Nowy WoCh

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Re: Nowy WoCh

Post autor: paulinka17 »

Dymitr pisze:tylko że rzutów na 4 kościach jest tylko trzy...
To już sobie możesz sam policzyć.

Zdarzenie przeciwne (nie zamieniamy w DP) to 86,8%. Podnieść sobie to do potęgi którą chcesz (liczba rzutów bez sukcesu) i odejmij od 1.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

paulinka17 pisze:
Dymitr pisze:tylko że rzutów na 4 kościach jest tylko trzy...
To już sobie możesz sam policzyć.

Zdarzenie przeciwne (nie zamieniamy w DP) to 86,8%. Podnieść sobie to do potęgi którą chcesz (liczba rzutów bez sukcesu) i odejmij od 1.

Bobek, czujesz tę moc?
Wystarczy, że się "przypadkiem" pomyliłbyś w obliczeniach i cała WoChowa Polska wejdzie/nie wejdzie w ten patent?
Stary, wszystko zależy od Ciebie :P
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

kevinior pisze:hej jestem nowy ale z tego co czytalem to model traktuje sie jako zabity wiec moze byc eteryczny miec 10 t.w.s.a.i. wszystkiego i jezeli sie zdemoniczuje to wszystko traci i staje sie DP z bazowymi statami chyba ze w opisie Eotg jest jakas wzmianka ze moze np wybrac jakiegos tam gifta albo equipa ale niewydajem mi sie ;D
jezeli napisalem jakas pierdole to sory bardzo i prosze o poprawke
Interpunkcja please. I jakieś duże litery albo coś, kropki itp. :roll:

Jaka eteryczność? O co kaman

Przy zmianie w DP model zachowuje marka, ekwipunek, wcześniejsze gifty z tabelki, poziomy magii, przedmioty i mutacje.

@ paulinka

Trzeba jeszcze Ld zdać, żeby się zamienić, co prawda na to jest jakieś 75-78% szans z Ld8, ale mimo wszystko ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Grałem dzisiaj na nowych wochu
20-stka forsakenów khorna
10-wariorów tzencha
Mutalith
Magik tzencha 2lv
Książulek Tzencha

Forsakeni z hatem pestkują absurdalne ilością trafień, w sam raz to ubijanie wszekiego typu hord ,a i bonusy do walki są fajne
Mutalith genialne bydle, stworzył spawna który upolował maga, kloc z dwoma drugimi magami dostał głupote daleko od genrała
Książulek największy WiN księgi, uzbrojony w zionięcie, pożeranie dusz, łuskowatą skórę i jakimś przedmiotem do walki(chociażby słomka) daje radę z większością rzeczy
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Weź jeszcze podaj przeciwnika. No mnie Cthulhu o wiele bardziej kręci niż Slaughterbrute z jego marnym 4+ savem i 4 atakami (wiem, wiem, może mieć 6, ale te 2 z S5 to trochę dżołk) ;)

Slaughterbrute bez Nurgle`a to słaba opcja, z +d3 T i Regenką powinien jakoś dawać radę
Release the Przemcio!

Adurell
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Adurell »

A jak magia Tzeentcha? Bo ludzie strasznie po niej cisną a mi się zdaje, że po prostu trzeba jej umieć używać, tzn. walić nią w oddziały z mniejszą ilością woundów a dużym savem żeby regenka dawała stosunkowo mało a ewentualne d3 ran- juz sporo. Wtedy, mag Tzeentcha zajmuje się strzelaniem w kawę/potworki/kowbojów, a coś (np. ci forsakeni) musi zająć się hordami...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Moim zdaniem z warpflame ciśniesz wszystko w 1 unit, żeby ten 1 test T niewiele dał, nawet przy zdanej regence. Ale prawda jest taka ,że metal dużo lepszy ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Grałem z DE na 1500p, przeciwnik grał na dwóch hydrach, a oprócz tego standard DE tylko bez Gwardii i kusz, ale za to balisty i wielkie kloce korsarzy
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Adurell
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38

Post autor: Adurell »

A to ten test jest raz w turze? Myslalem ze po każdym czarze warpflame... to sporo zmienia :P No to wtedy albo można wykorzystać ten warpflame tak jak ja mówiłem żeby pozadawać troche d3 raz bez sejwów w jakieś co twardsze rzeczy albo faktycznie wszystko w jeden oddział :P

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Adurell pisze:to sporo zmienia :P
Nic nie zmienia, metal lepszy.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Twardsze oddziały mają 4-5 T na ogół, szanse na oblanie T słabe, a danie im regenki sprawi, że będzie niezły fail. Poza tym S d6 jest słabe. Akurat ja tzeentcha brałbym na Pandemonium i Glean Magic, wszystko inne jest lepsze w metalu ;)
Release the Przemcio!

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

JaceK pisze:
paulinka17 pisze:
Dymitr pisze:tylko że rzutów na 4 kościach jest tylko trzy...
To już sobie możesz sam policzyć.

Zdarzenie przeciwne (nie zamieniamy w DP) to 86,8%. Podnieść sobie to do potęgi którą chcesz (liczba rzutów bez sukcesu) i odejmij od 1.

Bobek, czujesz tę moc?
Wystarczy, że się "przypadkiem" pomyliłbyś w obliczeniach i cała WoChowa Polska wejdzie/nie wejdzie w ten patent?
Stary, wszystko zależy od Ciebie :P
Pracuje nad wiarygodnoscią. W maliny wpuszcze ich pózniej jak już znajdę kontre w OG na te 10 czolzenow.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

5tki chosenów ;)

Jakby 10 z championem kosztowało 110 pkt to brałbym 30 kilku :D
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

W każdym lorze są przydatne czary ale chyba w nurglu jest ich najwięcej w sumie takie połączenie deatha, shadowa i lifa
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Moim zdaniem zasada Warpflame i D6 siły na 3 czarach oznaczają, że Lore of Tzeentch jest dla klimatycznych fanbojów, ewentualnie koneserów ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Teardrop template i mały/duży template z siłą nawet 3 jest dość niezły nie mówiąc już o sile 5-6.
Prawdopodobnie trochę tych funboyów się pojawi
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

W nurgle masz flamr template duzo lepszy jako 0. W dodatku lepszy atrybut...
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Tak ale Glavie magic jak dobrze kulnie daje ci sporą przewage. bolt of change jest super szczególnie jak masz surfera polatujesz z boku do kfc i boom :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

jak by magia Tzentcha miała flame ataki jak wynika z flufu to było by to wszystko do przełknięcia... a tak lory z podręcznika są znacznie lepsze...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Chyba wole 0 z metala. Duzo mniej losowosci, a kfc kroi imo lepiej...
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ