
Dla mnie to wygląda jak błąd i powinni napisać Gifts Khaine a nie Temple

Dla tego wolałem zapytać

Z drugiej strony errata sama sobie zaprzecza w Pendancie jest napisane że 1 na kostce to zawsze sukces czyli Pedant powinien też chronić od atakow z 0 siły.
Zaś w kolejnej odpowiedzi temu zaprzeczają. Więc po groma takie bzdury piszą że 1 zawsze jest sukcesem ?
Pytanko: Czy ktoś z was wystawiał Hero lub Lorda na Pegazie ?
Myślałem nad taką koncepcją dla Lorda który może zewsząd nadciągać z pomocą a już w 3 turze szarżować przeciwnikowi w plecy a za zaoszczędzone punkty (270p) zakupić jakiś unit +opcjonalnie jeszcze hero.