Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Re: Rozpiski Imperialne

Post autor: Barney »

To ja dam coś mniejszego ; ]
Miałem taką wene żeby na bretonie zrobić cos mobilnego .
Oto wypociny na 1260 p .

kapitan 150
aomi pegaz hoj

mag 150
rod of power
wizard's staff
kuń

10 muszkieterów 85
muzyk

5ko 123
muzyk

5ko 123
muzyk

25 szermierze 195
muzyk sztandar
6 halabard

20 halabardnikow 105
muzyk
5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem

armata 100
hellblaster 115



Zawsze na brete grałem defensywnie ; ]
to teraz spróbuje taki mały wyjazd zrobić .
Kombinacja helka + armata bardzo mi się podoba . raz udało mi się w kominacji 2 armaty + piekielnik wymieść lance w jedenej turze ; ]
Mag jest metalem . ; p nie wiem tylko czy dać mu jedziec samopas czy nie przyłączyc go do np rajtarów .
Kapitan robi zamieszanie no i stara sie zatakować lance od tyłu . mam nadzieje że da radę ; P

No i co wy na to ?

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Do oddziałów koniecznie daj detki. Na bretkę się sprawdzają. Daj ją np zamiast za 5 KO. Tak ja bym zrobił.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Brakuje great swordów (brak stubborna) ewentualnie flagelantów z unbreak...nie ma nic gorszego niż ugrzęźniecie w czymś na kilka tur dla brety...
Wypieprzyć te 2 łamalne klocki i dać 20 great swords to jest 200+ pkt i za resztę flagelantów(oczywiscie rar zajęty wiec core a to wymaga kapłana....)
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Rany stary , ale mi załatwiłeś kopa w mózgownice .
No jasne ;]
Wywale maga i za niego wejdzie kaplan .
Zamiast 1 KO i bandy piechoty : Gwardia + fanatycy .
Hohoho to jest to co tygryski lubią najbardziej . ;]
Pomyśle jeszcze .

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Mi załatwiłes lepszego kopa ...hoho...ugrzęźnie lanca w nich a potem...no własnie? czym przepchniesz lance? zatrzymasz ich w greatswordach którzy stracą 5/6 modeli jak wpadnie lanca(czyt zostanie im+1 rząd i +1 za sztandar. Lanca bedzie miała i tak rząd sztandar i wkrótce przewage. podobnie i flagellantów ale Ci z kolei dostaną pewne wklepy od lancy nawet po jej szarży(na 3+ trafianie i no save).
Zatrzymasz ich w 1 turze a potem Cie wymordują ...ale fajna gra co?:D

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

nom dlatego wystawiłem kapitana na pegazie ;)
no i kaplan w KO nie powinien próżnowac

kapitan 150
aomi pegaz hoj

priest 140
zbroja kon itp czyli sv 2+
pierścien volansa i som

10 muszkieterów 85
muzyk

5ko 123
muzyk

20 Duzych Mieczy 218
sztandar muzyk

21 Fanatykow 210

5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem

armata 100
hellblaster 115

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Postawisz na kapitana na pegazie jako element decydujący?...nice;)

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

no i kaplana w ko . 8)

No ale jak Ci się nie podoba to co byś zmienił ? : ]

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Brałbym czołg, outridersów 2x , 2 działa i magów. Czołg moze przyjąć lance na klate i zazwyczaj sie mu raczej nic nie stanie jesli w oddziale nie ma rozkręcacza. Outridersi przyjemnie ranią lance powodują też paniki i ograniczają możliwości. Jesli nie magowie to herosi w wiekszej kawalerii z WB. I jak z bretonią to mieczyk no-save na herosie i do tej kawalerii. powinna wytrzymać ładnie lance jesli nie bedzie herosa, jesli bedzie trzeba poświecic pistolierow zeby samemu szarżować. All in All. Albo duza kawa z Herosem + czołg i pistoliersi albo duzo strzelania. Klocek jest zatrzymującą siłą ale zatrzyna lance na 2-3 tury i zdechnie na koniec (a stubborn to ciagle rzut na 8ld) więcej wiary bym stawiał w czołgowy terror i duzą kawalerie.

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Lolz , ja rozumiem że ten wiesiu ma hammer of JUDEgment ale kapitan niestety nie należy do największych zamiataczy , z marnymi 3 atakami on praktycznie nic nie robi pełnej lancy , nie mówiąc o klockach piechoty czy flagasach bo ich to konie wsysają , pozatym ciekawe jak masz zamiar się odgonić , albo nie dać złapać tym typem jak kolo będzie miał własny odział pegazów...

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

IMO, zmniejsz liczbe flagusi i wywal handgunów. W to miejsce dajesz BSB (po kosztach, niech tylko stoi za liniami i daje re-roll).
Jeśli styknie punktów to i drugą piątkę rycerz daj przykładowo kosztem championa w pistolierach i odpowiedniej liczby biczowników).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Rzymek pisze:Mi załatwiłes lepszego kopa ...hoho...ugrzęźnie lanca w nich a potem...no własnie? czym przepchniesz lance? zatrzymasz ich w greatswordach którzy stracą 5/6 modeli jak wpadnie lanca(czyt zostanie im+1 rząd i +1 za sztandar. Lanca bedzie miała i tak rząd sztandar i wkrótce przewage. podobnie i flagellantów ale Ci z kolei dostaną pewne wklepy od lancy nawet po jej szarży(na 3+ trafianie i no save).
Zatrzymasz ich w 1 turze a potem Cie wymordują ...ale fajna gra co?:D
Nie mówie tu o flagelantach w liczbie 6, często o proroku ludzie zapominają i okazuje się ze taki unit 16=18 ustał 2 kompletne tury(2 nasze 2 wroga),a u gratów przewagi to akurat są nieistotne ale jak lubisz to licz Rzymek ..z kawalerii nie rezygnuj OWN3D bo to ona ma właśnie w blokniety walec uderzyć


"jak z bretonią to mieczyk no-save na herosie" a mamy taki mieczyk na herosie? Runefang dla lorda a fate jest dedykowany:/
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Może chodziło o Hammer of Judgement właśnie?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Nie mówie tu o flagelantach w liczbie 6, często o proroku ludzie zapominają i okazuje się ze taki unit 16=18 ustał 2 kompletne tury(2 nasze 2 wroga),a u gratów przewagi to akurat są nieistotne ale jak lubisz to licz Rzymek ..z kawalerii nie rezygnuj OWN3D bo to ona ma właśnie w blokniety walec uderzyć
No tak gratuluje, kupisz drogi klocek za 190p flagellantow i stracisz go po 2 turach od szarży a jesli zalożysz ze przeciwnik wpadnie Ci w ten klocek i dopuści następnie do kontrszarży kawalerii imp. z herosem to zaczynam podejrzewać ze przeciwnik musiałby być kretynem ;) w ogólnym rozrachunku zostanie jedna kawaleria i 2 klocki a taka bretka bdzie miała conajmniej 3 lance i pewnie pegazy + herosów. Jesli heros bedzie w tej wesołej lancy co wpadnie w flagellantow to bedzie nabijac na nich CR nawet jak dostanie w bok kawe imperialna wiec cały misterny plan.
Przy mieczu no-save miałem na mysli hammer ale raczej dałbym SOP lub zwykły Great Weapon i cos lepszego do pomocy(np ROd of COmmand , podjechac takim pod lance zeby ją zblokować i wtedy kawalerią na bok wyjechac na chama , heros jek zostanie zaszarżowany krzyczy challenge, raczej nie zdechnie w 1 ture, zdaje brak z automatu i wtedy wpadasz kawalerią na bok takiej lancy, masz bok sztandar i jakies 1-2 rany przeciwnik ma sztandar i moze przewage. I kosztuje cały zabieg moze z 300p a nie jakies 600 :roll: i jest troche pewniejszy...

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Na sopocki turniej;

1 Captain @ 162 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [15]
Aldred's Casket of Sorcery [35]

1 Pegasus @ [50] Pts

1 Battle Wizard @ 155 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Seal of Destruction [45]

6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Pistoliers @ 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 33

Total Army Cost: 1347

Pistolersi z sentymentu oraz dlatego, że lubie na nich grać ;).

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Zupełnie inna niż ja wystawię :) Wstawiłbym championa z rep. pistolem do pistoliersów, wymieniając ench.shield na zwykły shield pegazowi.

Awatar użytkownika
GrubyYy
Plewa
Posty: 5
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: GrubyYy »

Empire army 1350 pts

1 Captain [162 pts]
General, Full plate armor, Lance, Pegasus
Enchanted shield [15]
Aldred’s casket of sorcery [15]

1 Mage [150 pts]
2 lvl
Dispel scroll [25]
Dispel scroll [25]

10 handgunners [85 pts]
Musican [5]

6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War banner [25]

6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

5 pistoliers [97 pts]
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

Great canon [100 pts]

Great canon [100 pts]

Steam tank [300]
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Total army cost 1343

Dispel dices 3

Casting dices 4

Models in army 38

Po dlugiej przerwie wracam do wfb.
Co myslicie o czyms takim na sopot? Jak to sie ma do innych armi? Moge tym cos ugrac ?
Nie rozmawiam z debialmi, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu, a potem zniszczą doświadczeniem...

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Zdejmij 1 lvl z maga i tak za bardzo nie poczaruje . A za te punkty daj do rajtarow szefa z rpistolem .
No i magowi mozesz jeszcze kupic konika co by byl bardziej mobilny ;)
Ewentualnie strzelcow zamien na kusznikow .
Poza tym taki standardzik .

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Wszystko fajnie , ale już mogłeś się nie sugerować rozpą tadzika... chociażby dlatego że lepiej brać outów od pistoletów - może troche drożsi ale efektywniejsi , zamiast hendów - kuszników , pegazista - wszystko fajnie - ten no , jak rozumiem jest wzięty ze względu na ograniczenia magii? Reszta - Standard...

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Jako, że temat ma już 101 stron zamykam go i dalsze rozmowy na temat rozpisek proszę prowadzić w tym temacie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=18&t=18548
Za niedogodności przepraszam.

Pozdrawiam
Sa!nt
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Zablokowany