Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Początkujący generał

Post autor: Marcins »

tak z ciekawości skąd wziąć takie magnesiki tj.gdzie można kupić?

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

wpisz w google "magnesy neodymowe"...
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Czyli zawsze w przypadku konnej (lub na dzwonku czy czymś takim) jednostki będę potrzebował pieszego odpowiednika jeźdźcca do gry??? Np. do LotRa wszyscy bohaterowie(prawie) są sprzedawani w wersjach food and mouted, ponieważ w wirze walki aragorn może spaść z konia i trzeba umieścić na makiecie jego pieszy odpowiednik.... jak to wygląda w młoteczku?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

nie zawsze, a właściwie to chyba nigdy ;) bo grey seer/plague priesz z dzwonu/furnace dobrowolnie wyjść nie mogą, a nie widziałem jeszcze żeby ktoś z konia zsiadał, żeby siepać pieszo ;) A spadania z wierzchowców tu nie ma, można co najwyżej umrzeć na nim, nic poza tym.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

O to mi chodziło właśnie! Dziękuję bardzo! A co do opcji sklejenia, to podejrzewam że jak poczytam army booka to się zdecytuję czy brać to zielone kadzidło czy dzwonek:) Dzięks!

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Afro pisze:nie zawsze, a właściwie to chyba nigdy ;) bo grey seer/plague priesz z dzwonu/furnace dobrowolnie wyjść nie mogą, a nie widziałem jeszcze żeby ktoś z konia zsiadał, żeby siepać pieszo ;) A spadania z wierzchowców tu nie ma, można co najwyżej umrzeć na nim, nic poza tym.
Można rozwalić dzwon/furmankę i wtedy dzwonnik/furman walczy pieszo.

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

Czy skaveński verminlord może wybrać/wylosować czary z lore of life???
Znajomy wymyśli "super" plan leczenia abominacji tym lore-em a ja nie mam podręcznika i chce się upewnić czy jest to legalne... :P
Ewentualnie czy jest jakiś inny sposób leczenia abominacji???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Nie da się. Verminlord na normalnych zasadach może brać tylko skaveńskie czary. A w nich nie ma zadnego leczenia.

No i zabita abominacja może wstać, jakby się uprzeć to mozna to nazwać leczeniem.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

M.T. pisze:
Afro pisze:nie zawsze, a właściwie to chyba nigdy ;) bo grey seer/plague priesz z dzwonu/furnace dobrowolnie wyjść nie mogą, a nie widziałem jeszcze żeby ktoś z konia zsiadał, żeby siepać pieszo ;) A spadania z wierzchowców tu nie ma, można co najwyżej umrzeć na nim, nic poza tym.
Można rozwalić dzwon/furmankę i wtedy dzwonnik/furman walczy pieszo.
Super, no to musze skleić na screaming bell i kupić grey seera pieszo :P:P:P:P

Awatar użytkownika
Malcavian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Malcavian »

mam pytanie, miałem małą przerwę w battlu i zamierzam zabrać się teraz za armię skavenów... grałem już kilka razy na proksach i testowałem co nieco, ale potrzebuję kilku rad bardziej zaprawionych generałów:
1. jakich weapon teamów używa się w tej edycji szczurów (kiedy ostatni raz grałem (rok temu) przyjętą techniką było mass ratling gun)
2. preferuję ofensywne rozpiski - brać slavy czy clanraty? dlaczego tak a nie siak? i do czego takie slavy służą w armii naporowej? (niczego nie potrafią rozwalić, więc co z tego, że są tani) wiem, że można w nich spokojnie trzymać elektryka, jeszcze jakieś taktyczne zastosowania?
3. czy jeśli już wystawiam clanraty to golutkie, czy z np. bannerem, muzykiem, shieldem lub spearem?

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

1.teraz jest więcej teamów i wdłg. mnie najlepszy jest warpfire thrower choć nie przepadam za weapon teamami w tej edycji
2.slejwy służą do odginania szarż do przyjmowania wszelakiego oszczału właściwie do wszystkiego nawet mogą czasem coś przegonić.a clanraty brać w zależności od uznania ja np. nimi nie gram slejwy są lepsze i bardziej grywalne :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

Malcavian pisze:mam pytanie, miałem małą przerwę w battlu i zamierzam zabrać się teraz za armię skavenów... grałem już kilka razy na proksach i testowałem co nieco, ale potrzebuję kilku rad bardziej zaprawionych generałów:
1. jakich weapon teamów używa się w tej edycji szczurów (kiedy ostatni raz grałem (rok temu) przyjętą techniką było mass ratling gun)
2. preferuję ofensywne rozpiski - brać slavy czy clanraty? dlaczego tak a nie siak? i do czego takie slavy służą w armii naporowej? (niczego nie potrafią rozwalić, więc co z tego, że są tani) wiem, że można w nich spokojnie trzymać elektryka, jeszcze jakieś taktyczne zastosowania?
3. czy jeśli już wystawiam clanraty to golutkie, czy z np. bannerem, muzykiem, shieldem lub spearem?
Obrazek

teraz odpowiedzi, zaznaczam że wszystkie są z kategorii IMO

1. Mnie najbardziej sprawdza się doomflayer, i jest to jedyna drużynka jakiej używam, takie kamikadze które przy odrobinie szczęścia zawsze się spłaca.
Ratling, WTF i wiertarka dla mnie są tylko na bitwy domowe... mała katapulta z pozostałych jest najciekawsza

2. Brać slavy, zdecydowanie! Clany maja zerową siłę przebicia, może z przyzwyczajenia do starego stylu gry trzymam ich na uboczu, i szarżuję tylko kiedy muszę. Jednak wydaje mi się że w innej opcji nie istnieją. Slavy natomiast są szalenie wszechstronne i min. 2-3 oddziały to mus. CR to teraz wg. mnie taki "0-2", z przewagą na 1 klocek w armii. I tak jak pisałeś, główne zadanie CR to trzymanie magów.

3. Jak już wystawiać to najlepiej z FCG, oraz tarcze, najlepiej jakbyś przestawił tok myślenia że clanraty kosztują z bazy 4,5 pkt, i maja od razu wbudowane tarcze :) no i jak już mówiłem, dobrze sprawdzają się z doomflayerem, który jest fajną kontrą w razie zagrożenia.

Pozdro i poćwicz!

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

@Luciu: Niekoniecznie potrzebujesz kupowac seera na piechotę. Zrób spory kamyk na podstawce pod sporym kątem (aby prorok wyglądał naturalnie na nim stojąc). A Seera zrób na magnesie albo pinie. W momencie gdy będziesz potrzebował Seera z buta po prostu przekładasz go z dzwonka na podstawkę z kamykiem.

@Malcavian
1. W kwestii teamów zgadzam się z Matuszem. DF > All
2. Zwykle 1 klocek klanratów się przydaje, puszczasz go jako obstawę inżyniera albo jako popychacze dzwona. Resztę zapychasz slevami (2+ oddziały) i giant ratami. Do czego używać niewolników? Odginanie szarż, blokowanie ruchów, sianie zagrożenia, przyjmowanie strzałów na klatę i wybuchanie (wczoraj wybuchając zabiłem Dragon Mage i Princa w oddziale, obu na 1 ranie co prawda, ale i tak to więcej niż te 88 pkt które poświęciłem)
3. Obowiązkowo FCG, tarcze, 25+ i weapon team.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Malcavian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Malcavian »

ale jeżeli bierze się mass-slave i giant raty to czym ta armia zabija ? :P tylko abominacją i censerami ?

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

5 Giant Ratów i Packmaster to koszt 23 punktów. 21 Slavów to koszt 42 punktów. Możesz wystawić 3xGiant Rats i 3xSlaves i kosztuje Cię to 195 punktów. Jest jeszcze tyle punktów do wykorzystania, że naprawdę nie ma co się martwić o rzeczy do zabijania wroga. A tych jest całkiem sporo - od pieców/dzwonków i przypisanych im klockom, poprzez censerów i weapon teamy, aż do abominacji, doomwheela i machin wojennych. No i oczywiście magia.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Stefczyk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Obecnie plątam się po Wrocku

Post autor: Stefczyk »

Malcavian pisze: 1. jakich weapon teamów używa się w tej edycji szczurów (kiedy ostatni raz grałem (rok temu) przyjętą techniką było mass ratling gun)
Ja osobiście w uniwersalnej rozpisce posiadam RTG, DF, PWM.
Malcavian pisze: 2. preferuję ofensywne rozpiski - brać slavy czy clanraty? dlaczego tak a nie siak? i do czego takie slavy służą w armii naporowej? (niczego nie potrafią rozwalić, więc co z tego, że są tani) wiem, że można w nich spokojnie trzymać elektryka, jeszcze jakieś taktyczne zastosowania?

Mieszaj, mieszaj. Pare slavów, do tego clanraty. W specialu masz parę fajnych zabawek ofensywnych, rat-ogry, censer itp. Dajesz statika od frontu i dopchasz klepaczy na bok.
Malcavian pisze: 3. czy jeśli już wystawiam clanraty to golutkie, czy z np. bannerem, muzykiem, shieldem lub spearem?

Full comand to obowiązek, tarcze też włócznie sobie możesz darować. (tak gram od zawsze i mi się sprawdza)
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...

Awatar użytkownika
Malcavian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Malcavian »

dzięki za odpowiedzi. A teraz nowe, jak kitrać koło (fluffowo mój ulubiony rare) kiedy gra się z armią defensywną? (jest large targetem a nie ma aż tylu lasów na drodze :P )

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

nie da się!!!

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

podłączę się pod pytanie o kółko, mianowicie jak się nim jeździ? Losuję ruch i jeżdżę sobie w dowolnym kierunku, pivotując n-razy jak chariotem, aż mi się skończy M? Co dzięki wykorzystaniu faktu, że jak kółko w coś wjedzie to dochodzi do szarży (nie deklaruje przecież szarży w compulsory movement), daje możliwość zaszarżowania od tyłu kogoś, kto stoi przed nami?
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Rion
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Rion »

Nie wiem czy to jest odpowiedni temat, ale zaryzykuję.
Ostatnio zainteresowałem się skavenami i mam do Was pytanie. Czy wie ktoś skąd ściągnąć booka skavenów po Polsku w pdf?

ODPOWIEDZ