Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne
To ja dam coś mniejszego ; ]
Miałem taką wene żeby na bretonie zrobić cos mobilnego .
Oto wypociny na 1260 p .
kapitan 150
aomi pegaz hoj
mag 150
rod of power
wizard's staff
kuń
10 muszkieterów 85
muzyk
5ko 123
muzyk
5ko 123
muzyk
25 szermierze 195
muzyk sztandar
6 halabard
20 halabardnikow 105
muzyk
5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem
armata 100
hellblaster 115
Zawsze na brete grałem defensywnie ; ]
to teraz spróbuje taki mały wyjazd zrobić .
Kombinacja helka + armata bardzo mi się podoba . raz udało mi się w kominacji 2 armaty + piekielnik wymieść lance w jedenej turze ; ]
Mag jest metalem . ; p nie wiem tylko czy dać mu jedziec samopas czy nie przyłączyc go do np rajtarów .
Kapitan robi zamieszanie no i stara sie zatakować lance od tyłu . mam nadzieje że da radę ; P
No i co wy na to ?
Miałem taką wene żeby na bretonie zrobić cos mobilnego .
Oto wypociny na 1260 p .
kapitan 150
aomi pegaz hoj
mag 150
rod of power
wizard's staff
kuń
10 muszkieterów 85
muzyk
5ko 123
muzyk
5ko 123
muzyk
25 szermierze 195
muzyk sztandar
6 halabard
20 halabardnikow 105
muzyk
5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem
armata 100
hellblaster 115
Zawsze na brete grałem defensywnie ; ]
to teraz spróbuje taki mały wyjazd zrobić .
Kombinacja helka + armata bardzo mi się podoba . raz udało mi się w kominacji 2 armaty + piekielnik wymieść lance w jedenej turze ; ]
Mag jest metalem . ; p nie wiem tylko czy dać mu jedziec samopas czy nie przyłączyc go do np rajtarów .
Kapitan robi zamieszanie no i stara sie zatakować lance od tyłu . mam nadzieje że da radę ; P
No i co wy na to ?
Brakuje great swordów (brak stubborna) ewentualnie flagelantów z unbreak...nie ma nic gorszego niż ugrzęźniecie w czymś na kilka tur dla brety...
Wypieprzyć te 2 łamalne klocki i dać 20 great swords to jest 200+ pkt i za resztę flagelantów(oczywiscie rar zajęty wiec core a to wymaga kapłana....)
Wypieprzyć te 2 łamalne klocki i dać 20 great swords to jest 200+ pkt i za resztę flagelantów(oczywiscie rar zajęty wiec core a to wymaga kapłana....)

_________________
Mi załatwiłes lepszego kopa ...hoho...ugrzęźnie lanca w nich a potem...no własnie? czym przepchniesz lance? zatrzymasz ich w greatswordach którzy stracą 5/6 modeli jak wpadnie lanca(czyt zostanie im+1 rząd i +1 za sztandar. Lanca bedzie miała i tak rząd sztandar i wkrótce przewage. podobnie i flagellantów ale Ci z kolei dostaną pewne wklepy od lancy nawet po jej szarży(na 3+ trafianie i no save).
Zatrzymasz ich w 1 turze a potem Cie wymordują ...ale fajna gra co?:D
Zatrzymasz ich w 1 turze a potem Cie wymordują ...ale fajna gra co?:D
nom dlatego wystawiłem kapitana na pegazie 
no i kaplan w KO nie powinien próżnowac
kapitan 150
aomi pegaz hoj
priest 140
zbroja kon itp czyli sv 2+
pierścien volansa i som
10 muszkieterów 85
muzyk
5ko 123
muzyk
20 Duzych Mieczy 218
sztandar muzyk
21 Fanatykow 210
5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem
armata 100
hellblaster 115

no i kaplan w KO nie powinien próżnowac
kapitan 150
aomi pegaz hoj
priest 140
zbroja kon itp czyli sv 2+
pierścien volansa i som
10 muszkieterów 85
muzyk
5ko 123
muzyk
20 Duzych Mieczy 218
sztandar muzyk
21 Fanatykow 210
5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem
armata 100
hellblaster 115
Postawisz na kapitana na pegazie jako element decydujący?...nice;)
Brałbym czołg, outridersów 2x , 2 działa i magów. Czołg moze przyjąć lance na klate i zazwyczaj sie mu raczej nic nie stanie jesli w oddziale nie ma rozkręcacza. Outridersi przyjemnie ranią lance powodują też paniki i ograniczają możliwości. Jesli nie magowie to herosi w wiekszej kawalerii z WB. I jak z bretonią to mieczyk no-save na herosie i do tej kawalerii. powinna wytrzymać ładnie lance jesli nie bedzie herosa, jesli bedzie trzeba poświecic pistolierow zeby samemu szarżować. All in All. Albo duza kawa z Herosem + czołg i pistoliersi albo duzo strzelania. Klocek jest zatrzymującą siłą ale zatrzyna lance na 2-3 tury i zdechnie na koniec (a stubborn to ciagle rzut na 8ld) więcej wiary bym stawiał w czołgowy terror i duzą kawalerie.
Lolz , ja rozumiem że ten wiesiu ma hammer of JUDEgment ale kapitan niestety nie należy do największych zamiataczy , z marnymi 3 atakami on praktycznie nic nie robi pełnej lancy , nie mówiąc o klockach piechoty czy flagasach bo ich to konie wsysają , pozatym ciekawe jak masz zamiar się odgonić , albo nie dać złapać tym typem jak kolo będzie miał własny odział pegazów...
IMO, zmniejsz liczbe flagusi i wywal handgunów. W to miejsce dajesz BSB (po kosztach, niech tylko stoi za liniami i daje re-roll).
Jeśli styknie punktów to i drugą piątkę rycerz daj przykładowo kosztem championa w pistolierach i odpowiedniej liczby biczowników).
Jeśli styknie punktów to i drugą piątkę rycerz daj przykładowo kosztem championa w pistolierach i odpowiedniej liczby biczowników).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Nie mówie tu o flagelantach w liczbie 6, często o proroku ludzie zapominają i okazuje się ze taki unit 16=18 ustał 2 kompletne tury(2 nasze 2 wroga),a u gratów przewagi to akurat są nieistotne ale jak lubisz to licz Rzymek ..z kawalerii nie rezygnuj OWN3D bo to ona ma właśnie w blokniety walec uderzyćRzymek pisze:Mi załatwiłes lepszego kopa ...hoho...ugrzęźnie lanca w nich a potem...no własnie? czym przepchniesz lance? zatrzymasz ich w greatswordach którzy stracą 5/6 modeli jak wpadnie lanca(czyt zostanie im+1 rząd i +1 za sztandar. Lanca bedzie miała i tak rząd sztandar i wkrótce przewage. podobnie i flagellantów ale Ci z kolei dostaną pewne wklepy od lancy nawet po jej szarży(na 3+ trafianie i no save).
Zatrzymasz ich w 1 turze a potem Cie wymordują ...ale fajna gra co?:D
"jak z bretonią to mieczyk no-save na herosie" a mamy taki mieczyk na herosie? Runefang dla lorda a fate jest dedykowany:/

_________________
No tak gratuluje, kupisz drogi klocek za 190p flagellantow i stracisz go po 2 turach od szarży a jesli zalożysz ze przeciwnik wpadnie Ci w ten klocek i dopuści następnie do kontrszarży kawalerii imp. z herosem to zaczynam podejrzewać ze przeciwnik musiałby być kretynemNie mówie tu o flagelantach w liczbie 6, często o proroku ludzie zapominają i okazuje się ze taki unit 16=18 ustał 2 kompletne tury(2 nasze 2 wroga),a u gratów przewagi to akurat są nieistotne ale jak lubisz to licz Rzymek ..z kawalerii nie rezygnuj OWN3D bo to ona ma właśnie w blokniety walec uderzyć

Przy mieczu no-save miałem na mysli hammer ale raczej dałbym SOP lub zwykły Great Weapon i cos lepszego do pomocy(np ROd of COmmand , podjechac takim pod lance zeby ją zblokować i wtedy kawalerią na bok wyjechac na chama , heros jek zostanie zaszarżowany krzyczy challenge, raczej nie zdechnie w 1 ture, zdaje brak z automatu i wtedy wpadasz kawalerią na bok takiej lancy, masz bok sztandar i jakies 1-2 rany przeciwnik ma sztandar i moze przewage. I kosztuje cały zabieg moze z 300p a nie jakies 600

Na sopocki turniej;
1 Captain @ 162 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [15]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Battle Wizard @ 155 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Seal of Destruction [45]
6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Pistoliers @ 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 33
Total Army Cost: 1347
Pistolersi z sentymentu oraz dlatego, że lubie na nich grać
.
1 Captain @ 162 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [15]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Battle Wizard @ 155 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Seal of Destruction [45]
6 Knightly Orders @ 187 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Pistoliers @ 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 33
Total Army Cost: 1347
Pistolersi z sentymentu oraz dlatego, że lubie na nich grać

Empire army 1350 pts
1 Captain [162 pts]
General, Full plate armor, Lance, Pegasus
Enchanted shield [15]
Aldred’s casket of sorcery [15]
1 Mage [150 pts]
2 lvl
Dispel scroll [25]
Dispel scroll [25]
10 handgunners [85 pts]
Musican [5]
6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War banner [25]
6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 pistoliers [97 pts]
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Great canon [100 pts]
Great canon [100 pts]
Steam tank [300]
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Total army cost 1343
Dispel dices 3
Casting dices 4
Models in army 38
Po dlugiej przerwie wracam do wfb.
Co myslicie o czyms takim na sopot? Jak to sie ma do innych armi? Moge tym cos ugrac ?
1 Captain [162 pts]
General, Full plate armor, Lance, Pegasus
Enchanted shield [15]
Aldred’s casket of sorcery [15]
1 Mage [150 pts]
2 lvl
Dispel scroll [25]
Dispel scroll [25]
10 handgunners [85 pts]
Musican [5]
6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War banner [25]
6 knightly orders [162]
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 pistoliers [97 pts]
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Great canon [100 pts]
Great canon [100 pts]
Steam tank [300]
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Total army cost 1343
Dispel dices 3
Casting dices 4
Models in army 38
Po dlugiej przerwie wracam do wfb.
Co myslicie o czyms takim na sopot? Jak to sie ma do innych armi? Moge tym cos ugrac ?
Nie rozmawiam z debialmi, najpierw sprowadzą cię do swojego poziomu, a potem zniszczą doświadczeniem...
Wszystko fajnie , ale już mogłeś się nie sugerować rozpą tadzika... chociażby dlatego że lepiej brać outów od pistoletów - może troche drożsi ale efektywniejsi , zamiast hendów - kuszników , pegazista - wszystko fajnie - ten no , jak rozumiem jest wzięty ze względu na ograniczenia magii? Reszta - Standard...
Jako, że temat ma już 101 stron zamykam go i dalsze rozmowy na temat rozpisek proszę prowadzić w tym temacie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=18&t=18548
Za niedogodności przepraszam.
Pozdrawiam
Sa!nt
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=18&t=18548
Za niedogodności przepraszam.
Pozdrawiam
Sa!nt
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.