NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
Nie ma czym odginać ????! Pierwsze z brzegu - orły, glade riderzy, 5 wardancerów, wszystko poniżej 100 punktów.
Janie bardzo mądrze prawisz. Zgadzam się z tym co mówisz, należy jednak wziąć parę rzeczy pod rozwagę.Jan z Czarnolasu pisze:...
Wspomnę tylko, że te forum głównie reprezentuje ten typ graczy (lub najaktywniejszych użytkowników), którzy myślą w kategoriach "gry turniejowej". Co prawda Warahmmer przez autorów nigdy nie był tworzony pod ten styl gry (pojęcie gry turniejowej istnieje np. w warmachine and hordes, które zasady są pisane pod twardą "rywalizacje" i umiejętności - dlatego przerzuciłem się na ten system, a w battla gram okazyjnie i pod klimat - bo tak się w niego gra najlepiej).
Dlatego twoje słowa są tutaj nie na miejscu. Pójście na turniej warha klimatyczną rozpą może bardziej drażnić przeciwnika, bo nie poćwiczy sobie rozpy odpowiednio albo go to ucieszy jeśli ma parcie na punkty. Turnieje zwłaszcza lokale to "mordownie", na których testuje się różne przegłe opcje.
Dlatego "nooby", "klimaciarze", "warzywniaki", "wysyp graczy po nowej edycji" etc. - zawsze trochę drażni środowisko "turniejowe". Osobiście uważam, że jak już jedzie się na turniej w battla, który nie ma w nazwie (gramy klimatycznymi rozpami) - to należy się dostosować i przyjechać czymś mocnym - albo przynajmniej czymś co może wyglądać średnio ale bardzo dobrze ktoś tym gra. Jeśli tego nie zrobi to popsuję sobie grę i innym.
Dlatego chyba nie ma sensu oburzać się obawą graczy o wysyp "leśnych elfów" w najbliższym czasie. Owszem w tym nie ma za wiele szacunku. Ale takie osoby są same sobie winne, skoro przyjadą na turniej i nawet nie sprawdzą w co tak naprawdę się pakują ;P.
Najlepszy sposób na grę w battla to zorganizować z kilkunastu graczy i zagrać na działce lub w ogródku przy grillu. Natomiast przy "parciu na zwycięstwo" i "ciśnieniu" zapraszamy na turniej.
Też się początkowo dziwiłem, ale w sumie locki też mają wyjątek , brak warda od slanesha ,więc może to zamierzone.Sevi pisze:Dokładnie tak jest. Być może to zapowiedź że jak wyjdzie faq do DE to warlocki również nie będą mieć save of any kindsRetaguardia pisze:Lol GW przebilo sama siebie( samego siebie) hehe czy zauwazyliscie ze sisters of the thorn w przypadku miscasta dostaja D3 rany "with no saves of any kind allowed" podczas gdy chyba warlocki maja warda? :p
Co do strzał to sądzę, że intencją była możliwość multiplikacji, ale obecna forma zapisu technicznie to uniemożliwia. A mówienie o ilości strzał jest bez sensu. Nie ma co mieszać logiki i wyrażeń z zasadami by GW. Jeden model też ma zawsze kilka strzał ale liczy się jako jeden echanted item względem zasad.
A z innej beczki, ile punktów kosztuje ancient treeman z 4 lvlem ,bo z wcześniejszych informacji wyglądało ze będzie to bardzo korzystny deal?
Chyba wyhaczyłem zasade która wyjdzie nam na plus
Z togo co mi wiadomo to nasz darmowy lasek, jak i D3 lasków z itemu za 100pts ma właściwości wybranego przez nas Mysterius Forestu.
Abyssal Wood sprawia żę jednosta której większość jest w lesie budzi strach, wiec na początku lasu stawiamy naszych strażników texasu i teraz jedyne co musimy zrobić to zaprosić przeciwnika do tego lasku. Przeciwnik dostaje "couse fear" a my dostejemy +1A na Rangerach.
Inny lasek który jest ciekawy to Venom Thicket, który daje zasadę "poisoned attacks" modelom się w nim znajdującym.
Stąd pytanie do lepiej ogarniających zasady (mam na myśli Ciebie Shino ) czy te zatrute ataki mogą dodać się do magicznych strzałek czy raczej nie?
Dalsza zasada lasu mowi że modele poruszające się w tym lasku muszą zdać dangerusa. Stąd pytanie czy zasada Forest Strider nas przed tym chroni?
Z togo co mi wiadomo to nasz darmowy lasek, jak i D3 lasków z itemu za 100pts ma właściwości wybranego przez nas Mysterius Forestu.
Abyssal Wood sprawia żę jednosta której większość jest w lesie budzi strach, wiec na początku lasu stawiamy naszych strażników texasu i teraz jedyne co musimy zrobić to zaprosić przeciwnika do tego lasku. Przeciwnik dostaje "couse fear" a my dostejemy +1A na Rangerach.
Inny lasek który jest ciekawy to Venom Thicket, który daje zasadę "poisoned attacks" modelom się w nim znajdującym.
Stąd pytanie do lepiej ogarniających zasady (mam na myśli Ciebie Shino ) czy te zatrute ataki mogą dodać się do magicznych strzałek czy raczej nie?
Dalsza zasada lasu mowi że modele poruszające się w tym lasku muszą zdać dangerusa. Stąd pytanie czy zasada Forest Strider nas przed tym chroni?
Ostatnio zmieniony 2 maja 2014, o 09:43 przez Me_gusta, łącznie zmieniany 1 raz.
nieHoax pisze:Btw waye, którzy już mają dwa tryby strzału (multiple i noAS) mogą sobie do tego dokupić jeszcze te magiczne strzałki?
To słabo bo zabiorą specjalną zasade armii, która tak mocno z lasem jest związana. Innymi słowy stracimy kolejny atut. Poza tym czy to jest w jakims stopniu przegięte? Jak nam przeciwnik wbije do takiego lasu to sam też bedzie miał poisonyHoax pisze:Obstawiam, że na turniejach, gdzie zazwyczaj nie gra się na magiczne tereny, odmagicznią te lasy i stawiane będą zwykłe.
poza tym te lasy z przedmiotu za 100pts sie skaterują o 2D6! wiec trudno je nazwać godnymi zaufania
Akurat to i to mogło by być dopuszczone normalnie do gryHoax pisze:Bardziej chodzi o to, że magicznych terenów się raczej nie używa - bez względu na to, czy są wygięte, czy nie. Tak samo jak speców - i tych słabych, i tych średnich, i tych wygiętych.
Po prostu z zasady. Zwykły las też jest chyba git, nie?
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Pewnie że git ale tozabiera fajny smaczek tej armii, to co w jakimś stopniu ją odróżnia od innych.Hoax pisze: Po prostu z zasady. Zwykły las też jest chyba git, nie?
Nie są już forest spirytami z tego co wiem więc chyba nie maja. Niestety nie ma booka wiec na 100% nie potwierdzęKołata pisze:Wildzi mają magiczne ataki?
nie , już nie są forest spiritami, mają za to tatuaże jak dancerzy, mogą dawać flee
Kolega ni zabral okularow.wildzi Nie moga dawac flee maja "frenzzzzzyyyy" maja devast charge wyplacaja w szarzy pierrylion atakow 5 wildow daje 15 atakow z sila 5 po booscie z sila 6 (zera wka shadow) i ich jelenie 5 atakow sila 4. Wypadaja z lasu robia kosmos i z overruna leca dalej siec i mordowac
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?
nie dziala na magiczne strzalki. dziala na wayow.Me_gusta pisze: Inny lasek który jest ciekawy to Venom Thicket, który daje zasadę "poisoned attacks" modelom się w nim znajdującym.
Stąd pytanie do lepiej ogarniających zasady (mam na myśli Ciebie Shino ) czy te zatrute ataki mogą dodać się do magicznych strzałek czy raczej nie?
Dalsza zasada lasu mowi że modele poruszające się w tym lasku muszą zdać dangerusa. Stąd pytanie czy zasada Forest Strider nas przed tym chroni?