T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Się specjalnie nie wychylają, aby nie dostać tak nerfbatem zbyt szybko
Myślę że Król się chętnie z tobą zamieni armią na turnieju 4 marcaAndrzejAndrzej pisze:Dokładnie, vs sa naprawdę mocne w tym momencie, brakuje tylko kierowców, żeby ta armia zaczęła dominować turnieje.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
@ślivek
A Hristo czemu odszedł? Faktycznie projekt ugina się pod presją płaczu?
A Hristo czemu odszedł? Faktycznie projekt ugina się pod presją płaczu?
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Poprawiłem.swieta_barbara pisze:@ślivek
A Hristo czemu odszedł? Faktycznie projekt ugina się pod presją konstruktywnej krytyki?
Szczerze nazywasz placz na forum he konstruktywna krytyka?
szczerze uwazasz, ze sloopy ktore sie pojawialy w prawie kazdej turniejowej rozpie (czesto 2) nie byly zbyt tanie wzgledem efektywnosci?
uwazasz, ze zmiany zaproponowane przez ludzi od he byly w porzadku (czyli daleko nie szukajac: "ryma jest za dobra, wiec zabierzmy +1 do ap dla oddzialow z dwurakami, ktore go uzywaja". Nie pamietam czy przy tym nerfie zaproponowali zmniejszenie ceny. Pamietam, ze z spearem zaproponowali aby go nie zmieniac, bo "mozliwe, ze jest za mocny, ale na razie go zostawmy i zobaczmy"
gdzie tam byla konstryktywna krytyka?
oraz ostatnie 2 pytania
1) czy uwazasz, ze hbe po zmianach sa w dolnej polowie armii wzgledem sily?
2) jakie miunsy i plusy sa w elfach Twoim zdaniem (zakladam, ze bedzie ich tyle aby sie rownowazyly)
szczerze uwazasz, ze sloopy ktore sie pojawialy w prawie kazdej turniejowej rozpie (czesto 2) nie byly zbyt tanie wzgledem efektywnosci?
uwazasz, ze zmiany zaproponowane przez ludzi od he byly w porzadku (czyli daleko nie szukajac: "ryma jest za dobra, wiec zabierzmy +1 do ap dla oddzialow z dwurakami, ktore go uzywaja". Nie pamietam czy przy tym nerfie zaproponowali zmniejszenie ceny. Pamietam, ze z spearem zaproponowali aby go nie zmieniac, bo "mozliwe, ze jest za mocny, ale na razie go zostawmy i zobaczmy"
gdzie tam byla konstryktywna krytyka?
oraz ostatnie 2 pytania
1) czy uwazasz, ze hbe po zmianach sa w dolnej polowie armii wzgledem sily?
2) jakie miunsy i plusy sa w elfach Twoim zdaniem (zakladam, ze bedzie ich tyle aby sie rownowazyly)
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post915545
Tu napisał. Szkoda w sumie, bo raczej rozsądny gość. Ale nie 1szy, nie ostatni.
Tu napisał. Szkoda w sumie, bo raczej rozsądny gość. Ale nie 1szy, nie ostatni.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
1) Tak uważam, dlatego zmieniłem armię na lizz, która w mojej ocenie przed hotfixem była na bardzo podobnym poziomie, a teraz jest znacznie silniejsza.
2) Może zamiast + - napisze moje ogólne odczucie co do armii. Była ona mocna? Była. W górnej połowie, ale na pewno nie top3. Czy parę rzeczy zasługiwało na nerfa? Jasne. Ale to co oni zrobili w tym hotfixie to bylo przegięcie pały, nazwanie tego nerfhammerem to mało. A w międzyczasie np vc, najmocniejsza armia przed i pp hotfixie, w porownaniu do he została potraktowana bardzo łagodnie. VS, także mocniejsze od he, prawie żadnych nerfow.
Ja mam to szczęście, że mam drugą, mocną obecnie armię, więc nie mam z tym dużego problemu. Ale współczuję wszystkim graczom he bez takiej możliwości.
2) Może zamiast + - napisze moje ogólne odczucie co do armii. Była ona mocna? Była. W górnej połowie, ale na pewno nie top3. Czy parę rzeczy zasługiwało na nerfa? Jasne. Ale to co oni zrobili w tym hotfixie to bylo przegięcie pały, nazwanie tego nerfhammerem to mało. A w międzyczasie np vc, najmocniejsza armia przed i pp hotfixie, w porownaniu do he została potraktowana bardzo łagodnie. VS, także mocniejsze od he, prawie żadnych nerfow.
Ja mam to szczęście, że mam drugą, mocną obecnie armię, więc nie mam z tym dużego problemu. Ale współczuję wszystkim graczom he bez takiej możliwości.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wydaje mi się, że gdyby wszystkie teamy od Armybooków starały się zachować balans to nie byłoby takich kwiatów jak Hereditary HBE, Ryma czy Spear. Niestety niektórzy tylko patrzą jak tutaj napakować ile się da do kieszeni - tak żeby Balancing Team nie zauważył
ktore armie byly w top3, skoro he tam nie bylo?
vs o ile sie nie myle dostalo sie najlepszemu weapon teamowi. kosztuje wiecej i ma 1pkt ap mniej. Najlepszy w moim odczuciu oddzial w core (i jeden z najlepszych w booku) stracil pkt ap i potanial niewspolmiernie do straty (wiec zostal sciety)
nie nazwalbym tego nerfami
im wiecej czytam placzu he, tym mniejsz mam empatie do nich. Ewidentnie nie potrafi ich wokalna wiekszosc spojrzec na ta armie ogolnie. Niemniej coz. Dla mnei lepiej, ze bedzie ich mniej. Jak pozmieniaja armie, to bedzie latwiej na turniejach, gdyz pewnie na gorsze armie
vs o ile sie nie myle dostalo sie najlepszemu weapon teamowi. kosztuje wiecej i ma 1pkt ap mniej. Najlepszy w moim odczuciu oddzial w core (i jeden z najlepszych w booku) stracil pkt ap i potanial niewspolmiernie do straty (wiec zostal sciety)
nie nazwalbym tego nerfami
im wiecej czytam placzu he, tym mniejsz mam empatie do nich. Ewidentnie nie potrafi ich wokalna wiekszosc spojrzec na ta armie ogolnie. Niemniej coz. Dla mnei lepiej, ze bedzie ich mniej. Jak pozmieniaja armie, to bedzie latwiej na turniejach, gdyz pewnie na gorsze armie
HbE dostały za mocno, nieznacznie, ale jednak. Praktycznie wszystko co grało poszło do góry.
Banner of ryma:
- Nerf kompletnie z pupy. Ten banner był bardzo dobry, ale głównie dlatego, że dawał swiftstride, co efektywnie zwiększało pole zagrożenia szarżą przez klocek. Powinni byli skasować +1S +1Ap, nie swiftstride. 40-50 pkt za samo 3d6 na szarże dawałoby możliwość grania piechotą bardziej ofensywnie niż stanie i strzelanie
Sloop:
- Nie wiem. Za mało na nim grałem, żeby ocenić, czy te 20 pkt robi różnicę.
High warden:
- Kompletnie bez sensu zabrano divine attacki. Samo podrożenie speara już kasuje najbardziej Op build.
Spear:
- Spoko. Lorda dalej da się z nim złożyć, ale teraz nie biega tak daleko.
Maledys:
- spoko
Banner distractingu:
- zabranie 0-3 brzmi jak dobre posunięcie, gdyby ryma została zmieniona tak jak opisałem powyżej. Mimo to nie ma to dużego znaczenia, a kasuje opcje 2x distractingu, który był za mocny.
Droższy feniks:
- spoko, nie jest to ogromna zmiana
Hereditary:
- Był gięty, dostał nerfa, teraz jest w miarę ok, ale przechyla się na stronę słabego czaru. Takie 5/10. Nie wiem czy nie lepiej było po prostu zwiększyć CV do 11+ i skasować możliwość brania go na MoCT, bo głównie z tym był problem. Z używaniem tego przed wardami, znowu wycieli flame wardensów z gry. Nie wiem po co zabierali tokena. Za dużo nerfów na raz.
Buffy:
- SM o 1 pkt mniej, niewiele ale fajnie
- Czariot powinien był dostać 4tego wounda a nie 10 pkt mniej. W o&g takie grają bo mają jednorazowo 10M no i 4 woundy, a nie 3. Wgl nietrafiony buff, wynikający z niezrozumienia jednostki.
- sea guardzi, na tą jednostkę nie ma pomysłu od 2 lat i zmienianie kosztu pkt nic w tej kwestii nie da. Moim ulubionym pomysłem było przywrócenie(?) im strzału przed grą i danie długich łuków. Da się przed tym obronić w fazie wystawiania, bo wystarczy stanąć 30,01" od nich i jest git, a daje większe pole do grania piechotnego defensu/ ustawienia sobie stołu samą piechotą.
Taki mój dream, to large dla bolców, ewentualnie tall.
Moje odczucie jest takie, że nerfy się należały, jakiś pomysł na nie był, HbE dostały sierpowym, ale tak dla pewności, jeszcze kopnęli leżącego. Czasami jak patrzę na te zmiany, to wydaje mi się, że są losowo wybierane (albo, bo jest na coś płacz + czasami rzeczywiście jest za mocne), bez spojrzenia na to, dlaczego coś gra. Dlatego właśnie jest tyle jednostek, które są bezużyteczne.
Był płacz na HbE, to i HbE teraz płacze na nerfy. Normalna kolej rzeczy.
Banner of ryma:
- Nerf kompletnie z pupy. Ten banner był bardzo dobry, ale głównie dlatego, że dawał swiftstride, co efektywnie zwiększało pole zagrożenia szarżą przez klocek. Powinni byli skasować +1S +1Ap, nie swiftstride. 40-50 pkt za samo 3d6 na szarże dawałoby możliwość grania piechotą bardziej ofensywnie niż stanie i strzelanie
Sloop:
- Nie wiem. Za mało na nim grałem, żeby ocenić, czy te 20 pkt robi różnicę.
High warden:
- Kompletnie bez sensu zabrano divine attacki. Samo podrożenie speara już kasuje najbardziej Op build.
Spear:
- Spoko. Lorda dalej da się z nim złożyć, ale teraz nie biega tak daleko.
Maledys:
- spoko
Banner distractingu:
- zabranie 0-3 brzmi jak dobre posunięcie, gdyby ryma została zmieniona tak jak opisałem powyżej. Mimo to nie ma to dużego znaczenia, a kasuje opcje 2x distractingu, który był za mocny.
Droższy feniks:
- spoko, nie jest to ogromna zmiana
Hereditary:
- Był gięty, dostał nerfa, teraz jest w miarę ok, ale przechyla się na stronę słabego czaru. Takie 5/10. Nie wiem czy nie lepiej było po prostu zwiększyć CV do 11+ i skasować możliwość brania go na MoCT, bo głównie z tym był problem. Z używaniem tego przed wardami, znowu wycieli flame wardensów z gry. Nie wiem po co zabierali tokena. Za dużo nerfów na raz.
Buffy:
- SM o 1 pkt mniej, niewiele ale fajnie
- Czariot powinien był dostać 4tego wounda a nie 10 pkt mniej. W o&g takie grają bo mają jednorazowo 10M no i 4 woundy, a nie 3. Wgl nietrafiony buff, wynikający z niezrozumienia jednostki.
- sea guardzi, na tą jednostkę nie ma pomysłu od 2 lat i zmienianie kosztu pkt nic w tej kwestii nie da. Moim ulubionym pomysłem było przywrócenie(?) im strzału przed grą i danie długich łuków. Da się przed tym obronić w fazie wystawiania, bo wystarczy stanąć 30,01" od nich i jest git, a daje większe pole do grania piechotnego defensu/ ustawienia sobie stołu samą piechotą.
Taki mój dream, to large dla bolców, ewentualnie tall.
Moje odczucie jest takie, że nerfy się należały, jakiś pomysł na nie był, HbE dostały sierpowym, ale tak dla pewności, jeszcze kopnęli leżącego. Czasami jak patrzę na te zmiany, to wydaje mi się, że są losowo wybierane (albo, bo jest na coś płacz + czasami rzeczywiście jest za mocne), bez spojrzenia na to, dlaczego coś gra. Dlatego właśnie jest tyle jednostek, które są bezużyteczne.
Był płacz na HbE, to i HbE teraz płacze na nerfy. Normalna kolej rzeczy.
VS dostali nerfem tam gdzie byli już i tak słabi - w bloki do combatu (VG stracili AP). Zupełnie jakby ktoś chciał wymusić gunline. I to jest główny zarzut do hotfix'a. Czy ktoś tak naprawdę chce szczuroludzi grających na nieuchwytny gunline mordujący elity? Styl ten wydaje się mocno podatny na dramatycznie nierówny pairing czy jak się tam nazywa brak balansu z niektórymi przeciwnikami...
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
+1, niech tną, będę miał lepszy paring lizzEltharion pisze:Niech płaczą do woli. Należało im się ja bym to jeszcze mocniej ciął
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Ale z Bretą jest bardzo podobnie, dobre rzeczy, które dostaliśmy zostały skopane na ziemii.
-Banner z Impactami dostał podwyżkę 100% i obecnie kosztuje 100pts
-Forteca praktycznie straciła sens (dostała 4 nerfy!)
-Zabrali blessing od AP, no ale to nasze wspaniałe community chciało, chyba jedyne, które żąda osłabiania własnej armii.
-Banner z Impactami dostał podwyżkę 100% i obecnie kosztuje 100pts
-Forteca praktycznie straciła sens (dostała 4 nerfy!)
-Zabrali blessing od AP, no ale to nasze wspaniałe community chciało, chyba jedyne, które żąda osłabiania własnej armii.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Nikt nie marudzi i płacze tylko gracze he a to gracze wochu jako jedyni mają prawo płakać bo ten hot fix dla nich to jakiś żart ( dla vc też ale po prostu już przywykłem że tej armi nigdy nie zbalansuja )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
"Chcemy blessingu od siły! Chcemy być ruchani przez Alchemię, Toxic Attacks, wykałaczki, snajperki i inne rzeczy które negują nasz pancerz!"
Po prostu brainlets
Po prostu brainlets
Trigger Warning! Elf nerf
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dodaj jeszcze do tego: Zrobili nam zajebisty build chłopski! Znerfić! Znerfić! Chcemy grać na kawalerii!!Dancaarkiiel pisze:"Chcemy blessingu od siły! Chcemy być ruchani przez Alchemię, Toxic Attacks, wykałaczki, snajperki i inne rzeczy które negują nasz pancerz!"
Po prostu brainlets
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com