Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Gwoli ścisłości – nie mają skumulowanego MRa tylko ward z tatuaży (6+) jest polepszony o MR jednostki (MR1 dla tancerzy lub MR3 dla loadstone’a) – czyli mogą mieć ward na magię 5+ lub 3+
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik pisze:Gwoli ścisłości – nie mają skumulowanego MRa tylko ward z tatuaży (6+) jest polepszony o MR jednostki (MR1 dla tancerzy lub MR3 dla loadstone’a) – czyli mogą mieć ward na magię 5+ lub 3+
Czyli ku gwoli ścisłości Jeśli mam maga bądź inną postać w WD a on posiada jakiś przedmiot z MR(1/2/3) to wtedy cały oddział/jednostka łącznie z postacią, posiada MR powiększony do wysokości MR przedmiotu na postaci + MR z zasady tatuaże MR(1) na WD, Czyli MR(1) + np MR(3) = Ward na magię +3 dla każdego w jednostce? Pytanie nr 2. Czy cała jednostka nie powinna mieć wtedy Warda na magię +2 Ponieważ, Magiczna ochrona WD to 6+, Plus ich naturalna ochrona na magię MR(1) + MR(3) z postaci nierówna się +2 ?
Pytanie ostatnie, czy Przedmiot dający Warda +4 postaci, gdy ta wejdzie do innej jednostki niż WD także daje warda na magię +4 ? i czy to się tyczy MR(1/2/3) czy także Warda na wszystko.
EDIT już doczytałem faktycznie brana jest największa odporność magiczna w tym wypadku MR(3) + magiczna ochrona +6 WD = +3 na magię , ale i tak mam pytanie czy postać w jednostce WD ma wtedy odpowrność na magię +4 czy +3 ona przecież nie musi mieć żadnej magicznej ochrony.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ja rozumiem to tak
Mag 4lvl siedzi w wardancerach.
Ma MR3
Jak idzie w nich magiczny pocisk, jakiekolwiek 2d6 S4 itp.
To oddział ma warda na 3+
Potem idzie snajperka w maga. Wtedy ma on warda na 4+
Poprawcie jak coś pomyliłem. Pzdr.
Mag 4lvl siedzi w wardancerach.
Ma MR3
Jak idzie w nich magiczny pocisk, jakiekolwiek 2d6 S4 itp.
To oddział ma warda na 3+
Potem idzie snajperka w maga. Wtedy ma on warda na 4+
Poprawcie jak coś pomyliłem. Pzdr.
@Jacku poprawnieJacek_Azael pisze:Ja rozumiem to tak
Mag 4lvl siedzi w wardancerach.
Ma MR3
Jak idzie w nich magiczny pocisk, jakiekolwiek 2d6 S4 itp.
To oddział ma warda na 3+
Potem idzie snajperka w maga. Wtedy ma on warda na 4+
Poprawcie jak coś pomyliłem. Pzdr.
Jedynie chyba kiedy oddział spadnie poniżej pięciu ludków wtedy chyba rozlosowujesz i magowi ta ochrona się pogarsza.
Tym razem mnie poprawcie jak się mylę
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
tripple combogoboss pisze:wtedy tak jest..
kurde, to co tu zrobić jak mag ma warda 5+, bo ma talizman, do tego ma MR3, bo jest tam bsb i jeszcze są w tancerzach..
tak, mag ma 2+ ward na magie, bsb ma 4+ warda, a cały oddział ma 3+ warda.
To ja mam trochę głupie pytanie, ale konkretnie koleś na role, co przemawia za SoR'em a co za SoCM'erem? Podpowie ktoś, bo mam dylemat...
IMO za SoCM – nic – to można ewentualnie brać na smoku, kiedy przed działem chcesz się obronić,
SoR zapewnia całkiem dużą przeżywalność, w CC, przy pociskach, zwykłym strzelaniu i nawet snajperkach – z AS3+, 4 T i 3 ranami jest nieźle. Bać się trzeba dział i KBków.
SoR zapewnia całkiem dużą przeżywalność, w CC, przy pociskach, zwykłym strzelaniu i nawet snajperkach – z AS3+, 4 T i 3 ranami jest nieźle. Bać się trzeba dział i KBków.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Jak już stoisz na 2 ranach to nie boisz się niczego prócz tej "1" na kościLaik pisze:IMO za SoCM – nic – to można ewentualnie brać na smoku, kiedy przed działem chcesz się obronić,
SoR zapewnia całkiem dużą przeżywalność, w CC, przy pociskach, zwykłym strzelaniu i nawet snajperkach – z AS3+, 4 T i 3 ranami jest nieźle. Bać się trzeba dział i KBków.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Kiedyś grałem tym na generale, sporo to zmieniało w jego przeżywalności ale jak ginął to i tak traciłem 400 punktów.
obecnie ma to kowboj - jak wypadnie pałka to pech i 180 pkt stracone (-10% to nawet 160 tylko) ale jak nie wypadnie to może naprawdę sporo nabroić
obecnie ma to kowboj - jak wypadnie pałka to pech i 180 pkt stracone (-10% to nawet 160 tylko) ale jak nie wypadnie to może naprawdę sporo nabroić
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Wolę to na koniku trzymać.
Wbicie pierwszej rany to chwila i potem hulaj dusza po stole i wkurzanie przeciwnika
Strata 135pkt -10% boli jeszcze mniej
No i zgodzę się w 100%, że potrafi namieszać
Btw. Wczoraj miałem sytuację, że wystawiam bohatera w wildach.
Bohater i wildzi mają Vanguard - czy mogę ruszyć tylko Vanguard Wildami bez bohatera lub odwrotnie czy muszę zrobić to jako całość ? (Hero + Wildzi)
Wbicie pierwszej rany to chwila i potem hulaj dusza po stole i wkurzanie przeciwnika
Strata 135pkt -10% boli jeszcze mniej
No i zgodzę się w 100%, że potrafi namieszać
Btw. Wczoraj miałem sytuację, że wystawiam bohatera w wildach.
Bohater i wildzi mają Vanguard - czy mogę ruszyć tylko Vanguard Wildami bez bohatera lub odwrotnie czy muszę zrobić to jako całość ? (Hero + Wildzi)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Grając na działa owszem, lepiej zaliczyć ranę asap i być „bezpiecznym”, natomiast przy miękkim ostrzale wyższy T i jedna rana więcej powoduje że później zaczynasz testować…
Elven steedy mają zasadę vanguard więc będąc w wildach możesz spokojnie robić wspólny ruch.
Jak rozumiem bohater był wild rider noblem? Bo tylko FS może dołączyć do FS…
Elven steedy mają zasadę vanguard więc będąc w wildach możesz spokojnie robić wspólny ruch.
Jak rozumiem bohater był wild rider noblem? Bo tylko FS może dołączyć do FS…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik pisze:Grając na działa owszem, lepiej zaliczyć ranę asap i być „bezpiecznym”, natomiast przy miękkim ostrzale wyższy T i jedna rana więcej powoduje że później zaczynasz testować…
Elven steedy mają zasadę vanguard więc będąc w wildach możesz spokojnie robić wspólny ruch.
Jak rozumiem bohater był wild rider noblem? Bo tylko FS może dołączyć do FS…
Nie. Chodzi mi o zwykłego Nobla na koniku
Elven Steed ma zasadę Vanguard więc wiem, że mogę zrobić jako unit... mi bardziej chodzi, czy mogę NIE robić razem tylko osobno lub tylko jednym (mimo, że wystawiłem ich razem - bohatera w unicie ale chcę zrobić vanguarda osobno czy w tym momencie jest klops ?)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jako że do wildów go nie dołączysz to problemu nie ma .
Imo mógłbyś wykonać vanguard tylko bohaterem - bo jest możliwy ruch taki jak wyjście bohatera z oddziału, może to być vanguardem.
Imo mógłbyś wykonać vanguard tylko bohaterem - bo jest możliwy ruch taki jak wyjście bohatera z oddziału, może to być vanguardem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Niestety tylko 3T co w sumie jest śmieszne, że taki ptak ma wytrzymałość równą elfowiLaik pisze:Nie mam booka przy sobie a nurtuje mnie jedna kwestia - jakiego T ma sam warhawk?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
hehe, ja to sprawdziłem zaraz po przeczytaniu nowego durnego FaQ`a
xYz
tak szczerze - pancerni kowboje WE to było jednak nagięcie zasad - należało się naszej armii ale było takie na granicy, więc nic dziwnego że to straciliśmy - fajnie przynajmniej że mamy Twardych kowboi
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.