach wśród ludzi a nie wzbudza. Ogólnie powinni poprawić to co słabe czyli Phoenixów czy Lothearn Sea Guard, a nie wzmacniać Wasze magiczne przegięcia ( a tu kolega chce by istniały ziliardy PD upchanych w Swordmasterach) i dobre bolce ( według mnie powinni je zostawić takie jaki są, no może 3 załogantów by się im przydało).


Ostatnio zmieniony 6 kwie 2007, o 17:55 przez Skolim, łącznie zmieniany 1 raz.
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie
