Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Blaesus »

Solider pisze:Jeżeli się nie mylę, to w RB stoi, że każda kość może być przerzucona tylko raz, ale nie podeprę się cytatem, bo nie mogę tego zapisu zlokalizować. :( Więc "wykrzyknik" można przerzucić tylko raz bez względu na ilość inżynierów.
Oczywiście, że każda kość może być przerzucona raz, ale w Hellblasterze rzucamy 3ema kośćmi :) Czy w takim razie można przerzucić wszystkie, jak się ma 3ech inżynierów? Z mojego wnioskowania - nie.

No i
diuk pisze:A ten przerzut kości jak inżynier daje BSa to jest obowiązkowy ? Bo ja wypadnie dobry wynik to bez sensu przerzucać.
Wygląda nagle, że jeżeli Hellblaster używa BS to musi też przerzucić jedną kość :D
"can use his BS AND re-roll one artillery dice :

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Mysle, ze to jest raczej w domysle, ze moze dac BS i moze przezucic.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

A ten przerzut kości jak inżynier daje BSa to jest obowiązkowy ? Bo ja wypadnie dobry wynik to bez sensu przerzucać.
W faqu jest że musi dać oba.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

w faq jest napisane, że przyznaje jednej wybranej maszynie obie możliwości, nigdzie nie jest napisane, że używając BS inżyniera, MUSISZ użyć także przerzutu artillery dice, możliwość użycia danej zdolności nie jest obligatoryjna

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

FAQ pisze:Q: If a Master Engineer uses his Master of Ballistics special rule on
a friendly war machine, does he have to confer his Ballistic Skill to
the war machine and re-roll one artillery dice, or can he choose to
confer just his Ballistic Skill or just the re-roll? (p35)
A: He must confer both.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

Temat wałkowany wiele razy, ile głów, tyle opinii, http://warhammer-empire.com/theforum/in ... ic=46140.0. Kwestia znaczenia słów "can" oraz "confer". Kolejny FAQ, który zamiast wyjaśnić cokolwiek, komplikuje sprawę niepotrzebnie. I też skłaniałbym się ku stwierdzeniu, że jest to ograniczenie rozdzielania re-rolla i BS'a ma 2 maszyny w zasięgu. W AB jest napisane "can" i to wyjaśnia sprawę imho.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Też bym tak to rozumiał. Bez sensu jest tłumaczenie, tego na niekorzyść graczy. ;)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

No to teraz rozkmińcie tak ładnie czy 3 inżynierów da 3 przerzuty i będzie cacy ;)
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

zasady specjalne nie kumulują się, a re-roll obojętnie jaki zawsze jest 1, ja bym poszedł w tym kierunku

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Ta odpowiedź jest po to by jeden inżynier nie dawał premii dwóm maszynom w tej samej turze. Albo jest z hellblasterem, albo z cannonem.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ale dyskusja jest mocno teoretyczna, bo nie opłaca się brać więcej niż 1 inżyniera do helki. Jeśli ze mną będziesz grał to spoko, możesz używać 3 inżynierów i każdym przerzucać jedną kostkę :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Witam
po około 3 latach przerwy planuje powrót do gry w WFB
Możecie na szybko zrobić rebalans moich jednostek co (poza gryfami które podobno są must have) musiałbym dokupić:

3 działa
mortar
10 łuczników ( robili za huntsmenow)
20 handgunerow
21 flagusow
czołg
jakies 25-30 halabard
5 pistoliers
10 ko
3 magów
priest
with hunter
hellblaster
general na gryfie

z góry dzieks
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Musisz posiadać
około 10 demisi
3magów
jakiś łuczników
około 25 kawalerii
z 2-3 działa
2 heble
tank
BSB konny
Altar
z 2 pegazy
laserowa dzida i kopernik też wypada nie wiem co więcej
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

W zasadzie dokup 10 demi i około 15 kawy i możesz całkiem spokojnie grać na euro z tym co masz, oczywiście do tego lector, BSB i mag na koniach.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

No to ładny tausend się szykuje wydatków. Kawa to grosze ale te gryfy z malowaniem to majątek wyjdzie.. bo skila w ręku 0:/
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Zapomniałem jeszcze jak widzę o pegazie, ten przynajmniej jeden musi być w armii, a jest całkiem fajna rozpa, grywam na niej, że jest jeszcze mag pegaz na 4 lvl deathie, całkiem mocna i grywalna

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Wilqu, bo chyba nikt nie zapytał. Ty chcesz mieć wymaksowaną (moim mniemaniu nudną) rozpę aby chadzać na turnieje ligowe, tak? :)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Grać może spokojnie tym co ma, ale podjęcie równej walki na scenie turniejowej wymaga pewnych zakupów.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Żartujesz Bleasus:0 nigdy mnie to nie interesowało grałem tylko for fun i na lokalach, nie interesują mnie gry master spinaczy. Natomiast nie chciałbym tez być tylko chłopcem do bicia. Zatem retusz tego co mam al. e bez przesady.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Wilqu pisze:Witam
po około 3 latach przerwy planuje powrót do gry w WFB
Możecie na szybko zrobić rebalans moich jednostek co (poza gryfami które podobno są must have) musiałbym dokupić:

3 działa
mortar
10 łuczników ( robili za huntsmenow)
20 handgunerow
21 flagusow
czołg
jakies 25-30 halabard
5 pistoliers
10 ko
3 magów
priest
with hunter
hellblaster
general na gryfie

z góry dzieks
Z tego co masz można spokojnie złożyć mocną rozpę. Halabarardy i KO w corach (np 30 halabard z detką 10 łuczników i 2x5 KO), czołg, 2-3 działa, magowie, hellblaster, inzynier, bsb jakis. Dokupić trzeba tylko demisi (z 5 sztuk minimum).

ODPOWIEDZ