Jesień w Athel Loren
Re: Jesień w Athel Loren
Fajna rozpa, sam gram czasami na czymś podobnym Moje pytanie: jak radzisz sobie w mirrorach z WE na truflach i wayach albo z masą pestek DE ?:)
exactly...Laik pisze:Lubię oddziały 20 shadów (właśnie z WElfickiej perspektywy...)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
znalezione w internetach:
...if you've been killed by a Wood Elf it's nothing personal, but Charles Darwin is smiling with approval.
...if you've been killed by a Wood Elf it's nothing personal, but Charles Darwin is smiling with approval.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rozpa i relacja ze Szczyrku:
Spellweaver on Elven Stead; General, 4 level, Lore of High Magic, Obsidian Amulet, Dispel Scroll, Ironcurse Icon: 300
Spellweaver on Elven Stead; 4 level, Lore of Death, Book of Ashur: 310
Glade Captain on Elven Stead; BSB, Asrai Spear, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Hail of Doom Arrow: 152
5 Glade Riders; Musician, Starfire shafts: 125
2x 5 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 2 x 120
10 Glade Riders; FCG, Hagbane Tips, Gleaming Pennant : 255
10 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 230
2x 7 Wild Riders: Champion, Standard, Shield: 216
10 Sisters of the Thorn; FCG, Banner of Swiftness: 305
Great Eagle: 50
I bitwa
Maryś TK
Wybrałem ME, ponieważ mniej więcej w połowie stołu znajdował sie LOS bloker, który dawał mi spore pole do manewru jeżeli chodzi o zasięgi czarów i chronił mnie przed lukami oraz klopami.
Wystawiałem się jako pierwszy, jedną flankę obstawiłem wildami przez co Maryś nie mógł się tam wystawić.
Gra zaczęła się całkiem dobrze od palenia wrzuconego na jedne morghasty i powolnego wbijania im ran. Maryś zepsół mi trochę plany w swojej pierwsze turze, kiedy z kaszkietu zdjął mi zdrowy oddzaił wildów.
W drugiej turze nic się nie wydarzyło, w trzeciej wystawiłem się na 18" do palących się morghastów z opcją odpalenia tam 30 pestek, zerówki z high, i paru innych czarów, w sumie z tego wystkiego zadałem 2 rany i w swojej turze dostałem 2 morghasty w kadrę (stała w poisonowym lasku). Maryś wrzucił tam jakiś czar, przez co wstał trzeci morghast a ja straciłem maga z deathem. W mojej 4 szarża GR od boku rozwiązała sprawę.
Bitwa zakończyła się w 4 turze, kiedy dostałem w kadre strzał z klopy i nie zdałem paniki (miałem tam D&D, o którym zapomniałem, a Maryśnie nie pozwolił mi rozproszyć tego z kości Dispela, które zostały mi w jego fazie magii przed strzałem klopy) z remisu wyszło 1-19.
II Sly OK 2x działo
Sly schował się w rogu, ja szedłem do przodu po kolei zabijając odginaczki i działa. Wildzi zabili IG bez kadry co prawda sami tez zgineli. W 5 turze puscilem slonko na ifce, miało iść przez resztkę ludojadow z kadrą ale siadło na magu, on się wessał z ify. Na szczescie kadra oblala panike od zabitego pieska w 6 turze.
Wyszło 16-4 + 3 pkt za BnG.
III Rychu miror WE (kawaleria vs piechota)
Wystawiłem sie na prawej flance, Rychu wystawił się mniej więcej na przeciwko, więc ja w swojej pierwszej turze byłem już w całości na lewej flance na przeciwko 2x10GG.
W drugiej turze wjechałem już w jego strefę rozstawienia i powoli zaczalem zabijać jego oddziały. Straciłem oba oddzialy wildów ze strzelania i 2 oddzialy GR, zabilem wszystko poza kadra w skautach
Wyszło 17-3
IV Domin TK
Podobny manewr jak z Rychem, wjechałem wszystkim na prawą flankę Domina w pierwszej turze, mijając rydwany i węże, Morghasty były dość daleko. W pierwszej turze poszło słonko na ifce, rzuciłem 2 i nic nie zrobiłem, na 4 lapalo wszystkie rydwany na 6 węże na 8+ łuki + kadre w gwardii. Sam bezpiecznie stałem w rogu ponad 20" cali od armii Domina. W drugiej turze nie dałem rady zabić rydwanów (a wyszły mi wszystkie oddziały GR) przez co blokowął mi jednych wildów, a drudzy zostali zredukowani do 3. W trzeciej jedni GR wpadli w klope, 3 wildzów i 5 GR od przodu a druga 5 GR od boku w węże.
Tu zaczła się mój problem bo wpusciałem 2x z rzedu siatkę na kadrę (stała bezpiecznie poza zasięgami oddziałów Domina i miała 2++ na hity z siatki) zakładałem, że nawet jak nie będę się ruszał to nic się nie stanie a w magii jak wylącze sobie jednego maga to będzie i tak ok, niestety nie zdałem ani jednego testu siły co kosztowało mnie CC z wężami. W ramach wyrównania pecha kadra ustała szarżę węży aż do momentu kontry wildów.
Miałem jeszcze szanse zabic magów lighta Domina (hierofante zabil sobie sam) wystarczyło mając 5 do 3 i 5 do 4 kości wrzucic palenie na kadre i zadac 1 ranę, ale nie udało się rzucić 15 na kościach.
Straciałem 2x wildów, BSB, maga z deathem i trochę GR, zabiłem klope, kaszkiet, hierofante, weze, morghasty fasta i rydwany.
Wyszło 10-10
V Kołata Boch
Kołata miał od razu do tyłu na poziomie rozpiski, bo nie miał jak szarpać mnie na dystans a i w CC ciężko mnie złapać.
Co prawda dzielni Wildzi w drugiej turze oblali frenzy i wparowali w doombulla na dywanie zadali mu 2 rany i umarli ture puźniej.
Ja rzucałem czary i strzelalem powoli redukując hordy, Dałem się nawet złapać kadrą raz w CC 10 gorów, ale w mojej turze je złamałem i zreformowałem się tak, że bezpiecznie stałem poza LOS'em reszty oddziałów, kosztowało mnie to co prawda maga z deathem, bo gory dostały frenzy. Dałem jeszcze szanse Kołacie w 6 turze kiedy kadra wpadła od boku z bestigora, 2x maga i BSB gorbull'a (BSB stał z drugiej strony więc nie mógł się dostawić), ale Kołata rzucił na wiatry 1,1 i nie zamienił się w Chimere (wygrywałem 17-3, więc zaryzykowąłem trochę, żeby wygrać 20).
Zabiłem wszystko poza Doombull'em na ostatniej ranie, sam straciłem Maga z deathem, 1x wildów i orła.
Wyszło 20-0
67 z bitew i 13 miejsce, pozostawia mały niedosyt bo mogło być lepiej, szkoda bitwy z Marysiem.
Do rozpy wróci jednak dyscyplina na kadrze, cała reszt sprawdzała się rewelacyjnie, no i dość dobrze gałao siez TK ,co jest dość kluczowe na obecną mete
Spellweaver on Elven Stead; General, 4 level, Lore of High Magic, Obsidian Amulet, Dispel Scroll, Ironcurse Icon: 300
Spellweaver on Elven Stead; 4 level, Lore of Death, Book of Ashur: 310
Glade Captain on Elven Stead; BSB, Asrai Spear, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Hail of Doom Arrow: 152
5 Glade Riders; Musician, Starfire shafts: 125
2x 5 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 2 x 120
10 Glade Riders; FCG, Hagbane Tips, Gleaming Pennant : 255
10 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 230
2x 7 Wild Riders: Champion, Standard, Shield: 216
10 Sisters of the Thorn; FCG, Banner of Swiftness: 305
Great Eagle: 50
I bitwa
Maryś TK
Wybrałem ME, ponieważ mniej więcej w połowie stołu znajdował sie LOS bloker, który dawał mi spore pole do manewru jeżeli chodzi o zasięgi czarów i chronił mnie przed lukami oraz klopami.
Wystawiałem się jako pierwszy, jedną flankę obstawiłem wildami przez co Maryś nie mógł się tam wystawić.
Gra zaczęła się całkiem dobrze od palenia wrzuconego na jedne morghasty i powolnego wbijania im ran. Maryś zepsół mi trochę plany w swojej pierwsze turze, kiedy z kaszkietu zdjął mi zdrowy oddzaił wildów.
W drugiej turze nic się nie wydarzyło, w trzeciej wystawiłem się na 18" do palących się morghastów z opcją odpalenia tam 30 pestek, zerówki z high, i paru innych czarów, w sumie z tego wystkiego zadałem 2 rany i w swojej turze dostałem 2 morghasty w kadrę (stała w poisonowym lasku). Maryś wrzucił tam jakiś czar, przez co wstał trzeci morghast a ja straciłem maga z deathem. W mojej 4 szarża GR od boku rozwiązała sprawę.
Bitwa zakończyła się w 4 turze, kiedy dostałem w kadre strzał z klopy i nie zdałem paniki (miałem tam D&D, o którym zapomniałem, a Maryśnie nie pozwolił mi rozproszyć tego z kości Dispela, które zostały mi w jego fazie magii przed strzałem klopy) z remisu wyszło 1-19.
II Sly OK 2x działo
Sly schował się w rogu, ja szedłem do przodu po kolei zabijając odginaczki i działa. Wildzi zabili IG bez kadry co prawda sami tez zgineli. W 5 turze puscilem slonko na ifce, miało iść przez resztkę ludojadow z kadrą ale siadło na magu, on się wessał z ify. Na szczescie kadra oblala panike od zabitego pieska w 6 turze.
Wyszło 16-4 + 3 pkt za BnG.
III Rychu miror WE (kawaleria vs piechota)
Wystawiłem sie na prawej flance, Rychu wystawił się mniej więcej na przeciwko, więc ja w swojej pierwszej turze byłem już w całości na lewej flance na przeciwko 2x10GG.
W drugiej turze wjechałem już w jego strefę rozstawienia i powoli zaczalem zabijać jego oddziały. Straciłem oba oddzialy wildów ze strzelania i 2 oddzialy GR, zabilem wszystko poza kadra w skautach
Wyszło 17-3
IV Domin TK
Podobny manewr jak z Rychem, wjechałem wszystkim na prawą flankę Domina w pierwszej turze, mijając rydwany i węże, Morghasty były dość daleko. W pierwszej turze poszło słonko na ifce, rzuciłem 2 i nic nie zrobiłem, na 4 lapalo wszystkie rydwany na 6 węże na 8+ łuki + kadre w gwardii. Sam bezpiecznie stałem w rogu ponad 20" cali od armii Domina. W drugiej turze nie dałem rady zabić rydwanów (a wyszły mi wszystkie oddziały GR) przez co blokowął mi jednych wildów, a drudzy zostali zredukowani do 3. W trzeciej jedni GR wpadli w klope, 3 wildzów i 5 GR od przodu a druga 5 GR od boku w węże.
Tu zaczła się mój problem bo wpusciałem 2x z rzedu siatkę na kadrę (stała bezpiecznie poza zasięgami oddziałów Domina i miała 2++ na hity z siatki) zakładałem, że nawet jak nie będę się ruszał to nic się nie stanie a w magii jak wylącze sobie jednego maga to będzie i tak ok, niestety nie zdałem ani jednego testu siły co kosztowało mnie CC z wężami. W ramach wyrównania pecha kadra ustała szarżę węży aż do momentu kontry wildów.
Miałem jeszcze szanse zabic magów lighta Domina (hierofante zabil sobie sam) wystarczyło mając 5 do 3 i 5 do 4 kości wrzucic palenie na kadre i zadac 1 ranę, ale nie udało się rzucić 15 na kościach.
Straciałem 2x wildów, BSB, maga z deathem i trochę GR, zabiłem klope, kaszkiet, hierofante, weze, morghasty fasta i rydwany.
Wyszło 10-10
V Kołata Boch
Kołata miał od razu do tyłu na poziomie rozpiski, bo nie miał jak szarpać mnie na dystans a i w CC ciężko mnie złapać.
Co prawda dzielni Wildzi w drugiej turze oblali frenzy i wparowali w doombulla na dywanie zadali mu 2 rany i umarli ture puźniej.
Ja rzucałem czary i strzelalem powoli redukując hordy, Dałem się nawet złapać kadrą raz w CC 10 gorów, ale w mojej turze je złamałem i zreformowałem się tak, że bezpiecznie stałem poza LOS'em reszty oddziałów, kosztowało mnie to co prawda maga z deathem, bo gory dostały frenzy. Dałem jeszcze szanse Kołacie w 6 turze kiedy kadra wpadła od boku z bestigora, 2x maga i BSB gorbull'a (BSB stał z drugiej strony więc nie mógł się dostawić), ale Kołata rzucił na wiatry 1,1 i nie zamienił się w Chimere (wygrywałem 17-3, więc zaryzykowąłem trochę, żeby wygrać 20).
Zabiłem wszystko poza Doombull'em na ostatniej ranie, sam straciłem Maga z deathem, 1x wildów i orła.
Wyszło 20-0
67 z bitew i 13 miejsce, pozostawia mały niedosyt bo mogło być lepiej, szkoda bitwy z Marysiem.
Do rozpy wróci jednak dyscyplina na kadrze, cała reszt sprawdzała się rewelacyjnie, no i dość dobrze gałao siez TK ,co jest dość kluczowe na obecną mete
DMŚ:
I Gramlin WE na piechocie.
Wybrałem strone ze sporym obeliskiem w połowie stołu na lewej flance. Miałem paln żeby się tam schować i punktować czarami. Plan był fajny ale Gremlin wystawił 10 WW na moich plecah, więc się skusiłem i zaczynając zabiłem 9, przez co zostawiłem oddział wildów na pożarcie, potem już się smyraliśmy.
10:10
II Jaaf (SKV 2x Dzwon)
Nie szła mi magia (na 5 prób palenia, rzuciłem to 14 tylko 1 raz) + jaaf zdał 2x break na 3, pozabijałem wszystko poza klocami z dzwonkiem (generał został na ostaniej ranie tak jak i jego dzwonek)
7-13
III Marek Bąk (Doch 10 besti 10 much)
Zaczeło się pięknie od palenia w plaguszy bez ifki na 29 i 2 ranach na jednym dronie, na tej waznej flance, póżniej było tak, wildzi nie dochodzą do tych rannych much na 8+, a sami lapią te muchy + Marek losuje na skrybie birone i rzuca ja z ifki na te muchy, drony miela wildow i wpadaja na 10+ w drugich wildów, ale tu juz mam bezpieczne slonko z za obelisku ktore na 2+ wchodzilo w te 3 muchy rzucam misfire i trace wildow. Nastepna tura wchodzi slonko i zabija 3 bestie ale za to 10 GR nie wpada w 10 horrorów z overanem na 6+ w 6 horrorów ze skrybą i heraldem od tylu, brak jakiejkolwiek kontry ze strony Marka gdybym doszedl no i ostatnia tura slonko przez muchy i dwie ostatnie bestie z 6 wchodzi na 2+, znow misfire i wsysam sobie maga.
Marek wszedl w 3 kombaty 2x wildzi i 10 GR wszystkie przez te dwie niedoszarzowane akcje.
3-17
IV Maryś TK
Mogłobyc 10-10 do nawet 13-7, bo gralismy KoH, a ja miałem górkę 10" przed środkiem stołu, więc Maryś nie podchodził co by nie łapać snajperwk/slonca i palenia, ale widząc, że Kosa, Panter i Butan dostali do 0 wyszedłem i zaryzykowałem, swoja drogą znów 7 wildów w zasiegu BSB spadal na raz z kaszkietu.
8-12
V Krzemi Woch na Garlauchu
Moja rozpa jest stworzona do zabijania takich potworków, Krzemi skupił się na zbijaniu mi niszczarki w BSB, w drugiej turze Garlauch dostał -1/-1, 30 pestek z poisonem + Hode i zawinął się w drugiej turze, potem ja spokojnie siedziałam za obeliskiem i zabijałem śmieci, straciłem 1x WR + 2x GR sam nie zabiłem tylko DP, BSB i Putridów.
15-5
I Gramlin WE na piechocie.
Wybrałem strone ze sporym obeliskiem w połowie stołu na lewej flance. Miałem paln żeby się tam schować i punktować czarami. Plan był fajny ale Gremlin wystawił 10 WW na moich plecah, więc się skusiłem i zaczynając zabiłem 9, przez co zostawiłem oddział wildów na pożarcie, potem już się smyraliśmy.
10:10
II Jaaf (SKV 2x Dzwon)
Nie szła mi magia (na 5 prób palenia, rzuciłem to 14 tylko 1 raz) + jaaf zdał 2x break na 3, pozabijałem wszystko poza klocami z dzwonkiem (generał został na ostaniej ranie tak jak i jego dzwonek)
7-13
III Marek Bąk (Doch 10 besti 10 much)
Zaczeło się pięknie od palenia w plaguszy bez ifki na 29 i 2 ranach na jednym dronie, na tej waznej flance, póżniej było tak, wildzi nie dochodzą do tych rannych much na 8+, a sami lapią te muchy + Marek losuje na skrybie birone i rzuca ja z ifki na te muchy, drony miela wildow i wpadaja na 10+ w drugich wildów, ale tu juz mam bezpieczne slonko z za obelisku ktore na 2+ wchodzilo w te 3 muchy rzucam misfire i trace wildow. Nastepna tura wchodzi slonko i zabija 3 bestie ale za to 10 GR nie wpada w 10 horrorów z overanem na 6+ w 6 horrorów ze skrybą i heraldem od tylu, brak jakiejkolwiek kontry ze strony Marka gdybym doszedl no i ostatnia tura slonko przez muchy i dwie ostatnie bestie z 6 wchodzi na 2+, znow misfire i wsysam sobie maga.
Marek wszedl w 3 kombaty 2x wildzi i 10 GR wszystkie przez te dwie niedoszarzowane akcje.
3-17
IV Maryś TK
Mogłobyc 10-10 do nawet 13-7, bo gralismy KoH, a ja miałem górkę 10" przed środkiem stołu, więc Maryś nie podchodził co by nie łapać snajperwk/slonca i palenia, ale widząc, że Kosa, Panter i Butan dostali do 0 wyszedłem i zaryzykowałem, swoja drogą znów 7 wildów w zasiegu BSB spadal na raz z kaszkietu.
8-12
V Krzemi Woch na Garlauchu
Moja rozpa jest stworzona do zabijania takich potworków, Krzemi skupił się na zbijaniu mi niszczarki w BSB, w drugiej turze Garlauch dostał -1/-1, 30 pestek z poisonem + Hode i zawinął się w drugiej turze, potem ja spokojnie siedziałam za obeliskiem i zabijałem śmieci, straciłem 1x WR + 2x GR sam nie zabiłem tylko DP, BSB i Putridów.
15-5
Takie coś będę testował w sobotę:
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense (Multiple 2) , Divine Icon (stary OTS): 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Aspect of the Clinging Wine (przerzut udanych hitów w niego w chalange): 320
High Enchantress on Elven Horse: 4lvl Nature, Dispel Scroll, Talisman of Lesser Shielding( 6++): 285
Enchantress on Elven Horse: 2lvl Heaven, Tome of Arcane Lore (+1 czar): 135
Bladedancer Forest Captain: BSB, Mirror Spear (multiple 2, jeżeli zada ranę to oddział w którym jest otrzymuje Distracting), Strength Potion: 175
9 GR: Champion, LA, Shield: 190
2 x 7 GR: Champion, LA, Shield: 2 x 150
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
18 Bladedancers: Champion, Standard, Banner of Speed: 287
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Shield, Gleaming Icon: 256
2393
Lord i BSB siedza w tancerzech, lord ma WS10 I9, A5/6, S6AP, Sv6+, 4++, BSB ma WS8 I8 A4/5 ważne, żeby zadał jedną ranę, wtedy cały oddział ma -1 to hit w nich.
Tancerze z M6 są doś mobilni, wiec nie powinni odstawać od reszty armii.
Magowie na konich, w GR trzymają się z tyłu wspierają tancerzy, WR i Drzewo, przy takim zestawieniu mogą też w miare łatwo łapać zasięg na 12" Dwellersy.
Małe oddziąły GR jak trzeba mogą wejść w Ambush.
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense (Multiple 2) , Divine Icon (stary OTS): 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Aspect of the Clinging Wine (przerzut udanych hitów w niego w chalange): 320
High Enchantress on Elven Horse: 4lvl Nature, Dispel Scroll, Talisman of Lesser Shielding( 6++): 285
Enchantress on Elven Horse: 2lvl Heaven, Tome of Arcane Lore (+1 czar): 135
Bladedancer Forest Captain: BSB, Mirror Spear (multiple 2, jeżeli zada ranę to oddział w którym jest otrzymuje Distracting), Strength Potion: 175
9 GR: Champion, LA, Shield: 190
2 x 7 GR: Champion, LA, Shield: 2 x 150
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
18 Bladedancers: Champion, Standard, Banner of Speed: 287
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Shield, Gleaming Icon: 256
2393
Lord i BSB siedza w tancerzech, lord ma WS10 I9, A5/6, S6AP, Sv6+, 4++, BSB ma WS8 I8 A4/5 ważne, żeby zadał jedną ranę, wtedy cały oddział ma -1 to hit w nich.
Tancerze z M6 są doś mobilni, wiec nie powinni odstawać od reszty armii.
Magowie na konich, w GR trzymają się z tyłu wspierają tancerzy, WR i Drzewo, przy takim zestawieniu mogą też w miare łatwo łapać zasięg na 12" Dwellersy.
Małe oddziąły GR jak trzeba mogą wejść w Ambush.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, o 18:19 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kluczowe jest to że spear daje parry na cały unit - czyli również na herosów, poza tym jest tańszy (18x3 vs 30), daje multi i nie ma co grać na tarczach skoro i tak znikną.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Po kilku miesiącach przerwy, postanowiłem pojechać na Szczyrk.
Założenie był wziąć figurki, które do tej pory kurzyły się na półce, więc na stępie w rozpie znależli się EG, WWR i Treekiny, ale jak się okazało po wstępnym przejrzeniu AB i rozmowie z Laikiem wcale nie taka fanowa to koncepcja
Lord: High Druid: Path of Life, Magic Level 4, Dispel Scroll - 250
Hero: Druid: Path of White Magic,; Magic Level 2, Tome of Arcane Lore - 110
Hero: Chiefain - Forest Guardian: Light Armour, Whirlwind Blade, Dragonscale Helm - 150
Hero: Dryad Matriarch: General, Path of Wilderness, Magic Level 1, Oaken Crown - 80
Hero: Dryad Matriarch: Path of Wilderness, Magic Level 1, Scarred Bark - 115
Hero: Thicket Shepherd: BSB, Amryl's Banner, Entwined Roots - 185
28 Forest Guard: FCG, Elven Cloak, Light Armour, Shield - 308
29 Dryads: FCG - 362
30 Forest Rangers: FCG, Elven Cloak, Light Armour, Banner of Speed - 425
8 Thicket Beasts: FCG, Entwined Roots (+1S) - 465
Forest Eagle
Total: 2500
Założenie był wziąć figurki, które do tej pory kurzyły się na półce, więc na stępie w rozpie znależli się EG, WWR i Treekiny, ale jak się okazało po wstępnym przejrzeniu AB i rozmowie z Laikiem wcale nie taka fanowa to koncepcja
Lord: High Druid: Path of Life, Magic Level 4, Dispel Scroll - 250
Hero: Druid: Path of White Magic,; Magic Level 2, Tome of Arcane Lore - 110
Hero: Chiefain - Forest Guardian: Light Armour, Whirlwind Blade, Dragonscale Helm - 150
Hero: Dryad Matriarch: General, Path of Wilderness, Magic Level 1, Oaken Crown - 80
Hero: Dryad Matriarch: Path of Wilderness, Magic Level 1, Scarred Bark - 115
Hero: Thicket Shepherd: BSB, Amryl's Banner, Entwined Roots - 185
28 Forest Guard: FCG, Elven Cloak, Light Armour, Shield - 308
29 Dryads: FCG - 362
30 Forest Rangers: FCG, Elven Cloak, Light Armour, Banner of Speed - 425
8 Thicket Beasts: FCG, Entwined Roots (+1S) - 465
Forest Eagle
Total: 2500
Imo banner z striderem i swiftstridem > dodatkowy szereg do bicia z treekinów.
Warto też rozważyć Sacred spear of Cadaron, bardzo zwiększa przeżywalność elfów z t3 w walce wręcz.
No i fakt, taka ilość kloców i zero śmieci czy czegokolwiek do zabijania śmiecia na dystans. :d
Warto też rozważyć Sacred spear of Cadaron, bardzo zwiększa przeżywalność elfów z t3 w walce wręcz.
No i fakt, taka ilość kloców i zero śmieci czy czegokolwiek do zabijania śmiecia na dystans. :d
Pobawiłem się bezstresowo w Szczyrku (dzięki Kacper), przyszedł czas na przemyślenia więc wykluło się takie coś:
1 Lord: Treefather Ancient - Avatar of Nature @ 370.0 Pts
General; Avatar of Nature; Impaling Roots
Oaken Crown [5.0]
1 Lord: High Druid @ 250.0 Pts
Path of White Magic; Magic Level 4
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Druid @ 110.0 Pts
Path of Black Magic; Magic Level 2
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Hero: Thicket Shepherd @ 185.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Battle Standard
Amryl's Banner [25.0]
Entwined Roots [5.0]
29+1 Forest Guard @ 345.0 Pts
Spear; Elven Cloak; Light Armour; Shield; FCG
Icon of Relentless Company [15.0]
10 Dryads @ 124.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Standard; Musician
15+1 Sylvian Archers @ 232.0 Pts
Black Arrows, FCG
7+1 Thicket Beasts @ 465.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Entwined Roots; FCG
12+1 Blade Dancers @ 205.0 Pts
Sylvan Blades
2+1 Kestrel Knights @ 163.0 Pts
Sylvan Lance; Light Armour; Shield; Standard
Gleaming Icon [5.0]
1 Forest Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2499.0
1 Lord: Treefather Ancient - Avatar of Nature @ 370.0 Pts
General; Avatar of Nature; Impaling Roots
Oaken Crown [5.0]
1 Lord: High Druid @ 250.0 Pts
Path of White Magic; Magic Level 4
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Druid @ 110.0 Pts
Path of Black Magic; Magic Level 2
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Hero: Thicket Shepherd @ 185.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Battle Standard
Amryl's Banner [25.0]
Entwined Roots [5.0]
29+1 Forest Guard @ 345.0 Pts
Spear; Elven Cloak; Light Armour; Shield; FCG
Icon of Relentless Company [15.0]
10 Dryads @ 124.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Standard; Musician
15+1 Sylvian Archers @ 232.0 Pts
Black Arrows, FCG
7+1 Thicket Beasts @ 465.0 Pts
Oaken Crown Aspect; Entwined Roots; FCG
12+1 Blade Dancers @ 205.0 Pts
Sylvan Blades
2+1 Kestrel Knights @ 163.0 Pts
Sylvan Lance; Light Armour; Shield; Standard
Gleaming Icon [5.0]
1 Forest Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2499.0
Wydaje mi się że gra jest przez to plytsza akurat.Kołata pisze:Aż przyjemnie popatrzeć na te nowe rozpiski SE
Żadnego wydziwiania czy pedałowania po krzakach, tylko normalna armia do szachów w movemencie i łomotu w walce wręcz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.