7 ed. - nowe HE

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Oczywiście, że powinny wrócić siekające regimenty! Swordmasterzy z always strike first, arrow deflection i najlepiej parry + killing blow, Lyonsi ze swoimi specjalnymi atakami i heavy armourem... i żeby Dragon Prinsi mieli siłe cztery - może by tak nie grzęźli, i żeby nie było gumowych strzał :wink:
Mam marzyć dalej?

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

no dobra z bolcami przesada ale 3 załogantów mogli by im dać

DB z S4 to nie pasuje do niech (może żeby zrobić jakieś rody z celedor np ci mają więcej siły jednie mają feara inni mają lepsze zbroje itp. to by było fajne)

SM mój ulubiony regol powinien mieć jakieś zajebiste zasady wkoncu to mistrzowie miecza a nie panienki z pod speluny gorsi od piechoty imperialnej albo skavenowej mają mieć coś wyjebistego i kropka "."

i WL niech maja tego stubborna tak gługo jak żyje gnieno gdziekolwiek jest i jakąś zasade która podkreśli ich mistrzowskie łatnie toporkiem żeby wiadomo było że sa z rodu sklepać maske :D

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

@Ice-T
To co proponujesz pięknie brzmi, ale trzebaby się było wtedy liczyć z 15%-40% podwyżki koszytów pkt które już teraz są zaczepiste.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

Ice-T pisze:ja proponuję aby WL mieli fear już tłumacze dlaczego i jak ma działać

maj fear tylko dla jednostek z unit streang 1 powód gdyby tobie machał ktoś przed oczami taką wielką siekiera z niesamowitą precyzja to też byś się bał
Ale głupoty gadasz
Idąc Twoim tokiem rozumowania, orki czy Chaos Warriorzy, ba, głupia kawaleria też powinny mieć fear. Jakbyś zobaczył 100+ kg zielonej góry mięśni o wymiarach 2x2m, nadupcającej wkoło siekierą albo tasakiem, ryczącą i całą skąpaną we krwi swojej i wrogów (wiadomo że trochę przeginam, ale wiadomo o co chodzi ;) ) to tez bys się bał. Jakbyś zobaczył ogromnego, zakutego w zbroję grubosci kilku centymetrów, rogatego, zmutowanego rzeźnika z mieczem większym od Ciebie - też byś się bał.
To samo z szarżującym oddziałem kawalerii.
Więc Twój argument jest akurat kompletnie nietrafiony, uważam :P
bolce no musa mieć 3 obsługantów albo 10 multipli albo cokolwiek co by je wzmocniło np S7 z pojedynczego albo 6 multipli z S5
No pewnie, 10 obsługantów, 50 multipli i siłę 10 powodująca 10D6 woundów. Bo są słabe.
albo najlepiej gdyby każda jednostka mogła mieć możliwość walki jakimiś stylami
A co to, cała armia Wardancerów? Nie przesadzajmy, ja wiem że HE to jest sama elita, szlachta i zaczarowane, nieśmiertelne dziewice, ale chyba nie są aż tak wspaniali? To niech dadzą imperialnej piechocie różne formacje, chyba ich czegoś w tym wojsku nauczyli...
style walki dla swordmasterow i za każdych 5 +1 PD do ogólnej puli
Bez sensu, ja bym proponował żeby każdy jeden Swordmaster był magiem 1 poziomu. Będzie klimatycznie.

Ale reszta jest w miare sensowna ;) Bo trzeba przyznać, że u HE sporo jednostek jest niegrywalnych

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Co do bolcy to ja powiem szczeże iż one i tak zadrogie są,mimo że są powszechnie wystawiane,powinny być tak po 85-90,bo biorąc pod uwagę fakt że krasnoludy mają baliste za 65 z takim samym bs,4 obsługantami,i stubbornem i możliwością dalszego ulepszania(np w przydatne runy fire czy 7S)

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

lunn...przeczytaj do końca post który ostatnio cytowałeś....

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

No i nasza balista jest gorsza od tej DE... ich obsługa ma ligh armoura. Jak dla mnie to tak:
-kosy i T5 dla chariotów lub nadal 2 na 1 slot,
-3A dla eagli,
-3 obsługantów i/lub obciecie kosztów bolta do 90pkt.,
-2nd hand weapon dla shadow warriorów,
-ha dla spearelfów i 1pkt w dół lub nadal la i 2pkt w dół,
-arch strzelanie z 2 rzędów i 2pkt w dół,
-ZNIESIENIE INTRYGI,
-2A dla phoenixów i 1pkt w dół,
-stubborn dla lionów tak dlugo jak żyje gień, płaszczyk daje +1As
-4PD bazowe,
-może killing blow dla swordów/ jakiś sv 4+ i ward np. 5+
To takie któreby mnie w pełni uszczęśliwiły.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

No i nasza balista jest gorsza od tej DE... ich obsługa ma ligh armoura. Jak dla mnie to tak:
-kosy i T5 dla chariotów lub nadal 2 na 1 slot,
-3A dla eagli,
-3 obsługantów i/lub obciecie kosztów bolta do 90pkt.,
-2nd hand weapon dla shadow warriorów,
-ha dla spearelfów i 1pkt w dół lub nadal la i 2pkt w dół,
-arch strzelanie z 2 rzędów i 2pkt w dół,
-ZNIESIENIE INTRYGI,
-2A dla phoenixów i 1pkt w dół,
-stubborn dla lionów tak dlugo jak żyje gień, płaszczyk daje +1As
-4PD bazowe,
-może killing blow dla swordów/ jakiś sv 4+ i ward np. 5+
To takie któreby mnie w pełni uszczęśliwiły.
Mam nadzieję, że to była odpowiedź żartobliwa. Jeśli nie to, powiem tak. Czy Wam już całkiem odbija??? No ja rozumiem jesteśmy Polakami, chcemy jak najwięcej za jak najmniej, ale bez przesady. Ta armia jest dobra taka jaka jest. Zmiany jakie mogą nastąpić powinny być na podłożu czegoś nowego np nowe jednostki jak u WE. Poco Wam armia wymiataczy i w ogóle najlepsza na świecie? Jaki sens wtedy z grania? Chyba, że jesteście tak słabi, że nie potraficie nic ugrać tym co jest (żarcik :wink: ) Dajcie sobie spokój z bajarzeniem o złotych górach (lasach?) i piszcie w tym temacie rzeczy takie jak sprawdzone i potwierdzone informacje na temat nowych HE.

BTW Obsługa balisty ma light armor, było to w jakiejś tam erracie do HE. Polecam interesować się takimi rzeczami, a nie marzeniem o armii HE z siłą i toughem 10 :wink:

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

czy wy cos paliliscie?..a moze jakies dziwne grzybki jedliscie...

tez sie dolacze do waszego koncertu zyczen:
- magia jest za slaba - kazdy regiment powinien generowac dodatkowe PD, a magowie powinni miec za darmo seera i BoH zeby mozna bylo sobie poczarowac :)
- kawaleria HE jest za slaba - powinni wymiec wszystkie konie na male smoki..ale zeby cena nie wzrosla za bardzo :)
- balisty sa tez kiepskie - powinny miec auto-hity zeby nie musiec rzucac tymi kostkami.. S7..no belty ktore zakrecaja w powietrzu .. tak by zawsze udarzaly w oddzial od boku..a no i 4 obslugantow, unbreakable.. a koszt moga nawet podniesc o te 20 pkt
- HE to sama elita - wiec wszystkie jednostki powinny byc w corach - zeby sie latwo rozpy skladalo
- herosi sa za mietcy - powinno sie dac im mozliwosc wykupienia magicznych przedmiotow za 100/200 pkt, przedmioty oczywiscie tansze o kilkanascie pkt w porownaniu z innymi armiami
- bel ble blebleble... ble!!

no i co bedziemy sie tak dalej licytowali czyje pomysly sa glupsze? a moze to jakis konkurs jest, o ktorym nic nie wiem, wygra ten co ma najbardziej rowinieta wyobraznie i najmniej racjonalne myslenie.

a poza tym to ten temat jest do plotek, wiadomosci o armii HE w 7 edycji..a nie "co bym chcial miec by zawsze wygrywac" - jak chcecie sobie o ty pogadac to zaluzcie sobie inny temat.
[sorry Kosa, ze wyreczam moda..ale krew mnie zalewa czytajac tyle spamu w nadzieji ze znajda sie tam jakies sensowne informacje, ktorych wyczekuje]

pozdrawiam.
Obrazek

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Popieram Asassello :wink:
Niektore marzenia byly niezle :D
-4PD bazowe
bolce no musa mieć 3 obsługantów albo 10 multipli albo cokolwiek co by je wzmocniło np S7 z pojedynczego albo 6 multipli z S5
:lol: :lol: :lol:

Moim zdanie HE nie sa slabe . Troche boli koszt pkt. i to moim zdanie powinno sie w sumie najbardziej zmienic .Gdyby jednostki byly troche tansze + polepszono by piechote byloby ok.
ZNIESIENIE INTRYGI
czemu ?? chcielibyscie pozbyc sie wszystkich zasad specialnych ktore cechuja armie ,a sa niekorzystne ??
Jakos gracze VC czy TK nie placza ,ze nie moga sobie mrszowac albo sypia sie ....
To te zasady tworza klimat danej armii i moim zdanie powinny byc (mozna pomyslec nad czyms co by troche to zlagodzio np: przedmiot dajacy rerola czy cos) ale pozbywac sie .... :?
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Guard
Nasi mają LA,w erracie dostali.
I zgadzam się ze stwierdzeniem że he nie są słabe,są armią o potężnej magii i bitnej kawalerii,a to trzeba umieć wykożystać,no ale jak się bierze piechote i się przegrywa a potem dziwi się czemu no to sorry.Ale mimo to armia widać że ma wiele niedociągnięć,widać że niektóre decyzjie na jej temat były niepprzemyślane do końca(i potem niema się co dziwić że armie he wyglądają jak wyglądają :wink: 4x4 czy turbokawaleryjskie ofensy)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

szczurek, co do intrygi to sie mylisz - powinna byc ona zniesiona i to szybko - dziwie sie ze nie wydali erraty jeszcze w 6 edycji..

przez intryge armia HE traci Genrela - bo co Ci da ze generalem zostanie mag z LD 8 - jak cala armia ma LD 8 .
GENERAL - jest to tylko pusty frazes bo nic nie daje..oprocz dodatkowych 100 VP dla przeciwnika.

wszystkie inne armie maja generala, ktory do czegos sluzy - daje LD tam gdzie ma dawac - u HE czesto nie jest to mozliwe (bo zamiast Lorda z LD 10, generalem jest magus z LD 8 )

a co do klimatu - to jest Pure of heart - IMO zbalansowana zasada

a co do obecnych plotek to nie zanosi by polepszono magie i RBT - za to lepsi beda walczacy herosi, piechota i lucznicy - i o to chodzi :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

No dokładnie niech polepszą to co jest niegrywalne,rospiski stana się urozmaicone,a tego co teraz jest grywalne nich nieosłabiają,bo wówczas będziemy tańczyć w zamkniętym kole.No i niech nowe jednostki dadzą,i tego smoka pod commandera i lorenów w ambuszu,i będzie miodzio,a nie coś w stylu polepszyć magię itp.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Zauważyć trzeba że w kazdej armii nowej(O&G i Imperium) osłabili magię a wzmocnili herosów bijących i oddziały do walki stały się odrobinę lepsze(tańsze-Imperium).

W sumie możemy być pewni że zmienią koszt jednostek i przedmiotów magicznych oraz zmienią koszt magów na droższy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

co racja to racja. Po co wzmacniać magie skoro jest rzeznicka? Trzeba wzmocnić armie ale tak aby wszystko dało się wystawiać, magia jest wystarczająco mocna, kawaleria też, przedmioty również, herosi są w sam raz, tylko piechota boli...

Intryga jest do dupy, ale moze zostać na zasadach, że do konkursu na generała bierze się herosów z najwyższą liderką np. dwóch princów jesli sa duze punkty, albo arcymaga i commandera, bo mają 9ld etc. Wtedy zasada zostaje i daje kliamt, bo nie powiem jest ona kliamtyczna jednkaże aż tak nie chwieje grą. Gdyby wzmocnili piechote to ona grąłaby pierwsze skrzypce jak teraz magia i dlaej byłaby wspomagana przez 5 silverów i tak bym chciał.

Ogólnie moja wizja HE jest taka: Prince na koniu, być moze w oddziale piechoty, BSB i dwóch magów... No i ze 3 klocuszki piechoty wystarczą. Moze nie trzeba aż tak wgłebiać się w zasady jednostek, być moze warto dać jakaś zasade całej elfickiej piechocie, chcoiaż nie wiem na czym by to polegało, imperium ma detki to HE mogłyby mieć jakaś kliamtycnzą zasade dla piechociarzy...

Co do DP i ich szlachectwa, czy danie im po prostu magicznych broni nie załatwiłoby sprawy? Po prostu maja magiczne ataki i tyle Ukazuje to ich szlachetynośc i dume jednoczesnie aż tak ich nie dopakowuje chcoiaż moze się myle.

A co do spamu, jak narazie nie ma jakiś wieskzych plotek, wiec trzeba marzyć i samemu myśleć. Co do wygórowanych rządań, ja się nie odzwyam bo po co? Każdy ma tam swoje marzenia Ja tylko chciałbym mieć kodeks podobny do zielonych, gdzie mozna pograc na niemalze wszystkim, na magi, na piechocie orkowej, czyli tej twardej, na zupełnej hordówce goblinów, praktycznie każda jednostka coś tam w sobie ma. Nie dfa się raczej grać tylko na akwie ale to zrozumiałe w tym przypadku, u HE potrzebny jest kodeks, który zmieni wiele i który zezwoli na robienie naprawde wielu dobrych rozpisek, ale nigdy nie przegietych, przecież u O&G nie da sierpzegiąć raczej
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

Popieram Kosę. Ale i tak nadal będę przy bazowych 4PD :wink:
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Zgadzam sie z Tobą Kosa.

Patrząc na moje Imperium zauważyłem że nie pojawił się jeszcze "standardzik".Co oznacza że gracze używają masy różnych ustawień armii.Pojawiają się flagellanci i greatswordzi których nie używano w 6 ed.

Z plotek: ma być rydwan dla herosa z lwami w zaprzęgu.
Z plotek2: wrócą do łask Phoenix Guard.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

szczurek, co do intrygi to sie mylisz - powinna byc ona zniesiona i to szybko - dziwie sie ze nie wydali erraty jeszcze w 6 edycji..
Ja tam zdania nie zmienie :D
Inne armi tez nie maja lekko ;) Wedlugo twojego myslenmia ;) orasom powinni zniesc animozje (bo moze ona niemal cala armie wylaczyc ...) ,Vampiry po stracie gienka (TK po zakilowaniu hierfanta) praktycznie :wink: maja maske w plecy .....
Jest wiele przykladow tego typu zasad ......
IMHO powinni troche zmienic intryge ale usuwac ....Niet ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

szczurek, ale tamte armie maja cos w zamian.
orcasy sa tanie.
a wszystkie undeady nie uciekaja. (chyba tego nie doceniasz bo grasz TK, ale paniki i terrory to potezna bron)

u HE jest intryga i nie ma zadnej ogolnej zasady, ktora by to mogla rekompensowac.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Intryga to świetna zasada podkreśla historię i charakter elfów potrafi skopać armie ale jest jak najbardziej klimatyczna ale nie ukrywam że powinni ja zmienić w taki sposub jak mówi kosa albo najwyższy lider jest gieniem albo jak maja takie same to losujemy (jak na głosowanieu)

ja naprawdę czekam aż elitarna piechota elfów będzie naprawde elitarna a nie lewa jak ostatnie dziwki z pod Auchana ;) (takie hasło w moich stronach B-B pozdro dla wszystkich mieszkańcow)

magia niech zostanie taka jak jest niec nie tanieć nic nei drożeć niech będą seery BoS wszystko po staremu tylko niech dadzą kilka opcji armi które nie będą daleko za porno elfami musi być coś urozmaicone żeby nie było STANDARDU...

"Patrząc na moje Imperium zauważyłem że nie pojawił się jeszcze "standardzik".Co oznacza że gracze używają masy różnych ustawień armii.Pojawiają się flagellanci i greatswordzi których nie używano w 6 ed."

POczekaj imerium jest jeszcze młode daj im rok lub 2 to zaraz będze jakiś oklepany schemat - zawzse tak jest ;)

ODPOWIEDZ