Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Takim czymś pocisnołem z Lublinie:
13 Knights of the Inner Circle @ 390.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
13 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 142.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
6 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 315.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 198.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Sceptre of Stability [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 156.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 126.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Grey Guardian @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2400.0
13 Knights of the Inner Circle @ 390.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
13 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 142.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
6 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 315.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 198.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Sceptre of Stability [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 156.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 126.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Grey Guardian @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2400.0
To ja też napiszę czym grałem:
Duży ksiądz lusterko fear WS 4+ AS 1+
Duży mag heaven DS ward 6+ na maszynki
BSB AS 1+ z przerzutem, ward 2+ na flaming, OTS
Inżynier
12 IC FCG dyscyplina
10 łuków
20 włóczni FCG+7 łuków
4 demisie FCG
2x 3 demisie czempioni
3x działo
helblaster
15:5 z Woch, 20:0 z bretką, ostatnia bitwa 5:15 z medzikiem - rozpiski podobne, także przesądziły rzuty.
Duży ksiądz lusterko fear WS 4+ AS 1+
Duży mag heaven DS ward 6+ na maszynki
BSB AS 1+ z przerzutem, ward 2+ na flaming, OTS
Inżynier
12 IC FCG dyscyplina
10 łuków
20 włóczni FCG+7 łuków
4 demisie FCG
2x 3 demisie czempioni
3x działo
helblaster
15:5 z Woch, 20:0 z bretką, ostatnia bitwa 5:15 z medzikiem - rozpiski podobne, także przesądziły rzuty.
Nie wiem czy chciałeś być zabawny czy uszczypliwy. Medzik wygrał zaczynanie, miał zdecydowanie lepsze rzuty na magię, w kluczowym momencie udała mu się ważna szarża, później moje dwie trójki demsi w szarży odbiły się od jego piątki - przez kilka takich rzutów po prostu nie miałem jak punktować. Pozostało mi przemyśleć bitwę i wyczekiwać rewanżu.
Spokojnie ,nie zamierzam być uszczypliwy ,ani zabawny w tym kontekście. 
Tylko wiem jak gra ostatnimi czasy Medzik i wiem ,że nawet bardzo podobne rozpiski nie wyrównują od razu bitwy.
Aspekty są cztery:
1. Rozpiska
2. Rzuty
3. Taktyka
4. Manipulacja psychologiczna


Tylko wiem jak gra ostatnimi czasy Medzik i wiem ,że nawet bardzo podobne rozpiski nie wyrównują od razu bitwy.
Aspekty są cztery:
1. Rozpiska
2. Rzuty
3. Taktyka
4. Manipulacja psychologiczna

Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Kordelas pisze:I powstało coś takiego.Rady chętnię przyjmę. Powiem szczerze ,że żałuję braku Hellblastera i wolałbym 2x3 demigryfy ,no ale cóż - Euro to Euro.
Masz 3 magów i 3 działa, tzn. jedną maszynę/maga za dużo.Great Cannon (max 2 if Steam Tank in the army)/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun/Each Light Wizard after the first in an army with War Altar, max 4
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Co byście powiedzieli? http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=43963
Generał i BSB w jednym oddziale to sporo punktów, dlatego testowo RK zamiast 4 demisi:
Duży ksiądz lusterko bitting blade WS 4+ AS 1+
Duży mag death DS
BSB AS 1+ z przerzutem, ward 2+ na flaming, OTS
Inżynier
12 IC FCG +1 move
10 łuków
16 włóczni FCG+2x5 łuków
9 RK FCG dyscyplina
2x 3 demisie
3x działo
helblaster
BSB do IC, ksiądz do RK. Pegaz się nie zmieścił, więcej RK też nie wiem za co dać.
Zastanawiam się czy nie wcisnąć hurricanum zamiast helblastera i wtedy witch hunter zamiast inżyniera, ma to sens?
Duży ksiądz lusterko bitting blade WS 4+ AS 1+
Duży mag death DS
BSB AS 1+ z przerzutem, ward 2+ na flaming, OTS
Inżynier
12 IC FCG +1 move
10 łuków
16 włóczni FCG+2x5 łuków
9 RK FCG dyscyplina
2x 3 demisie
3x działo
helblaster
BSB do IC, ksiądz do RK. Pegaz się nie zmieścił, więcej RK też nie wiem za co dać.
Zastanawiam się czy nie wcisnąć hurricanum zamiast helblastera i wtedy witch hunter zamiast inżyniera, ma to sens?
2x3 demi jest zdecydowanie lepsze niż 1x5.
Ja bym wywalił te RG i dał jednak te 4 demi. Na pewno będzie to zmiana na +. I jeszcze wymienić helblaster z inżynierem na pegaza z wsv na ogień i magicznym mieczem.
Ja bym wywalił te RG i dał jednak te 4 demi. Na pewno będzie to zmiana na +. I jeszcze wymienić helblaster z inżynierem na pegaza z wsv na ogień i magicznym mieczem.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Dziękuję za rady, postarałem się zawrzeć je w nowej rozpisce.
Po przemyśleniu chyba będę grał na czymś takim:
Duży ksiądz lusterko bitting blade prezerwatywa AS 1+
Duży mag death DS
BSB AS 1+ z przerzutem, charmed shield, dragon helm, miecz +1 to hit, pegaz
Inżynier
12 IC FCG dyscyplina
10 łuków
15 włóczni FCG+2x6 łuków
5 demisi muzyk banner
5 demisi muzyk
3x działo
helblaster
BSB idzie do demisi z muzykiem, tym sposobem mam dwa dwa mocne oddziały na flankach i księdza w IC z Ld10 w środku. W razie czego pegaz łapie eteryki, może średni pomysł ale szkoda mi coś wyrzucać aby zmieścić kolejnego hero.
Tylko czy na pewno BSB będzie miał look out w demisiach?
Po przemyśleniu chyba będę grał na czymś takim:
Duży ksiądz lusterko bitting blade prezerwatywa AS 1+
Duży mag death DS
BSB AS 1+ z przerzutem, charmed shield, dragon helm, miecz +1 to hit, pegaz
Inżynier
12 IC FCG dyscyplina
10 łuków
15 włóczni FCG+2x6 łuków
5 demisi muzyk banner
5 demisi muzyk
3x działo
helblaster
BSB idzie do demisi z muzykiem, tym sposobem mam dwa dwa mocne oddziały na flankach i księdza w IC z Ld10 w środku. W razie czego pegaz łapie eteryki, może średni pomysł ale szkoda mi coś wyrzucać aby zmieścić kolejnego hero.
Tylko czy na pewno BSB będzie miał look out w demisiach?
Stan pograj tą 10 demi, zastanów się czy jednak nie wziąć 5 a w to miejsce zabrać pegaza bez BSB i jeszcze jakiś fast do odganiania śmieci, zmieści się także mag 1 a wtedy możesz mieć sceprta.
Oddział 5 demi jest bardzo mało mobilny i można łatwo go odgiąć, może okazać się że szybkie armie po prostu Cie obejdą zniszczą działa, a demi będą stały i nic nie zrobią, bo nie masz czym śmieci posprzątać.
Oddział 5 demi jest bardzo mało mobilny i można łatwo go odgiąć, może okazać się że szybkie armie po prostu Cie obejdą zniszczą działa, a demi będą stały i nic nie zrobią, bo nie masz czym śmieci posprzątać.
7 demisi z pegazem to jakieś 15,5" szerokości oddziału, nie da się tym niczego zaszarżować jak przeciwnik dobrze ustawi śmieci.
Co to czołgu to może by się pojawiał gdyby nie zabierał tylu maszyn, bez czołgu możesz mieć cztery, z tylko dwie. IMO aż taki fajny nie jest.
medzik - w sumie wtedy mam właściwie to samo czym Ty grasz. Pistoliers darzę sympatią, ale za łatwo spadają od pestek - muszę ich ograć, podobnie pegaza.
Co myślicie o małym magu z lightem? Zerówka pozwala ściągać regenki i śmieci, atrybut pomaga ogarnąć eteryki albo chociaż wyciągnąć kostki.
Co to czołgu to może by się pojawiał gdyby nie zabierał tylu maszyn, bez czołgu możesz mieć cztery, z tylko dwie. IMO aż taki fajny nie jest.
medzik - w sumie wtedy mam właściwie to samo czym Ty grasz. Pistoliers darzę sympatią, ale za łatwo spadają od pestek - muszę ich ograć, podobnie pegaza.
Co myślicie o małym magu z lightem? Zerówka pozwala ściągać regenki i śmieci, atrybut pomaga ogarnąć eteryki albo chociaż wyciągnąć kostki.
Osobiście uważam że bsb na pegazie to mega słaby pomysł. To jest zbyt istotny model. Powinien mieć zdecydowanie pewniejszego LoSa. No i pegaz powinien móc swobodnie sobie latać.
I zdecydowanie lepiej mieć 3+3+4 demi niż 5+5.
I zdecydowanie lepiej mieć 3+3+4 demi niż 5+5.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
W tym wszystkich chodzi o to, aby nie grać na klocu za 1000pkt który ma 12-15W z T3 i I3.
10 demisi jest zbyt mocne aby nie brać, do tego obowiązkowe 3 armaty helblaster i punktów na pegaza brakuje
Mogę go jakoś upchać kosztem jednego demisia, ale czy 3x3 ma sens? Czy może lepiej 3+5(FCG)?
10 demisi jest zbyt mocne aby nie brać, do tego obowiązkowe 3 armaty helblaster i punktów na pegaza brakuje

Mogę go jakoś upchać kosztem jednego demisia, ale czy 3x3 ma sens? Czy może lepiej 3+5(FCG)?