Army Builder DataFile
Re: Army Builder DataFile
Jutro jest granie w jednym z Warszawskich klubów i jakbym dziś nawet późnym wieczorem miał choć chwilę by coś pokminić, to bym się chętnie wybrał. Jakby się więc dało to prosiłbym wrzucić dzisiaj. Pięknie proszę 
Ajt - jak to nie problem to możesz same Skaveny podesłać nawet na priva to chętnie zrobię przegląd jeszcze przed opublikowaniem.ajt pisze:Są zrobione. Jak Debelial będzie miał czas, to wrzuci. Jak nie dziś, to pisał, że jutro.
+1Szary pisze:Ajt - jak to nie problem to możesz same Skaveny podesłać nawet na priva to chętnie zrobię przegląd jeszcze przed opublikowaniem.ajt pisze:Są zrobione. Jak Debelial będzie miał czas, to wrzuci. Jak nie dziś, to pisał, że jutro.
Upik - brak jeszcze DE, reszta do testowania:
http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 0428017.ab
http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 0428017.ab
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Dzięki za update. Do ajta już wysłałem PMkę z uwagami, ale widzę, że jeszcze nie zdążył wprowadzić poprawek. Na wszelki wypadek uwagi do Vermin Swarm poniżej:
Kod: Zaznacz cały
W opisie głównych zasad:
- Resistant - powinno być -2, a nie -1 to wound z toxic attack. trzeba skopiować całe zdanie: "Toxic Attacks have -2 to wound against models with this rule."
Tyrant:
- w opisie "Dark Shard Brew" pojawia się niepotrzebnie słowo "Fettish"
Hero:
- w opisie "Dark Shard Brew" pojawia się niepotrzebnie słowo "Fettish"
Magister:
- w opcji powinno być "Dark Shard x2" - bo teraz jest mylące, że jest tylko jeden
Apprentice Magister:
- w opcji powinno być "Dark Shard x2" - bo teraz jest mylące, że jest tylko jeden
Prophet
- w opcji powinno być "Dark Shard x2" - bo teraz jest mylące, że jest tylko jeden
- opcja Halberd kosztuje 4pts, a nie 5pts
Footpads
- przy opcji "Scout & Vanguard' po przekroczeniu 15 modeli znika ta opcja. A nie powinno się blokować, że nie można dać więcej niż 15 modeli?
Weapon Team
- brak domyślnej opcji Volatile (z wyjątkiem Meat-Grindera)
- opis Tag-Along - literówki w nazwie zasady; w opisie Rat-at-Arms i Vermin Guard są z małej litery; w opisie gains niepotrzebnie z dużej litery
- Rotary Gun:
w opisie Rat-at-Arms i Vermin Guard są z małej litery,
w opisie gains niepotrzebnie z dużej litery
Gutter Blades
- koszt startowy to 55pts a nie 60 pts
Plague Disciples
- koszt starowy to 65pts a nie 70 pts
Lightning Cannon
- brak domyślnej opcji Volatile
Dreadmill
- opis strzelania został ucięty. do wklejenia ponownie, albo do skrócenia opis
- do usunięcia "Armour Piercing (6)"
Volatile:
- kilka błędów i literówek
MAGIC ITEMS
Weapon
Eye of the Storm: brak korekty: "(..) +2 hits to the enemy target of the spell."
Enchanted
Scabing Potion: stary opis, do zmiany na: "Cannot be taken by Large Targets. One use only. May be activated at the beginning of any of your phases. The bearer recovers D3 Wounds."U mnie są obie te rzeczy.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
UP - jest wszystko:
http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 1021188.ab
http://chomikuj.pl/debelial/Army+Builde ... 1021188.ab
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Debail - jak zawsze dobra robota GZ!!!
od mnie kilka poprawek w DE:
Dark Raiders bazowy koszt 80 pts powinno być 85 pts
Medusa ma S5 powinnna mieć S4
Medusa ma A4 powinno mieć A5
Divine Altar jest w sekcji RARE a powinien byc w SPECIAL
Hunting Chariot jest w sekcji SPECiaL a powinien być w RARE
Lordowie nie mogą wybrać Dragona jako mounta gdyż go nie ma
Hydra, Manticora , Kraken, nie mają ocpcji dokupienia ulepszenia do Alpha Predatora.
od mnie kilka poprawek w DE:
Dark Raiders bazowy koszt 80 pts powinno być 85 pts
Medusa ma S5 powinnna mieć S4
Medusa ma A4 powinno mieć A5
Divine Altar jest w sekcji RARE a powinien byc w SPECIAL
Hunting Chariot jest w sekcji SPECiaL a powinien być w RARE
Lordowie nie mogą wybrać Dragona jako mounta gdyż go nie ma
Hydra, Manticora , Kraken, nie mają ocpcji dokupienia ulepszenia do Alpha Predatora.
DH
Attack Copter skirmish upgrade kosztuje 10 pkt za model a powinno być za oddział.
Źródło - Dwarven Holds Rules Q&A
Dzięki!
Attack Copter skirmish upgrade kosztuje 10 pkt za model a powinno być za oddział.
Źródło - Dwarven Holds Rules Q&A
Dzięki!
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Nie może, bo to sprzęt dla modeli z buta, a koleś na palankinie z buta nie jest. Typ infantry nie jest tożsamy z byciem "on foot". Oczywiście jeśli ktoś ma oficjalne info, że jest to interpretowane inaczej, to proszę napisać.yedee pisze:WDG: palanquin pestilence uniemozliwia branie itemow dla pieszych bohaterow (np. spear of gaugnir, dragon mantle), mimo ze ich troop type pozostaje infantry. To chyba blad, nie?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
U mnie można, nie wiem w czym problem.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Ogry:
Great Khan ma możliwość wzięcia tarczy - nie powinien
Hoard Master - postać ma możliwość wzięcia większej ilości ekwipunku ale jakiś czas temu usunęli opcję wzięcia Paried Weapons i Ogre Pistol
Ogre Crossbow dla Khana(hero) nadal kosztuje 8pts - powinna 5pts
Mammoth Hide Cloack - powinno podnosić save o 1, aktualnie daje 6+ jak light armour
Mercenary - jak wezmą Weapon Mastera mogą brać tyle broni ile chcą ( w tym jedna jedna za friko poza ironfistem )
Great Khan ma możliwość wzięcia tarczy - nie powinien
Hoard Master - postać ma możliwość wzięcia większej ilości ekwipunku ale jakiś czas temu usunęli opcję wzięcia Paried Weapons i Ogre Pistol
Ogre Crossbow dla Khana(hero) nadal kosztuje 8pts - powinna 5pts
Mammoth Hide Cloack - powinno podnosić save o 1, aktualnie daje 6+ jak light armour
Mercenary - jak wezmą Weapon Mastera mogą brać tyle broni ile chcą ( w tym jedna jedna za friko poza ironfistem )



