Rozpiski

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin z Bretonnii
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Re: Rozpiski

Post autor: Marcin z Bretonnii »

Akurat w średniowieczu na turniejach były zawody w wspinaniu się na mur w zbroi płytowej, więc z tym ASL za zbroję bym nie przesadzał :) )

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Coś o tym wiem bo byłem w bractwie :D ale WFB mnie pochłonęło jak czarna dziura mojej sąsiadki :D

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Poniżej moja rozpiska turniejowa na 2500 ograniczenia COMBAT (najnowsze). Gram od niedawna, więc każda sugestia będzie cenna:

1 Bretonnian Lord @ 250.0 Pts
General; Heavy Armour; Knightly Vow
Heartwood Lance [35.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Enchanted Shield [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts

1 Prophetess of the Lady @ 325.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
The Silver Mirror [40.0]
Falcon Horn of Fredemund [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Damsel of the Lady @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Feedback Scroll [50.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Paladin @ 115.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Paladin @ 126.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
Wyrmlance [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 * Paladin @ 85.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Warrior Bane [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

9 Knights of the Realm @ 274.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Gallant @ [24.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts

9 Knights of the Realm @ 279.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
1 Gallant @ [24.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts

7 Knights of the Realm @ 241.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
War Banner [25.0]
1 Gallant @ [24.0] Pts
8 Warhorse @ [0.0] Pts

2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts

2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts

2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts

1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts

1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts

Models in Army: 39

BsB biega luzem, pozostali 2 paladyni startują w lancach.

Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Przede wszystkim usuń z rozpiski wszystkie @
zamiast 2 pegazy i nisko galant, napisz po prostu 3 pegazy i obowiązkowo daj wszystkim muzyka.
9 rycków nic nie zrobi. Daj chociaż jedną 11 np z bsb i war banner na nich. Taka lanca niszczy system.
Na małej czarce wziął bym jednak Dispel scrolla

Pozdrawiam.
Matis.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Zasadniczo to on ma 10 w tych lancach, nie 9. Jak dojdą bohaterowie, to się duża lanca z tego niby robi.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Kenpachi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: Kenpachi »

jak dla mnie niepotrzebne marnowanie bsb bo luzem zginie w 2 turze, a tak to można mu dać jakiś fajny magiczny sztandar (ja osobiście preferuje ten dający terror) i koksać jakiś oddział

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Tak się zastanawiam, czemu nie gra się na wymaksowanych Lance'ach, czyli 15 sztuk rycerzy + ewentualne Postacie jakie się daje w rozpiskach zwykle? Na prawdę to takie nieopłacalne? Łatwiej by taka Lanca zdejmowała Steadfasta przy czymś czego jest dużo i wypłacała by więcej ataków.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Na pewno, a jak dasz z przodu BSB z duelem, chempiona i paladyna to mało kto ginie. Minus jest taki ze jest ciezka do manewrowania i coś może przyblokować ja nawet od boku zeby nie mogła zaszarżować. Po za tym to więcej niż 25% corów :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Bo to wielgaśny potwór, którym ciężko manewrować, a kumaty przeciwnik łatwo go zablokuje albo uderzy na nasze długie jak faja szatana flanki.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Na serio KOTR są tylko po to aby zapchać 25% Core? To co w tej armii zabija?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Nie popadajmy w skrajności - realmowie to bardzo przyzwoita ciężka jazda, idealny core unit. Za swoje punkty potrafią zdziałać bardzo wiele. Chyba jako jedyna armia w battlu potrafimy kawalerią zdejmować steadfasta u przeciwnika. Lancami realmów zdarzało mi się łamać od frontu klocki chaos warriorów.

Problemem jest to, że panowie szlachta muszą się przebijać w szarży - jeśli przeciwnik ustoi łomot w pierwszej rundzie, to lanca wytraca impet w błyskawicznym tempie i grzęźnie w close combacie.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

I co wtedy można zrobić? :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Wezwać drugi wagonik do wjechania w przeciwnika :mrgreen: ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Łoić mieczami przez parę tur i czekać aż koledzy na pegazach pomogą od boku albo tyłu.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Matijjos
Wodzirej
Posty: 744

Post autor: Matijjos »

a jak to wampiry, które nie uciekają? :P

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Nie muszą, mogą zginąć w walce albo się rozsypać. Nie każdego przeciwnika trzeba gonić po polu jak króliki.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Generalnie to pojedynczej lancy to raczej srednio tych warriorow sie przepycha ale nie mialem jeszcze sytuacji zeby dwie nie przepchnely :D
Z niektorymi oddzialami vc przeciez pedzie sobie radza calkiem spoko. Co nie zmienia faktu ze jak dla mnie koszmarny paring.
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

To z Demonami pewnie jeszcze gorzej? :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Zależy. W demonach jak w kogoś wpadniesz, i zatłuczesz powiedzmy 1/3 oddziału, to w kolejnych rundach masz 1/3 mniej do zabicia, a nie jak w VC, gdzie bardzo realna jest szansa, że utkniesz w klocku na zawsze, bo nawet jak w szarży go sprujesz do połowy, to się magią w mniejszym, większym, albo i w całości odtworzy, a ty masz 1/2 swojej siły rażenia.

Breta ma po prostu kilka oczywistych wad - podatność na KB, testy "zdaj lub zgiń", czasami też psychologię. W pewnych armiach da się to dość często wykorzystać.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jaka jest maksymalna liczba pegazów pojawiająca się w rozpiskach? Powyżej jakiej ilości należy zaprzestać zakupu modeli, bo i tak się nie przydadzą po prostu?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ