Pytania krótkobrodego - zasady

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Re: Pytania krótkobrodego - zasady

Post autor: Smh »

jak działa dokładnie ancestor rune?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

jednorazowego uzytku i uruchamia sie automatycznie przy pierwszej przegranej walce.
na 4+ unit ma stubborna.
majac wiecej tych run na sztandarze tylko jedna sie zuzywa na break test
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Morsereg pisze:jednorazowego uzytku i uruchamia sie automatycznie przy pierwszej przegranej walce.
na 4+ unit ma stubborna.
majac wiecej tych run na sztandarze tylko jedna sie zuzywa na break test
ok... pytanie tylko czy ta runa 'automatycznie zastępuje' rzut i czyni go udanym, a rzucamy tylko czy jest stubborn?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

nie, to nie zdaje za ciebie.
rzucasz na 4+ by dopiero zyskac stubborn. nastepnie musisz zdac liderke.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

thx :)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Witam
Wczoraj miałem fajną bitewkę z elfami ale w 3 turze wyszło mu duże słoneczko i poszło moje kowadło i 3 maszynki i teraz pytanie:
1. czy jesz jakaś obrona przed tym czarem bo z nasza inicjatywą to marne szanse, czy magiczna ochrona działo na to?
2. jak się rzuca słoneczko ? czy można położyć dowolnie na stole i wyznaczyć mu kierunek czy trzeba położyć przed czarodziejem i dopiero rusza.

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

kanti pisze:czy jest jakaś obrona przed tym czarem?
wybacz, nie mogę się powstrzymać... tak, jest... dispelowanie :twisted:
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

:) to wiem ale nieodpartej siły nie rozproszysz szczególnie jak elf ma przedmiot ze każda para to nieodparta siła

Muthare
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Muthare »

A gracie na ograniczeniach jakichkolwiek czy zupełnie bez? No i obawiam się że jedyną opcją na maga z bookiem to prucie do niego z całej artylerii jaką masz.

Herosami możesz dokupić +1 Inicjatywy na broni, wording mówi że postać która ją ma ma +1 ini więc działa cały czas a nie tylko w walce.

Kowadło jest niestety warmachine a nie unique więc test Ini oblewa z automatu.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

gramy na uściśleniach sędziowskich ale tam chyba nic o słoneczku nie ma.
i jak to się rzuca dowolnie na stole czy przy magu??
czyli maszyny oblewają nie liczy się inicjatywa załogi??

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Muthare pisze:Herosami możesz dokupić +1 Inicjatywy na broni, wording mówi że postać która ją ma ma +1 ini więc działa cały czas a nie tylko w walce.
niestety wykupienie +1I na broni nie pomaga przy testach I od pity/slońca.
kanti pisze:czyli maszyny oblewają nie liczy się inicjatywa załogi??
tak, maszyny automatycznie oblewają testy I
kanti pisze:i jak to się rzuca dowolnie na stole czy przy magu??
Jeśli chodzi o słońce to placek stawiasz przy magu i porusza się we wskazanym kierunku artylerkax3
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

trzeba tez pamietac, ze srodek placka musi byc we front arcu maga.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Moze i nie tu ale :twisted: :
W armii koszt bohaterow to 20% czy 25% punkow armii? [nie mam jak sprawdzic :( w tym momecie ]
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Fuxiorr pisze:Moze i nie tu ale :twisted: :
W armii koszt bohaterow to 20% czy 25% punkow armii? [nie mam jak sprawdzic :( w tym momecie ]
25% :)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Smh pisze:
Fuxiorr pisze:Moze i nie tu ale :twisted: :
W armii koszt bohaterow to 20% czy 25% punkow armii? [nie mam jak sprawdzic :( w tym momecie ]
25% :)
Dziekowac:D
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

ktoś mi może przetłumaczyć na ludzki te nowe uściślenia dotyczące podstawek?
na jaką podstawkę mam postawić nowe działo?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Muthare
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Muthare »

Na 40x40 albo taką 40tkową o srędnicy równej przekątniej 40x40mm. Chodzi między innymi o to żeby piwot nie pozwalał maszynie przesunąć sie na górkę i widzieć a po strzale żeby już znowu była schowana, poza tym maszyny bez podstawek to źródło kłótni.

Różnica pomiędzy kwadratem o kołem jest taka że koła nie musisz pivotować a kwadrat pozwala łatwo zobaczyć strefy.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

No nie zupełnie. Podstawka musi mieścić maszynę w rzucie z góry, podstawka 40 x 40 jest w tym wypadku za mała. Wydaje mi się, że aktualnie optymalny rozmiar to 40 x 60, 40 mm idealnie wystarcza na szerokość, 60 mm długości powoduje, że zarówno katapulta jak i i działo mieszczą się swobodnie na długość. Okrągła 50 mm chyba też daje radę.

A to co pisze Muthare to absurd - piwotujesz maszynę przed strzałem a nie po strzale, co znaczy że maszyna może być schowana za górką przed strzałem, zrobić pivot na górkę i strzelić, ale później już nie ma jak się schować w tej samej turze.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

czyli great canony z empire to pewnie na rydwanowych powinny być :D bez sensu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

misha pisze:czyli great canony z empire to pewnie na rydwanowych powinny być :D bez sensu
Imperialne mieszczą się na 40x80mm
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ