Szczegóły, pewnie są upchane w 10 modelach widmo.diuk pisze:No jak nie, 600 punktów Core + generał i jazda Troche brakuje mu tylko w core
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Chciałem dać fory przeciwnikowi...
A tak na serio to jakimś cudem nie przekleiła się cała i nie zauważyłem tego podczas wysyłania posta. Sry.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 255.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2400.0
A tak na serio to jakimś cudem nie przekleiła się cała i nie zauważyłem tego podczas wysyłania posta. Sry.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard @ 65.0 Pts
Magic Level 1
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 108.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 255.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Witch Hunter @ 50.0 Pts
Pistol; Light Armour
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
Spear; Light Armour
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2400.0
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Nielegalna na nowy draft.
https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub
Arch lektor konno 1+ AS, 4+ WS, lusterko, fear - 228pkt
BSB konno great weapon 1+ AS reroll, 2+ ward flaming - 148pkt
Mag lord DS - 225pkt
Inżynier - 65pkt
12 ICK FCG dyscyplina - 345pkt
21 włóczni FCG - 135[kt
11+5 łuków z championem - 122pkt
5 demigryfów muzyk banner -310pkt
4 demigryfy muzyk - 242pkt
5 pistoliers - 90pkt
działo - 120pkt
helblaster - 120pkt
czołg - 250pkt
https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub
Mój nowy pomysł, proszę o komentarze:• Steam Tank (counts as 2 if 3 or more War Machines in the army)/Duplicated war machines in the army/Each 5 (or fraction) Demigryph models/War Altar and 2 or more Light Wizards in the army, max 3
• Great Cannon (max 2 if Steam Tank in the army)/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun (only if engineers in the army)/Each Light Wizard after the first in an army with War Altar, max 4
Arch lektor konno 1+ AS, 4+ WS, lusterko, fear - 228pkt
BSB konno great weapon 1+ AS reroll, 2+ ward flaming - 148pkt
Mag lord DS - 225pkt
Inżynier - 65pkt
12 ICK FCG dyscyplina - 345pkt
21 włóczni FCG - 135[kt
11+5 łuków z championem - 122pkt
5 demigryfów muzyk banner -310pkt
4 demigryfy muzyk - 242pkt
5 pistoliers - 90pkt
działo - 120pkt
helblaster - 120pkt
czołg - 250pkt
Zacna rozpa IMO
Odnosnie WH bo o nim się treochę przewinęło, ost pomyślałem żeby dać mu lusterko i ES. Coś to chyba dało, wparwdzie bitwa poszła fatalnie głównie za sprawą kości, ale przeciwnik nie odważył się zaszarżować mimo że nad tym rozmyślał ;p Wówczas WH w CC ma save na 4+ więc byle zombie od razu go nie zabije, a w pojedynku vampiry, demony i inne takie ma szanse spokojnie usiekac
Odnosnie WH bo o nim się treochę przewinęło, ost pomyślałem żeby dać mu lusterko i ES. Coś to chyba dało, wparwdzie bitwa poszła fatalnie głównie za sprawą kości, ale przeciwnik nie odważył się zaszarżować mimo że nad tym rozmyślał ;p Wówczas WH w CC ma save na 4+ więc byle zombie od razu go nie zabije, a w pojedynku vampiry, demony i inne takie ma szanse spokojnie usiekac
Ja gram
Altar +3 magów lighta(DS PS mr3 )
BSB z GW standardowy
Ziomek z koroną i 1+asv
12RG
14IC(+1m)
2x3 demisi
działo
30 sperów z czempionem i muzykiem
Altar +3 magów lighta(DS PS mr3 )
BSB z GW standardowy
Ziomek z koroną i 1+asv
12RG
14IC(+1m)
2x3 demisi
działo
30 sperów z czempionem i muzykiem
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Szymon pisze:Ja gram
Altar +3 magów lighta(DS PS mr3 )
BSB z GW standardowy
Ziomek z koroną i 1+asv
12RG
14IC(+1m)
2x3 demisi
działo
30 sperów z czempionem i muzykiem
co to 12 RG? ;]
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
no to powinno być RK (Reiksguard Knights). Co z tego, że masz klocki na stubbornie skoro nic nie młócą i giną powoli?Pocisk pisze:Reiksguard
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
RK mają stubborn i są w specjalach, a nie w corach;)
Poza tym nie można mieć dwóch oddziałów IC, jak chcemy mieć dwa klocy kawalerii z S4 to musimy wziąć RK.
@Szymon - masz tylko 565pkt w Core, nawet zakładając FCG na IC.
Jak sobie radzisz ze śmieciami? Brakuje mi u Ciebie jakiś oddziałów do zabijania/straszenia odginaczek - pistoliers/łuków/helblastera.
@Szymon - masz tylko 565pkt w Core, nawet zakładając FCG na IC.
Jak sobie radzisz ze śmieciami? Brakuje mi u Ciebie jakiś oddziałów do zabijania/straszenia odginaczek - pistoliers/łuków/helblastera.
Pewnie zapomniał dopisać detki 5 łucznikówStan pisze:@Szymon - masz tylko 565pkt w Core, nawet zakładając FCG na IC.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
13ICMacias pisze:Pewnie zapomniał dopisać detki 5 łucznikówStan pisze:@Szymon - masz tylko 565pkt w Core, nawet zakładając FCG na IC.
5KO
20 spermenów
dokładnie tak cory wyglądają
RK,RG wiadomo o co chodzi
No co z tego że zatrzymuje cię na środku blatu oslabiam z baniszmentów wcześniej
zagrałem tą rozpą 3x i wbiłęm kolejno 3 maski SKV OK WOCH
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
No mega odział każdy z moich przeciwników go olewał i koncentrował się by nie dostać flany od demisi ;DDuke pisze:Szymon pisze:Ja gram
Altar +3 magów lighta(DS PS mr3 )
BSB z GW standardowy
Ziomek z koroną i 1+asv
12RG
14IC(+1m)
2x3 demisi
działo
30 sperów z czempionem i muzykiem
no mówiłem Ci że RG są niezłe : )
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Moje Euro:
Arcykapłan Świątyni Sigmara 228 pkt
-koń w kropierzu
-tarcza
-Van Horstmann's speculum
-Magiczna Ciężka zbroja Ward 4+
-Miecz Fear
Lord Czarodziej (Domena Niebios) 288 pkt
-4 level
-Dispell scroll
-Talisman of Preservation
-koń
Kapitan Imperium BSB 153 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
-Ikona Ward 6+ przeciwko atakom maszyn
Kapitan Imperium 151 pkt
-pegaz (Swift as the Wind)
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Witch hunter 55 pkt
-2x pistol
Mistrz inżynier 66 pkt
-lekka zbroja
Rycerze Zakonni Wewnętrznego Kręgu 13x 370 pkt
-FCG
-Sztandar +1 Move
Rycerze 10x 240 pkt
-muzyk ,oddziałowy
Rycerze na demigryfach 3x 184 pkt
-muzyk
Rycerze na demigryfach 3x 184 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Hellblaster 120 pkt
Arcykapłan Świątyni Sigmara 228 pkt
-koń w kropierzu
-tarcza
-Van Horstmann's speculum
-Magiczna Ciężka zbroja Ward 4+
-Miecz Fear
Lord Czarodziej (Domena Niebios) 288 pkt
-4 level
-Dispell scroll
-Talisman of Preservation
-koń
Kapitan Imperium BSB 153 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
-Ikona Ward 6+ przeciwko atakom maszyn
Kapitan Imperium 151 pkt
-pegaz (Swift as the Wind)
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Witch hunter 55 pkt
-2x pistol
Mistrz inżynier 66 pkt
-lekka zbroja
Rycerze Zakonni Wewnętrznego Kręgu 13x 370 pkt
-FCG
-Sztandar +1 Move
Rycerze 10x 240 pkt
-muzyk ,oddziałowy
Rycerze na demigryfach 3x 184 pkt
-muzyk
Rycerze na demigryfach 3x 184 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Hellblaster 120 pkt
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
WH zostaje z tyłu i broni maszyn? Z tego co widzę masz tylko jeden mocniejszy oddział, trójki demisi są za słabe, oddział z magiem też nie gniecie. Jak dla mnie w takiej rozpisce powinieneś mieć czołg zamiast dwóch armat, IMO za łatwo oddają punkty. Ale to już kwestia preferencji.
Na pegazie IMO lepsza tarcza dająca +2 do AS, masz wtedy 1+, co się fajnie łączy z dużym przerzutem jedynek. Przy AS 2+ już nie jest tak fajnie. Zamiast warda na 6+ na bsb i upgrade na pegazie widziałbym other tricker's shard na bsb lub pegazie, dużo daje.
Grałeś już tą rozpiską? Jakie wrażenia?
Na pegazie IMO lepsza tarcza dająca +2 do AS, masz wtedy 1+, co się fajnie łączy z dużym przerzutem jedynek. Przy AS 2+ już nie jest tak fajnie. Zamiast warda na 6+ na bsb i upgrade na pegazie widziałbym other tricker's shard na bsb lub pegazie, dużo daje.
Grałeś już tą rozpiską? Jakie wrażenia?
w żadnym wypadku ,to nie ma sensu.Stan pisze:WH zostaje z tyłu i broni maszyn?
WH jest od tego ,aby dawać MR(2) oddziałom kawalerii ,kiedy nie zamierzam wybiegać do przodu oraz ,aby postarać się ustrzelić heretyka (tak ,zdarza się)
do tego dochodzi efekt psychologiczny ,co kiedyś sprawiło ,że przeciwnik bał się podejść 40 savagy z szamanem do mojej armii.
nie zgadzam sie ,wolę dwa mobilne oddziały niż jeden dużyStan pisze:trójki demisi są za słabe
Jak powiedziałeś - kwestia preferancji ,ja preferuję 3 działaStan pisze:Jak dla mnie w takiej rozpisce powinieneś mieć czołg zamiast dwóch armat, IMO za łatwo oddają punkty. Ale to już kwestia preferencji.
Wolę na 2+ pominąć strzał z działa ,który nie zwraca uwagi na wartoś Save-aStan pisze:Na pegazie IMO lepsza tarcza dająca +2 do AS, masz wtedy 1+, co się fajnie łączy z dużym przerzutem jedynek
A duży przerzut jedynek ma BSB
Grałem i dobrze mi się nią gra. Trzy działa mocno przetrzebią wroga ,a i inkwizytorowi udało się nie raz zastrzelić mocnego wroga. Oddział rycerzy jest do trzymania lorda czarodzieja i ewentualnych uderzeń ,stwierdziłem ,że trzymacie aż tylu punktów w głównym oddziale to saby pomysł ,do tego dwie piątki rycerzy nie zawsze się sprawdzały.Stan pisze:Grałeś już tą rozpiską? Jakie wrażenia?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Ja gram 4+5 i są naprawdę w porządku, strata jednego-dwóch tak nie boli i można sobie pozwolić na dłuższy combat. Też nie wierzę w jeden oddział bo za łatwo taki odgiąć, ale dwa słabe mogą utknąć w byle czym.
Wątpię, aby ktoś strzelał z dział do pegaza gdy ma takie cele jak cztery maszyny. Zresztą ja zawsze staram się ściągać charmed shield łucznikami i dopiero wtedy odpalam maszyny
W witch huntera nie ważne jak bardzo chcę wierzyć, to nie mogę. MR(3) z itemu wydaje mi się po prostu lepszy. Jak będziesz miał okazję fajnej szarży to możesz ją spalić przez tą kulę u nogi. Po dłuższym zastanowieniu, nie wiem czy drugi inżyniera nie ma więcej sensu przy takim parku maszynowym, pozwala przerzucić istotny rzut który zdecyduje o tym, czy taki DP dostanie kulkę - jak dla mnie więcej warte niż dwa strzały i liczenie na szóstki. No chyba, że masz piłowane kostki
To wszystko tylko moje wrażenia, jestem ciekaw Twojego stylu gry i wyników jakie osiągasz swoją rozpiską.
Wątpię, aby ktoś strzelał z dział do pegaza gdy ma takie cele jak cztery maszyny. Zresztą ja zawsze staram się ściągać charmed shield łucznikami i dopiero wtedy odpalam maszyny
W witch huntera nie ważne jak bardzo chcę wierzyć, to nie mogę. MR(3) z itemu wydaje mi się po prostu lepszy. Jak będziesz miał okazję fajnej szarży to możesz ją spalić przez tą kulę u nogi. Po dłuższym zastanowieniu, nie wiem czy drugi inżyniera nie ma więcej sensu przy takim parku maszynowym, pozwala przerzucić istotny rzut który zdecyduje o tym, czy taki DP dostanie kulkę - jak dla mnie więcej warte niż dwa strzały i liczenie na szóstki. No chyba, że masz piłowane kostki
To wszystko tylko moje wrażenia, jestem ciekaw Twojego stylu gry i wyników jakie osiągasz swoją rozpiską.