Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Zrobiłem kolejną rozpiskę, dziękuje wam za pomoc bo wychwytuje dzięki temu swoje błędy ^^ więc, kolejna rozpiska. BSB, Lord ma większą obstawę tym razem, nie wiem co zrobić z tym gościem co ma BSB ale chyba dobrze by było go wrzucić do Glade Guardów, czekam na wasze porady.
Unnamed2000 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wild Rider Highborn @ 288 Pts
General; Wild Rider; Longbow
Oaken Armour [50]
Murder of Spites [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
6 Elf Steed @ [0] Pts
6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
6 Elf Steed @ [0] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Banner of Dwindling [50]
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 59
Total Army Cost: 1983
Unnamed2000 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wild Rider Highborn @ 288 Pts
General; Wild Rider; Longbow
Oaken Armour [50]
Murder of Spites [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
6 Elf Steed @ [0] Pts
6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
6 Elf Steed @ [0] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Banner of Dwindling [50]
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 59
Total Army Cost: 1983
Przy czym bywa tak, że jednych tancerzy mamy przez to uwalonych - masz tego świadomość?Piotras pisze:Bsb i lord. Pannowie skrolarze to różnie. Czasami na początku też daje ich do tancerzy, czasem do łuczników, z innymi armiami to tam czasami samotnie chadzają.
Działo zamiast drzewa daje nagle niesamowity luz, jeśli chodzi o możliwości w innych miejscach. Naprawdę warte potestowania. Co do liczby to napiszę tak: kiedyś grałem na 6 i było spoko - łatwo zmieścić, pojedynczego bohatera potrafią ubić etc. Później przerzuciłem się na 10, żeby kawy masakrować (przy lordzie strzelaczu), ale w dobie obecnych rozpisek wróciłbym, gdybym nimi grał, do wersji 6.Piotras pisze:No hmm... Działo zamiast drzewa? I do tego WW, ale ilu? Np. 6 czy 8? (lubię liczby parzyste ).
I wtedy wychodzi już na prawdę mega masówka. To może być ciekawe.
Często u nas tak się to kończyPiotras pisze:edit: A ten kijek to tak, ehh, chciałem coś oryginalnego wrzucić. Nie udało się
Nitrox - cóż rzec, po pierwsze super byłoby, gdybyś uporządkował rozpę nieco i wywalił takie śmieciowe informacje jak konie u WE Po drugie konkrety:
a) bohaterowie - jesteś pewien, że coś ugrasz magami? Ja bym nie był. Bez dużego maga 2lvl to taka sobie sprawa. Szczególnie, że niosą tylko scrolle bez żadnych innych bajerów. Lord. Cóż. Lord. Tak. Hm, czekaj...tak - lord. Przejdźmy dalej - bsb z bannerem. Nie mam przy sobie podręcznika, ale ten banner stosuje się przeciw rywalom, z którymi walczy bsb. A więc będziesz mógł zagonić rywala wadancerami - to raczej średnia opcja. Lepiej dać mu Warbanner i zwiększyć szansę, że rywal w ogóle się zbrejkuje, albo tradycyjnie Hodę.
b) rare - dodałbym do drzewka działko, względnie poszukał oszczędniości na wayów, ale oczywiście tak też można grać, szczególnie na 2k równe.
c) special - jeśli się zmieszczą to dorzuciłbym tancerzy, nawet w piątce, żeby chować tam bsb i magów. Wildzi w opcji do walki mocni, chociaż ja tak nie gram.
d) core - driady oki, łuki, ja bez 30tki nie wychodzę z domu.
Generalnie wiele bym tu zmienił, ale trzebaby zobaczyć, jak tym grasz.
Dobra, jeszcze pokmiłem. Ciężko mi bez treemana, bo tak jakoś jestem do niego przyzwyczajony...
Teraz kwestia taka. Można odchudzić wildów (3x 26 pkt = 78 pkt), 2 wayów (2x 24 = 48 pkt) i poszperać pkt na 2giego fasta / scoutów.
Co Wy na to?
Pozdro
Myślę, że potencjał jest ok i założenie też? Tak sobie ino kmie, co robić np. z 2 tankami itd.1 * Highborn @ 242 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Hail of Doom Arrow [30]
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 117 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
6 Wild Riders @ 156 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
6 Wild Riders @ 156 Pts
7+1 Wardancers @ 165 Pts
muz, cham
8 Waywatchers @ 192 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2350
Teraz kwestia taka. Można odchudzić wildów (3x 26 pkt = 78 pkt), 2 wayów (2x 24 = 48 pkt) i poszperać pkt na 2giego fasta / scoutów.
Co Wy na to?
Pozdro
Nie rozumiem po co te gołe szóstki wildów? Nie lepiej piątki? Tak samo oddziały tancerzy i wayów po osiem w jakimś tajemniczym celu. Zamiłowanie do parzystych liczb chyba powinno mieć miejsce, wtedy kiedy to ma jakieś praktyczne zastosowanie.
Żeby społowić 6/8 trzeba zabić tyle samo co w przypadku 5/7 modeli. Czy to już nie przemawia na korzyść nieparzystych tańszych oddziałów, co w efekcie daje jeszcze jedne driady na stole na przykład? Jak 6 dojedzie w calości na bok to i tak się wszyscy nie dostawią, podobnie z 8 wardancerów z dwoma herosami. Punkty na chempa w tancerzach moim zdaniem zbędne, przecież od czelendży jest szef, w końcu po to ma netlingi, a chemp dodatkowo przyśpiesza rozdzielanie hitów i utratę look outa.
Żeby społowić 6/8 trzeba zabić tyle samo co w przypadku 5/7 modeli. Czy to już nie przemawia na korzyść nieparzystych tańszych oddziałów, co w efekcie daje jeszcze jedne driady na stole na przykład? Jak 6 dojedzie w calości na bok to i tak się wszyscy nie dostawią, podobnie z 8 wardancerów z dwoma herosami. Punkty na chempa w tancerzach moim zdaniem zbędne, przecież od czelendży jest szef, w końcu po to ma netlingi, a chemp dodatkowo przyśpiesza rozdzielanie hitów i utratę look outa.
Od początku. Co do liczb racja. Tylko dalej na co te pkt spożytkować? Kolejny fast, scouci?
Co do tancerzy, cóż, czasami nie chce przyjmowac challenga np. od wrogiego championa to biorę go swoim i tyle.
10 modeli sie nigdy nie dostawi, ale ja liczę że jakims tam sposobem dostaną 1 pocisk lub kilka strzałów od czegoś.
Dlatego na dole mojego posta napisalem pewne propozycje...
za 3 wildow i 1 waya wchodzą np. scouci + champion w wayach.
Co do tancerzy, cóż, czasami nie chce przyjmowac challenga np. od wrogiego championa to biorę go swoim i tyle.
10 modeli sie nigdy nie dostawi, ale ja liczę że jakims tam sposobem dostaną 1 pocisk lub kilka strzałów od czegoś.
Dlatego na dole mojego posta napisalem pewne propozycje...
za 3 wildow i 1 waya wchodzą np. scouci + champion w wayach.
Poza, ze wszech miar słusznymi uwagami Kalesonera, rozpa super!
Za oszczędności pomyślałbym raczej o driadach niż o scoutach - raczej ich nie zmieścisz obok wayów, a u Ciebie zrobią mały tłok. IMHO.
A fasty mniej potrzebne przy takim zatłoczeniu kawy
Za oszczędności pomyślałbym raczej o driadach niż o scoutach - raczej ich nie zmieścisz obok wayów, a u Ciebie zrobią mały tłok. IMHO.
A fasty mniej potrzebne przy takim zatłoczeniu kawy
Proszę bardzo, w sumie chyba końcowa koncepcjaksch pisze:Poza, ze wszech miar słusznymi uwagami Kalesonera, rozpa super!
Za oszczędności pomyślałbym raczej o driadach niż o scoutach - raczej ich nie zmieścisz obok wayów, a u Ciebie zrobią mały tłok. IMHO.
A fasty mniej potrzebne przy takim zatłoczeniu kawy
I już was więcej nie męczę.
Dobra, możliwie ostatnia poprawka:Highborn @ 242 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Hail of Doom Arrow [30]
Annoyance of Netlings [25]
Noble @ 115 Pts
Battle Standard
War Banner [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7+1 Wardancers @ 165 Pts
Musician, Champion
6+1 Waywatchers @ 176 Pts
Champion
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2350
Champion z tancerków out (14 pkt), 1 tancerz out (18 pkt), champion z WW out (8 pkt), muzyk z GR out (9 pkt).
I zostaje nam na maxa wyżyłowane 49 punktów. Ale szczerze powiedziawszy już nie mam pomysłu co z tym zrobić.
przemyślałem sprawę i trzeci oddział driad się przyda. Więcej mięska do screenowania wildów etc.
Okej, co teraz powiedzą na to panowie, bardziej doświadczeni ode mnie?
Ciężko mi będzie coś ugrać bez Treemana, bo jestem do niego przyzwyczajony Ale kit, spróbuję.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, o 20:32 przez Piotras, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym inaczej złożył BSB. Za zaoszczędzone pkts, poza tym rozpa extra!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Właśnie. W sumie za zaoszczędzone pkt można zrobić tak:
Dać jakiegoś spajta bsbkowi.
Wymienić jego stuff na np. Biting blejda + broszke albo regenke (czyli trzecia opcja, nie BB + OA Spoko ).
Co Wy na to?
Nie głupie, nie głupie... Da się jeszcze coś z tego wycisnąć
A rozpa żadna super czy ekstra... Każdy taką mógłby stworzyć albo o takiej myślał, ja po prostu przelałem swoją idee na forum.
P.S. Kto będzie na 100% na PGA?
Dać jakiegoś spajta bsbkowi.
Wymienić jego stuff na np. Biting blejda + broszke albo regenke (czyli trzecia opcja, nie BB + OA Spoko ).
Co Wy na to?
Nie głupie, nie głupie... Da się jeszcze coś z tego wycisnąć
A rozpa żadna super czy ekstra... Każdy taką mógłby stworzyć albo o takiej myślał, ja po prostu przelałem swoją idee na forum.
P.S. Kto będzie na 100% na PGA?
Rozpa kozak i ja na 99% jestem na PGA.
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
ta rozpa na PGA.. zacnie się prezentuje.. z tego co widzę będę musiał dokupić jeszcze jednych wildów:D
co myślicie o czymś takim na 1250 pkt:
caddy 140
alter + hoda 158
10 x GG 120
10 x GG 120
10 x GG 120
8 x Dryads 96
8 x Dryads 96
7 x Wardancers 126
5 x Wild Riders 130
6 x Waywatchers 144
Sporo strzelanie, są też jednostki do kontry..
jak się prezentuje?
pozdrawiam
co myślicie o czymś takim na 1250 pkt:
caddy 140
alter + hoda 158
10 x GG 120
10 x GG 120
10 x GG 120
8 x Dryads 96
8 x Dryads 96
7 x Wardancers 126
5 x Wild Riders 130
6 x Waywatchers 144
Sporo strzelanie, są też jednostki do kontry..
jak się prezentuje?
pozdrawiam
mi na wildach brakuje sztandarow...
moze tylko mi sie one sprawdzaja ale jednak...
troche brakuje 2lvl na magach [ nie lubie marnowac potecjalow, zawsze to 2 czar i wieksze mozliwosci taktyczne, chocby ciskanie przesowaczek z 3 kosci...]
99% ze bede.
moze tylko mi sie one sprawdzaja ale jednak...
troche brakuje 2lvl na magach [ nie lubie marnowac potecjalow, zawsze to 2 czar i wieksze mozliwosci taktyczne, chocby ciskanie przesowaczek z 3 kosci...]
99% ze bede.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No właśnie bardzo długo grałem na 5tkach z szmatami, ale cholera, bardzo rzadko się spłacali... To może ja po prostu nie umiem na nich grać.bigpasiak pisze:mi na wildach brakuje sztandarow...
moze tylko mi sie one sprawdzaja ale jednak...
Tak sobie myślę. Mając 2 x 2 lvl mamy w sumie 6 kości bez żadnych boundspelli. Imho w dzisiejszej dobie, gdzie panuje masa magii demonowej i wampirzej to nie jest jakaś moc... Przynajmniej ja nigdy do magii nie przykładałem dużej wagi. Szczególnie nie mając dużego maga z 4 lvl, jest po prostu ciężko cokolwiek rzucić.bigpasiak pisze:troche brakuje 2lvl na magach [ nie lubie marnowac potecjalow, zawsze to 2 czar i wieksze mozliwosci taktyczne, chocby ciskanie przesowaczek z 3 kosci...]
Jeszcze jakieś komentarze? Czy może coś na bsb zmienić?
I BigPasiak jak widzisz te lvl na magach? W sensie za co?
@ WitchHunter: Jak chcesz troche bardziej klimatyczną rozpę to wymień biegacza na WW z hodą i mieczykami ognistymi i championem w ww. Poza tym to tak spoko rozpa. Tylko wtedy wymieniłbym tancerzy na 2gich wildów
Pozdro
To mamy Kalesoner z tymi mieczykami Faktycznie to one sa zbędne, ale fajnie wyglądająPiotras pisze:@ WitchHunter: Jak chcesz troche bardziej klimatyczną rozpę to wymień biegacza na WW z hodą i mieczykami ognistymi i championem w ww.
zawsze są to magiczne ataki, kosztuje to tylko 6pkt więcej niż zwykła broń.
A ognistość może co nieco zmienić.
Zawsze może wpaść we wraithy - wyzwie banshee, wbije jej 2 rany i wygra o jeden - jeżeli w pobliżu byłaby jeszcze jakaś driada czy coś to w ogóle by sobie poradziło lightowo nawet z większymi celami.
Jak widzę są dwa rozumienia klimatu:
1 - granie czymś innym niż standard - no bo skoro nie PG to klimat
2 - klimat właściwy - taki z encykopedii.
A ognistość może co nieco zmienić.
Zawsze może wpaść we wraithy - wyzwie banshee, wbije jej 2 rany i wygra o jeden - jeżeli w pobliżu byłaby jeszcze jakaś driada czy coś to w ogóle by sobie poradziło lightowo nawet z większymi celami.
Jak widzę są dwa rozumienia klimatu:
1 - granie czymś innym niż standard - no bo skoro nie PG to klimat
2 - klimat właściwy - taki z encykopedii.