A co ja matka teresa jestem ? Niech woch zostanie dla mnie nabijaczem punktów przynajmniej do czasu wydania nowego booka A jak nie umiesz wyciągnąć wniosków z tego co przez ostatnie 3 strony jakże delikatnie sugeruję to znaczy że powinieneś dalej pobierać nauki...Warzywko pisze:Może więc coś poradzisz, skoro tak ...?Grolshek pisze:Moja ulubiona rospa wochu. Jak kości nie wymyślą czegoś obłędnego to free frag i 20:0 dla chadecji Ale róbcie dalej tę rospę. Bardzo fajna...
A co to za słownictwo jest ? G.
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Wykminiłem takie coś na euro- nie przeglądam rozpisek tutaj zbyt często- grał ktoś już czymś podobnym? Jak się spisuje?
1 Sorcerer Lord @ 355.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4;
Infernal Puppet [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 215.0 Pts
Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 230.0 Pts
Halberd; Battle Standard;
Collar of Khorne [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
40 Chaos Marauders of Khorne @ 242.0 Pts
Flail; Standard; Musician
21 Chaos Warriors of Tzeentch @ 422.0 Pts
Chaos Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Rapturous Standard [20.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106.0 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 445.0 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Równe 2400
1 Sorcerer Lord @ 355.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4;
Infernal Puppet [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 215.0 Pts
Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 230.0 Pts
Halberd; Battle Standard;
Collar of Khorne [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
40 Chaos Marauders of Khorne @ 242.0 Pts
Flail; Standard; Musician
21 Chaos Warriors of Tzeentch @ 422.0 Pts
Chaos Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Rapturous Standard [20.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106.0 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 445.0 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Równe 2400
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Ja bym wolał osobiście wielkie bronie na marudach, zawsze to stała siła 5. A w jedną rundę walki 40 nic nie łyknie No chyba, że 40 białych lwów, ale one i tak ciukały by pierwsze
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Grałem zawsze na dużych broniach, wydawały mi się dobrym pomysłem, ale są tylko na papierze. Maruderzy nigdy nie walczą z czymś mocnym, to jest klocek który walczy z podobnymi klockami a ma te 4 inicjatywy które trzeba wykorzystać. Są na tyle miętkcy że zbyt dużo ich ginie przez great weapony.sorinmarkov pisze:Ja bym wolał osobiście wielkie bronie na marudach, zawsze to stała siła 5. A w jedną rundę walki 40 nic nie łyknie No chyba, że 40 białych lwów, ale one i tak ciukały by pierwsze
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Szczur - rozpa fajna, choć na tym drafcie kawa IMO obsysa, moje uwagi poniżej:
1. GW na takiej ilości Maruderów to lepszy pomysł
2. BSB jest raczej miękki, a jego oddział kawalerii nie ma ochrony przed ostrzałem - nikt rozsądny nie pozwoli ci na niego rzucić regenki z Nurglowca (o ile w ogóle ją wylosujesz)
3. Klocek kawy dostaje szarże w bok po odgięciu i tracisz 800 punktów za orła/psa/inną_plewę
4. Jeśli bierzesz małego Nurgla, to duży lepszy Shadow z przyczyn oczywistych
5. Fast za drogi - i tak nie przeżyje 1 kolejki
1. GW na takiej ilości Maruderów to lepszy pomysł
2. BSB jest raczej miękki, a jego oddział kawalerii nie ma ochrony przed ostrzałem - nikt rozsądny nie pozwoli ci na niego rzucić regenki z Nurglowca (o ile w ogóle ją wylosujesz)
3. Klocek kawy dostaje szarże w bok po odgięciu i tracisz 800 punktów za orła/psa/inną_plewę
4. Jeśli bierzesz małego Nurgla, to duży lepszy Shadow z przyczyn oczywistych
5. Fast za drogi - i tak nie przeżyje 1 kolejki
Wolę death ze względu na snajperki (bo to zawsze wrodzy bohaterowie robią mi najwięcej krzywdy) i doom & darkness połączone z helką. Shadow + nurgle mi nie podchodzi bo jest zbyt 0-1 i wymaga udanej fazy magii. A magia to ostatnia rzecz na której chcę polegać.
Kawa dotychczas spłacała mi się zawsze, czego o chosenach powiedzieć niestety nie mogę. Liczę że zapamiętam które kości spiłowałem i nimi będę rzucał na bless ze shrina
No ale potestuję i wyjdzie w praniu.
Kawa dotychczas spłacała mi się zawsze, czego o chosenach powiedzieć niestety nie mogę. Liczę że zapamiętam które kości spiłowałem i nimi będę rzucał na bless ze shrina
No ale potestuję i wyjdzie w praniu.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Ok, graj jak lubisz, fajnie że nie jedziesz po schemacie. Natomiast kawa z frenzy jest zwyczajnie słaba - przemyśl to, nawet głupie szarże po lesie to 2 martwych rycerzy.
Do tego jeśli nie wrzucisz sobie stubborna z DG, łamie cię szarzą w bok każdy klocek do walki.
Grałem podobnym kawaleryjski deathstarem na Bazylu ( miał MR3 i Ward4+ na ostrzał) i na 5 bitew dwukrotnie przeciwnicy go anihilowali zanim zdążył zaszarżować. Ty masz MR3 i żadnego WS. Policz sobie sam np. co z nim zrobią 2 gleby czy latarka.
Do tego jeśli nie wrzucisz sobie stubborna z DG, łamie cię szarzą w bok każdy klocek do walki.
Grałem podobnym kawaleryjski deathstarem na Bazylu ( miał MR3 i Ward4+ na ostrzał) i na 5 bitew dwukrotnie przeciwnicy go anihilowali zanim zdążył zaszarżować. Ty masz MR3 i żadnego WS. Policz sobie sam np. co z nim zrobią 2 gleby czy latarka.
No po pierwszej bitwie (DE) wyszło że to bardzo stabilna rozpa, mająca jednak nieco pierdolnięcia i nawet mimo pechowych rzutów robiąca wynik. Ugrałem remis ale gdyby nie 2 pechowe wardy w ostatniej turze byłoby spokojnie 15:5, więc satysfakcjonujący jak z DE wynik. No ale koniecznie death zamieniam na shadow. Nie lubie tego lora ale musi być.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Sorcerer Lord @ 305.0 pts
Mark of Tzeentch [20.0]
Chaos Armor; Hand weapon [0.0]
Tzeentch Disc [20.0]
Magic level 4;
Sorc Familiar [15.0]
Dispell Scroll [25.0]
Lore of Tzeentch
Khorne Exelated hero @ 160.0 pts
Mark of Khorne [15.0]
Chaos armor [0.0]
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking blade [10.0]
Blood god fury [20.0]
40 Marauders @ 210.0 pts
Mark of Khorne [30.0]
Hand weapon; [0.0]
Full command [20.0]
40 Marauders @ 210.0 pts
Mark of Khorne [30.0]
Hand weapon; [0.0]
Full command [20.0]
5 Chaos Warhounds @ 35.0 pts
5 Horseman Marauders @ 96.0 pts
Musician; [6.0]
Mark of Slaanesh [10.0]
flails; [10.0]
Oszczepy [5.0]
30 Choosens @ 630.0 pts
Mark of Tzeentch [20.0]
hand weapon; chaos armor
shields [20.0]
full command [55.0]
banner of speed [15.0]
Chaos Warshrine @ 150.0 pts
Mark of Tzeentch [20.0]
Hellcannon @ 205.0 pts
3 chaos dwarfs [0.0]
hand weapon; heavy armor
Total army Cost :1999
Gram przeciwko VC na masie zombiee . jak wypada ?
Mark of Tzeentch [20.0]
Chaos Armor; Hand weapon [0.0]
Tzeentch Disc [20.0]
Magic level 4;
Sorc Familiar [15.0]
Dispell Scroll [25.0]
Lore of Tzeentch
Khorne Exelated hero @ 160.0 pts
Mark of Khorne [15.0]
Chaos armor [0.0]
Enchanted Shield [5.0]
Shrieking blade [10.0]
Blood god fury [20.0]
40 Marauders @ 210.0 pts
Mark of Khorne [30.0]
Hand weapon; [0.0]
Full command [20.0]
40 Marauders @ 210.0 pts
Mark of Khorne [30.0]
Hand weapon; [0.0]
Full command [20.0]
5 Chaos Warhounds @ 35.0 pts
5 Horseman Marauders @ 96.0 pts
Musician; [6.0]
Mark of Slaanesh [10.0]
flails; [10.0]
Oszczepy [5.0]
30 Choosens @ 630.0 pts
Mark of Tzeentch [20.0]
hand weapon; chaos armor
shields [20.0]
full command [55.0]
banner of speed [15.0]
Chaos Warshrine @ 150.0 pts
Mark of Tzeentch [20.0]
Hellcannon @ 205.0 pts
3 chaos dwarfs [0.0]
hand weapon; heavy armor
Total army Cost :1999
Gram przeciwko VC na masie zombiee . jak wypada ?
Moje gg ? ok - 11632281
Pozdrawiam X.
1. Przelicz punkty jeszcze raz
2. Trzydziestu czołzenów? Serio? Mega overkill, gdyby nie to, że mają tarcze...
3. Jeden warshrine nie wystarczy
4. Marasy bez flaili, albo gw nic nie zabiją, nawet zombie.
5. Dzidy na fastach są słabe. Lepiej wywal ten mark i muzyka (rzadko się przydaje) i daj im toporki
6. Brak bsb
7. Khornowiec w czołzenach spowoduje, że będą mieli berserker's rage
8. Fury of the Blood God < Dawnstone
9. Dwa arkany na magu...
10. ...miękkim jak kaczuszka
11. Po co Ci helena na wampiry?
To tak na pierwszy rzut oka
2. Trzydziestu czołzenów? Serio? Mega overkill, gdyby nie to, że mają tarcze...
3. Jeden warshrine nie wystarczy
4. Marasy bez flaili, albo gw nic nie zabiją, nawet zombie.
5. Dzidy na fastach są słabe. Lepiej wywal ten mark i muzyka (rzadko się przydaje) i daj im toporki
6. Brak bsb
7. Khornowiec w czołzenach spowoduje, że będą mieli berserker's rage
8. Fury of the Blood God < Dawnstone
9. Dwa arkany na magu...
10. ...miękkim jak kaczuszka
11. Po co Ci helena na wampiry?
To tak na pierwszy rzut oka
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Poniżej przedstawiam rozpiskę przemyślaną, będącą wynikiem serii gier w mazurskiej lidze.
miałem dość nieudanego czarowania mimo wystawiania 2 magów. Poniższa rospa przyniosła mi 4 miejsce na turnieju we włocławku: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=34299 przedstawiłem krótki opis gier, więc możecie prześledzić jak sprawdziła się ta rozpiska.......zapraszam do wystawiania troli - wymiociny i mutująca regeneracja sprawdza się przeciwko różnorodnym przeciwnikom !!!
LORD Chaosu 342p
210+ piętno Tzeentcha 10p + rumak 24 +tarcza10p + halabarda 8p = 262p
Tal.Ochrony 45p,Mag.przedmiot Korona Dowodzenia 35p, =80 p
HEROES 598p
mag I poziomu, piętno i domena Tzeentcha
Chowaniec czarodziej,mag.przedmiot Księga Tajemnic
Hero Tzeentcha BSB
Talizman 30p z RB, zbroja Zhrakka,Łaska bogów,halabarda, tarcza, dysk
Dar: strumien deprawacji ( Zionięcie o sile 3 z -1 do ochrony pancerza ),
Hero Tzeentcha
Obroża Khorna, Smoczy hełm 10p,Eliksir ryzyka 5p halabarda, tarcza, dysk,
Dar: Paraliżujący RYK
CORE 650 p
21 Wojownicy (tarcza,habarda) FCG, sztandar szału
5 Konni maruderzy piętno SLANESHA, muzyk,Cepy ,L. zbroja,
5 Konni maruderzy piętno SLANESHA, muzyk,Cepy ,L. zbroja,
6 Ogarów - 36p
SPECJAL 605 p
6 Knights piętno Khorna 335 p
Zaklęta broń. FCG + sztandar dyscypliny (+1LD )
6 trolli - 270p
RARE 205 p
Hellcannon 205 p
razem 2400p
miałem dość nieudanego czarowania mimo wystawiania 2 magów. Poniższa rospa przyniosła mi 4 miejsce na turnieju we włocławku: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=34299 przedstawiłem krótki opis gier, więc możecie prześledzić jak sprawdziła się ta rozpiska.......zapraszam do wystawiania troli - wymiociny i mutująca regeneracja sprawdza się przeciwko różnorodnym przeciwnikom !!!
LORD Chaosu 342p
210+ piętno Tzeentcha 10p + rumak 24 +tarcza10p + halabarda 8p = 262p
Tal.Ochrony 45p,Mag.przedmiot Korona Dowodzenia 35p, =80 p
HEROES 598p
mag I poziomu, piętno i domena Tzeentcha
Chowaniec czarodziej,mag.przedmiot Księga Tajemnic
Hero Tzeentcha BSB
Talizman 30p z RB, zbroja Zhrakka,Łaska bogów,halabarda, tarcza, dysk
Dar: strumien deprawacji ( Zionięcie o sile 3 z -1 do ochrony pancerza ),
Hero Tzeentcha
Obroża Khorna, Smoczy hełm 10p,Eliksir ryzyka 5p halabarda, tarcza, dysk,
Dar: Paraliżujący RYK
CORE 650 p
21 Wojownicy (tarcza,habarda) FCG, sztandar szału
5 Konni maruderzy piętno SLANESHA, muzyk,Cepy ,L. zbroja,
5 Konni maruderzy piętno SLANESHA, muzyk,Cepy ,L. zbroja,
6 Ogarów - 36p
SPECJAL 605 p
6 Knights piętno Khorna 335 p
Zaklęta broń. FCG + sztandar dyscypliny (+1LD )
6 trolli - 270p
RARE 205 p
Hellcannon 205 p
razem 2400p
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
przesledzisz wątek - pytania wszelakie - w naszym dziale, to zrozumiesz
mam 3 czary: jeden (lub dwa) do wyboru z 3 domen-dzięki książce i jeden (lub dwa) z tzeentcha, poza tym dodaję 2 do rzucania czarów, bo to daje tzeentch
mam 3 czary: jeden (lub dwa) do wyboru z 3 domen-dzięki książce i jeden (lub dwa) z tzeentcha, poza tym dodaję 2 do rzucania czarów, bo to daje tzeentch
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
czytać....czytać.....i jeszcze raz czytać temat pytania wszelakie.....!!!
Od nowego sezonu zamierzam cisnąć turniejowo (niestety mastery muszą poczekać, aż ten cały stuff pomaluję i zrobię w końcu warshriny), więc na podstawie swoich skromnych doświadczeń z ostatniego czasu zrobiłem takie oto dwie rozpy:
L&H:
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440 Pts
Mark of Tzeentch; Level 4 Wizard
Talisman of Preservation [45]
Third Eye of Tzeentch [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Infernal Puppet [35]
Charmed Shield [5]
Disc of Tzeentch [20]
Exlated Hero of Tzeentch @ 205 Pts
Mark of Tzeentch; BSB; Halberd
Favour of the Gods [5]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Barded Chaos Steed [16]
Exalted Hero of Tzeentch @ 190 Pts
Mark of Tzeentch
Talisman of Endurance [30]
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
Disc of Tzeentch [20]
Core:
21 Chaos Warriors of Nurgle @ 440 Pts
Mark of Nurgle; Musician; Standard; Shield; Halberd
Banner of Rage [35]
40 Chaos Maruders of Khorne @ 242 Pts
Mark of Khorne; Musician; Standard; Great Weapon
2x5 Maruder Horsemen @ 2x70 Pts
Light Armour
2x5 Chaos Warhounds @ 2x30 Pts
Special:
10 Chaos Knights of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
Rare:
2x Chaos Warshrine @ 2x130 Pts
Total army cost: 2397
Total models in army: 96
Jak widać różnią się tylko postaciami i złożeniem fastów. Jestem ciekaw, co byście poprawili.L&H:
Chaos Lord of Tzeentch @ 360 Pts
Mark of Tzeentch; General
Talisman of Preservation [45]
Bloodcurdling Roar [20]
Crown of Command [35]
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
Disc of Tzeentch [20]
Chaos Sorcerer of Tzeenth @ 235 Pts
Mark of Tzeentch; Level 2 Wizard
Golden Eye of Tzeentch [25]
Third Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Disc of Tzeentch [20]
Exlated Hero of Tzeentch @ 209 Pts
Mark of Tzeentch; BSB; Lore of Fire; Great Weapon
Favour of the Gods [5]
Book of Secrets [25]
Dragonhelm [10]
Barded Chaos Steed [16]
Core:
21 Chaos Warriors of Nurgle @ 440 Pts
Mark of Nurgle; Musician; Standard; Shield; Halberd
Banner of Rage [35]
40 Chaos Maruders of Khorne @ 242 Pts
Mark of Khorne; Musician; Standard; Great Weapon
2x5 Maruder Horsemen @ 2x85 Pts
Throwning Axe; Flail
2x5 Chaos Warhounds @ 2x30 Pts
Special:
10 Chaos Knights of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
Rare:
2x Chaos Warshrine @ 2x130 Pts
Total army cost: 2396
Total models in army: 96
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Dwie mocne, IMO w dobrych rękach nawet bardzo mocne rozpy, to co napiszę poniżej to tylko subiektywne pierdy.
Dyskowcowi dałbym jednak 1+AS, inaczej skoncentrowany ogień plujek go zniszczy.
Jak dla mnie 2 fasty wystarczą i psy są zbędne, ale to kwestia stylu gry, na pewno dodatkowe 2 piątki znajdą zastosowanie.
Marudy konne dałbym w wersji TESCO ew z flajlami, strzelanie i bicie na raz się nie przyda.
GW na Exalcie/Lordzie nie ma sensu, Halabarda to i tak 6 siły a nie traci się wysokiej inicjatywy.
Popróbuj i graj tym, co najbardziej ci leży, powodzenia.
Dyskowcowi dałbym jednak 1+AS, inaczej skoncentrowany ogień plujek go zniszczy.
Jak dla mnie 2 fasty wystarczą i psy są zbędne, ale to kwestia stylu gry, na pewno dodatkowe 2 piątki znajdą zastosowanie.
Marudy konne dałbym w wersji TESCO ew z flajlami, strzelanie i bicie na raz się nie przyda.
GW na Exalcie/Lordzie nie ma sensu, Halabarda to i tak 6 siły a nie traci się wysokiej inicjatywy.
Popróbuj i graj tym, co najbardziej ci leży, powodzenia.
ja jednak widziałbym bardziej flaile na marudach niż GW, jednak 4 inicjatywy daje nam troche przewagi nad ogrami, dwarfami i innymi wolno atakującymi chłopkami ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed