Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Nie muszą, a mogą. Tzn. do 40 halabard detka może mieć od 5 do 20 modeli. Nie mniej, nie więcej.
Moje imperium na nowe euro:
war altar z lektorem ward 4+ lusterko charmed shield
duży mag light 4lvl przerzut miscasta
dwóch małych magów light MR(3) i DS
pegazista 1+ AS, ward 2+ ogień, miecz +1S
bsb konny dragonhelm dawnstone
40 halabard FCG + 2x5 łuków
9 konnych IC FCG
4 demisie muzyk banner
działo
czołg
helblaster
3 sloty - demisie, czołg i dwa banishmenty.
Moje imperium na nowe euro:
war altar z lektorem ward 4+ lusterko charmed shield
duży mag light 4lvl przerzut miscasta
dwóch małych magów light MR(3) i DS
pegazista 1+ AS, ward 2+ ogień, miecz +1S
bsb konny dragonhelm dawnstone
40 halabard FCG + 2x5 łuków
9 konnych IC FCG
4 demisie muzyk banner
działo
czołg
helblaster
3 sloty - demisie, czołg i dwa banishmenty.
Nie warto hordy halabard jeżeli ich nie boostujesz beastem lub shadowem. Speary z tarczami są lepszym bunkrem.Stan pisze:Nie muszą, a mogą. Tzn. do 40 halabard detka może mieć od 5 do 20 modeli. Nie mniej, nie więcej.
Moje imperium na nowe euro:
war altar z lektorem ward 4+ lusterko charmed shield
duży mag light 4lvl przerzut miscasta
dwóch małych magów light MR(3) i DS
pegazista 1+ AS, ward 2+ ogień, miecz +1S
bsb konny dragonhelm dawnstone
40 halabard FCG + 2x5 łuków
9 konnych IC FCG
4 demisie muzyk banner
działo
czołg
helblaster
3 sloty - demisie, czołg i dwa banishmenty.
Czy na pewno potrzebny Ci pegazista a już na pewno hellblaster.
Dwóch magów + altar dają w zupełności wystarczające banishmenty, a do bunkra witch hunter jest świetnym uzupełnieniem.Pocisk pisze:Mag podnosi siłę banishmentu, jest miliard razy lepszy od wh. Fajna rozpa, przydałby się fear na pegazie
Z Ruby Ring of Ruin i brace of pistols skutecznie daje do myślenia potencjalnym klientom.
"Q: If a Witch Hunter is equipped with a magic item such as the
Ring of Volans or the Ruby Ring of Ruin, will any bound spell
efects/magic missiles retain the Killing Blow special rule against
the target of the Witch Hunter’s Accusation rule? (p37)
A: Yes."
Dodatkowo MR w połączniu ze scroll of shielding pozwala na umieszczenie lodestone w kawalerii (na przykład na WP)
Lepiej stracic huntera niż maga lorda, poza tym jeżeli dochodzi do konkretnej walki to przeciwnik zazwyczaj ma wszystkie atrybuty, żeby zbrejkować Ci bunkier.Stan pisze:10 punktów więcej, a gorszy MR. Gdyby mógł mieć konia to na pewno bym go wystawiał, tak jakoś nie mam na niego punktów. Zwłaszcza, że ogarnięty przeciwnik zabije go w pierwszej turze walki, a swoje kosztuje.
Obawiam się, że w praktyce nigdy nie zastosujesz tej zasady w połączeniu z ruby ringiem.Z Ruby Ring of Ruin i brace of pistols skutecznie daje do myślenia potencjalnym klientom.
"Q: If a Witch Hunter is equipped with a magic item such as the
Ring of Volans or the Ruby Ring of Ruin, will any bound spell
efects/magic missiles retain the Killing Blow special rule against
the target of the Witch Hunter’s Accusation rule? (p37)
A: Yes."
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ile razy nie próbowałem grać na halabardach tyle razy kupa z tego było - oczywiście z pegazem robisz bunkier że magowie są z tyłu ale to chyba nie o to chodzi...
Tak na prawdę w tej rozpie nie ma żadnej poważnej kontry. Co miało by przeciwnika powstrzymać od tego żeby do Ciebie przyjść i Cię zjeść? 4 demisów? czy 9 rycków z bsb?
Tak na prawdę w tej rozpie nie ma żadnej poważnej kontry. Co miało by przeciwnika powstrzymać od tego żeby do Ciebie przyjść i Cię zjeść? 4 demisów? czy 9 rycków z bsb?

Dopiero będę ogarniał granie na magii, do tej pory grałem naporowo, teraz chcę wypróbować nową opcję.
Wrzuciłem tutaj rozpiskę aby dowiedzieć się co zmienić.
WH z Ruby ring of ruin - opcja na pewno ciekawa i do przetestowania, ale nie wiem, czy starczy mi kostek na dwa banishmenty+boosty z light+fire ball z pierścionka.
Jak klocek już będzie walczył to pewnie w pierwszej turze zejdą i magowie i witch hunter. Jedyne co to że WH może rzucić challenge i przetrzymać takiego dyskowca dodatkową turę, ale zwykły mag 1lvl chyba też?
Speary z tarczami zamiast halabard - na katapulty czy magię chyba niewiele to zmienia, ale może ktoś mnie przekona do włóczni?
Wrzuciłem tutaj rozpiskę aby dowiedzieć się co zmienić.
WH z Ruby ring of ruin - opcja na pewno ciekawa i do przetestowania, ale nie wiem, czy starczy mi kostek na dwa banishmenty+boosty z light+fire ball z pierścionka.
Jak klocek już będzie walczył to pewnie w pierwszej turze zejdą i magowie i witch hunter. Jedyne co to że WH może rzucić challenge i przetrzymać takiego dyskowca dodatkową turę, ale zwykły mag 1lvl chyba też?
Speary z tarczami zamiast halabard - na katapulty czy magię chyba niewiele to zmienia, ale może ktoś mnie przekona do włóczni?
Chodzi mi o to, że wg FAQ GW killing blow nie działa na jeźdzców pegazów. Zatem w grę wchodzi właściwie tylko użycie go na piechociarzy oraz konnych bohaterów. Którzy biegają solo. I których przeciwnik widząc naładowanego ruby ringa nie schowa do jakiegokolwiek regimentu. Takich przypadków nie widziałem.ainuin pisze:Karli może w 5% gier zrobił Ruby Ring swoje, ale przyznaję że w tych 95% przypadków po prostu trzyma punkty...
W jednej grze był gamebreakerem ^_^
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Halabardy są mega. Trzymają magów, straszą liczebnością, mogą wejść do domku, nie boją się miscastów.PiotrB pisze:Ile razy nie próbowałem grać na halabardach tyle razy kupa z tego było - oczywiście z pegazem robisz bunkier że magowie są z tyłu ale to chyba nie o to chodzi...
Tak na prawdę w tej rozpie nie ma żadnej poważnej kontry. Co miało by przeciwnika powstrzymać od tego żeby do Ciebie przyjść i Cię zjeść? 4 demisów? czy 9 rycków z bsb?
W razie potrzeby mogą też służyć na niektóre armie do siepania np. przeciwko elfom bez strzelania albo wampirom (wiaderko ataków z hate'm). Lepsze to niż klocek kawalerii za 300 pkt, który boi się gdziekolwiek pójść.
Pytanie zasadnicze brzmi: speary czy halabardy?
Mam pomalowane halabardy to gram halabardami

Co do rozpy: 4 demisie mało robią, czołg mało robi, 9 kawalerii z bsb też niewiele robi.
Osobiście prowadzę halabardy na light'cie. Dobrze dopakowane czarami wzmacniającymi radzą sobie ze wszystkim.
Co do bunkra to wole trzymać magów w łucznikach gdzieś na tyłach, trudniej się do nich dobrać i ustrzelić.
Co do bunkra to wole trzymać magów w łucznikach gdzieś na tyłach, trudniej się do nich dobrać i ustrzelić.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Ostatnio grałem czymś takim:
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2400.0
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2400.0
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
To w takim razie chyba nie było na 2400



"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole