Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Re: Rozpiski nowego Imperium
no to teraz kolej na moją wersję imperium
Arch Lector
Crown of Command
Amulet of Preserv
Dragonhelm
Captain BSB
EnchantedShield
Dawnstone
Warior PRiest
heavy armour, shield
Engineer
Engineer
Battle Wizard Lord 4lv
White Cloack
dispell scroll
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
39 Halbediers fcg
+5 Archers
+5 Archers
33 Greatswords
fcg
Great Cannon
Great Cannon
Hellblaster
Hellblaster
Luminark of Hysh
Duży kapłan z bsbkiem do Halabard, mały do gwardii elektora i raczej bronimy się. Jeszcze nie zdecydowałem o lorze maga. Być może będzie to shadow.
Arch Lector
Crown of Command
Amulet of Preserv
Dragonhelm
Captain BSB
EnchantedShield
Dawnstone
Warior PRiest
heavy armour, shield
Engineer
Engineer
Battle Wizard Lord 4lv
White Cloack
dispell scroll
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
39 Halbediers fcg
+5 Archers
+5 Archers
33 Greatswords
fcg
Great Cannon
Great Cannon
Hellblaster
Hellblaster
Luminark of Hysh
Duży kapłan z bsbkiem do Halabard, mały do gwardii elektora i raczej bronimy się. Jeszcze nie zdecydowałem o lorze maga. Być może będzie to shadow.
Dzisiaj po pierwszej bitwie, prawdopodobnie maska w plecy. Od orków na 3 dużych klocach hordowych: Big Uns+duży szaman, Black Orck+genarał i 50+ goblinów z posionami(mały szaman i bsb). Do tego śmieci czyli Squig, Rydwan, 2 katapy, 2 doomdivery, 2 trole, 2 fasty. Ja grałem rozpiską podobną do tej, co wrzucałem jeszcze w tym temacie.
1 tura
Zaczynam, pegazistą podlatuje za górkę, obok kawaleria na flankę, czołg strzela, tak samo jak dwa pozostałe działa (niszczę dwie katapy), bezskutecznie 2x5 łuków do jednego fasta, ale przynajmniej został zablokowany. Z magii D6 S6, nie zabija trola ;[.
Przeciwnik do przodu, jakiś obłąkany doomdiver na indirect znosi prosto w moją kawalerię, ginie 5. Magia wyciąga mi scrolla.
2 tura
Pegaz skacze sobie pod dwa doomy, tak że żaden nie może w niego strzelać. Kawaleria za górkę na bok czarnych orków. Przeciwnik traci squiga z armaty i na tym się kończy strzelanie. Magia to bodajże D6 S4 w trola (ogień oczywiście poraz kolejny), niestety jeden hit i nic.
Przeciwnik oblewa dwie głupoty na trolach (jeden blokuje mu Big Uns), tracę resztę rycerzy, druga goblinopulta misfire, a potem 6 (trafia na najbliższy oddział, czyli pegaz do grobu ) i jedna rana na magu ze snajperki.
3 tura
Grand Master, chowa się za górką wchodząc jednocześnie na tył czarnych, duża birona na wszystko, w tym dwa działa, łuki, czołg i 2xhalabrady. Strzelanie to bodajże 4 rany na rydwanie (niestety miał 5) i jeden wilk z pistoletu czołgowego. Detki skutecznie blokują jednego fasta, drugi wpada mi w działo i zdaje wszytkie save'y, stoimy. Tracę maga z ifki na snajperce, orki już widnieją mi przed twarzą, czuć smród tych zapalonych wrogów mydła.
4 tura
Szarża czołgu i Grand mastera na plecy czarnych, niestety missfire, zostały mi dwa punkty pary i nie dochodzę (w przeciwieństwie do pana na koniu). Jedni halabardnicy zjadają trola odginaczkę. Strzelanie, doom diver do piachu, rydwan szlachetnie broni się poprzez 1 na ranienie działem. Czary kapłana zablokowane scrollem. Epicka walka mistrza zakonu, 5 atkaków, 4 pały. Oblewa bereja pod -1 i nie zdołał uciec przed hordą niewyżytych orków w czarnych zbrojach. Big uns i rydwan wpadają w halabardy (ginie 39 chłopa, zabijając coś ok.8 orków). Duży szaman uchodzi na 1 ranie. Overrun, jego rydwan wpada w mój wózek heaven. Szaman teleportuje (15 cali na małym teleporcie) orki, bawiące się zwłokami mojego biednego generała, z powrotem w kierunku czołgu.
5 tura
Czołg oblewa punkty pary, ale wpadam z dwoma w bok big unsów, razem 4 impacty. Ostatni ocalali halabardnicy z bsb i kapłanem szarżują na gobliny, odbijam się ;/. Panzer tonie w masie zielonych łachudrów, działa wyparowują. Łucznicy uszli z życiem.
6 tura No comments
Wnioski:
-Chyba pora na eksperymenty z lorem na dużym magu, w końcu już nie ogranicza nas combo altar. Muszę się poważnie zastanowić nad domeną.
-Czas potestować detki w akcji (bitwa już w środę ze skavenami), wydaje mi się, że ich nowe zasady są warte wykorzystania.
-Nadal czuję potrzebę turbo strzelania z machin, osłabić trochę wroga przed starciem warto. Dorzucam organki, trzeba je przedmuchać.
-Mimo tej parady rzutów pt.:,,Pała tu i tam", jestem przekonany do nowego czołgu. Macie trzeci raz tak.
-GW zmusza mnie, żebym kupił sobie te szkaradne demigryfy. Nie wiem, jak długo jeszcze wytrzymam na rozpiskach bez tych stworzeń.
Moja rozpa po metamorfozie, euro oczywiście:
Grand Master
Runefang, Sv 1+, CHshield
Mag Lord
4 lvl, Scroll
Priest
AoMI, Dwurak
BSB
Eshield, Crown of Command, Luckstone
Capitan
Pegaz, Dragonhelm, Dawnostone, Bitting Blade
Inżynier
Core:
40 Halabard FCG
2x detka 20 halabard
6 Rycerzy
Steel Standart, muzyk
Special:
2x Działo
Rare:
Czołg
Wózek Heaven
Hellblaster
1 tura
Zaczynam, pegazistą podlatuje za górkę, obok kawaleria na flankę, czołg strzela, tak samo jak dwa pozostałe działa (niszczę dwie katapy), bezskutecznie 2x5 łuków do jednego fasta, ale przynajmniej został zablokowany. Z magii D6 S6, nie zabija trola ;[.
Przeciwnik do przodu, jakiś obłąkany doomdiver na indirect znosi prosto w moją kawalerię, ginie 5. Magia wyciąga mi scrolla.
2 tura
Pegaz skacze sobie pod dwa doomy, tak że żaden nie może w niego strzelać. Kawaleria za górkę na bok czarnych orków. Przeciwnik traci squiga z armaty i na tym się kończy strzelanie. Magia to bodajże D6 S4 w trola (ogień oczywiście poraz kolejny), niestety jeden hit i nic.
Przeciwnik oblewa dwie głupoty na trolach (jeden blokuje mu Big Uns), tracę resztę rycerzy, druga goblinopulta misfire, a potem 6 (trafia na najbliższy oddział, czyli pegaz do grobu ) i jedna rana na magu ze snajperki.
3 tura
Grand Master, chowa się za górką wchodząc jednocześnie na tył czarnych, duża birona na wszystko, w tym dwa działa, łuki, czołg i 2xhalabrady. Strzelanie to bodajże 4 rany na rydwanie (niestety miał 5) i jeden wilk z pistoletu czołgowego. Detki skutecznie blokują jednego fasta, drugi wpada mi w działo i zdaje wszytkie save'y, stoimy. Tracę maga z ifki na snajperce, orki już widnieją mi przed twarzą, czuć smród tych zapalonych wrogów mydła.
4 tura
Szarża czołgu i Grand mastera na plecy czarnych, niestety missfire, zostały mi dwa punkty pary i nie dochodzę (w przeciwieństwie do pana na koniu). Jedni halabardnicy zjadają trola odginaczkę. Strzelanie, doom diver do piachu, rydwan szlachetnie broni się poprzez 1 na ranienie działem. Czary kapłana zablokowane scrollem. Epicka walka mistrza zakonu, 5 atkaków, 4 pały. Oblewa bereja pod -1 i nie zdołał uciec przed hordą niewyżytych orków w czarnych zbrojach. Big uns i rydwan wpadają w halabardy (ginie 39 chłopa, zabijając coś ok.8 orków). Duży szaman uchodzi na 1 ranie. Overrun, jego rydwan wpada w mój wózek heaven. Szaman teleportuje (15 cali na małym teleporcie) orki, bawiące się zwłokami mojego biednego generała, z powrotem w kierunku czołgu.
5 tura
Czołg oblewa punkty pary, ale wpadam z dwoma w bok big unsów, razem 4 impacty. Ostatni ocalali halabardnicy z bsb i kapłanem szarżują na gobliny, odbijam się ;/. Panzer tonie w masie zielonych łachudrów, działa wyparowują. Łucznicy uszli z życiem.
6 tura No comments
Wnioski:
-Chyba pora na eksperymenty z lorem na dużym magu, w końcu już nie ogranicza nas combo altar. Muszę się poważnie zastanowić nad domeną.
-Czas potestować detki w akcji (bitwa już w środę ze skavenami), wydaje mi się, że ich nowe zasady są warte wykorzystania.
-Nadal czuję potrzebę turbo strzelania z machin, osłabić trochę wroga przed starciem warto. Dorzucam organki, trzeba je przedmuchać.
-Mimo tej parady rzutów pt.:,,Pała tu i tam", jestem przekonany do nowego czołgu. Macie trzeci raz tak.
-GW zmusza mnie, żebym kupił sobie te szkaradne demigryfy. Nie wiem, jak długo jeszcze wytrzymam na rozpiskach bez tych stworzeń.
Moja rozpa po metamorfozie, euro oczywiście:
Grand Master
Runefang, Sv 1+, CHshield
Mag Lord
4 lvl, Scroll
Priest
AoMI, Dwurak
BSB
Eshield, Crown of Command, Luckstone
Capitan
Pegaz, Dragonhelm, Dawnostone, Bitting Blade
Inżynier
Core:
40 Halabard FCG
2x detka 20 halabard
6 Rycerzy
Steel Standart, muzyk
Special:
2x Działo
Rare:
Czołg
Wózek Heaven
Hellblaster
Kajdan - New Empire2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 358.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Preservation
Dragonhelm
War Altar of Sigmar
1 Captain of the Empire
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Meteoric Iron
1 Battle Wizard Lord (Life)
Magic Level 4
Ironcurse Icon
1 Battle Wizard @ (Fire)
Magic Level 2
Dispel Scroll
1 Witch Hunter @
Brace of Pistols; Light Armour
1 Steam Tank
1 Great Cannon
38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
19 Spearmen Detachment
Spear; Light Armour; Shield
38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Models in Army: 109
Total Army Cost: 2400.0
Takie jakieś dziwne Imperialne rozkminy Witch hunter tylko do testów.
@Tofic:
W tej nowej rozpie pod relacją masz chyba o 1 działo za dużo. Chyba że ETC-Draft2 już nie działa...
1 Arch Lector of Sigmar @ 358.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Preservation
Dragonhelm
War Altar of Sigmar
1 Captain of the Empire
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Meteoric Iron
1 Battle Wizard Lord (Life)
Magic Level 4
Ironcurse Icon
1 Battle Wizard @ (Fire)
Magic Level 2
Dispel Scroll
1 Witch Hunter @
Brace of Pistols; Light Armour
1 Steam Tank
1 Great Cannon
38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
19 Spearmen Detachment
Spear; Light Armour; Shield
38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Models in Army: 109
Total Army Cost: 2400.0
Takie jakieś dziwne Imperialne rozkminy Witch hunter tylko do testów.
@Tofic:
W tej nowej rozpie pod relacją masz chyba o 1 działo za dużo. Chyba że ETC-Draft2 już nie działa...
Nie wiem, czy mnie zwałował. Na pewno został na jednej ranie.Lazur pisze:Tofic w tym, że żaden rydwan nie ma 5 ran więc ktoś Cię tam chyba leciutko zwałował
Draft do nowego booka jeszcze nie działa, ale jeszcze....kajdan pisze:W tej nowej rozpie pod relacją masz chyba o 1 działo za dużo. Chyba że ETC-Draft2 już nie działa...
Co do rozpy, to wydaje mi się, że ten ogrowy patent na demigryfy tzn. 5+3 będzie lepszy niż 2x4.
Ja wole 2x4. 5 demigryfów to już naprawdę bardzo szeroki oddział i ciężki w manewrowaniu. Poza tym jak przeciwnik ma w ranku 5 modeli to jeden demigryf tylko stoi i patrzy jak koledzy się biją. I jeszcze wydaje mi się że 3 demi mają jednak trochę zbyt małą wartość bojową.Tofic pisze: Co do rozpy, to wydaje mi się, że ten ogrowy patent na demigryfy tzn. 5+3 będzie lepszy niż 2x4.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
To zależy przeciw czemu walczysz. Jeśli przeciw przeciwnikowi z wyższą I wówczas może być tak, że gryfy z drugiego szeregu i tak zejdą zanim zdążą oddać a dzięki postawieniu ich w formacji np. 3+2 będzie biło mniej wrogów (przykładowo walka z WL).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Moim zdaniem nie. Siła 6 niestety będzie boleć. Tym bardziej że większość trafi no i ranią na +2. Także kredki ;] Najlepiej dać halabardy od przodu z ws 10 i in 10 a kurczaczki ewentualnie z boczku ;]
Statystycznie zanim wogle uderzymy
18 trafia 15 rani dostajemy 7/8 ran (bez znaczenia w sumie bo giną 2 demi gryfy)
Teraz zakładam ze mamy standardową 5 bo z 4 to nie am co wychodzić do ludzi oddają 3 kuraki
9 ataków z dołu trafiamy 5/4 zabijamy tak z 4 góra 3 ataki trafia 2/1 zabijamy 2/1 (zakładam ze mamy szarże)
Tak więc przegrywamy o 2/1 ranę
Bez buffów bym się tam nie pakował
Od rozjeżdżania WL mamy czołg
18 trafia 15 rani dostajemy 7/8 ran (bez znaczenia w sumie bo giną 2 demi gryfy)
Teraz zakładam ze mamy standardową 5 bo z 4 to nie am co wychodzić do ludzi oddają 3 kuraki
9 ataków z dołu trafiamy 5/4 zabijamy tak z 4 góra 3 ataki trafia 2/1 zabijamy 2/1 (zakładam ze mamy szarże)
Tak więc przegrywamy o 2/1 ranę
Bez buffów bym się tam nie pakował
Od rozjeżdżania WL mamy czołg
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Zawsze też można spróbować skoncentrować na nich ostrzał z armat. O ile te jeszcze będą żyły...
Czołg to teraz lipa na WL. Bo ma tylko T6 więc go pokroją. Chyba, że co turę by oblewali strach)
Imo można na nich popróbować inżyniera z gołębiami. Aktualnie staniał (85) i już nie ma move or fire. Czyli możemy nim biegać i kryć się za górkami posyłając na raz gołębie (nie potrzebują LoSa).
Do tego wózek z heavena (o ile uda się rzucić tego bounda) też powinien działać. Co prawda mały blast z S3, ale za to są magiczne więc lwie skóry nie chronią.
Imo można na nich popróbować inżyniera z gołębiami. Aktualnie staniał (85) i już nie ma move or fire. Czyli możemy nim biegać i kryć się za górkami posyłając na raz gołębie (nie potrzebują LoSa).
Do tego wózek z heavena (o ile uda się rzucić tego bounda) też powinien działać. Co prawda mały blast z S3, ale za to są magiczne więc lwie skóry nie chronią.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
I tak halabardy są najlepsze ;] Wiem bo sprawdzone ;]
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Po bitwie Empire vs Empire.
Przegrałm trochę ale spostrzeżenia są następujące.
Hellblastery to cudowna maszynka - dwa hellblastery i z inżynierami robią krwawą sałatkę. Odstrzeliły duży oddział rycerzy, gryfa, magiczny wózek.
Luminark of Hysh nieco był nieużyteczny i tylko raz wystrzelił z lasera do pegaza i niestety 1 na ranienie.
Kapitanowie z 3d6 bardzo pomagają a Grygi bloodroar jest super.
Przegrałm trochę ale spostrzeżenia są następujące.
Hellblastery to cudowna maszynka - dwa hellblastery i z inżynierami robią krwawą sałatkę. Odstrzeliły duży oddział rycerzy, gryfa, magiczny wózek.
Luminark of Hysh nieco był nieużyteczny i tylko raz wystrzelił z lasera do pegaza i niestety 1 na ranienie.
Kapitanowie z 3d6 bardzo pomagają a Grygi bloodroar jest super.