Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
A to mój pomysł na Silesiana 30 gorów w ambushu.
Beastmen Army
1 * Doombull @ 330.0 Pts
General; Frenzy
Axes of Khorgor [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Doombull @ 348.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Gorebull @ 239.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Sword of Striking [25.0]
Blackened Plate [20.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
14 Ungor Herd @ 90.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
10 Ungor Raiders @ 60.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
7 Minotaurs @ 443.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2800.0
Beastmen Army
1 * Doombull @ 330.0 Pts
General; Frenzy
Axes of Khorgor [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Doombull @ 348.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Gorebull @ 239.0 Pts
Frenzy; Shield; Battle Standard
Sword of Striking [25.0]
Blackened Plate [20.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 150.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
14 Ungor Herd @ 90.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts
10 Ungor Raiders @ 60.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
7 Minotaurs @ 443.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2800.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Panie Panie - wex tych minosów zrób 10-11 żeby to miało sens ; ) rozpiska mocno pod eurocompa
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dziś pisałem rozpy pod sileziana ( 2800 no limit )
można wrzucić jeszcze feetbacka ale jak kto tam woli
ps.: jak pojadę na silezjana to DoCh
tak mniej więcej piszę z pamięci a liczyć nie mam zamiaru tego drugi razrozpa napisana dla -Qc- pisze:great bray shaman, 4lvl, staf dający +1cast w 6" lore death
great bray shaman, lore wild
great bray shaman, lore beast
bray shaman 2lvl, kamol lore shadow
bray shaman, 2lvl, fetysz, lore shadow
bray shaman 2lvl, DS
BSB 206
50x gor, FCG, AHW
4x 8x ungor
4x truskgor chariot
3x harpie
cygor
cygor
można wrzucić jeszcze feetbacka ale jak kto tam woli
ps.: jak pojadę na silezjana to DoCh
Pozycze sobie te rozpiske chyba... ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Za dużo szamanów... kości Ci nie starczy
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Dla mnie perfect zestaw - masz death na parę paringów wild na EMP i Ogry beast na zapas (tu bym moze tylko ciepnał magiem ewentualnie) masz uniwersalny shadow. Jedyne o czym bym pomyslał to krówka - imo obowiązkowy na klocku ze wszystkimi herosami jest frenzy z niego
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dobór lorów jest bardzo przemyślany
jak nie masz 12 kostek to koleś ma 3 a ty 9 jest to straszna przewaga... tak naprawdę nie chcemy rzucić więcej niż 5 ^^
jest moc w tej rozpissce... to nie jest do masakrowania ale do spokojnego 15 wygrania
mamy jeden klocek do rozpierdolu, z magii ściągamy i urywamy to czulsze rzeczy co nas bolą, cygorami to samo
oczywiście to tylko zarys który jest do modulacji pod własne potrzeby
ps.: chyba dla tego nie lubię no limit
jak nie masz 12 kostek to koleś ma 3 a ty 9 jest to straszna przewaga... tak naprawdę nie chcemy rzucić więcej niż 5 ^^
jest moc w tej rozpissce... to nie jest do masakrowania ale do spokojnego 15 wygrania
mamy jeden klocek do rozpierdolu, z magii ściągamy i urywamy to czulsze rzeczy co nas bolą, cygorami to samo
oczywiście to tylko zarys który jest do modulacji pod własne potrzeby
ps.: chyba dla tego nie lubię no limit
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
co do krówki w gorach podchodziłbym sceptycznie, ponieważ kilka celnych strzałów i zejdzie nim dotrze do przeciwnika, wówczas nie masz ani szału ani co najmniej 200p
ale masz frenzy na unicie który ma 8 ld z przerzutem - ta krówka nie musi zrobic nic innego jak tylko dac im ITP ; ) potem moze epicko zginąc imo i tak warto
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
też jestem tego zdaniaKhuman pisze:nie wiem czywarto tracić potencjał pierdolnięcie po za tym możesz " niechcący " dojść nią do CC gdzie wolał być hate co turę niż frenzy na ture
Khumek - mnie chodzi o zabezpieczenie klocka z magami przed głupia panika, niskie LD to spory problem tej rozpy. Z ITP na unicie go nie masz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zamiast cygorów dajesz 10 bestigorów z bannerm +1LD i masz na armii 9, i klocek trzymający szamanów przy kamulcu, dość twardy gdzie każdy cowboy zastanowi się 5 razy zanim tam wpadnie ( 15 yo optymalna liczba )
zresztą nie pamiętam kiedy miałem 9LD na generale... a na gdańsku w tym roku
fakt po między 8 a 9 jest gigantyczna przepaść ale jak ma się frenzy to nie kluczy do pierwszego przegranego CC
zresztą nie pamiętam kiedy miałem 9LD na generale... a na gdańsku w tym roku
fakt po między 8 a 9 jest gigantyczna przepaść ale jak ma się frenzy to nie kluczy do pierwszego przegranego CC
Ja kminię jeszcze to
Lords 634
Great Bray-Shaman Lv4 Death 335
AHW 4
Talizman Of Preservation 45
Hag tree fetish 25 Re roll to wound
Fencers Blade 35
Great Bray-Shaman Lv4 Beast 299
AHW 2
Sceptre of Stability 15
MR 3 45
Herose 591
Wargor BSB 206
Heavy Armour 4;
Shield 2
Beast Banner 75 +1 S dla oddziału
Gnarled Hide 15 5+ Scally Skin
Bray-Shaman Lv 2 Shadow 135
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv1 Shadow 125
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
Shaman lv 1 125
Feedbac Skroll
39 Bestigor Herd 513
FCG, Standard of Discipline 15
3xRazorgor Herd 3x55
2x5 Harpy 2x70
Scout
5 Harpy 55
50 Gor herd 425
FCG, AHW
21 Gor Herd 188
Musician Champion AHW
3x5 Ungor Raiders 3x30
Czyli Zamiast cygorków Duże bestigorki i wolę jednak 21 gorów do trzymania magów
Itemy na magach do przemyślenia aczkolwiek bez Mr 3 bym nie wychodził do zmiany mamy feedbac scrolla na +1 do casta albo lv na shadole
Lords 634
Great Bray-Shaman Lv4 Death 335
AHW 4
Talizman Of Preservation 45
Hag tree fetish 25 Re roll to wound
Fencers Blade 35
Great Bray-Shaman Lv4 Beast 299
AHW 2
Sceptre of Stability 15
MR 3 45
Herose 591
Wargor BSB 206
Heavy Armour 4;
Shield 2
Beast Banner 75 +1 S dla oddziału
Gnarled Hide 15 5+ Scally Skin
Bray-Shaman Lv 2 Shadow 135
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv1 Shadow 125
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
Shaman lv 1 125
Feedbac Skroll
39 Bestigor Herd 513
FCG, Standard of Discipline 15
3xRazorgor Herd 3x55
2x5 Harpy 2x70
Scout
5 Harpy 55
50 Gor herd 425
FCG, AHW
21 Gor Herd 188
Musician Champion AHW
3x5 Ungor Raiders 3x30
Czyli Zamiast cygorków Duże bestigorki i wolę jednak 21 gorów do trzymania magów
Itemy na magach do przemyślenia aczkolwiek bez Mr 3 bym nie wychodził do zmiany mamy feedbac scrolla na +1 do casta albo lv na shadole
Klopsiu to jest 2800?? w sumie wygląda bardzo solidnie:) MR jest potrzebne jak najbardziej bo bez tego za łatwo cie snajpować. Feedback z fetishem jest super bo przeciwnik sobie 3 razy pomysli zanim rzuci jakiś czar z większej ilości kości.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Obrób (chociaż entery między lordami i herosami)
Właściwie to nic dodać, nic ująć, zastanawiałbym się nad użytecznością klocka 21 gorów, osobiście uważam, że rydwany lepsze, ale z drugiej strony rydwanem szamana nie zabunkrujesz, bo tylko takie widzę dla tego oddziału zastosowanie.
Właściwie to nic dodać, nic ująć, zastanawiałbym się nad użytecznością klocka 21 gorów, osobiście uważam, że rydwany lepsze, ale z drugiej strony rydwanem szamana nie zabunkrujesz, bo tylko takie widzę dla tego oddziału zastosowanie.
Albo lepiej 60
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"