ARENA 2011 - Master w Krakowie, , WYNIKI NA STR. 39
Re: ARENA 2011 - Master w Krakowie.
poza tym że wciąz potrzebne jest casting value, że kosztuje 100 punktów to faktycznie prawie jak PS. Tylko że PS mozesz miec wampira herosa ze znajomościa całego lotu np. kombinacji jest wiele, więc item wyleciał. w czym masz problem?
Podpowiem Ci że HE maja ten przedmiot nie od dziś i wczesniej nikt go nie banował:)
Podpowiem Ci że HE maja ten przedmiot nie od dziś i wczesniej nikt go nie banował:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
BoH był dostępny całe życie i nikt nie płakał, jakoś nie widzę w czołówce żadnego turnieju tych przegiętych HE, nawet z BoH więc to marudzenie nie ma sensu. Poza tym, trzeba osiągnąć casting co ogranicza użyteczność tego przedmiotu
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Co dokładnie oznacza że można mieć "max 3 identyczne jednostki podstawowe"? Chodzi mi o różne uzbrojenie. Bo słowo "identyczne" dla mnie znaczy że oddziały z różną liczbą modeli już nie są identyczne, ale domyślam się że o to nie chodziło.
Już zaczyna sie włączać polskie kombinowanieX.Maciek pisze:Co dokładnie oznacza że można mieć "max 3 identyczne jednostki podstawowe"? Chodzi mi o różne uzbrojenie. Bo słowo "identyczne" dla mnie znaczy że oddziały z różną liczbą modeli już nie są identyczne, ale domyślam się że o to nie chodziło.
Chodzi tu o to że nie możesz wystawić 4 oddziałów guli ( i nie ma znaczenia czy są to 2 x 10 i 2 x 20). Uzbrojenie też nie ma nic do rzeczy.
Jakies ograniczenia wprowadzić musieliśmy aby grało sie przyjemniej ale samych ograniczeń są naprawdę śladowe ilościX.Maciek pisze:Po prostu był bardzo nieprecyzyjny zapis. I myślałem że w końcu może skończy się moda na zasady euro, ale widzę że nie.
Scenariusz 2 jest dla mnie całkowicie bez sensu, nie rozumiem jego idei. Jak długo trwa pojedynek? Czy rozgrywany jest przed bitwą, a potem herosi wracają na stół? Jeśli jest rozgrywany w trakcie bitwy to wyznaczając do pojedynku bohatera np GUO nie mam go w trakcie bitwy na stole? Bohaterowie na arenie mogą rzucać zaklęcia na kogo? Na siebie i przeciwnika na arenie czy na modele na stole? Jakiś chłop wyznacza elektryka za 15 pkt, inny lorda za 600 i za tą przyjemność pod koniec bitwy dostaje 2DP? Dziwne i słabe.
Czy kości uzyte na inkantacje TK liczycie jako kosci magii do limitu 12, czy ograniczenie to obejmuje jedynie kości generowane na początku tury, podobne pytanie dotyczy dodatkowych kostek z death?
Czy kości uzyte na inkantacje TK liczycie jako kosci magii do limitu 12, czy ograniczenie to obejmuje jedynie kości generowane na początku tury, podobne pytanie dotyczy dodatkowych kostek z death?
1) Pojedynek trwa tyle ile trwa bitwa czyli 6 pełnych tur.Kalesoner pisze:Scenariusz 2 jest dla mnie całkowicie bez sensu, nie rozumiem jego idei. Jak długo trwa pojedynek? Czy rozgrywany jest przed bitwą, a potem herosi wracają na stół? Jeśli jest rozgrywany w trakcie bitwy to wyznaczając do pojedynku bohatera np GUO nie mam go w trakcie bitwy na stole? Bohaterowie na arenie mogą rzucać zaklęcia na kogo? Na siebie i przeciwnika na arenie czy na modele na stole? Jakiś chłop wyznacza elektryka za 15 pkt, inny lorda za 600 i za tą przyjemność pod koniec bitwy dostaje 2DP? Dziwne i słabe.
Czy kości uzyte na inkantacje TK liczycie jako kosci magii do limitu 12, czy ograniczenie to obejmuje jedynie kości generowane na początku tury, podobne pytanie dotyczy dodatkowych kostek z death?
2) Pojedynek rozgrywany jest podczas bitwy. Jak pojedynek skończy się wcześniej to bohater pozostaje na arenie do końca bitwy.
3) zaklęcia mogą rzucać i na siebie, i na przeciwnika na arenie i na jednostki na stole
4) dokładnie za tą przyjemność dostaje 2 DP
5) Ograniczenia są dokładnie takie jak w Euro. TK nie wliczają kości na inkantacje do puli
Ja mam na 2-3 miechy dosyć z tymi ograniczeniami. Bitewki okazjonalne albo lokale mogę pograć ale ogranieczenia Euro na 3-cim masterze z rzędu tym bardziej, że DMP ma być na Euro? A takie zajebiste ograniczenia Bless wprowadzał na początku edki do bitew 2800-3000. Już każdy o nich zapomniał.Undead pisze:5) Ograniczenia są dokładnie takie jak w Euro. TK nie wliczają kości na inkantacje do puli
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
no a jak jest na euro?? max 12 kościc4h10 pisze:@undead doczytaj zasady.5) Ograniczenia są dokładnie takie jak w Euro. TK nie wliczają kości na inkantacje do puli
W jednej turze można użyć maksymalnie 12 kostek magii. Ograniczamy rozmnażanie kostek przez DE, DoCH, Lore of Death.
Popieram w pełni. I nie chodzi mi już nawet o balans magii. Bardziej denerwuje mnie kompozycja armii. Wciąż muszę coś pożyczać bo nie mogę grać tym co mam. I w zasadzie w kółko są te same rozpiski przez to.
to sa na chwile obecna jedyne ograniczenia dotyczące kompozycji armii. Chyba aż tak nie ograniczają pola manewru jesli chodzi o robienie rozpisek??1. Kompozycja:
* oddział nie może posiadać więcej niż 40 modeli oraz całkowity koszt oddziału nie może wynosić więcej niż 500 pkt. (nie dotyczy bohaterów)
* maksymalnie 3 lordów/bohaterów tego samego typu
* maksymalnie 3 jednostki podstawowe tego samego typu
słabo ograniczona magia - wyobraźmy sobie rzut na magię 3+3 np, u SK do tego 1 kostka z channelu/warp condensera, 3 tokeny i PS, ładnie się mieści w limicie a przeciwnik nic nie może zrobić...
sprawia to że niektóre armie przez kilka tur będą miały spokojnie limit pełny - np, dorabianie kostek DE czy w Tzeentchu.
chyba że będą jakieś większe ograniczenia niż te które są w 1 poście...
sprawia to że niektóre armie przez kilka tur będą miały spokojnie limit pełny - np, dorabianie kostek DE czy w Tzeentchu.
chyba że będą jakieś większe ograniczenia niż te które są w 1 poście...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Nie słabo tylko delikatnie.Laik pisze:słabo ograniczona magia
A inne armie np WE mogą przez kilka tur wypuszczać ponad 100 strzał :)Laik pisze:Sprawia to że niektóre armie przez kilka tur będą miały spokojnie limit pełny - np, dorabianie kostek DE czy w Tzeentchu.
----
Limit użycia maksymalnie 12 kostek na turę uderza przede wszystkim w dorabianie kostek przez DE i DoCH.