Rozpiski Demonów
Moderator: KrzysiekW
Eldo chłopaki, nowa rozpa, proszę o miłe komentarze.
Daemon Prince of Change @ 710.0 Pts
The Witchcraft; Eternal Sword; Iron Hide; Blazing Wings
Harbinger of Pestilence @ 610.0 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Halberd;
SupremeA: Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Blight Fly
15 Tallymen @ 430.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination; Banner of Relentless Company
15 Tallymen @ 400.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination
10 Horrors @ 335.0 Pts
Champion; Musician
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
5 Blight Flies @ 730.0 Pts
Champion; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
1 Blood Chariot @ 345.0 Pts
5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts
5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts
Total Army Cost: 4490.0
Daemon Prince of Change @ 710.0 Pts
The Witchcraft; Eternal Sword; Iron Hide; Blazing Wings
Harbinger of Pestilence @ 610.0 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Halberd;
SupremeA: Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Blight Fly
15 Tallymen @ 430.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination; Banner of Relentless Company
15 Tallymen @ 400.0 Pts
Standard; Musician; Aspect: Contamination
10 Horrors @ 335.0 Pts
Champion; Musician
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
2 Clawed Fiends @ 220.0 Pts
5 Blight Flies @ 730.0 Pts
Champion; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
1 Blood Chariot @ 345.0 Pts
5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts
5 Furies of Pestilience @ 145.0 Pts
Total Army Cost: 4490.0
Proszę: Miły komentarz.
a tak na serio to gralem ostatnio czyms bardzo podobnym tylko ze zamiast DP była wrona. Recenzja tutaj: viewtopic.php?f=25&t=50533&start=80
a tak na serio to gralem ostatnio czyms bardzo podobnym tylko ze zamiast DP była wrona. Recenzja tutaj: viewtopic.php?f=25&t=50533&start=80
15 plagusów, MS, 5+ poison kosztuje 400pkt
16 bloodków, MS kosztuje 410pkt
23 syren, MS kosztuje 409pkt
Tylko plagusy z aspektem, ponieważ chce zagrać na tym heraldzie nurgla.
Syren jest najwięcej, są najszybsze, ale oprócz wiadra kości nic nie robią. Bloodki mają niezłą szybkość, spoko combat, 5+ save. Plagusy są wolne, mają parry, T4 i te poisony, które kasują monstery. Niestety z tej trójki mam tylko modele plagusów Jakbym miał wybierać to pewnie postawiłbym na bloodki.
16 bloodków, MS kosztuje 410pkt
23 syren, MS kosztuje 409pkt
Tylko plagusy z aspektem, ponieważ chce zagrać na tym heraldzie nurgla.
Syren jest najwięcej, są najszybsze, ale oprócz wiadra kości nic nie robią. Bloodki mają niezłą szybkość, spoko combat, 5+ save. Plagusy są wolne, mają parry, T4 i te poisony, które kasują monstery. Niestety z tej trójki mam tylko modele plagusów Jakbym miał wybierać to pewnie postawiłbym na bloodki.
siemano, póki co brak czasu na grę...
pomysł na defensywne demony
Kepper
-przejmy bicz
-dodatkowa penetracja
-2level divinacji(przeważnie 4 i 3 czary)
-przerzut warda raz
2x rozkoszne furie
-grinder z rozkosznie penetrującym bolcem
-------
gniewne działo
---------
tęczowy rydwan
2x10 kolorowych wesołków co magiczne kulki na twarz sprzedają
---------
brudny bsb z nadętym bęben posiada co gazy regenerujące rozsiewa, sztandar legionu trzymawszy
30 smrodków z pełną kadrą, oraz bannerem legionu, by groźniej było
2x2 malutkich glutlingów co giną pięknie, aż pała mięknie
takie oto złożenie mi wpadło na myśl:
bicz
2bolce/bolec+volley
2xpociski
działo
kloc trzymajka do brejkowania staticem
zastanawiam się czy nie lepsza by była katapa na grinderku ale wtedy coś musi spaść(nurglingi jedne?)
generalnie nie za bardzo mam pomysł na demony, choć na Świdkonie patrząc wysoko były, ze 2 tak w top 10.
aha to na 4500
pomysł na defensywne demony
Kepper
-przejmy bicz
-dodatkowa penetracja
-2level divinacji(przeważnie 4 i 3 czary)
-przerzut warda raz
2x rozkoszne furie
-grinder z rozkosznie penetrującym bolcem
-------
gniewne działo
---------
tęczowy rydwan
2x10 kolorowych wesołków co magiczne kulki na twarz sprzedają
---------
brudny bsb z nadętym bęben posiada co gazy regenerujące rozsiewa, sztandar legionu trzymawszy
30 smrodków z pełną kadrą, oraz bannerem legionu, by groźniej było
2x2 malutkich glutlingów co giną pięknie, aż pała mięknie
takie oto złożenie mi wpadło na myśl:
bicz
2bolce/bolec+volley
2xpociski
działo
kloc trzymajka do brejkowania staticem
zastanawiam się czy nie lepsza by była katapa na grinderku ale wtedy coś musi spaść(nurglingi jedne?)
generalnie nie za bardzo mam pomysł na demony, choć na Świdkonie patrząc wysoko były, ze 2 tak w top 10.
aha to na 4500
Nowa kmina na rozpiske w oparciu o nowa "mete":
viewtopic.php?f=25&t=50533&p=1501458#p1501458
viewtopic.php?f=25&t=50533&p=1501458#p1501458
Odświeżam figurki z okazji mastera w Poznaniu. Nie wiem jak kształtuje się aktualna meta, więc może szanowna demonów brać pomoże. Pomysł wstępny jest taki:
Weaver of Change @ 1240 Pts: Wizard Master; The Thaumaturgy; Power Vortex; Shackles of Reality; Aether Wand; Black Orb; Soul-Bound Staff
Harbinger of Pestilence @ 420 Pts: General; Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Halberd;
27 Tallymen @ 815 Pts: FCG, Contamination; Rending Banner
10 Horrors @ 345 Pts: M,C
5 Pestilent Beasts @ 595 Pts
5 Clawed Fiends @ 590 Pts
5 Furies of Pestilence @ 145 Pts
5 Furies of Pestilence @ 145 Pts
5 Mounted Sirens @ 200 Pts: C
Models in Army: 65
Total Army Cost: 4495
Trzy oddziały do bicia, śmieci i dobra magia, wydaję się git.
Weaver of Change @ 1240 Pts: Wizard Master; The Thaumaturgy; Power Vortex; Shackles of Reality; Aether Wand; Black Orb; Soul-Bound Staff
Harbinger of Pestilence @ 420 Pts: General; Bloated Putrefaction; Nauseating Aura; Halberd;
27 Tallymen @ 815 Pts: FCG, Contamination; Rending Banner
10 Horrors @ 345 Pts: M,C
5 Pestilent Beasts @ 595 Pts
5 Clawed Fiends @ 590 Pts
5 Furies of Pestilence @ 145 Pts
5 Furies of Pestilence @ 145 Pts
5 Mounted Sirens @ 200 Pts: C
Models in Army: 65
Total Army Cost: 4495
Trzy oddziały do bicia, śmieci i dobra magia, wydaję się git.
Plagusy są solidne, bloodletters nie są niezbędne. W rozpisce brakuje jednak działa, rozwiązuje ono wiele problemów.
Co powiesz na takie coś:
Wrona jak u Ciebie
Harbinger to samo + Wizard Apprentice (albo witchcraft z popychaczką, albo divinacja z +2+2+2, albo nawet thaumaturgia z kolejnym pociskiem )
28 tallymen, fcg, rending, poison
5 furies of pest
2 clawed fiends
2 clawed fiends
5 mtd sirens, champ
blood chariot
4 pestilent beasts
Co powiesz na takie coś:
Wrona jak u Ciebie
Harbinger to samo + Wizard Apprentice (albo witchcraft z popychaczką, albo divinacja z +2+2+2, albo nawet thaumaturgia z kolejnym pociskiem )
28 tallymen, fcg, rending, poison
5 furies of pest
2 clawed fiends
2 clawed fiends
5 mtd sirens, champ
blood chariot
4 pestilent beasts
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Szczerze na 20 gier działo spisało mi się może dwa razy, mam strasznego pecha co do niego Opcją może być danie wizarda heraldowi, tylko musiałbym się zastanowić po co. Trzy pociski brzmi najlepiej przede wszystkim w pierwszych turach, bo i tak za szybko nigdzie nie dojdzie z oddziałem.
Zawsze możesz wziąć witchcraft i ciskać popychaczkę, wtedy łatwiej im będzie dojść gdzie trzeba
A jak nie lubisz działa to powiększ jego kosztem bestie, dodaj nurglingi i może Adepta na herosa, żeby robił trzeciego channela.
A jak nie lubisz działa to powiększ jego kosztem bestie, dodaj nurglingi i może Adepta na herosa, żeby robił trzeciego channela.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
2500 taki pomysł gulaszowo-cukierkowy
Ojciec Plag
HT i MR(1)
toxiki w styku
-1 do sypania w 12"
adept, divinacja
2x 10 horrorów z czempionami
5ślimaków
rydwan cincza
zastanawiam się nad wzięciem dramy dla 3 pocisku choć na te 2500 nie powinnobyć aż tak strasznych rzeczy które łatwo pomielą ślimaki i gulasza.
Ojciec Plag
HT i MR(1)
toxiki w styku
-1 do sypania w 12"
adept, divinacja
2x 10 horrorów z czempionami
5ślimaków
rydwan cincza
zastanawiam się nad wzięciem dramy dla 3 pocisku choć na te 2500 nie powinnobyć aż tak strasznych rzeczy które łatwo pomielą ślimaki i gulasza.
właśnie tak sobie rozkminiam i tak
jak GUO to i tak drama bo lubie pociski i tyla
ale to mogę po prostu dać DP z dramą i mieć też kometę w tej cenie(tracę tanka)
to może keeper z biczem i pociskiem....ale to taniej wyjdzie DP z biczem i dramą
to może po prostu wywalić rydwan cincza i dać heralda nurgla na muszce z pociskiem z 5 muchami w cenie GUO i rydwanu
jak GUO to i tak drama bo lubie pociski i tyla
ale to mogę po prostu dać DP z dramą i mieć też kometę w tej cenie(tracę tanka)
to może keeper z biczem i pociskiem....ale to taniej wyjdzie DP z biczem i dramą
to może po prostu wywalić rydwan cincza i dać heralda nurgla na muszce z pociskiem z 5 muchami w cenie GUO i rydwanu
nowy book nowy ja!
nukuja z HT dla oddziału i przechowywaniem dodatkowego tokena
12, 12, 13 horrorów z bannerem pocisku z dramy i muzyki, manifestacja połonące i ward 2+ na flamingi
6 i 6 ślimaków tarskin i roosty FCG
2xgrindery z manifestacją channela
2xfurie z dodatkowym HT
działa ładnie i sprawnie
ślimaki ładnie stoją i nie obrywają właściwie nic, do tego jak już naładują grindy to ładnie kroją
grindery koszą aż miło szczególnie jak doładuje im się z tokenów hity
drama na nukuji pociski zawsze spoko, a kometę łatwiej wrzucić jak ślimaki usadzą co mają
rozpa mi się podoba i ładnie działa
nukuja z HT dla oddziału i przechowywaniem dodatkowego tokena
12, 12, 13 horrorów z bannerem pocisku z dramy i muzyki, manifestacja połonące i ward 2+ na flamingi
6 i 6 ślimaków tarskin i roosty FCG
2xgrindery z manifestacją channela
2xfurie z dodatkowym HT
działa ładnie i sprawnie
ślimaki ładnie stoją i nie obrywają właściwie nic, do tego jak już naładują grindy to ładnie kroją
grindery koszą aż miło szczególnie jak doładuje im się z tokenów hity
drama na nukuji pociski zawsze spoko, a kometę łatwiej wrzucić jak ślimaki usadzą co mają
rozpa mi się podoba i ładnie działa
nie ma rozpy idealnej
kowboje to ból, ale z pocisków/grinderów można próbować ich osłabiać. Zresztą kowboje jak staną w ślimakach to taki jeden sanczopanczo to całą gre może stać tam.
są jednostki i kminy z wysokim ap, lecz to już wersja bardziej ofensywna.
mi się dobrze tym gra i się spisuje, ale wymaga ogrania. Jest delikatna ze względu na niską wytrzymałość horrorków i swoistą losowość.
kowboje to ból, ale z pocisków/grinderów można próbować ich osłabiać. Zresztą kowboje jak staną w ślimakach to taki jeden sanczopanczo to całą gre może stać tam.
są jednostki i kminy z wysokim ap, lecz to już wersja bardziej ofensywna.
mi się dobrze tym gra i się spisuje, ale wymaga ogrania. Jest delikatna ze względu na niską wytrzymałość horrorków i swoistą losowość.