rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: el Victor »

Andrzej pisze:Weź sobie po prostu mojego princa którego podpatrzyłem u Robsona: gem, aoc, ds, luckstone, gw
jakze to że ma DS i kilka przedmiotów, a gem i luckstone są obydwa talizmanami ? wolno to tak - korzystam z army buildera i on się na coś takiego burzy a DSa w ogóle nie uwzględnia dla prince i nobla

nie wiem więc pytam
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Wszystko jest dobrze, gem to enchant, Luckstone to talisman, AB to pałka :)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Zastanawiam się co brać na 2000pkt z ograniczeniami EURO

2000 Pts - High Elves Army

1 Archmage @ 285.0 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Noble @ 160.0 Pts
Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Armour of Caledor [25.0]

14 Archers @ 159.0 Pts
Longbow; Musician

14 Archers @ 159.0 Pts
Longbow; Musician

15 First Archers @ 190.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

30 White Lions @ 473.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]

30 White Lions @ 468.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 105


Total Army Cost: 1994.0

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Mi się podoba ale BoS musi być jak masz arcy jako lorda więc odejmij po 2 WL i daj BoS.Jaki lore na nim?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Lore of high magic, z BoS będę miał max. +2 dodatkowe kosci bo turniej jest na EURO :(

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

No wiem ale rozumiem że wolisz nie mieć dodatkowych kostek w ogóle niż mieć dwie ;)?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Slayer pisze:Lore of high magic, z BoS będę miał max. +2 dodatkowe kosci bo turniej jest na EURO :(
I co z tego?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Witam . Niedługo walka z imperium . Ilość pkt 1600 . Rozpiska która wyszła po 4 walkach . Lekka modernizacja . Oceńcie .

Lord:

ArcyMag + SW + DS + RoF 225pkt 35pkt 10pkt 40pkt 20pkt

Hero:

BSB pucha 85pkt 25pkt 25pkt 25pkt 8pktGW


Core:

20 Archers + Standar + Ognista szmata + muzyk 220pkt 5pkt 10pkt 10pkt
14 Archers + muzyk 154pkt 5pkt

Special:

5DP - 150pkt + 10pkt
24WL -360pkt +12pkt +6pkt + 50pkt (BoS)

Rare:

Orzeł - 50pkt
Orzeł - 50pkt


Zostaje 10 pkt ^^ ... nie wiem jak je odpowiednio wydać . Dodatkowo mam straszną rozkminke co zrobić z tankiem . Nie mam kompletnie pojęcia ... na acy mam HM ...

Pozdrawiam . Piszcie co myślicie .

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Zgodnie z obietnicą daną jakiś czas temu, opiszę moje wrażenia z gry partyzanckiej HE. Do tej pory z małymi zmianami grałem taką rozpą 2ketc
2k etc
Arcy 4lev-sigil of asuran,loremaster cloack, ironcourse icon-345-high
Mag 2lev-seerstaff, amulet of light-180-haeven
BSB-r.bow, GW,DA,charmed sield-171
10 archers-muz 115
10 archers-muz 115
22 Archers muzyk, e.flaming banner-272
Great eagle-50
Great eagle-50
Great eagle-50
Great eagle-50
r.b. thrower-100
r.b. thrower-100
22 White lions-muzyk, banner of sorcery-398

Generalnie jest naprawdę dobrze :twisted: Mając 4 orły i parę śmieci za +/- 100pkt ze spokojem obserwuję wystawienie głównych regimentów przeciwnika. Mając tyle wystawień, jestem bardzo elastyczny. Dobre wystawienie oraz kuraki dają mi ze spokojem 3 tury na odstrzał/magię, które są znacznie mocniejsze niż w rozpisce opartej o wl. Do tego, jednym umacniam drugie(1 z heaven, 2 z high). Nawet jak przeciwnik jest u mnie, muszę uniemożliwić mu wpadnięcie w magów. Do tego, zawsze są WL :D którzy budzą powszechną panikę. Jeżeli przeciwnik jest wyjątkowo niewygodny(o czym później), mogę rozstawić się w zupełnym rozproszeniu, sprowadzając grę do ubijania sobie nawzajem śmieciopkt. Niemożliwe w przypadku kwadratowej rozpy na WL. W przypadku defensów, jestem w stanie nawiązać równą walkę strzelecką, stając w linii :D 4 orły też mogą namieszać. Bolce trzeba jedynie kitrać, łatwo spadają. Kometa staje się nieocenionym czarem. Generalnie, heaven rządzi, nie wiem, czemu ludzie na nim nie grają. 6-tka niszczy system!
Stwierdzam, iż gra tą rozpiską daje znacznie większe pole manewru, więcej możliwości, i sprawia większą frajdę, niż schematyczne ni to uderzenie, ni to defens oparty o 2-3 klocki WL. Zdaję sobie sprawę, iż wówczas mamy do czynienia z nieco innym formatem, ale reguły pozostają te same. Czego się boję:
Scouci, dość niebezpieczna jednostka, którą trzeba mieć czujnie na uwadze wystawiając się.
Skavy, Vc-muszę z tym pograć, masa dużych klocków to coś, co lubimy tym bardziej, im większą ilość Wl posiadamy, tu przewaga standardów. Aczkolwiek wydaje mi się, iż jestem w stanie wystawić się tak, by wydłużyć grę z cała ta nawałnicą ścierwa, uniemażliwiając mu zdobycie większych pkt. Ok, ja też nie liczę na nic większego, poza błędami przeciwnika.
Czołg-no tak, brak shadowa, brak defa. Czołgowi trzeba zadać te 2-3 rany, taka już ogulna zasada walki z czołgami. Nie widzę tego inaczej, jak masowy ostrzał łuczników, liczących na 6 z mojej str, i na 1 z przeciwnika. Można też wykorzystać teren do kitrania się. O ile wiem, czołg nie ma tam zbyt ciekawie(mógłby ktoś przytoczyć dokładne zasady czołg i np las?)Na szczęście, poza czołgiem z reguły nic nie jedzie w moją stronę. Nie spotkałem rozpiski imperialnej na altarze, czołgu i jeździe. Ostrzał imperialny znowu nie jest aż taki nie do wytrzymania na dalekich dystansach. A ja mam kometę :mrgreen: Jeżeli otrzymam jakieś naprawdę przykre doświadczenia w grze z czołgiem, rozmyslę shadow/death na małym magu.

W wolnej chwili wkleję jakieś konkretniejsze raporty z konkretnych bitew.

p.s teraz trzeba tu wcisnąć jeszcze loeca, hihihihi

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

A jaki lore na arcy chcesz miec?
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Z tą magią niebios faktycznie fajny pomysł . Ta 6 jest całkiem okey .

Tak apropo magii to lvl maga dodajemy na samym końcu ? najpierw czar musi się udać na kostkach .

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dodajesz od razu i w sumie musisz osiagnac CV, ale jednoczesnie na kostkach nie moze byc mniej niz 3

co do rozpy to obawiam sie ze 22 WL to dosc skromnie i nawet te 4 kury ci duzo nie pomoga, jesli przeciwnik skoncentruje caly ostrzal w jednej turze na WL to nic z nich nie zostanie, a twoje lekkie strzelanie to jest nic w porownaniu do defensow z ktorymi masz ostry czoko anal :) jedye co cie ratuje to IF na komete w pierwszej turze... Heaven jest dobry ale nie tylko ze wzgledu na komete ale i zerowke ktora potrafi mocno namieszac...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Tnx Semi , to całkowicie zmienia postać rzeczy . A co sądzisz o tej rozpisce na 1600 pkt ?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

22 WL jest ok. Pod warunkiem, że masz 3 takie oddziały :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Na takiej rozpie bedzie cienko grając na krasie ktorych jest co raz wiecej na turniejach, z dziala pospadaja orły taki ich los , a bolce podobnie, w dodatku z katap bedzie ladowal np. po oddziale z magiem lub WL

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

Mr.Jack pisze:Tnx Semi , to całkowicie zmienia postać rzeczy . A co sądzisz o tej rozpisce na 1600 pkt ?
moze bede nudny ale najbardziej optymalne jest zlozenie BSB z BoS a za zaoszczedzone 50 pkt dokladasz 3 WL i juz ten klocusze zaczyna kozystac z zasady hordy... reszta mi sie podoba tym bardziej ze to na 1600 ma potencial....
chodzi o to ze BSB puszka na dobra sprawe i tak ginie w cc wiec jest glupota aby napieral w pierwszej lini lepiej sie sprawdza jak siedzi z tyly daje rerolle i d3 kostki :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Coś panikujecie. Co dokładnie strzela po wl ustawionych gdzieś na krawędzi, w linii? 2 klopy? 3 mortary? chłopaki, to nie jest 1 tura strzelania, to są liczne pudła/słabe straty. Mam jeszcze irocoursa o którym zawsze zapominam :P. Dlaczego orły są ,,z bazy'' skazane na zdechnięcie? mam nimi lecieć prosto pod armatnie lufy? Zostaną użyte np 4 naraz, wobec jednej maszyny. Poza tym, maszyny 8ed są niezwykle podatne na naszych łuczników, jeżeli przeciwnik skupi się tylko na wl/bolcach nasze łuki stają się utrapieniem, beztrosko strzelając w machiny. Magowie zawsze mogą przejść do łuków, a strata całych wl(w co szczeże wątpię) nie jest aż tak bolesna, przecież mówimy walce z defensem, gdzie nie naciera się na nas, tylko się wymieniamy ogniem.

Zresztą, klockowy standard wobec zupełnie zdemonizowanych przez was(niepotrzebnie) krasnoludów ma jeszcze mniej argumentów.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Akurat reaver nie jest taki zły, sam mam go zwykle na BSB, imo jest wart znacznie więcej niż tych 3 wl :)

Ale co prawda, to prawda. Z dobrze złożonymi i zagranymi krasiami/imperium nie ma żadnych szans na zrobienie czegoś więcej niz remis. Jedyna szansa to arcy z BoH+schadow i wielki kloc PG, ale taki sajd nie ma sensu na turnieju.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dzisiejsze defensy poza dobrym parkiem maszynowaym maja takze 2-3 hordy do kontry wiec to nie jest tak ze sie wymieniacie ogniem, tylko ty sie modlisz zeby on nietrafil w srodek twoich klockow, bo wtedy jego hordy anihiluja twoje...

ale potestuj pograj i dojdz do wniosku ze za malo WL a bolce ssa na 8ed ;)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tylko nie w domu z kumplem, tylko na jakiś większych turniejach :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Zablokowany