Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Murmandamus »

no to teraz kolej na moją wersję imperium

Arch Lector
Crown of Command
Amulet of Preserv
Dragonhelm

Captain BSB
EnchantedShield
Dawnstone

Warior PRiest
heavy armour, shield

Engineer
Engineer

Battle Wizard Lord 4lv
White Cloack
dispell scroll

5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus

39 Halbediers fcg
+5 Archers
+5 Archers

33 Greatswords
fcg

Great Cannon
Great Cannon
Hellblaster
Hellblaster

Luminark of Hysh

Duży kapłan z bsbkiem do Halabard, mały do gwardii elektora i raczej bronimy się. Jeszcze nie zdecydowałem o lorze maga. Być może będzie to shadow.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Z boostem kurczaków jest słabiej niż przy innych unitach bo dołączony do nich WP nie ma lookouta więc raczej zostaje magia a tu najlepsze są przerzuty 1 z heavena, + do hita i czary z lighta.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Dzisiaj po pierwszej bitwie, prawdopodobnie maska w plecy. Od orków na 3 dużych klocach hordowych: Big Uns+duży szaman, Black Orck+genarał i 50+ goblinów z posionami(mały szaman i bsb). Do tego śmieci czyli Squig, Rydwan, 2 katapy, 2 doomdivery, 2 trole, 2 fasty. Ja grałem rozpiską podobną do tej, co wrzucałem jeszcze w tym temacie.
1 tura
Zaczynam, pegazistą podlatuje za górkę, obok kawaleria na flankę, czołg strzela, tak samo jak dwa pozostałe działa (niszczę dwie katapy), bezskutecznie 2x5 łuków do jednego fasta, ale przynajmniej został zablokowany. Z magii D6 S6, nie zabija trola ;[.
Przeciwnik do przodu, jakiś obłąkany doomdiver na indirect znosi prosto w moją kawalerię, ginie 5. Magia wyciąga mi scrolla.
2 tura
Pegaz skacze sobie pod dwa doomy, tak że żaden nie może w niego strzelać. Kawaleria za górkę na bok czarnych orków. Przeciwnik traci squiga z armaty i na tym się kończy strzelanie. Magia to bodajże D6 S4 w trola (ogień oczywiście poraz kolejny), niestety jeden hit i nic.
Przeciwnik oblewa dwie głupoty na trolach (jeden blokuje mu Big Uns), tracę resztę rycerzy, druga goblinopulta misfire, a potem 6 (trafia na najbliższy oddział, czyli pegaz do grobu :cry: ) i jedna rana na magu ze snajperki.
3 tura
Grand Master, chowa się za górką wchodząc jednocześnie na tył czarnych, duża birona na wszystko, w tym dwa działa, łuki, czołg i 2xhalabrady. Strzelanie to bodajże 4 rany na rydwanie (niestety miał 5) i jeden wilk z pistoletu czołgowego. Detki skutecznie blokują jednego fasta, drugi wpada mi w działo i zdaje wszytkie save'y, stoimy. Tracę maga z ifki na snajperce, orki już widnieją mi przed twarzą, czuć smród tych zapalonych wrogów mydła.
4 tura
Szarża czołgu i Grand mastera na plecy czarnych, niestety missfire, zostały mi dwa punkty pary i nie dochodzę (w przeciwieństwie do pana na koniu). Jedni halabardnicy zjadają trola odginaczkę. Strzelanie, doom diver do piachu, rydwan szlachetnie broni się poprzez 1 na ranienie działem. Czary kapłana zablokowane scrollem. Epicka walka mistrza zakonu, 5 atkaków, 4 pały. Oblewa bereja pod -1 i nie zdołał uciec przed hordą niewyżytych orków w czarnych zbrojach. Big uns i rydwan wpadają w halabardy (ginie 39 chłopa, zabijając coś ok.8 orków). Duży szaman uchodzi na 1 ranie. Overrun, jego rydwan wpada w mój wózek heaven. Szaman teleportuje (15 cali na małym teleporcie) orki, bawiące się zwłokami mojego biednego generała, z powrotem w kierunku czołgu.
5 tura
Czołg oblewa punkty pary, ale wpadam z dwoma w bok big unsów, razem 4 :| impacty. Ostatni ocalali halabardnicy z bsb i kapłanem szarżują na gobliny, odbijam się ;/. Panzer tonie w masie zielonych łachudrów, działa wyparowują. Łucznicy uszli z życiem.
6 tura No comments :roll:
Wnioski:
-Chyba pora na eksperymenty z lorem na dużym magu, w końcu już nie ogranicza nas combo altar. Muszę się poważnie zastanowić nad domeną.
-Czas potestować detki w akcji (bitwa już w środę ze skavenami), wydaje mi się, że ich nowe zasady są warte wykorzystania.
-Nadal czuję potrzebę turbo strzelania z machin, osłabić trochę wroga przed starciem warto. Dorzucam organki, trzeba je przedmuchać.
-Mimo tej parady rzutów pt.:,,Pała tu i tam", jestem przekonany do nowego czołgu. Macie trzeci raz tak.
-GW zmusza mnie, żebym kupił sobie te szkaradne demigryfy. Nie wiem, jak długo jeszcze wytrzymam na rozpiskach bez tych stworzeń.
Moja rozpa po metamorfozie, euro oczywiście:
Grand Master
Runefang, Sv 1+, CHshield
Mag Lord
4 lvl, Scroll
Priest
AoMI, Dwurak
BSB
Eshield, Crown of Command, Luckstone
Capitan
Pegaz, Dragonhelm, Dawnostone, Bitting Blade
Inżynier
Core:
40 Halabard FCG
2x detka 20 halabard
6 Rycerzy
Steel Standart, muzyk
Special:
2x Działo
Rare:
Czołg
Wózek Heaven
Hellblaster
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Cóż ja się na razie wstrzymam od komentarzy dopóki sam nie pogram. :P Ale dzięki za kolejną relacje. :)

Swoją drogą po runefangu widzę, że już nie chcesz mieć problemu z gałami na ranienie. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Tofic w tym, że żaden rydwan nie ma 5 ran więc ktoś Cię tam chyba leciutko zwałował
Obrazek

Awatar użytkownika
kajdan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 128
Lokalizacja: Animosity - Szczecin
Kontakt:

Post autor: kajdan »

Kajdan - New Empire2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 358.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Preservation
Dragonhelm
War Altar of Sigmar

1 Captain of the Empire
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Meteoric Iron

1 Battle Wizard Lord (Life)
Magic Level 4
Ironcurse Icon

1 Battle Wizard @ (Fire)
Magic Level 2
Dispel Scroll

1 Witch Hunter @
Brace of Pistols; Light Armour

1 Steam Tank
1 Great Cannon

38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant

19 Spearmen Detachment
Spear; Light Armour; Shield

38 Halberdiers
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant

4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

Models in Army: 109
Total Army Cost: 2400.0


Takie jakieś dziwne Imperialne rozkminy Witch hunter tylko do testów.

@Tofic:

W tej nowej rozpie pod relacją masz chyba o 1 działo za dużo. Chyba że ETC-Draft2 już nie działa... ;)
For the Empire !
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Lazur pisze:Tofic w tym, że żaden rydwan nie ma 5 ran więc ktoś Cię tam chyba leciutko zwałował
Nie wiem, czy mnie zwałował. Na pewno został na jednej ranie.
kajdan pisze:W tej nowej rozpie pod relacją masz chyba o 1 działo za dużo. Chyba że ETC-Draft2 już nie działa...
Draft do nowego booka jeszcze nie działa, ale jeszcze....
Co do rozpy, to wydaje mi się, że ten ogrowy patent na demigryfy tzn. 5+3 będzie lepszy niż 2x4.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Tofic pisze: Co do rozpy, to wydaje mi się, że ten ogrowy patent na demigryfy tzn. 5+3 będzie lepszy niż 2x4.
Ja wole 2x4. 5 demigryfów to już naprawdę bardzo szeroki oddział i ciężki w manewrowaniu. Poza tym jak przeciwnik ma w ranku 5 modeli to jeden demigryf tylko stoi i patrzy jak koledzy się biją. I jeszcze wydaje mi się że 3 demi mają jednak trochę zbyt małą wartość bojową.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

To zależy przeciw czemu walczysz. Jeśli przeciw przeciwnikowi z wyższą I wówczas może być tak, że gryfy z drugiego szeregu i tak zejdą zanim zdążą oddać a dzięki postawieniu ich w formacji np. 3+2 będzie biło mniej wrogów (przykładowo walka z WL).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Myślicie, że 5 Demigryfów da radę załatwić 20 White Lionów?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Moim zdaniem nie. Siła 6 niestety będzie boleć. Tym bardziej że większość trafi no i ranią na +2. Także kredki ;] Najlepiej dać halabardy od przodu z ws 10 i in 10 a kurczaczki ewentualnie z boczku ;]

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Statystycznie zanim wogle uderzymy
18 trafia 15 rani dostajemy 7/8 ran (bez znaczenia w sumie bo giną 2 demi gryfy)
Teraz zakładam ze mamy standardową 5 bo z 4 to nie am co wychodzić do ludzi oddają 3 kuraki
9 ataków z dołu trafiamy 5/4 zabijamy tak z 4 góra 3 ataki trafia 2/1 zabijamy 2/1 (zakładam ze mamy szarże)
Tak więc przegrywamy o 2/1 ranę
Bez buffów bym się tam nie pakował :roll:
Od rozjeżdżania WL mamy czołg
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Zawsze też można spróbować skoncentrować na nich ostrzał z armat. O ile te jeszcze będą żyły...

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Czołg to teraz lipa na WL. Bo ma tylko T6 więc go pokroją. Chyba, że co turę by oblewali strach)
Imo można na nich popróbować inżyniera z gołębiami. Aktualnie staniał (85) i już nie ma move or fire. Czyli możemy nim biegać i kryć się za górkami posyłając na raz gołębie (nie potrzebują LoSa).

Do tego wózek z heavena (o ile uda się rzucić tego bounda) też powinien działać. Co prawda mały blast z S3, ale za to są magiczne więc lwie skóry nie chronią.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

I tak halabardy są najlepsze ;] Wiem bo sprawdzone ;]

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Chyba nie :)
Wpadając w WL przejeżdża coś około połowy nawet zakładając ze wszystko trafia to tylko 1/4 z tych ataków coś mu robi
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Potwierdzam halabardy sa uber na lwy. Odnosnie empire wpadl mi do glowy zeby przetestowac taka 14 flagusiow co by mieli warzywic wroga az spadnie ostatni.

Btw WL maja save na 3+ przed dzialkiem czolgowym?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Po bitwie Empire vs Empire.

Przegrałm trochę ale spostrzeżenia są następujące.

Hellblastery to cudowna maszynka - dwa hellblastery i z inżynierami robią krwawą sałatkę. Odstrzeliły duży oddział rycerzy, gryfa, magiczny wózek.
Luminark of Hysh nieco był nieużyteczny i tylko raz wystrzelił z lasera do pegaza i niestety 1 na ranienie.
Kapitanowie z 3d6 bardzo pomagają a Grygi bloodroar jest super.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Hellblaster jest odpowiedzią na WL właśnie.
Obrazek

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Lazur pisze:Hellblaster jest odpowiedzią na WL właśnie.
Dokladnie tak jest. Tylko ze max 2x w nich wypali.
Liczylem to. Jesli usrednimy wynik do 15, to srednio zginie 6. Troche malo... Taki wspomagacz z metalu by sie przydal :)

ODPOWIEDZ