Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Pogniotl mnie troche sztandar dla Wildow 2 maguski w zupelnosci wystarcza... 2 lvle wraz z treemanem poczarowac troche moga. Dalbym BSBka do Wildow albo wardancerow i moze zestawienie Highborna np alter z bow of loren i arcane bodkinsem i hailem
niby mogą ale co uczarują - mają dostęp tylko do jednego nienajlepszego lora więc jeżeli na stole jest mało lasów a przeciwnik trzyma się od nich daleko to nic nie zrobią - bohaterowie walczący są u nas po prostu bardziej pewni i uniwersalni.Greg_J pisze:2 lvle wraz z treemanem poczarowac troche moga. Dalbym BSBka do Wildow albo wardancerow i moze zestawienie Highborna np alter z bow of loren i arcane bodkinsem i hailem
Co do highborna to nie może mieć 2 enchanted itemów, zresztą jako alterowi niezbędny jest mu jakiś ward save - w końcu chodzi sam i ma 3T...
Srx, racja nie mozna 2 enchanto. Moj blad. Ja na DMP gralem alterem z Bow of loren, strzalami bez save stone of crystal mere i enchanted shield
A co do BSBka w Wildach to proste. Mounted Noble ze sztandarem wchodzi sobie np do 5 wildow bez czempiona by byl look out sir.
A co do BSBka w Wildach to proste. Mounted Noble ze sztandarem wchodzi sobie np do 5 wildow bez czempiona by byl look out sir.
Raczej przeciwnicy nieogarnięci się trafili.
Na etapie sprawdzania rozpy nie sposób powiedzieć czy bsbka gracz sobie nie wsadzi do wildów, a jak się przechodzi koło stołu to też czasem nie widać, czy jakiś heros to bsb czy nie.
Na etapie sprawdzania rozpy nie sposób powiedzieć czy bsbka gracz sobie nie wsadzi do wildów, a jak się przechodzi koło stołu to też czasem nie widać, czy jakiś heros to bsb czy nie.
W drodze powrotnej z DMP myślałem o rozpie na lordzie lataczu z dwoma snajperkami, rozpa defensywna z kontrą. Dwa warianty:
Highborn @ 291 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
Great Eagle @ [50] Pts
2x Spellsinger @ 2x 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
2x Cannon @ 2x 85 Pts
2x 5 Wild Riders @ 2x 130 Pts
3x 5 Glade Riders @ 3x 120 Pts
3x 10 Glade Guard @ 3x 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
2x 8 Dryads @ 2x 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2249
LUB
Highborn @ 561 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
Green Dragon @ [320] Pts
2x Spellsinger @ 2x 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2x Cannon @ 2x 85 Pts
2x 5 Wild Riders @ 2x 130 Pts
2x 5 Glade Riders @ 2x 120 Pts
3x 10 Glade Guard @ 3x 120 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts Muzyk
2x 8 Dryads @ 2x 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2250
Highborn @ 291 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
Great Eagle @ [50] Pts
2x Spellsinger @ 2x 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
2x Cannon @ 2x 85 Pts
2x 5 Wild Riders @ 2x 130 Pts
3x 5 Glade Riders @ 3x 120 Pts
3x 10 Glade Guard @ 3x 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
2x 8 Dryads @ 2x 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2249
LUB
Highborn @ 561 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
Green Dragon @ [320] Pts
2x Spellsinger @ 2x 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2x Cannon @ 2x 85 Pts
2x 5 Wild Riders @ 2x 130 Pts
2x 5 Glade Riders @ 2x 120 Pts
3x 10 Glade Guard @ 3x 120 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts Muzyk
2x 8 Dryads @ 2x 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2250
Nieco się zraziłem do snajperek - za mała szansa że coś zrobią,
wydaje mi się że lepiej ze snajperkami dać nobla - różnica jest w braku sava(fakt że istotne) ale strzela tak samo, nie zabiera slota lorda - a jakby nie było do wielu armii nie postrzela - a nawet zabicie najprostszego celu - 3T 2W i brak sava zajmuje mu na ogół 2 tury a to trochę dużo...
Gdybyśmy mieli mocniejszą obrone antymagiczną to fajnie byłoby wystawić altera z bodkinsami i bow of loren, do tego waya snajpera i jeszcze kogoś z hodą - to byłoby mocne wsparcie strzeleckie:)
wydaje mi się że lepiej ze snajperkami dać nobla - różnica jest w braku sava(fakt że istotne) ale strzela tak samo, nie zabiera slota lorda - a jakby nie było do wielu armii nie postrzela - a nawet zabicie najprostszego celu - 3T 2W i brak sava zajmuje mu na ogół 2 tury a to trochę dużo...
Gdybyśmy mieli mocniejszą obrone antymagiczną to fajnie byłoby wystawić altera z bodkinsami i bow of loren, do tego waya snajpera i jeszcze kogoś z hodą - to byłoby mocne wsparcie strzeleckie:)
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Szczerze mówiąc to jakieś szałowe nie jest (albo to ja mam pecha do HoDy). U mnie taka rozpiska to niemal standard (może właśnie z wyjątkiem tej nieszczęsnej HoDy, której nie lubię bo zawsze mało wyrzucam ). Dwóch magów to niepotrzebna strata punktów
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Cóż Kalesoner - musiałbym zobaczyć jak to chodzi. Tak jak pisałem - też kminię grę na dwóch działkach - może załatwić niektóre nasze problemy, ale tak poza tym to brakuje tu pie***lnięcia. Z niektórymi armiami musisz liczyć na nieudane lookouty i szczęście w artylerce.
Co do highborna to uważam, że jest takim sobie dopełnieniem tej rozpy. Lepszy byłby IMHO taki lord, który daje:
a) obronę magiczną - czytaj spellweaver lub
b) może powalczyć z rywalem - czytaj highborn do walki.
Na DMP byłem z lordem strzelaczem i nie zdziałał NIC. Jasne, że to mogła być też i moja wina, ale grając 2x z demonami i raz z krasnalami...
Oczywiście o sensowności GR nie ma co dyskutować - albo ktoś umie nimi grać, albo nie.
Ja zaproponowałbym coś takiego:
* Wardancer Highborn @ 290 Pts
General; Wardancer;
Blades of Loec [35]
Annoyance of Netlings [25]
Amber Pendant [35]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
5 Scouts @ 85 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2249
Co do highborna to uważam, że jest takim sobie dopełnieniem tej rozpy. Lepszy byłby IMHO taki lord, który daje:
a) obronę magiczną - czytaj spellweaver lub
b) może powalczyć z rywalem - czytaj highborn do walki.
Na DMP byłem z lordem strzelaczem i nie zdziałał NIC. Jasne, że to mogła być też i moja wina, ale grając 2x z demonami i raz z krasnalami...
Oczywiście o sensowności GR nie ma co dyskutować - albo ktoś umie nimi grać, albo nie.
Ja zaproponowałbym coś takiego:
* Wardancer Highborn @ 290 Pts
General; Wardancer;
Blades of Loec [35]
Annoyance of Netlings [25]
Amber Pendant [35]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
5 Scouts @ 85 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2249
Grałem dzisiaj tą rozpą, którą wrzuciłem kilka stron temu.
4 miejsce na 32 graczy, trzy zwycięstwa (14 z orkami, 13 z WE i 20 z demonami) każą mi wierzyć w potencjał tej rozpiski. Niestety fasty będę musiał wyrzucić - zupełnie do niczego się nie nadają. Mają trochę klimatu, owszem, ale słaby ostrzał i słaba walka wręcz ich dyskwalifikują. Noble ze snajperkami też nie dał rady - wypada. Dużo więcej zabił w hth, niż z tych śmiesznych łuków. Na jego miejsce wskoczy noble wardancer z teleportem - doda troszkę mobilności tej rozpisce. Za fasty wezmę sobie jednych wildów i jednych skautów - czasami noble z hailem nie miał się do kogo dołączyć, bo waywatcherzy byli potrzebni w zupełnie innym miejscu. 30 glade guardów zdecydowanie daje radę. Waywatcherzy są super - przez 6 tur strzelania skasowali 6 psów z heraldem i 11 bloodletterów. Z WE razem z noblem wyczyścili całą flankę z wildów i łuczników, z orkami nie potrafili zabić doom divera.
Wrażenia bardzo pozytywne - na małe punkty będę grał chyba tylko WE.
4 miejsce na 32 graczy, trzy zwycięstwa (14 z orkami, 13 z WE i 20 z demonami) każą mi wierzyć w potencjał tej rozpiski. Niestety fasty będę musiał wyrzucić - zupełnie do niczego się nie nadają. Mają trochę klimatu, owszem, ale słaby ostrzał i słaba walka wręcz ich dyskwalifikują. Noble ze snajperkami też nie dał rady - wypada. Dużo więcej zabił w hth, niż z tych śmiesznych łuków. Na jego miejsce wskoczy noble wardancer z teleportem - doda troszkę mobilności tej rozpisce. Za fasty wezmę sobie jednych wildów i jednych skautów - czasami noble z hailem nie miał się do kogo dołączyć, bo waywatcherzy byli potrzebni w zupełnie innym miejscu. 30 glade guardów zdecydowanie daje radę. Waywatcherzy są super - przez 6 tur strzelania skasowali 6 psów z heraldem i 11 bloodletterów. Z WE razem z noblem wyczyścili całą flankę z wildów i łuczników, z orkami nie potrafili zabić doom divera.
Wrażenia bardzo pozytywne - na małe punkty będę grał chyba tylko WE.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
@ksch-po co Ci BSB jeżeli nie masz drzewców? Nie lepiej biegacza?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
Na małe pkt przyjemnie się gra i to bardzoJankiel pisze:Wrażenia bardzo pozytywne - na małe punkty będę grał chyba tylko WE.
Gratuluje miejsca na turnieju..
Tak jak zauważyłeś 3 siły na snajperkach to mało, co do fastów ja też nie gram nimi na małe pkt...
wymiana na wildów zwiększy kopa rozpisce, zastanawiam się jak goła "piątkę" czy z WB?;>
jak z WB i się sprawdza, ale teraz testuje czystych i też nie am tragedii
Pozdrawiam
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ostatnio na turnieju 3 wildów z WB pogoniło stegadona i zagonili. Tak się sprawdzają mniej więcej
Dla Jankiela gratulacje, jestem w szoku trochę bo myślałem, że ta rozpiska nie jest za dobra tak delikatnie powiem, a tu proszę. Albo jesteś aż TAK dobry, albo miałeś bardzo dobre rzuty. (Najpewniej i jedno i drugie).
Pozdrawiam, Jacek.
Snajperski spite ma 4S.3 siły na snajperkach to mało
Dla Jankiela gratulacje, jestem w szoku trochę bo myślałem, że ta rozpiska nie jest za dobra tak delikatnie powiem, a tu proszę. Albo jesteś aż TAK dobry, albo miałeś bardzo dobre rzuty. (Najpewniej i jedno i drugie).
Ile tych KB walnąłeś, przyznaj się?Waywatcherzy są super - przez 6 tur strzelania skasowali 6 psów z heraldem i 11 bloodletterów.
Pozdrawiam, Jacek.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Z KB to mógł co najwyżej bloodlettery zastrzelić To raczej przeciwnik nie miał szczęścia do sejwów
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Zupełnie normalnie - 4 KB w psy i jeden w heralda. Blodletterzy chcieli zająć domek z waywatcherami, ale spadło 4 z normalnego strzelania, 3 ze stand and shoot, a pozostałych 4 zginęło w hth.
Jeżli wezmę wildów, to raczej gołych 5 - imo wszystko powinno być tanie, żeby można było spokojnie poświęcać cokolwiek.
Rzuty miałem dosyć normalne, bez przegięć w żadną stronę. Miałem szczęście, że nie trafiłem na wampiry, a przeciwnicy nie grali perfekcyjnie.albo miałeś bardzo dobre rzuty. (Najpewniej i jedno i drugie).
Jeżli wezmę wildów, to raczej gołych 5 - imo wszystko powinno być tanie, żeby można było spokojnie poświęcać cokolwiek.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.