Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Stan »

Nie muszą, a mogą. Tzn. do 40 halabard detka może mieć od 5 do 20 modeli. Nie mniej, nie więcej.

Moje imperium na nowe euro:
war altar z lektorem ward 4+ lusterko charmed shield
duży mag light 4lvl przerzut miscasta
dwóch małych magów light MR(3) i DS
pegazista 1+ AS, ward 2+ ogień, miecz +1S
bsb konny dragonhelm dawnstone
40 halabard FCG + 2x5 łuków
9 konnych IC FCG
4 demisie muzyk banner
działo
czołg
helblaster

3 sloty - demisie, czołg i dwa banishmenty.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Fajnie tylko czy nie lepiej dać WH zamiast tego mr3 ?? wiadomo że trochę więcej ptk ale zawsze straszy heretyka 3 ataki z kb nawet przy strzale ;) + nawet z RR jest KB
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

10 punktów więcej, a gorszy MR. Gdyby mógł mieć konia to na pewno bym go wystawiał, tak jakoś nie mam na niego punktów. Zwłaszcza, że ogarnięty przeciwnik zabije go w pierwszej turze walki, a swoje kosztuje.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Mag podnosi siłę banishmentu, jest miliard razy lepszy od wh. Fajna rozpa, przydałby się fear na pegazie

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Stan pisze:Nie muszą, a mogą. Tzn. do 40 halabard detka może mieć od 5 do 20 modeli. Nie mniej, nie więcej.

Moje imperium na nowe euro:
war altar z lektorem ward 4+ lusterko charmed shield
duży mag light 4lvl przerzut miscasta
dwóch małych magów light MR(3) i DS
pegazista 1+ AS, ward 2+ ogień, miecz +1S
bsb konny dragonhelm dawnstone
40 halabard FCG + 2x5 łuków
9 konnych IC FCG
4 demisie muzyk banner
działo
czołg
helblaster

3 sloty - demisie, czołg i dwa banishmenty.
Nie warto hordy halabard jeżeli ich nie boostujesz beastem lub shadowem. Speary z tarczami są lepszym bunkrem.
Czy na pewno potrzebny Ci pegazista a już na pewno hellblaster.
Pocisk pisze:Mag podnosi siłę banishmentu, jest miliard razy lepszy od wh. Fajna rozpa, przydałby się fear na pegazie
Dwóch magów + altar dają w zupełności wystarczające banishmenty, a do bunkra witch hunter jest świetnym uzupełnieniem.
Z Ruby Ring of Ruin i brace of pistols skutecznie daje do myślenia potencjalnym klientom.
"Q: If a Witch Hunter is equipped with a magic item such as the
Ring of Volans or the Ruby Ring of Ruin, will any bound spell
efects/magic missiles retain the Killing Blow special rule against
the target of the Witch Hunter’s Accusation rule? (p37)
A: Yes."

Dodatkowo MR w połączniu ze scroll of shielding pozwala na umieszczenie lodestone w kawalerii (na przykład na WP)
Stan pisze:10 punktów więcej, a gorszy MR. Gdyby mógł mieć konia to na pewno bym go wystawiał, tak jakoś nie mam na niego punktów. Zwłaszcza, że ogarnięty przeciwnik zabije go w pierwszej turze walki, a swoje kosztuje.
Lepiej stracic huntera niż maga lorda, poza tym jeżeli dochodzi do konkretnej walki to przeciwnik zazwyczaj ma wszystkie atrybuty, żeby zbrejkować Ci bunkier.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Z Ruby Ring of Ruin i brace of pistols skutecznie daje do myślenia potencjalnym klientom.
"Q: If a Witch Hunter is equipped with a magic item such as the
Ring of Volans or the Ruby Ring of Ruin, will any bound spell
efects/magic missiles retain the Killing Blow special rule against
the target of the Witch Hunter’s Accusation rule? (p37)
A: Yes."
Obawiam się, że w praktyce nigdy nie zastosujesz tej zasady w połączeniu z ruby ringiem.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Karli może w 5% gier zrobił Ruby Ring swoje, ale przyznaję że w tych 95% przypadków po prostu trzyma punkty...
W jednej grze był gamebreakerem ^_^

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Ile razy nie próbowałem grać na halabardach tyle razy kupa z tego było - oczywiście z pegazem robisz bunkier że magowie są z tyłu ale to chyba nie o to chodzi...
Tak na prawdę w tej rozpie nie ma żadnej poważnej kontry. Co miało by przeciwnika powstrzymać od tego żeby do Ciebie przyjść i Cię zjeść? 4 demisów? czy 9 rycków z bsb? :D
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Dopiero będę ogarniał granie na magii, do tej pory grałem naporowo, teraz chcę wypróbować nową opcję.
Wrzuciłem tutaj rozpiskę aby dowiedzieć się co zmienić.
WH z Ruby ring of ruin - opcja na pewno ciekawa i do przetestowania, ale nie wiem, czy starczy mi kostek na dwa banishmenty+boosty z light+fire ball z pierścionka.
Jak klocek już będzie walczył to pewnie w pierwszej turze zejdą i magowie i witch hunter. Jedyne co to że WH może rzucić challenge i przetrzymać takiego dyskowca dodatkową turę, ale zwykły mag 1lvl chyba też?
Speary z tarczami zamiast halabard - na katapulty czy magię chyba niewiele to zmienia, ale może ktoś mnie przekona do włóczni?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

ainuin pisze:Karli może w 5% gier zrobił Ruby Ring swoje, ale przyznaję że w tych 95% przypadków po prostu trzyma punkty...
W jednej grze był gamebreakerem ^_^
Chodzi mi o to, że wg FAQ GW killing blow nie działa na jeźdzców pegazów. Zatem w grę wchodzi właściwie tylko użycie go na piechociarzy oraz konnych bohaterów. Którzy biegają solo. I których przeciwnik widząc naładowanego ruby ringa nie schowa do jakiegokolwiek regimentu. Takich przypadków nie widziałem.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Ja użwyma Witch hunterów i naprawdę się sprawdzają! Ale jednak IMO powinni być jak najtańsi ,dwa pistolety i tyle.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Karli dlatego jest mocno okazjonalny, zawsze można go wymienić na jedną kawę albo jakieś świecidełko dla księdza, nie umniejsza to jednak użyteczności WH

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

PiotrB pisze:Ile razy nie próbowałem grać na halabardach tyle razy kupa z tego było - oczywiście z pegazem robisz bunkier że magowie są z tyłu ale to chyba nie o to chodzi...
Tak na prawdę w tej rozpie nie ma żadnej poważnej kontry. Co miało by przeciwnika powstrzymać od tego żeby do Ciebie przyjść i Cię zjeść? 4 demisów? czy 9 rycków z bsb? :D
Halabardy są mega. Trzymają magów, straszą liczebnością, mogą wejść do domku, nie boją się miscastów.

W razie potrzeby mogą też służyć na niektóre armie do siepania np. przeciwko elfom bez strzelania albo wampirom (wiaderko ataków z hate'm). Lepsze to niż klocek kawalerii za 300 pkt, który boi się gdziekolwiek pójść.
Pytanie zasadnicze brzmi: speary czy halabardy?

Mam pomalowane halabardy to gram halabardami ;) .


Co do rozpy: 4 demisie mało robią, czołg mało robi, 9 kawalerii z bsb też niewiele robi.

Awatar użytkownika
KiciaK
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: KiciaK »

Osobiście prowadzę halabardy na light'cie. Dobrze dopakowane czarami wzmacniającymi radzą sobie ze wszystkim.

Co do bunkra to wole trzymać magów w łucznikach gdzieś na tyłach, trudniej się do nich dobrać i ustrzelić.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

KiciaK - wklej w takim razie swoją rozpiskę, jestem ciekawy za co zmieściłeś dodatkowych łuczników, bo sam nie wiem czego się ze swojej rozpiski pozbyć.

Awatar użytkownika
KiciaK
Wałkarz
Posty: 63

Post autor: KiciaK »

Ostatnio grałem czymś takim:

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour

5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [10.0] Pts

5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour

5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour

10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow

Models in Army: 82


Total Army Cost: 2400.0
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Bez lordów i herosów? :wink:
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Trzeba przyznać dość oryginalna rozpiska :mrgreen:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

To w takim razie chyba nie było na 2400 ;) :lol2:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

No jak nie, 600 punktów Core + generał i jazda :) Troche brakuje mu tylko w core
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

ODPOWIEDZ