kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: szeszej »

szeszej pisze:Czy w takim razie można parować ataki ze znacznika Thundermace jako, że są w close combat?
Przepraszam, że przerywam tak przyejmną dyskuję, ale zapodział się mój ten post jako ostatni na poprzedniej strony, a ja jestem ciekaw interpretacji. Sam ostatnio rzucałem na parry od ciosów thundermace, bo jest napisane, że chroni przed ciosami w CC, ale pewności co do tego nie mam.

as1
Chuck Norris
Posty: 626

Post autor: as1 »

Co to znaczy że przedmiot kosztuje na zasadach Euro powiedzmy 1 PD?

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

Ze ogranicza limit dodatkowych kosci wygenerowanych poza rzutem i channelingiem.
Np limit ojro max +2 pd, np u HE z banner of sorcery dostaniesz +k3, ojro ogranicza do 2 max, majac item z +1 dostaniesz max +1.

as1
Chuck Norris
Posty: 626

Post autor: as1 »

i to samo z dd?

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

Yep.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

W kwestii etykiety gry, osobiście polecam z całego rzutu nie wybierać sukcesów a porażki i potem kulać resztą. Nie ma wtedy absurdalnych dyskusji typu, "na tej kostce było 2, a nie 3".
Popieram. Często przeciwnik tak szybko zabiera kości, że nie ma szans uchwycić, co na nich było. Taki Batlowy Lucky Lucke.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

as1 pisze:i to samo z dd?
Z dispel dice'ami jak kosztuje 1DD.
szeszej pisze:
szeszej pisze:Czy w takim razie można parować ataki ze znacznika Thundermace jako, że są w close combat?
Przepraszam, że przerywam tak przyejmną dyskuję, ale zapodział się mój ten post jako ostatni na poprzedniej strony, a ja jestem ciekaw interpretacji. Sam ostatnio rzucałem na parry od ciosów thundermace, bo jest napisane, że chroni przed ciosami w CC, ale pewności co do tego nie mam.
Ciąg logiczny: jest ciosem w close combacie, nie podlega wykluczeniom, to parujesz.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

diuk pisze:Możesz rozpraszać czary jeśli nie masz czarodzieja :) Dodatkowo możesz dispellować z dowolnej ilości kości ale tylko jeśli masz w armii maga (poprawione. Dzięki Furion za zauważenie)

Pzdr.
A jak nie mam maga to nie mogę z ilu chcę? :mrgreen:

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

W sumie to sam już nie wiem, sorry jeśli kogoś wprowadziłem w błąd, w Rulebooku jest napisane, że wybierasz maga i może on rzucać z dowolnej ilości kostek.

O Armii nic nie ma. Poza tym armia może podjąć dowolną ilość rozproszeń bez względu na porażkę, a czarodziej po nieduanym rozproszeniu nie może już rozpraszać.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

strona 35 chose a wizard, jest napisane co należy zrobić jak nie ma maga. Ilość kości nie jest zasadą maga tylko zasadą dispela jako takiego i można nawet armią ciskać z większych ilości (krasnale tak często robią, bo to one regularnie przekraczają 6 DD)..

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

W takim razie nie rozumiem czemu Furion mnie poprawiał.

Edytowałem pierwszy post.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
MatthewKorona
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 196

Post autor: MatthewKorona »

Można dispelować dowolną ilością kostek, jeśli rozpraszamy armią. Różnica polega tylko na tym, że nie dostajemy żadnych modyfikatorów za poziom czarodzieja (którego oczywiście nie mamy), no i armie mogą rozpraszać czary mimo porażek w tej samej fazie magii.
Coś tam już umiem tych zasad, pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc!
Impossible is nothing.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Warto zauważyć, że czasem lepiej się opłaca dispelować armią mimo posiadania czarodzieja, powód: jeśli nie uda się rozproszyć RiPa czarodziejem to nie może on już nawet rzucać zaklęć w tej turze.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

na jakiej podstawie sugerujesz, ze można wybrać czy rozpraszasz armią czy czarodziejem?:P
wydawalo mi sie ze czarodziej jest z defaultu jesli jest, rozpraszanie armia jest dopiero jesli nie ma czarodzieja, ale nie mam RB pod reka wiec nie sprawdze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Na podstawie podręcznika:)
Wybierasz sobie czy dispellujesz magiem czy armią, a jak magiem to którym jeśli masz kilku.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

thx, nice dogrzebię się do RB w domku :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

katerek
Masakrator
Posty: 2980
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Durin pisze:Na podstawie podręcznika:)
Wybierasz sobie czy dispellujesz magiem czy armią, a jak magiem to którym jeśli masz kilku.
RB 35 akapit "Choose wizard" :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

em, absolutnie noobowe pytanie ale : czy parry save ( gostek l.ar+sh+h.weapon) to w cc 5+sw i 6+ws czy 6+/6+ ?

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

5+/6+
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

katerek
Masakrator
Posty: 2980
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

5+ ASv / 6+ WSv
pingu pierwszu :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Zablokowany