Sędziowski Rynsztok
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Sędziowski Rynsztok
Z blessa za zabicie charaktera lub monstera mount nie dostaje. Z blessa warshrinowego dostaje jak w opisie cały unit. A cały unit to również mount. Taka była moja interpretacja. Słowo w słowo tak jak jest napisane. I tak nie mam tyle kasy więc po prostu mniej boli
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
A ten zapis w FAQ'u odnosi się ściśle do paginy 43(chyba po to podają numery stron) gdzie mowa o rzucie na tabele w wyniku wygranego pojedynku. Co w wypadku gdy bless wchodzi z ołtarza p.58 gdzie mowa jest m.in. o rzucaniu na JEDNOSTKĘ (jak rozumiem koń/jugg czy smok pod bohaterem tworzy z nim jednostkę).
Ostatnio zmieniony 2 lis 2012, o 11:23 przez żuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
a widzisz, a są tacy co sądzą, że ten FAQ odnosi się tylko do pojedynków i bless ze Shrine działa również na mounty bo jest tam unit w opisie, mimo, że nie ma drugiej tabelki na str 58Shino pisze:Mount nie dostaje (jest to w faqu do wochu).
czyli rozumiem, że bless ze shrina nie działa na mounty (FAQ) i nie należy spodziewać się juggerów z T6 albo smoka z większym T i wardem 4+?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
tak sie grało przynajmniej jednego mastera chyba, w sensie ze na mounta ze shrinea działamisha pisze: czyli rozumiem, że bless ze shrina nie działa na mounty (FAQ) i nie należy spodziewać się juggerów z T6 albo smoka z większym T i wardem 4+?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
biorąc pod uwagę fakt, że WoCh to nie jest niszowa armia i ma dużo graczy to Juggery mogą się pojawiać więc fajnie by było ustalić jedną wersję by nie trzeba było się wykłócać, że jest T5 a nie 6 i inne bonusy z tabelki i FAQ nie jest od czapy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Skoro na masterze po stołach latały smoki z wardem 4+, to niby czemu jugery z T6 nie mogą?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
zapytaj sędziów kto puścił smoki z wardem 4+ nie moja sprawa, ale chcialbym wiedzieć jak te mounty traktować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No a kto tam w Gdansku sedziował ; p a na zwardowanym smoku latali Duke i Barbara więc interpretacja przyszła ze stolicymisha pisze:zapytaj sędziów kto puścił smoki z wardem 4+ nie moja sprawa, ale chcialbym wiedzieć jak te mounty traktować
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
A jak jest wyznaczana ta strefa? Pozycja maszyny po ostatnim strzale? "Lufa" wyznacza przód? Co jak przeciwnik nie obraca maszyn? (90% graczy nie obraca maszyn). Co z kowadłem, które lufy nie ma?Furion pisze:tak. musisz dostawić się do odpowiedniej strefy, a szarżę wykonać z max 1 wheelem do 90 stopniKról Goblinów pisze: Czy szarżując na maszynę jestem w jakikolwiek sposób ograniczony co do kierunku potencjalnego overruna.
Po to mają właśnie wejść podstawki pod maszyny, żeby nie było takich problemów.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
to, ze 90% graczy nie obraca maszyn nie oznacza wcale, ze dobrze graja.
trzeba obracac (co jest nawet w RB napisane) przed strzalem.
co do przedniej strefy maszyny to jest ja dosc latwo wyznaczyc. lufa, belka w klopie badz czubek strzaly w baliscie - ogolnie to od czego mierzysz zasieg strzalu to przod w tym momencie wyznaczenie stref jest dziecinnie proste.
z kowadlem tez nie powinno byc klopotu - dwarfy powinny patrzec sie w jedna strone i to tam powinien znajdowac sie przod aczkolwiek to juz kwestia do dogadania z wlascicielem kowadla, w koncu mogl inaczej kowadlo posklejac badz tez grac na samorobce. wazne by dosc jasno okreslil gdzie kowadlo przod posiada.
trzeba obracac (co jest nawet w RB napisane) przed strzalem.
co do przedniej strefy maszyny to jest ja dosc latwo wyznaczyc. lufa, belka w klopie badz czubek strzaly w baliscie - ogolnie to od czego mierzysz zasieg strzalu to przod w tym momencie wyznaczenie stref jest dziecinnie proste.
z kowadlem tez nie powinno byc klopotu - dwarfy powinny patrzec sie w jedna strone i to tam powinien znajdowac sie przod aczkolwiek to juz kwestia do dogadania z wlascicielem kowadla, w koncu mogl inaczej kowadlo posklejac badz tez grac na samorobce. wazne by dosc jasno okreslil gdzie kowadlo przod posiada.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Co się tak tej tabeli uczepiliście. Faq nie zmienia tabeli, tylko precyzuje kto czerpie korzyści z gifta w myśl jednej z DWÓCH(a nawet 3, bo trollinki też rzucają na tabelę "oka") zasad które, w ogóle dają możliwość rzucania na tę nieszczęsną tabelę.Siweusz pisze:Gdyby na str 58 była druga tabelka, to ok. Ale tak, to stosujemy tę z 48str a do tej jest faq.
Zasady określają w jakim wypadku możesz rzucić na tabelę.
W myśl pierwszej zasady (p.43) "Eye of the goods"* wedle której bohaterowie którzy ją posiadają muszą rzucać i przyjmować wyzwania oraz jak wygrają to rzucają na tabelę i uzyskują gift'a.
*I w myśl zapisu w Faq'u + określeniu strony 43 odnosi się wg. mnie do zasady "Eye of ..." czyli sytuacji z pojedynkami.
Zasada druga (p.58) "Giver of glory" przy opisie Ołtarzy, pozwala korzystać z zasady "Eye of the goods" champion'om wszystkich jednostek chaosu w tym Ogrom i Smoczym Ogrom. DODATKOWO(furthermore) w fazie strzelania mogę wybrać JEDNOSTKĘ w odległości 12 cali od ołtarza i możne ona wykonać niezwłocznie rzut na tabelę Oko Bogów. Ta jednostka nie dostaję zasady "Eye of ..." może jedynie skorzystać z tabeli tej zasady, i wg. mnie nie ma tu zastosowania ten akurat zapisek faq'u.
Zasada trzecia(p.60) z Trollinkami, ale ponieważ póki co niczego i nikogo nie dosiadają więc sobie opis daruję
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
Pytanie w faku: "How do rolls on the Eye of the Gods table..." odnosi się chyba do rzutu na tabelce, niezależnie od źródła błogosławieństwa.żuk pisze: *I w myśl zapisu w Faq'u + określeniu strony 43 odnosi się wg. mnie do zasady "Eye of ..." czyli sytuacji z pojedynkami.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Kod: Zaznacz cały
Q: How do rolls on the Eye of the Gods table affect mounts? (p43)
A: They do not, unless the gift is one that affects the entire
model, like Magic Resistance.
@LS
z jednej strony zapis jest jasny jak słońce i nie wymaga uściślania, ale znajdzie się X graczy którzy będą optować za UNIT i że to inna strona i że oni mają rację, a jeszcze podeprą się jakimś masterem w gdańsku czy lokalem i po co zbędne spiny przy stole
więc może warto wpisać dla jasności, by nie latały mounty z bonusami ze shrajnów
z jednej strony zapis jest jasny jak słońce i nie wymaga uściślania, ale znajdzie się X graczy którzy będą optować za UNIT i że to inna strona i że oni mają rację, a jeszcze podeprą się jakimś masterem w gdańsku czy lokalem i po co zbędne spiny przy stole
więc może warto wpisać dla jasności, by nie latały mounty z bonusami ze shrajnów
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Czy Bretońskie Virtue of Noble Disdain (odporność na panikę ze strzelania i magii za 25 % strat) działa na paniki z Helenki czy czaru ogrów?
Jeśli zapis mówi wyraźnie, że chodzi o panikę za utratę 25% oddziału, to nie działa ani na Helenę (tudzież screaming scull catapult) ani na czary ogrów.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Jeśli wording który znalazłem jest dokładny, nie ma znaczenia co spowodowałoby test paniki, tak długo, jak oddział stracił przynajmniej 25% modeli.
Być może w kwestii heleny/katapult tk nie wyraziłem się dokładnie - test paniki jest zdawany tylko jeśli zabiła ona mniej niż 25% oddziału. Czar ogrów nie powoduje strat, więc vitue też nie działa.
Być może w kwestii heleny/katapult tk nie wyraziłem się dokładnie - test paniki jest zdawany tylko jeśli zabiła ona mniej niż 25% oddziału. Czar ogrów nie powoduje strat, więc vitue też nie działa.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator