Sevi
Niszczyciel Światów
Kontakt:

Re: NoWE.

Post autor: Sevi »

Slayer pisze:że będą plastikowi
Chciałeś napisać: finecastowi ;)
Zresztą drzewo i treekiny już są.

Ja to bym chciał żeby Ethernal Guardzi byli grywalni :)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord

Post autor: Luc »

Slayer pisze:Będzie dużo mniej ciekawych itemów :?
Tu bym się nie zgodził. [-X
W chwili obecnej większość naszych itemów jest bezużyteczna. Obstawiałbym raczej, że powinni ugrywalnić kilka z nich aby składanie bohaterów nie opierało się na utartych schematach (hoda, WoWe, Stone of rebirth, arcane bodkins, stone of crystal mere)
Ja to bym chciał żeby Ethernal Guardzi byli grywalni
Jak dla mnie najładniejsze figurki w battlu a nie posiadam ani jednej właśnie przez ich grywalność :/
Mam nadzieję, że jeśli wyjdzie nowy book to nie wycofają figurek tylko je bardziej ugrywalnią.

Przydałyby się Warhawki w plastiku ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Kontakt:

Luc pisze: Jak dla mnie najładniejsze figurki w battlu a nie posiadam ani jednej właśnie przez ich grywalność :/
A ja mam 30 i czekam aż zmienią się ich zasady :)
Warhawków nie chcę w plastiku, mam 6 metalowych :D
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord

Sevi pisze:Warhawków nie chcę w plastiku, mam 6 metalowych :D
Ja nie zakupiłem bo to majątek 6 sztuk w metalu :cry: - a przydaliby się
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Kontakt:

Majątek? Żaden nie kosztował mnie więcej niż 30 zł ;)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator

Post autor: Kefas »

Plastic Set for Eternal Guard equipped with Saearath - presuming 10 to a set like High Elven Elites, including full command. Other than being plastic, I have been told that they will remain in the same style aesthetic so as not to clash with the existing Metal models - which in turn will also become direct only models. (Antipathy)
:wink:

oby jeszcze zasady były grywalne do tego

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator

Post autor: Czopek »

Kefas pisze:
Plastic Set for Eternal Guard equipped with Saearath - presuming 10 to a set like High Elven Elites, including full command. Other than being plastic, I have been told that they will remain in the same style aesthetic so as not to clash with the existing Metal models - which in turn will also become direct only models. (Antipathy)
:wink:

oby jeszcze zasady były grywalne do tego
A kiedy ich wypuszczą niewiadomo ? Bo właśnie kompletuję jednych a tu taka niespodzianka :wink:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
fingolfin
"Nie jestem powergamerem"

Post autor: fingolfin »

człowiek wraca po dwóch latach do warhamca z przyczyn nie zależnych(dziecko itp) a tu dalej te same ploty bedzie nie bedzie ale jak ktos zawsze chcial grac wood elfami to mu wisi nowy army book po prostu sie cieszy ze swoich zajebistych figurek :D

Gremlin
Masakrator
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Zbiór plotek z warseera by Harry:
Wood Elves:

Release date:
Book for spring 2014(Earlybird)
There are rumours there was a draft book that got scrapped for not being up to par. They had to do a re-write and they had shifted it over to someone else.(Scoopdeta)
There are rumours of Wood Elves in 2013 Early to mid 2013 (Scoopdeta) Really? (Harry)
There is a rumour of Wood Elves in March 2013 (Why) UPDATE :Wood elves have been put back in favour of another army. Apparantly the book is finished and ready to go but they decided to rejig the release schedule. (Why) Really? (Harry)
Wood Elves have been in development "active playtesting" since 2010 (Meltedwing)

Clam pack artwork/photos for a plastic wood elf spell singer & a plastic wood elf lord had been seen.
Do not know if that was an indication that they would be released any time soon or held for main release later? (Hastings)

Author: Unknown.
Whilst there are rumours the book has been started there are no rumours of who the lead writer might be.

Rules:
There are rumours of darker and more dangerous Wood Elves based on the content of the currently unreleased Black Library Orion novel. Set for release in September? “I'm assuming that the author (Darius Hinks) spoke with the design studio prior to writing the book about the direction they wanted to take them. The guy on the Black Library stand says Darius has spent ages studying Paganism and other similar religions to get ideas, and he has really played up the darker, more capricious nature of the wood elves. One example he gave was elves cutting out the hearts of other elves to replace them with briar hearts" (Jedi)
Coeddil is in the new book as a special character. (Dudely)
Scouts become their own unit choice, but are still limited in their selection; I think this means either Special choices, or not counting towards the minimum 25% Core - rumours of a character/kindred (I'm leaning hopefully towards Skarloc) remove this limitation; either shifting towards core, or counting towards the minimum 25%.(Antipathy)

Not sure if this lot is supposed to come with minis:

Chariot is back.(Earlybird)
Packmaster with orion hounds or great bear. (Earlybird)
A "fairy" unit working a bit like the Banshee.(Earlybird)
Stags as mounts for Kurnous cavalry.(Earlybird)
Skaw the falconer is back with new mini (Earlybird)

Not so much a packmaster, but the new Alter Kindred takes on the form of an animal/nature and becomes some form of monstrous beast/infantry, apparently. The fluff being they give themselves over to the forest, and take on its aspects, sort of like miniature orions, rather than being a shapeshifter atypical druid. Playtested versions have seen "proxied" vargheists with extremely fast movement, so that may mean that they can take on an aerial aspect that gives them fly.(Antipathy)

As for the monstrous cav, I am lead to believe that wild riders current iteration is still viable in the rules.(Antipathy)

Chariots meanwhile, I have heard absolutely nothing about, other than suggestions of an altar type of unit acting like a mortis engine with its "spirit host", but that has been dismissed by my sources as pure wishlisting. (Antipathy)

Models:
A lot of miniature designs for new woodies already created and approved (scoopdeta)
TreeKin, Treemen and wardancers/warhawks. (Scoopdeta)
A Cavalry unit that packed some punch but no specifics. (scoopdeta)
Wild Riders, they're becoming "larger" and "much deadlier", including vine/ivy wreathed horns and "immense mounts" - matching the Orion, Vaults of Winter novel description. Whether they become the rumoured/(un)wanted for "Stag Knights" or Monstrous Cavalry in any form is unknown other than their size compared to the comparatively slightly built elves was heavily stressed. (Antipathy)
There are rumours of a BIG treeman. (Harry and Hastings) The treeman, however was said to be on the new monster base and about as tall as the Ogre Thundertusk's banner, and that it stylewise is more living brushwood-forest thingy than an actual anthromorphic tree. (Birdy via Darnock)
Both High Elves and Wood Elves may get the Treeman in their updated books. (buzz0783)
Forest Dragon (Strategos)
Plastic Dragon (Spellweaver/Highborn options; no comment yet on Sisters of Twilight) (Antipathy)
A plastic wood elf spell singer. (Hastings)
A plastic wood elf lord. (Hastings)
O ile w tej masie niedomówień można w cos wierzyć, to wydaje mi sie że Kawaleria na Stagach jest wysoce pradowpodobna.
xYz

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity

Post autor: Tutajec »

mi sie wydaje ze wystarczy kupic te nowele o orionie i tam juz wszystko bedzie opisane pod wzgledem fluffu i jednostek, co do zasad to se jeszcze poczekamy.

I pewnie znowu cala armia bedzie jebnieta na raz, ale w sumie to dobrze bo WE byly ostatnio chyba najlepiej wydanym bookiem, wszystkie jednostki wydali naraz, mieli od groma zasad i wystawien ktorych nawet ja jeszcze nie wyprobowalem bo brakuje czasu na bitwy...
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator

Post autor: goboss »

wydaje sie to sensowne co tam pisza. zobaczymy..
Obrazek

Awatar użytkownika
bartek484
"Nie jestem powergamerem"

Post autor: bartek484 »

najważniejsze jest tak naprawde kiedy wkońcu się doczekamy WE, a wiosna 2014 nie brzmi zbyt radośnie ;/

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord

Post autor: Lechu »

półtora roku to jeszcze nie taki dramat ;)

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord

Lechu pisze:półtora roku to jeszcze nie taki dramat ;)
Za rok znowu będzie półtora i też stwierdzisz, że to nie dramat ? :wink: :wink:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator

Post autor: goboss »

a ja po prostu gram elfikami i nie mysle o nastepnej edycji nooby! :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord

Post autor: Lechu »

Luc, na razie jestem świeżak ;] Jak się trochę otrzaskam to i pewnie zacznę z wytęsknieniem wyglądać nowości ;]

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz

Post autor: Deus »

Miesięczna nekromancja.

Sam zbieram skaveny, bo wszyscy odradzili mi wood elfy (tak żałuję :cry: ), ale że zbliża się Boże Narodzenie, a z faktu ze szczury są w komplecie i prawie zmalowane i z faktu że jeszcze przez prawie dwa lata jestem dzieckiem zrekompensuje sobie to :twisted: Mimo to po przeczytaniu tych 12 stron, stwierdzam fakt że polityka GW pod pewnymi względami przypomina politykę Bli$$arda i modlę się aby book do WE nie był taki jak D3, bo najpierw byłaby zajawka, a potem cisza i lament.
Obrazek

Ready
Mudżahedin

Post autor: Ready »

Ostatnio słyszałem taką "plotkę" między Panem grającym WE a pracownikiem sklepu "Bard", iż nowe WE będą podążały w stronę Bestii, będą bardziej dzikie i nieokiełznane. Z tego co czytałem w tym wątku parę osób pisał coś zbieżnego z tym.
I tu właśnie usłyszałem coś co mnie zaciekawił odnośnie tego aby WE miały dostać Leśną Hydrę, co o tym sądzicie ? Ponoć tańsza niż u DE i bez dwóch przydupasów oraz miała mieć zionięcie takie jak u leśnego smoka. Słyszałem to już wcześniej i gdyby nie to nie powielał bym plotki wiec chyba coś musi być na rzeczy. Realna plota?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Piotras »

Znając GW to pan w kalesonach z tafem 10 będący pół elfem, pół drzewem, ziejący na 12 cali to jest też całkiem prawdopodobne...
Także u nich wszystko jest możliwe ;)

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz

Post autor: Deus »

Leśna Hydra... #-o
Obrazek

Zablokowany