7 ed. - nowe HE

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Będzie kosztował zapewne koło 5stów,tyle co inne army deale,no i będą pewnie podobe rodzaje jednostek,comm,mag,2xwojownicy,silvery,jakiś spec i bolec

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

@ Shakin' Dudi
Honory były to fakt.... ale miały one zupełnie inny charakter niż kindready u WE czy blood liny. U he były to po prostu takie ala magic itemki, a u innych armii były to "przynależności do różnych rodzajów wojowników" czy jakoś tak. No i kindread nie wlicza się w koszt jako magic item a honory tak.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Army Dedala HE może być:

porównując do krasnaludów i empipre obstawiam:
- 1 comander
- 1 mag
- 1* 20 włóczników
- 2* 10 łuczników
- 2* 5 silverków
- 10 dragonków
- bolec

czyli zaokrąglony battalion do liczb pełnych (20 i 10) oraz 2 herosów i bonus w postaci 10 dragonów
Jak będą chcieli zrobić piechotne HE to może zamiast dragonów 20 SM by dali?

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

ja myśle że będą 2 kloce spearów archcerzy silverzy (jakiś specjal może rydwa ;) hihihi...) bolec mag i konny heros no i jaiś bonus :D

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ice t liczysz na za dużo:
Ale swoją drogą;
- commander na koniu
- mag
- 2*5 silverów
- 5 dragonów
- rydwan
- bolec
- 2* 20 spear elfów
- 20 archerów

nawet za 600 zł byłoby furorom przede wszystkim przez to że mamy od razu armię na ok 1600 pkt i mającą super taktykę kontrataku

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

chodziło mi że 2 kloce spear elfów tylko;) hihihi... ale na pewno będe zbierał na army deala

Awatar użytkownika
Asgard
Mudżahedin
Posty: 345

Post autor: Asgard »

pewnie bedzie sie oplacalo kupic 2 bataliony niz AD

wallace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wallace »

a bardziej opłacalne przy planowanych podwyżkach GW nie będzie zakupienie figurek GZ ... 8)

Awatar użytkownika
Asgard
Mudżahedin
Posty: 345

Post autor: Asgard »

slabe maja te HE z GZ

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

@Paku
Nie dadzą 2*5 Sh tylko jak już 10. Wiem, że to prawie żadna różnica, ale u nich gra się całymi oddziałami a nie jakimiś PG piątkami.

Tak sobie ostatnio myślałem i doszedłem do wniosku: Dwarfy mają 4DD jako rasa najbardziej antymagiczna, to my jako rasa najbardziej magiczna moglibyśmy mieć 4PD. W cale przegięciem to nie jest. Drugim moim pomysłem jest, aby magowie he mogli przeżucać przy losowaniu czaru.
Co o tym sądzicie?
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Tia i co jeszcze chciałbyś mieć?

Może killing blow na silverach?
4 rydwany na slot?
4 RBT na slot?
Wszystkie przedmioty magiczne tańsze o 5 pkt?

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Moim zdaniem powinno się dopuścić "coveny", w których kilku magów niższego poziomu generuje te pie... kostki dla jednego arcy - wtedy oczywiście miscast też musiałby walić po wszystkich. Coś takiego jak "jednostka" magów jest dla mnie logiczne, a w tej niby najbardziej magicznej armii mocno uzasadnione

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

chociaż te 3 kości PD mogli by dać bo 4 to już z lekka przesada

Awatar użytkownika
Skolim
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Skolim »

Taka magiczna jednostka ala horrory magła by być w HE. Ale już nie nażekajcie na brak mocnaj magii. Macie najbardzie przegięte magiczne przedmioty (Arcane i honory w szczególności) i jeszcze śmiecie narzekać że macie za mało kostek Power:P
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren

Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie :P

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

To z przeżutami na czary to lekkie przegięcie... ok. Ale z 4PD na starcie wg. mnie jest bardzo ok.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

dżejdżej
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: dżejdżej »

jak nie będzie seer'a to już ta magia taka dobra nie będzie:) a seer;a pewnie jakoś skopią

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

LoL, postulaty o wzmocnieniu magii w HE to największa bzdura jaką słyszałem. Ta armia ma mocną magię a resztę stosunkowo słabą, więc chyba powinno się poprawić to co słabe, right? Niestety właśnie przez słabe jednostki do walki ta armia jest taka nudna i schematyczna :/ A niektórzy jak widzę mają ochotę w tym nudnym schemacie grzęznąć jeszcze bardziej.. :roll:

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

ja proponuję aby WL mieli fear już tłumacze dlaczego i jak ma działać

maj fear tylko dla jednostek z unit streang 1 powód gdyby tobie machał ktoś przed oczami taką wielką siekiera z niesamowitą precyzja to też byś się bał ale jeżeli ktoś ma wiecej US to już daje rady np knight no i oczywiście wbudowany stubboarn (albo rozsądniej tak długo jak żyje Gienio maja stubboarn to już by byo logiczne) i lion pelt musi dawać +1 do AS tak jak i DE

style walki dla swordmasterow i za każdych 5 +1 PD do ogólnej puli

PG musza mieć unbrekable inaczej nie da rady i 2 ataki

albo najlepiej gdyby każda jednostka mogła mieć możliwość walki jakimiś stylami

PD jako że jesteśmy rasą najbardzeij czarujacą to nie ma zcegoś takiego jak podział czyli tak jak w VI ed.

silverzy możliwość dokupienia bardingu a shield i heavy armour w cenie tak zeby cena pokrywała się z ceną terażniejszą

DP sejw na 1+ i dodatkowe zaasady wkońcu to sama szlachta i książęta

Speary i łucznicy TANIEJ!!!

elyrioni taniej!

rydwan bez zmian nie narzekam choć teraz jak bęzdie jeden na slot to niech ma Kosy ;) hihihi (bez obrazy)

jakiś sensowny monster np słabszy smok dla commandera (tzn taki gryf tylko z sejwem) ale commander musi wykupić jakiś honor

kazdy bochater może wykupić przedmioty o 10 pts wiecej (hero 60 lordi 110)

bolce no musa mieć 3 obsługantów albo 10 multipli albo cokolwiek co by je wzmocniło np S7 z pojedynczego albo 6 multipli z S5 i i podrozyć je nieco albo zostawić i dać 3 obsługantów
eagle elbo special albo rare i taniej...

ale ja pierdole i tak nawet 10% z tego nie zrealizuja ;)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ale kombinujecie, magia niech zostanie jaka jest, gdyż nie ma sobie równych, nie potrzebne jej zmiany, ja bym się raczej bał, że ją osłabią...

wzmocnić piechote i tyle...
Skoro rydwany by miały być jeden na slot to niech maja T5 i kosy, powinny być mocne, aby dalej się opłacało brać, chcoiażby dla herosów, no bo sory ale jeśli jeden rydwan bedize na slot to kto je wystawi w takim stanie jak są?? One są bardzo dobre ale w duzej liczbie.
A co do piechoty, przywrócić po prostu stare zasady, WL niech mają d3 woundy, SM niech mają odbijanie strzał, łucznicy niech strzelają z dwóch ranków etc. i do tego pododawać coś nowego, jak np. wbudowany stubborn na WL, badz chcoiaż, że go mają jeśli zyje generał, gdziekowliek na polu bitwy, rozsądna zasada... SM mogliby dostać jakieś formy bojowe ale po co?? ja sobie taki wymyśliłem:
-trafianie ich na 6 ale nie mogą atakować
-mają dodatkowy atak
-dostają KB ale atakują zawsze ostatni, nawet podczas szarży
-dostają +1 do siły

i w stylu WD, nie można powtarzać form, coś takiego...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Skolim
Mudżahedin
Posty: 217
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Skolim »

O tak brakuje jeszcze smoków po 100 pkt sztuka w corach :? Ice to mają być w miarę sensowne reformy a nie rewolucja militarna. Co do Phoenix Guardów zgoda, mogą mieć umbreakable ale te 1+ PD za każdych 5 Swordmasterów to chore jest (bez urazy), style walki mogą być. Te twoje bolce to przegięcie totalne. I tak już są niezłe a ty chcesz z nie zrobić jakieś siekaczki na wszystko. Spearefy i Archersi mogą być taniej. Rydwany powinny być trochę lepsze (te Kosy mogą być :P ). DP mogą być trochę silniejsi ale to nie są pakerzy tylko elfy (które sączą wino palcem). White Lions moga mieć stubborna, ale nie feara. Każda prawie jednostka może mieć takie uzasadnienie. Plague Monki są obleśni przenoszą choroboy i zarazy i nikt się ich nie boi. Ork duży, żądny krwi i silny powinien wzbudzać strach wśród ludzi a nie wzbudza. Ogólnie powinni poprawić to co słabe czyli Phoenixów czy Lothearn Sea Guard, a nie wzmacniać Wasze magiczne przegięcia ( a tu kolega chce by istniały ziliardy PD upchanych w Swordmasterach) i dobre bolce ( według mnie powinni je zostawić takie jaki są, no może 3 załogantów by się im przydało).
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2007, o 17:55 przez Skolim, łącznie zmieniany 1 raz.
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren

Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie :P

ODPOWIEDZ