Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Słuchajcie niebawem ma się u mnie odbyć turniej bohaterów, co proponujecie: zabójce demonów czy króla?? Na razie nie ma uściśleń ile pkt ma mieć taki delikwent
ja bym raczej typa na tarczy bral
krol - 145p.
dzierzyciele tarczy - 25p.
prawdopodobnie bedziesz bral runiczna bron wiec nie oplaca sie brac 2h wiec:
krasnoludzki muszkiet - 15p.
i teraz runy:
wielka runa gromrilu - 25p.
runa oporu - 25p.
wielka runa zlosliwosci - 45p.
i zostaje 30p. na runiczna bron (moze +1 do S i +1 do WW?)
tak wiec wychodzi lord na tarczy za: 310p.
dzieki runom mamy AS 1+ z przyrzutem i ward na 4+. niestety nie starczylo punktow (10 punktow zabraklo) na wielka rune lotu na bron, wiec wstawilem muszkiet by czasem mozna bylo strzelic do przeciwnika. a niestety przeciwnicy maja bardzo czesto duzo wieksze pole do popisu: smoki, dyski czy inne latajki wiec moze nam bardzo latwo uciekac. jesli do przeciwnika nie dojdziesz to moze sobie chociaz postrzelasz.
ciekawa opcja moze tez byc wstawienie wielkiej runy wyzwania zamiast runy zlosliwosci (ward 4+). wtedy tez kazdy mag jesli chcialby od ciebie odleciec bedzie musial zaatakowac. niestety tracimy wtedy na przezywalnosci.
a poniewaz ta runa jest o 20 tansza wiec mozna troche lepsza bron sobie zlozyc.
tak czy inaczej powodzenia
ps. no chyba, ze macie walczyc na speciali, wtedy thorgrim straznik uraz
krol - 145p.
dzierzyciele tarczy - 25p.
prawdopodobnie bedziesz bral runiczna bron wiec nie oplaca sie brac 2h wiec:
krasnoludzki muszkiet - 15p.
i teraz runy:
wielka runa gromrilu - 25p.
runa oporu - 25p.
wielka runa zlosliwosci - 45p.
i zostaje 30p. na runiczna bron (moze +1 do S i +1 do WW?)
tak wiec wychodzi lord na tarczy za: 310p.
dzieki runom mamy AS 1+ z przyrzutem i ward na 4+. niestety nie starczylo punktow (10 punktow zabraklo) na wielka rune lotu na bron, wiec wstawilem muszkiet by czasem mozna bylo strzelic do przeciwnika. a niestety przeciwnicy maja bardzo czesto duzo wieksze pole do popisu: smoki, dyski czy inne latajki wiec moze nam bardzo latwo uciekac. jesli do przeciwnika nie dojdziesz to moze sobie chociaz postrzelasz.
ciekawa opcja moze tez byc wstawienie wielkiej runy wyzwania zamiast runy zlosliwosci (ward 4+). wtedy tez kazdy mag jesli chcialby od ciebie odleciec bedzie musial zaatakowac. niestety tracimy wtedy na przezywalnosci.
a poniewaz ta runa jest o 20 tansza wiec mozna troche lepsza bron sobie zlozyc.
tak czy inaczej powodzenia
ps. no chyba, ze macie walczyc na speciali, wtedy thorgrim straznik uraz
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
ehh kiedy ludzie się naucząMorsereg pisze:ja bym raczej typa na tarczy bral
krol - 145p.
dzierzyciele tarczy - 25p.
prawdopodobnie bedziesz bral runiczna bron wiec nie oplaca sie brac 2h wiec:
krasnoludzki muszkiet - 15p.
i teraz runy:
wielka runa gromrilu - 25p.
runa oporu - 25p.
wielka runa zlosliwosci - 45p.
i zostaje 30p. na runiczna bron (moze +1 do S i +1 do WW?)
Zaznaczyłem te błędy, które pojawiły się na tym forum już tyle razy, że gdyby za każdy miała w krasnoludzkim arsenale pojawić się broń/zbroja z gromrilu, to krasnoludy zamiast rasy wymierającej, byłby dominującą.
Chciałbym wiedzieć jaki jest sens brania "Master Rune of Gromril" dającej 1+AS, podczas gdy ten bohater z podstawy ma:
- Gromril Armour (4+), shieldbearers (+2) = 2+AS
Jemu do szczęścia wystarczy albo tarcza albo Rune of Stone (zależy od złożenia) dające tego +1AS do maksymalnego 1+. Nie dość, że rozwiązanie jest tańsze to jeszcze albo w ogóle nie zajmuje slotu runy, albo nie zabiera slotu runy typu "Master".
Drugie - czemu branie runicznej broni ma oznaczać brak 2H? Lord na tarczy ma mieć właśnie kosę, której każdy będzie się obawiał, a w takim wypadku wybór magicznej 2H to najczęściej najlepszy wybór.
Jeśli chodzi o Dwarf Lorda, to zestawienie dla niego, proponowane przeze mnie to:
Dwarf Lord - Punkty:301
AS: Gromril Armour (4+), shieldbearers (+2), Rune of Stone (+1) = 1+ z przerzutem
WS: Master Rune of Spite (4+) = 4+
Equipment: Hand weapon, gromril armour ; shieldbearers (25pkt.), great weapon (6pkt.)
Runy:
Master Rune of Kragg the Grim - 20pkt.
Rune of Fury - 25pkt.
Rune of Resistance - 25pkt.
Rune of Stone - 5pkt.
Master Rune of Spite - 45pkt.
Rune of Furnance/Rune of Fire - 5pkt. (tu już wybór kosmetyczny - jeśli walczysz przeciwko przeciwnikowi używającemu dużo ognia, a przede wszystkim Lore of Metal bierz Rune of Furnance; jeśli przeciwnik posiada jakieś monstra z zasadą regenracji lub łatwopalności bierz Rune of Fire)
- właściwie standard: z ofensywy mamy 5A magicznych (ewentualnie ognistych) z WS7 i S6 + dodatkowe ataki z shieldbearerów (2A z WS5, I3, S4); z defensywy mamy 7WS, 5T, 1+AS z przerzutem i 4+WS (ewentualnie odporność na ogień). Dla takiego Lord można jeszcze dokupić handgun'a co by sobie strzelił raz na turę, ale nie jest to wymagane (taki celny strzał przy "Stand&shoot" może zadecydować czasem, czy oddział szarżujący nie będzie musiał wykonać rzutu na panikę)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Składam Lorda niemal identycznie , jedyna różnica to zamiast +1 A , daje mu +1 do hita .Z 5 ataków na 4+ wchodzi 2,5 a z 4 na 3+ 2,64 ;] no ale jak wiemy statystyka swoje a rzeczywistość swoje .
Jedyny problem takiego lorda to jebo brak obrony prze fearem i terrorem wiec jak będziesz miał duel z jakim lordem na smoku to jeden combat przegrany i nasz kraś bierze nogi za pas .
Jedyny problem takiego lorda to jebo brak obrony prze fearem i terrorem wiec jak będziesz miał duel z jakim lordem na smoku to jeden combat przegrany i nasz kraś bierze nogi za pas .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Ja bym wolał takiego ciężko go ubić a oddać potrafi
Dwarf Lord: Shieldbearers; Gromril Armour; Shield; +1Sv
Runic Weapon: Rune of Cleaving; +1 Strength; Rune of Might; Double Strength against To 5+.
Runic Armour : Master Rune of Steel; Attacks against bearer have max S of 5; Rune of Resistance; Allows re-rolled armour saves.
Runic Talisman: Rune of the Furnace; Bearer is immune to Fire.
Total Cost: 298
Na elfy mamy silę 5 która wystarczy a w większe bestie z T5+ walimy z 10. Ranią nas max na 4+ i mamy pancerz na 3+ z re-rollem
Dwarf Lord: Shieldbearers; Gromril Armour; Shield; +1Sv
Runic Weapon: Rune of Cleaving; +1 Strength; Rune of Might; Double Strength against To 5+.
Runic Armour : Master Rune of Steel; Attacks against bearer have max S of 5; Rune of Resistance; Allows re-rolled armour saves.
Runic Talisman: Rune of the Furnace; Bearer is immune to Fire.
Total Cost: 298
Na elfy mamy silę 5 która wystarczy a w większe bestie z T5+ walimy z 10. Ranią nas max na 4+ i mamy pancerz na 3+ z re-rollem
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
A jak coś ma ataki No As to siedzisz i płaczesz...
Ja jednak Warda mojemu lordowi daje, do tego As1+ z przerzutem i nie przypominam sobie kiedy ostatnio chociaż Wounda zarwał
Ja jednak Warda mojemu lordowi daje, do tego As1+ z przerzutem i nie przypominam sobie kiedy ostatnio chociaż Wounda zarwał
dlatego właśnie misiek siedzi w oddziale młotkowych i takimi rzeczami jak fear terror i break testy się nie przejmuje.Grunaldi pisze: Jedyny problem takiego lorda to jebo brak obrony prze fearem i terrorem wiec jak będziesz miał duel z jakim lordem na smoku to jeden combat przegrany i nasz kraś bierze nogi za pas .
Jeżeli na tym turniej bohaterów od którego zaczęło się pisanie o Dwarf Lordzie będzie można mieć klocek piechoty to faktycznie masz racje ;] .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Raksio...a kiedy widziałeś kiedyś kolesia na turnieju z no armour save?
no i przeciętnie tacy kolesie mają siłę 4-5
na turniejach biorę tarczownika z master r of steel.
albo demoniarza. przy okazji, dzisiaj oglądałem nowy kodeks do bestii. i prawie wszyscy bohaterowie mają T5....jak słodko
będziem bić kozy wyłażące z lasu
no i przeciętnie tacy kolesie mają siłę 4-5
na turniejach biorę tarczownika z master r of steel.
albo demoniarza. przy okazji, dzisiaj oglądałem nowy kodeks do bestii. i prawie wszyscy bohaterowie mają T5....jak słodko
będziem bić kozy wyłażące z lasu
ludzie mam problem powiedzcie mi jakimi armiami gracie oprócz krasi???
Zastanawiam się nad: lizakami, DE, bretonia, warriorami of chaos.
Proszę o pomoc bo jak sam wybieram to mi się zapał szybko konczy...
KRASIE SĄ THE BEST!!!
Zastanawiam się nad: lizakami, DE, bretonia, warriorami of chaos.
Proszę o pomoc bo jak sam wybieram to mi się zapał szybko konczy...
KRASIE SĄ THE BEST!!!
a czy to jakimi armiami grają ludzie ma wpływ na to co się tobie podoba?JarekK pisze:ludzie mam problem powiedzcie mi jakimi armiami gracie oprócz krasi???
Zastanawiam się nad: lizakami, DE, bretonia, warriorami of chaos.
Proszę o pomoc bo jak sam wybieram to mi się zapał szybko konczy...
ja na ten przykład gram Chaosowymi Krasnalami poza tymi zwykłymi ale nie polecam
Stary, masz tak ogromne pole do popisu, że na prawdę... Nic nie dadzą Ci rady na forum - każdy ma inne gusta, preferuje inny styl gry Przejrzyj sobie stronę GW, skocz do sklepu, gdzie możesz zapoznać się z księgami armii i dokonaj wyboruJarekK pisze:ludzie mam problem powiedzcie mi jakimi armiami gracie oprócz krasi???
Zastanawiam się nad: lizakami, DE, bretonia, warriorami of chaos.
Proszę o pomoc bo jak sam wybieram to mi się zapał szybko konczy...
KRASIE SĄ THE BEST!!!
Ja na przykład mam drugą armię, ale krasnoludy nie schodzą z pierwszego planu
Wracając do turnieju jest bez ograniczeń pkt, lecz bez specjali, Ja myślałem o runie co daje k6 obrażeń za hita wiem że kosztuje 75 ale jak podleci hero na smoku to co ja biedny pocznę bez tego a maja być tacy no i stegadon
Jeszcze pytanie propo przerzutów nigdzie nie mogę tego znaleźć w podręczniku
Jeszcze pytanie propo przerzutów nigdzie nie mogę tego znaleźć w podręczniku
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ale czego konkretnie ? Przerzuty to po prostu powtórzenie jakiegoś rzutu, czasem części nieudanej, czasem udanej, a czasem całej.Jeszcze pytanie propo przerzutów nigdzie nie mogę tego znaleźć w podręczniku
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Rune of Resistance / Runa Oporu daje ci możliwość przerzutu AS .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.