
Tap Dabl Masta! 9-10.07.2011
Re: Tap Dabl Masta! 9-10.07.2011
Kto ma pożyczyć 2 cariony ?? Stawiam browara albo 2
w razie czego mam do pożyczki skorpiony i katape

III bitwa:
Jeźdzcy Hardkoru
The Bad
Gamblers Barcheta
XIII Kohorta
SS II
Gumisie
Black Orc
Ósma Bila
D-Wens
The Good
Gamblers młodzież
Jeźdzcy Hardkoru II
Deadly Sausages
SS I
Kult Razz
Papier, nożyce, kamień
Cursed Company
42-200
Na chybcika
ZKF
Opole 2+1
Gwiezdny Team
True SS
Kult Tri
Dobry, Zły i Brzydki
Idziemy Expić
Jeźdzcy Hardkoru
The Bad
Gamblers Barcheta
XIII Kohorta
SS II
Gumisie
Black Orc
Ósma Bila
D-Wens
The Good
Gamblers młodzież
Jeźdzcy Hardkoru II
Deadly Sausages
SS I
Kult Razz
Papier, nożyce, kamień
Cursed Company
42-200
Na chybcika
ZKF
Opole 2+1
Gwiezdny Team
True SS
Kult Tri
Dobry, Zły i Brzydki
Idziemy Expić
A jak tam irek z chłopakami sobie radzą??
I jak idzie Cosmowi,Zdzichowi i szczurowi ??
Trzymam kciuki za cały ZKF
I jak idzie Cosmowi,Zdzichowi i szczurowi ??
Trzymam kciuki za cały ZKF

Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Pary na runde IV:
Jeźdzcy Hardkoru 138
SS II 133
Gamblers Barcheta 126
The Bad 121
XIII Kohorta 120
Ósma Bila 119
The Good 116
Kult Razz 114
Gamblers młodzież 108
Na chybcika 108
Deadly Sausages 107
Black Orc 106
Jeźdzcy Hardkoru II 105
Cursed Company 104
SS I 103
Gumisie 103
42-200 102
True SS 102
Dobry, Zły i Brzydki 99
Gwiezdny Team 98
D-Wens 98
ZKF 97
Opole 2+1 97
Papier, nożyce, kamień 94
Kult Tri 85
Idziemy Expić 75
Jeźdzcy Hardkoru 138
SS II 133
Gamblers Barcheta 126
The Bad 121
XIII Kohorta 120
Ósma Bila 119
The Good 116
Kult Razz 114
Gamblers młodzież 108
Na chybcika 108
Deadly Sausages 107
Black Orc 106
Jeźdzcy Hardkoru II 105
Cursed Company 104
SS I 103
Gumisie 103
42-200 102
True SS 102
Dobry, Zły i Brzydki 99
Gwiezdny Team 98
D-Wens 98
ZKF 97
Opole 2+1 97
Papier, nożyce, kamień 94
Kult Tri 85
Idziemy Expić 75
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Dokładnie Siwek, za podjebanie pomysłu po browarze się należy na najbliższym wspólnym turnieju;) A serio to dla mnie jak i dla większości graczy WE ciekawy będzie 3ci stół. Pzdr.Gnatozuj pisze:Nie no. Nie dość że ktoś bezczelnie ukradł nam nazwę to jeszcze hańbi ją grą na ostatnim stole. Prawdziwi Dobry, Zły i Brzydki grają na przedostatnim.Dobry, Zły i Brzydki
Narada przy gryllu. JJ i Runepriest właśnie grają jakąś trzecią turę.

Tylko u nas: po bitwie do sauny (albo zamiast). Mistrz pierwszego planu: "nie wyróżniać się, nie zwracać uwagi, może mnie przeoczą i nie zaciągną do sauny".

Happy Meal dorwał black dragona, zeżarł mu skrzydło...
.. ale na tym się skończyło - warświnks ugryzł więcej niż był w stanie przełknąć.
Zaiste, piękna nazwa.

Wszystkie zdjęcia z końcówki pierwszego dnia: https://picasaweb.google.com/schwarze.p ... pDablMasta
Wpadłem tylko na chwilę, jako ze dopiero wczoraj w nocy wróciłem z urlopu. Ale i tak bardzo fajnie zobaczyć te wszystkie gęby (niektóre pierwszy raz poza forum


Jak się uda, to jutro też spróbuję zajrzeć i coś przyfocić. Ale i tak najlepsze foty IMO powstają właśnie teraz...

jak tam flafi i jego pajonki?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
ostatnia:
Jeźdzcy Hardkoru
Gamblers Barcheta
XIII Kohorta
The Good
SS II
The Bad
Gamblers młodzież
True SS
SS I
Jeźdzcy Hardkoru II
Ósma Bila
Dobry, Zły i Brzydki
D-Wens
Deadly Sausages
Opole 2+1
Black Orc
Kult Razz
Na chybcika
Cursed Company
Kult Tri
Gumisie
42-200
Gwiezdny Team
ZKF
Papier, nożyce, kamień
Idziemy Expić
Jeźdźcy muszą ugrać 24 pkt, żeby wygrać. kolejne pięć zespołów ma kolejno 158, 158, 156, 156, 149.
Jeźdzcy Hardkoru
Gamblers Barcheta
XIII Kohorta
The Good
SS II
The Bad
Gamblers młodzież
True SS
SS I
Jeźdzcy Hardkoru II
Ósma Bila
Dobry, Zły i Brzydki
D-Wens
Deadly Sausages
Opole 2+1
Black Orc
Kult Razz
Na chybcika
Cursed Company
Kult Tri
Gumisie
42-200
Gwiezdny Team
ZKF
Papier, nożyce, kamień
Idziemy Expić
Jeźdźcy muszą ugrać 24 pkt, żeby wygrać. kolejne pięć zespołów ma kolejno 158, 158, 156, 156, 149.