Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: Bartosz »

a co z Dzikimi Orkami, które przegrały walkę i straciły Szał...
mogą korzystać z Warda (Tatuaże) i z Parry Save'a?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a co ma piernik do wiatraka?

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

Czy modele z Wardem mogą korzystać z zasady Parry Save?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

mogą, ale nie możesz skorzystać z dwóch wardów, wybierasz jeden z nich.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

pozatym jak jestes frenzy nie masz parry
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

okej, jasna sprawa:) dzikusy czasem to frenzy tracą.
Ward z Tatuaży lepszy, bo działa na stompa, pociski itd.

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

i jak masz frenzy

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

1. Jak wygląda walka z RL w którego obsłudze jest Bully? Czy przeciwnik musi deklarować że X ataków idzie w gobliny a Y w bullego? czy schodzi on jako ostatni?
2. W którą stronę patrzy fanatyk, tzn gdzie ma swojego front arca?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

Frenzy nie daje warda, warda daja tatusy.
Jak ork traci frenzy, nie szoruje skóry kamieniem, aby się pozbyć tatuaży.
Tatusy to osobna zasada u dzikusów, nie związana z szałem.
Więc owszem, jak dasz im tarcze i chope, to możesz z parry skorzystać gdy szał już stracą. Ale to dalej ward na 6+, tak samo jak tatuaż, ale możesz skorzystać z jednego z nich.

Ad katerek.

W obu pytaniach nie ma uściśleń. Ja przyjąłem ze znajomymi, że przeciwnik deklaruje w kogo idą ataki i ile, czy w orka, czy w goblina i nadwyżka przepada.

Co do fanatyka, nie ma chyba modeli na okrągłych podstawkach (tych w ogóle jest malutko), które miały by określone arcsy. Myślę że rozwiązanie które podał nindza77, mianowicie jeśli trzeba popchnąć do przodu, to względem pola bitwy.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Nie przypadkiem kaszkiet względem FQ działa na fanole tak jakby widziały we wszystkie strony?
Więc idąc tą drogą fanol widzi we wszystkich kierunkach
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

taki spam
quas pisze:a co ma piernik do wiatraka?
1 mąke
2 tyle samo liter
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Marjanpl
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47

Post autor: Marjanpl »

Fanol to goblin z dużym ciężarkiem który się kręci wokół własnej osi.
Więc myśląc logicznie i patrząc na to logicznie fanol widzi wszystko bo się kręci.
I nie da się określić gdzie znajduje się przód fanola, podobnie jest z określaniem miejsca gdzie znajduje się elektron który krąży wokół atomu.
Umownie się przyjmuje, że gdzieś jest ten elektron, dlatego umownie przyjmujemy że fanol patrzy gdzie chce i idzie gdzie chce. :)
Więc fanol może patrzeć na jednego przeciwnika a tak naprawdę przesuwać się w stronę drugiego(taka zmyła :))

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

:shock:
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Już był ciągnięty wątek praw fizyki w fanolach (kilkanaście stron wcześniej) i nic dobrego z tego nie wyszło.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

LuciusII pisze:Już był ciągnięty wątek praw fizyki w fanolach (kilkanaście stron wcześniej) i nic dobrego z tego nie wyszło.
i dziwisz sie?
to czysta metafizyka

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

znów pytanie o squigherd. w close combacie kto dostaje? najpierw schodzą gobliny? czy deklaruje się w kogo ida ataki, a co jeżeli w 1 szeregu sa tylko gobliny i walka toczy się od frontu?

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Przeciwnik kieruje ataki tam gdzie może. Jeśli w 1 szeregu są same gobliny, musi po nich bić.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Matijjos
Wodzirej
Posty: 744

Post autor: Matijjos »

witam, moje pytanko jest takie- mianowicie załóżmy, że atakują mnie fanatycy, których wcześniej wypuściłem- czy mogę zrobić stand and shoot? I czy przeciwnik na którego ich wypuściłem albo sami wybiegli też może ich zestrzelić?

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Niet, fanatyk po prostu leci i gwałci wszystko po drodze :mrgreen: . Można natomiast próbować w pełnoprawnej fazie strzelania :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Matijjos pisze:witam, moje pytanko jest takie- mianowicie załóżmy, że atakują mnie fanatycy, których wcześniej wypuściłem- czy mogę zrobić stand and shoot? I czy przeciwnik na którego ich wypuściłem albo sami wybiegli też może ich zestrzelić?
Nie i nie (nie moze zastrzelic w rekacji S&S, ale moze do nich normalnie strzelac w fazie strzelania. Ty nie mozesz w ogole strzelac do swoich fanatykow).
Obrazek

ODPOWIEDZ