Barbarossa pisze:Gracz demonów się odezwałthurion pisze:w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK![]()
Grę defensywną? Pornodefensy mają pod górkę w scenariuszach 2 i 4. Imperium ma pod górkę w scenariuszach 1, 2, 4, 5.
Co do szczegółów - oczywiście można lekko to modyfikować. Np. scenariusz piąty zastąpić scenariuszem "Two left hands" - jeden bohater (w tym kowadełko), wybrany przed rozstawieniem/losowaniem czarów, modyfikuje wszystkie wykonywane przez siebie rzuty o jeden na swoją niekorzyść w tej bitiwe.
Głownie psuje zabawę arcymagom i arcywampirom, wyłącza przegięcia czarowe na jednej kości, psuje zabawę blodziowi.
ale dwarfy mają b.dobrze w scenariuszach:
1,2,3,5
w 4 tracą siłe na klopach armatach i bolcach nieco ale dalej są mocne
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)