Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Plagueriderzy, Pleasureseekerki i Changebringerzy wypadają z listy.
W Rare'ach będziemy mieli:
- Bloodcrusherów
- Flamery
- Fiendy Slaanesha (pewnie zamiast pleasurek)
- Bestie Nurgla (pewnie zamiast Plagueriderów)
Rydwany będa dostępne teraz tylko jako mounty dla Heraldów
Nurglowe demony mają mieć regenke i poisona.
tyle co sie dowiedziałem, a teraz sobie debatujcie dalej
W Rare'ach będziemy mieli:
- Bloodcrusherów
- Flamery
- Fiendy Slaanesha (pewnie zamiast pleasurek)
- Bestie Nurgla (pewnie zamiast Plagueriderów)
Rydwany będa dostępne teraz tylko jako mounty dla Heraldów
Nurglowe demony mają mieć regenke i poisona.
tyle co sie dowiedziałem, a teraz sobie debatujcie dalej
Malin pisze: Plagueriderzy, Pleasureseekerki i Changebringerzy wypadają z listy.
Smutno...Malin pisze: Rydwany będa dostępne teraz tylko jako mounty dla Heraldów
Te rary to jakoś w miarę przywoicie wyglądają, ale rydwanów żal. Demonicznej "kawalerii" też.
Nie-smutno.Malin pisze: Nurglowe demony mają mieć regenke i poisona.
"Dziękujemy, oddajemy głos do studia"Malin pisze: tyle co sie dowiedziałem, a teraz sobie debatujcie dalej
P.S. Oczywiście, można też sledzić temat na WS, poświęcony plotuchom o diabołach. Ciekawie o horrorach i ich czarowaniu piszą... Wole chyba jak jest teraz (energy vortex ).
Heroes
- Chariots are only available as a mount for Heralds
- Supposedly there will be no Undivided Heralds
- It is possible that there will be no "generic" Herald models and that people will be expected to use or convert the special character ones (see below) instead. Or it might be that there will be a plastic Heral set at some point
Herald of Nurgle
- May ride a Palanquin of Nurgle or a chariot pulled by Beasts of Nurgle
- Grants the Regeneration special rule to Plaguebearer units he joins
Herald of Khorne
- May ride a Juggernaut of Khorne or a chariot pulled by Juggernauts
- Grants the Hatred special rule to Bloodletter units he joins
Herald of Slaanesh
- May ride a Steed of Slaanesh or a chariot pulled by Mounts of Slaanesh
- Grants the Always Strikes First special rule to Daemonette units he/she/it joins
Herald of Tzeentch
- May ride a Disk of Tzeentch or a chariot pulled by Screamers
- Grants Horror units he joins a 4+ aura save instead of the normal 5+ aura save
Core
- Units do not get the Leadership boost they got in the Daemonic Legion list. Indeed, some units get lower Leadership.
- One unit per god (plus Furies)?
Bloodletters of Khorne
- New plastic models
- Toughness increase
- What Hellblades will do (if they end up being anything special) is not known, though in 5th edition they were identical to Wight blades, which now have the Killing Blow rule
Daemonettes of Slaanesh
- New plastic models
Plaguebearers of Nurgle
- New metal command models, possibly a plastic set at some later date
Horrors of Tzeentch
- New metal command models, possibly a plastic set at some later date
- Do not cast Bound spells, instead the unit counts as a wizard with magic levels depending on the number of Horrors in the unit (1-5: lvl 0, 6-15: lvl 1, 16-25: lvl 2, etc).
- If the Horror unit miscasts, it takes D6 wounds
- Spells are set depending on the unit's level (lvl 1: spell #1 Flickering Fire of Tzeentch, lvl 2: spells #1+4, lvl 3: spells #1+4+5, lvl 4: spells #1+4+5+6)
- Improved WS, but lower Ld
- All attacks are flaming
- Noticeably cheaper
Chaos Furies
- No news
- Do not count towards minimum number of Core?
- Might be a Special unit
Oczywiscie znow daje o sobie znac taktyka GW w wymienianiu figsow. Teraz gdy ludzie porobili sobie kawalerie DL, to trzeba bedzie odstawić (przynajmniej czesciowo) ją do Lamusa :/ Szkoda tez ze az tylu special charakterow, a zadnego z nich nie bedzie mozna uzywac na 95% turniei. Generalnie wiele ciekawych zmian. Czekamy na jeszcze
jesli zostanie przynajmniej czesc zasad z 6ed to mamyHerald of Nurgle
- Grants the Regeneration special rule to Plaguebearer units he joins
-1 do trafienia przy WS 4
Ward na 5+ jesli general jest blisko napewno i ward na 4+ jesli ikona zostanie
no i teraz regenka .
nic tylko przyjmowac szarze
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
http://cytadela.pl/modules.php?name=For ... &start=165
może ktoś nie czytał
może ktoś nie czytał
To już turbo ściema, chyba że powtsanie jakiś potworek na wzór shaggotha, drzewca czy coś, ale do tej pory nie ma takich informacji więc nie wierzę w takie rzeczy eheheh. 6 ruchu dla demonic i tak byłaby wielce ciekawa - można by chwytać wtedy driady czy coś hehehe.
Ciekawi mnie czy będą jakieś dary na regiment - za miast sztandaru czy coś heheh.
Ciekawi mnie czy będą jakieś dary na regiment - za miast sztandaru czy coś heheh.
ciekawe jak go zamowisz...obawiam sie, ze w najblizszym tygodniu raczej niemozliwe :>Nehan pisze:A tam. Stary jest soczysty i jak wrócę, to sobię go z mo zamówięKrzysiekW pisze:Nie wspominając, ze ponoć już jest nowy wzór tego palanquina. Powiadają, ze jakby jakiś nagi koleś na nim siedzi...
GW wspaniałomyślnie wycofało wszystkie Classic and Collectors oraz pojedyncze części z MO... Nie wiem skąd ten pomysł im wpadł...
OFFTOP detected (mod.)
OFFTOP detected (mod.)
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Jako gracz początkujący, który aktualnie wybiera armię (VC vs Deamons), mam kilka podstawowych pytań:
1.Jaki będzie styl gry demonami? Czy będzie ich wiele słabych czy może raczej niewiele, ale potężnych? Czy będzie to armia mobilna czy nie? (dalej jest ciąg pytań podobnych dot. demonologii w praktyce )
2.Czy będzie się specjalizować w danym bóstwie czy robić chałaśną zupę (pomieszać bluźniercze, hedonistyczne, mordercze demonetki Slaanesha z tajemniczymi, magicznymi demonami Tzeentcha to by była frajda ) ;P ?
3. Jaka będzie najmocniejsza strona tej armii?
4. Czy będzie to oddzielna armia, która może działać samemu bez ludzików i zwierzoludków?
Za odpowiedź z góry dziękuję. (zignorować w przypadku braku takowej )
1.Jaki będzie styl gry demonami? Czy będzie ich wiele słabych czy może raczej niewiele, ale potężnych? Czy będzie to armia mobilna czy nie? (dalej jest ciąg pytań podobnych dot. demonologii w praktyce )
2.Czy będzie się specjalizować w danym bóstwie czy robić chałaśną zupę (pomieszać bluźniercze, hedonistyczne, mordercze demonetki Slaanesha z tajemniczymi, magicznymi demonami Tzeentcha to by była frajda ) ;P ?
3. Jaka będzie najmocniejsza strona tej armii?
4. Czy będzie to oddzielna armia, która może działać samemu bez ludzików i zwierzoludków?
Za odpowiedź z góry dziękuję. (zignorować w przypadku braku takowej )
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
1. nie da sie tego opwiedziec. Dotychczas demony nie byly jakos super mobilne, nie bylo zadnego odpowiednika driad, wiec trudno odpowiedziec na to pytanie.
2. mieszanie na 99% - tak bylo, jest i bedzie
3. odpornosc na psychologie, powszechy strach, ward save na calej armii, bardzo silni herosi, silna magia.
4. Racze tak, oddzielna.
2. mieszanie na 99% - tak bylo, jest i bedzie
3. odpornosc na psychologie, powszechy strach, ward save na calej armii, bardzo silni herosi, silna magia.
4. Racze tak, oddzielna.