Pytania początkujących i niepewnych
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych
witam wśród graczy DE
oczywiście, że możesz grać na magii i strzelaniu ( bardzo dobre zestawienie ) oraz na magii i combacie ( odrobinę gorsze )...
jeśli magia to na początek na pewno będziesz musiał kupić sobie 2 czarodziejki...
jak chcesz do tego dodać strzelanie to kup sobie 20 kuszników na allegro ( tanio chodzą ) lub boxa warriorów ( sklejasz ich na kuszników ), na pewno 2 bolce, ze 2 boxy shade-ów i wedle uznania jakieś harpie/ dark riderzy, możesz jeszcze ew. kupić boxa cold one-ów zęby mieć jakiegoś kopa jak wróg do ciebie dojedzie...
natomiast jeśli chcesz dodać do tego ofens to oczywiście hydra, skonwertuj z czegoś kocioł ( bardzo łatwa sprawa ), dokup do tego wedle uznania cold one-y albo black guardów ( potem i tak kupisz i jednych i drugich ), w corach warriorzy i dark riderzy albo harpie ( albo jedno i drugie )...
plusem DE jest to, że jak już uzbierasz fajną armię na ok. 1500pkt. to potem wystarczy dodać smoka i ze dwie jednostki i masz armię na 2000+
mam nadzieję, że udało mi się tobie pomóc
pozdro
oczywiście, że możesz grać na magii i strzelaniu ( bardzo dobre zestawienie ) oraz na magii i combacie ( odrobinę gorsze )...
jeśli magia to na początek na pewno będziesz musiał kupić sobie 2 czarodziejki...
jak chcesz do tego dodać strzelanie to kup sobie 20 kuszników na allegro ( tanio chodzą ) lub boxa warriorów ( sklejasz ich na kuszników ), na pewno 2 bolce, ze 2 boxy shade-ów i wedle uznania jakieś harpie/ dark riderzy, możesz jeszcze ew. kupić boxa cold one-ów zęby mieć jakiegoś kopa jak wróg do ciebie dojedzie...
natomiast jeśli chcesz dodać do tego ofens to oczywiście hydra, skonwertuj z czegoś kocioł ( bardzo łatwa sprawa ), dokup do tego wedle uznania cold one-y albo black guardów ( potem i tak kupisz i jednych i drugich ), w corach warriorzy i dark riderzy albo harpie ( albo jedno i drugie )...
plusem DE jest to, że jak już uzbierasz fajną armię na ok. 1500pkt. to potem wystarczy dodać smoka i ze dwie jednostki i masz armię na 2000+
mam nadzieję, że udało mi się tobie pomóc
pozdro
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Nie prawda, o wiele trudniejsze do prowadzenia i gry, ale skuteczność może być znacznie większa.kamelot pisze:oraz na magii i combacie ( odrobinę gorsze )...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
chodziło mi o to jak się tym będzie grało początkującemu graczowi...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
zastanawiam się czy do strzelająco-czarującej rospy ( 2x 7 shade-ów, 2 bolce, czarodziejka na koniku, dr, 2x10 kusz, 2x harpie ) dodać bsb na coldzie i 5 coków czy lepiej jeszcze jedną czarodziejkę i albo drugich dr, albo dopakować shade-ów i dać tarcze na kuszników ( będzie tam siedzieć co najmniej jedna magiczka )...
jak sądzicie???
jak sądzicie???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Zależy na jakie ptk.
Kamelot naucz się edytować posty ok?
Kamelot naucz się edytować posty ok?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Andronicus
- Chuck Norris
- Posty: 566
- Lokalizacja: Warszawa
A jaką interpretację odnośnie ASFa się teraz stosuję?? FAQ GW, uściślenia sędziowskie(chyba mam jakieś nieaktualne) czy BP?
jeśli coki to be żadnego sztandaru, albo będzie w nich siedział bsb i sztandar nie jest potrzebny, albo będą wysyłani sami żeby spowolnić jakiś mocny oddział i nawet jak ich stracęto jest tylko 135pkt...
trochę pomyślałem nad tą rozpiską i wyszło coś takiego:
czarka na koniku ( 2lvl, generał, lifetaker, tome of furion )
czarka ( 2lvl, 2x scroll )
2x10 kusz ( tarcze )
2x5 harpii
2x7 shade-ów ( ahw )
5 dr ( muzyk, kusze )
2x balista
mam mocną magię, mocne strzelanie, jedyny minus tej rozpiski to brak czegokolwiek co może przyjąć szarżę wrogich jednostek, więc muszę liczyć na trochę szczęścia jeśli chodzi o rzuty i spowalniać wrogie oddziały harpiami...
trochę pomyślałem nad tą rozpiską i wyszło coś takiego:
czarka na koniku ( 2lvl, generał, lifetaker, tome of furion )
czarka ( 2lvl, 2x scroll )
2x10 kusz ( tarcze )
2x5 harpii
2x7 shade-ów ( ahw )
5 dr ( muzyk, kusze )
2x balista
mam mocną magię, mocne strzelanie, jedyny minus tej rozpiski to brak czegokolwiek co może przyjąć szarżę wrogich jednostek, więc muszę liczyć na trochę szczęścia jeśli chodzi o rzuty i spowalniać wrogie oddziały harpiami...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
frenzy - szał. Jednostka będąca w szale, jeśli w zasięgu szarży ma w zasięgu wrogą jednostkę, to musi na nią zaszarżować(taki ruch przymsowy). Jednostka taka dostaje zasadę Odporność na psychologię i 1 atak. Jednostka traci szał po tym, jak przegra walkę.Dinin pisze:Wyjaśnił by mi ktoś na czym polegają zasady specjalne frenzy, stubborn i armour pircing? Bo w tym podręczniku z przełęczy czaszki nie ma
Stubborn - determinacja - jednostka nie podlega modyfikatorom LD przy testach złamania(np: jeśli przegra walkę o 3 pkt, a ma 9 LD to i tak zdaje na niemodyfikowanej 9.) Stubborn nie można łączyć z LD generała.