Przepraszam, że przerywam tak przyejmną dyskuję, ale zapodział się mój ten post jako ostatni na poprzedniej strony, a ja jestem ciekaw interpretacji. Sam ostatnio rzucałem na parry od ciosów thundermace, bo jest napisane, że chroni przed ciosami w CC, ale pewności co do tego nie mam.szeszej pisze:Czy w takim razie można parować ataki ze znacznika Thundermace jako, że są w close combat?
kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
Popieram. Często przeciwnik tak szybko zabiera kości, że nie ma szans uchwycić, co na nich było. Taki Batlowy Lucky Lucke.W kwestii etykiety gry, osobiście polecam z całego rzutu nie wybierać sukcesów a porażki i potem kulać resztą. Nie ma wtedy absurdalnych dyskusji typu, "na tej kostce było 2, a nie 3".
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Z dispel dice'ami jak kosztuje 1DD.as1 pisze:i to samo z dd?
Ciąg logiczny: jest ciosem w close combacie, nie podlega wykluczeniom, to parujesz.szeszej pisze:Przepraszam, że przerywam tak przyejmną dyskuję, ale zapodział się mój ten post jako ostatni na poprzedniej strony, a ja jestem ciekaw interpretacji. Sam ostatnio rzucałem na parry od ciosów thundermace, bo jest napisane, że chroni przed ciosami w CC, ale pewności co do tego nie mam.szeszej pisze:Czy w takim razie można parować ataki ze znacznika Thundermace jako, że są w close combat?
A jak nie mam maga to nie mogę z ilu chcę?diuk pisze:Możesz rozpraszać czary jeśli nie masz czarodziejaDodatkowo możesz dispellować z dowolnej ilości kości ale tylko jeśli masz w armii maga (poprawione. Dzięki Furion za zauważenie)
Pzdr.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
W sumie to sam już nie wiem, sorry jeśli kogoś wprowadziłem w błąd, w Rulebooku jest napisane, że wybierasz maga i może on rzucać z dowolnej ilości kostek.
O Armii nic nie ma. Poza tym armia może podjąć dowolną ilość rozproszeń bez względu na porażkę, a czarodziej po nieduanym rozproszeniu nie może już rozpraszać.
O Armii nic nie ma. Poza tym armia może podjąć dowolną ilość rozproszeń bez względu na porażkę, a czarodziej po nieduanym rozproszeniu nie może już rozpraszać.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
strona 35 chose a wizard, jest napisane co należy zrobić jak nie ma maga. Ilość kości nie jest zasadą maga tylko zasadą dispela jako takiego i można nawet armią ciskać z większych ilości (krasnale tak często robią, bo to one regularnie przekraczają 6 DD)..
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Można dispelować dowolną ilością kostek, jeśli rozpraszamy armią. Różnica polega tylko na tym, że nie dostajemy żadnych modyfikatorów za poziom czarodzieja (którego oczywiście nie mamy), no i armie mogą rozpraszać czary mimo porażek w tej samej fazie magii.
Coś tam już umiem tych zasad, pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc!
Coś tam już umiem tych zasad, pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc!
Impossible is nothing.
na jakiej podstawie sugerujesz, ze można wybrać czy rozpraszasz armią czy czarodziejem?:P
wydawalo mi sie ze czarodziej jest z defaultu jesli jest, rozpraszanie armia jest dopiero jesli nie ma czarodzieja, ale nie mam RB pod reka wiec nie sprawdze
wydawalo mi sie ze czarodziej jest z defaultu jesli jest, rozpraszanie armia jest dopiero jesli nie ma czarodzieja, ale nie mam RB pod reka wiec nie sprawdze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na podstawie podręcznika:)
Wybierasz sobie czy dispellujesz magiem czy armią, a jak magiem to którym jeśli masz kilku.
Wybierasz sobie czy dispellujesz magiem czy armią, a jak magiem to którym jeśli masz kilku.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
thx, nice dogrzebię się do RB w domku ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
em, absolutnie noobowe pytanie ale : czy parry save ( gostek l.ar+sh+h.weapon) to w cc 5+sw i 6+ws czy 6+/6+ ?