Pytania początkujących i niepewnych 2
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych 2
Stawiasz oddział tak by sie zmieścił. BG wyciaga orła z walki z balistą i orzeł walczy tylko z BG. Jednak dopóki orzeł nie zginie balista nie strzela.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Napisałeś posta o 18 a ja czym takim zaczołem grać o 16.GarG pisze:Gien pegaz
Duża Sucz - shadow
40/50 kusz
kociol
Korsarze
wiedzmy
2x Hydra
Tak bedzie wygladac co 2 rozpa DE
Grałem przeciwko Emp 2x tankt, 2x działo, 3 PEGAZISTÓW , kawa w corach, demisie, hurricanum.
Grało się spoko, tyle że pegazista w ostatnie turze nie zdał 10Ld, ja mu coś zrobiłem on mi i wyszedł remis.
str. 110 w RB ostatnie zdanie w lewej kolumnienegro pisze:GraG mozesz to czyms poprzec ? jakas zasada ?
To wał. Musi się dostawić do strefy przedniej, ale może zrobić to pod kątem bliskim 90.negro pisze: czyli jak ktos stoi pegazem w przedniej strefie celowo leci na boczna strefe robi darmowy obrot o 90st i szarzuje na bok maszyny to jest wał ??
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
czyli oznacza z tego zdania ze obrona maszyny Bg dziala tylko na pojedyncze modele np: orzeł
bo gdy atakuje wieloma modelami np: harpie darkami to ci co sie stykaja z Bg walcza z nimi ci co nie to z balista.
tam jest napisane ze modele a nie jednostka ktora styka sie z innym oddziałem nie moze atakowac maszyny
bo gdy atakuje wieloma modelami np: harpie darkami to ci co sie stykaja z Bg walcza z nimi ci co nie to z balista.
tam jest napisane ze modele a nie jednostka ktora styka sie z innym oddziałem nie moze atakowac maszyny
W lini prostej szarzujesz z zachowaniem wszystkich zasad szarzy np. wheela.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Tak jak napisałem możesz wykonać wheela nic wiecej.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Hydra nie zdaje na najwyższej? Chodzi że razem z poganiaczami tworzy jedną całość i do testów bierze się najwyższą statystykę. Jak np. demisie na test T biorą najwyższą czyli kury 4, a walce już co innego tak samo hydra. Nie wiem czy nie było jakiegoś uściślenia albo cos takiego.
Hydra liczy się jako model poganiacze to dodatek.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Sukcesy slayera na lokalach nagle stały sie bardzo proste i oczywiste ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Tylko liderkę bierzesz najwyższą. Reszta testów jest na charakterystyce monstera - dlatego helka spada na 2+ od pitki, a nie na 3+ (bo obsługa ma 2I)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- MatthewKorona
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 196
Może ja pomogę:
mój post pisany nieco ponad miesiąc temu:
Pzdr
mój post pisany nieco ponad miesiąc temu:
A tu odpowiedź forumowiczów:Witam.
Mam - jak zwykle - sprawę. Jako że dopiero zaczynam się bawić z młotkiem, powoli kompletuje figurki. Wiadomym jest, że kasa nie pozwala kupić armii na 2000 pktów od razu. Przynajmniej mnie.
Gram póki co głównie z kumplem, naparzającym Bretką. On w zasadzie ma już armię na 1000 pktów. Chcemy dobić na ponad tyśka i grać już na figurkach, a nie jak do tej pory na proxach z różnych materiałów
W mojej skromnej kolekcji zawiera się: 16 kuszników, Supreme Sorceress oraz 30 Korsarzy. Jak widać szału ni ma. Mam jeszcze model Lokhira, ale tego nie liczę.
Drodzy forumowicze, co polecacie mi kupić w najbliższej kolejności? Bo się zastanawiam i mam dylematy. Wiadomym jest, że taktyka oraz rozpiski się zmieniają, a ja chciałbym mieć na ten ponad tysiąc armię żeby móc w miarę równo pograć.
Myślałem nad CoK'ami najintensywniej. Albo o Hydrze.
A jaka jest Wasza rada? Jakieś sugestie?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
oraz:1 hydra
10 harpii
1 kociołek
1 hero na pegazie
2 czarodziejki
to niezbędnik...
potem:
jeszcze 19 kuszników
3 rydwany
Z tego co patrzę na rozpy, to mało osób gra na CoKach.Na początek hydrę i więcej kusz. Ja pomyślałbym też nad harpiami.
Pzdr
Impossible is nothing.
Podstawa to pegaz, kusznicy i hydra. Do tego jakaś piechota walcząca wariorzy albo korsarze i jakaś magiczka. Oczywiście jeszcze10 harpi. Dalej już sam sobie dobierzesz jak pograsz, ale w tej armii wszystko oprócz mantikory i egzeków jest grywalne, zależnie od koncepcji rozpiski.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, o 21:51 przez hypnotic, łącznie zmieniany 1 raz.