Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
Bardzo początkowa wersja uściśleń euro:
TK power scroll with benefits counts as 2 PD
Hierotitan counts as 1 PD
Sphinxes of all kinds: 0-3 per army.
TK power scroll with benefits counts as 2 PD
Hierotitan counts as 1 PD
Sphinxes of all kinds: 0-3 per army.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
na 4 warsphinxach i tak nie możesz, obojętnie, jakie będą uściślenia
nom, powinno byc +1 tylko ;>Druchii pisze:175 pkt za +d3 do casta (które nie zawsze jest gdzie schować) to imo troszeczkę za dużoBastor pisze:Spróbuj sobie zagrać armią bez tytana
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Nie przesadzaj Druchii - wcale nie tak dużo...Druchii pisze:175 pkt za +d3 do casta (które nie zawsze jest gdzie schować) to imo troszeczkę za dużoBastor pisze:Spróbuj sobie zagrać armią bez tytana

Pamiętaj że to nadal nie jest takie "1 woundowe ścierwo" i że daje +d3 do każdej próby rzucenia czaru.
A to nie jest takie głupie...
Oczywiście każdy gra jak lubi - i być może Tytan nie będzie w każdej rozpie... ale bez wątpienia swoją wymowę ma.
Imo świniaki trzba będzie ograniczyć, bo zaczną ludzie grać na czymś takim:
1 Tomb King @ 481.0 Pts
General; Flail
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [210.0] Pts
1 Tomb Prince @ 359.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [210.0] Pts
1 Liche Priest @ 130.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
14 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
I szczerze mówiąc, nie wiem która armia potrafiła by to rozwalić, świniaki z I 3 tak łatwo od pitek nie schodzą, a machiny też tak łatwo tego nie ubiją... Co prawda będzie się to wolno toczyć, ale z popychaczką mogą w końcu dość.
1 Tomb King @ 481.0 Pts
General; Flail
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [210.0] Pts
1 Tomb Prince @ 359.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Khemrian Warsphinx @ [210.0] Pts
1 Liche Priest @ 130.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
14 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
I szczerze mówiąc, nie wiem która armia potrafiła by to rozwalić, świniaki z I 3 tak łatwo od pitek nie schodzą, a machiny też tak łatwo tego nie ubiją... Co prawda będzie się to wolno toczyć, ale z popychaczką mogą w końcu dość.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Szczególnie twoje High Elfy by to zabolało Andrzej
I wszystkich tych którzy grają na HE bez Shadowa.
Siła 6 na Lwach i tak rani na 6+
Czyli są równie silni, jak Łucznicy wręcz.
Ostatnio z łuków wbiłem 2 ranki ze strzał swoją drogą - niby ranią na 6+, ale szansa zawsze jest, a pancerz to tylko 5+, więc wyobrażam sobie, że np. z RxB Dark Elfickiego mogłoby być całkiem nieźle.
Jak dla mnie trochę niezrozumiałym jest, że świniak może korzystać z inicjatywy załogi - sprawia wrażenie, jakby załoga była w stanie wymanewrować świniakiem i uciec od pitki/słońca etc. A model wygląda podobnie do Stegadona, a to jest jednak coś ala war machine beast, a nie monstrous cavalry, nad którym wyobrażam że jeździec jescze potrafi zapanować w miarę szybko.
Tak czy siak ja grałem przeciwko dwóm świniakom i Imby jakiejś nie ma, ale bez kilku przydatnych czarów bym tego raczej nie zdjął. Tak naprawdę można nawet w niego puścić jakiś pocisk z siłą 2, byle miał dużo kości, typu 3d6
O ile takie coś w ogóle istnieje. 

Siła 6 na Lwach i tak rani na 6+

Ostatnio z łuków wbiłem 2 ranki ze strzał swoją drogą - niby ranią na 6+, ale szansa zawsze jest, a pancerz to tylko 5+, więc wyobrażam sobie, że np. z RxB Dark Elfickiego mogłoby być całkiem nieźle.
Jak dla mnie trochę niezrozumiałym jest, że świniak może korzystać z inicjatywy załogi - sprawia wrażenie, jakby załoga była w stanie wymanewrować świniakiem i uciec od pitki/słońca etc. A model wygląda podobnie do Stegadona, a to jest jednak coś ala war machine beast, a nie monstrous cavalry, nad którym wyobrażam że jeździec jescze potrafi zapanować w miarę szybko.
Tak czy siak ja grałem przeciwko dwóm świniakom i Imby jakiejś nie ma, ale bez kilku przydatnych czarów bym tego raczej nie zdjął. Tak naprawdę można nawet w niego puścić jakiś pocisk z siłą 2, byle miał dużo kości, typu 3d6


Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
A co do powyższego - to jest właśnie tak, że on ma specjalną zdolność - nazywa się to "Howdah Crew" i powoduje, że załoga jedzie na nim "jak na mouncie". To taki trochę Mumak... Nie jadą sobie po prostu na nim - tylko nim sterują, jak słoniem bojowym...diuk pisze: Jak dla mnie trochę niezrozumiałym jest, że świniak może korzystać z inicjatywy załogi - sprawia wrażenie, jakby załoga była w stanie wymanewrować świniakiem i uciec od pitki/słońca etc. A model wygląda podobnie do Stegadona, a to jest jednak coś ala war machine beast, a nie monstrous cavalry, nad którym wyobrażam że jeździec jescze potrafi zapanować w miarę szybko.
Something like that...