HARDKOR GRAĆ KURDE MAĆ!!! 28/03/09, WARSZAWA

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Re: HARDKOR GRAĆ KURDE MAĆ!!! 28/03/09, WARSZAWA

Post autor: Smiechu »

Jednym słowem górny limit powinien być 56 pkt, a dolny - to co ugracie. i tak było by najlepiej.

Jakby teraz tak było to w trzeciej walce nie trafili bysmy na Inkwizytorów i suma sumarum może nie spadlibyśmy tak daleko.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Moze cyferki troche inaczej bym wybral (max to 52:0, czyli kazdy robi 13 max), ale trzeba przyznac, ze dolne ograniczenie jest totalnie do kitu.

Jeszcze ostatnie slowo w kwestii karniakow. Tak naprawde pomysl sie nie sprawdzil i wzbudzil bardzo duzo kontrowersji w duzej mierze przez to, ze byla to druzynowka - gdy karniaka dostaje na turze singlowym dwoch spoznialskich graczy, wtedy to jest dobry motyw i na bank bedziemy go stosowali. Nie ma szans na to, zebysmy z tego zrezygnowali, bo bez odpowiedniego popedzania, gracze zupelnie sie rozbisurmania i jeszcze pomysla, ze turnieje sa organizowane z mysla o nich, a nie dla frajdy organizatorow.

Natomiast w sytuacji druzynowego turnieju, gdy realnie przez 1 osobe spoznialska zagrozone jest 8 osob, a dodatkowo wprowadzone zostaja 2 nowe elementy (nowy sposob punktacji, nasz brak doswiadczenia w organizowaniu druzynowek), wtedy faktycznie nie jest to najlepszy pomysl i stad wynikly wszelkie nieporozumienia i pretensje. Turniej w kazdym razie za nami, cieszymy sie, ze dobrze sie bawailiscie i zapraszamy na kolejne nasze imprezy - nastepnym razem raczej zrobimy singla albo jakis ciekawy tur ze scenariuszami. Ale to dopiero w maju, bo juz nam wszystkim cisnienie ligowe raczej opadlo :]

Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za wspolna zabawe.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Marek Golan pisze:Tak, powinno sie tak zrobic, ze gorny limit jest zablokowany, ale dolny nie.
Zreszta Debek tez o tym mowil na turnieju i mam nadzieje, ze nastepna druzynowka taka bedzie. Czy bedzie ja robil Kult, JH, Ordin. A potem jak sie sprawdzi to i DMP.
ostatnia druzynowka jaka robilem taka byla ;) format o tyle dobry, ze ine daje tak scisnietych wynikow, ze punkt z hobby jest taki waznyale jak sie sporo przegra nie daje powalczyc graczom (wtedy byly 2x wyniki 60-0)

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

Ja chciałem tylko dodać, że wybór graczy ten co był (chyba z Euro?) jest o niebo lepszy niż ten, który był na ostatnim DMP.
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Maszli ty racje.
Dzieki takiej możliwości wyboru przeciwnika, można sie lepiej dostawić by coś ugrać.
Fakt faktem, że mało czasu było na rozegranie, bo jak ktoś już napisał traci sie okolo 30 min na samo dostawienie co można było zaobserwować u Inkwizytorów, którzy więcej myśleli nad dostawieniem aniżęli później w czasie grania.
:P

A i jeszcze jedno - ale to już do wszystkich orgów drużynówek

NIE RÓBCIE WIECEJ TAKICH AKCJI Z TAJNYMI ROZPISKAMI :D, bo przez brak znajomości niektórych armii (na przegięciu) dostaje sie ostro po dupie z powodu nieznajomości tych niespodzianek jakie mają.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

a mi się podobały tajne rospy i niektóre akcje na nich ^^

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Lubimy tajne rozpy i prawdopodobnie najczesciej bedzie to obowiazywalo na naszych turniejach.
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Mi się bardzo podobało, że żaden ze zgłoszonych teamów nie dał ciała i się punktualnie i w całości stawił. Poza tym wielka szkoda, że musimy tak szczypać się z maksymalną ilością graczy. Fajnie by było mieć miejsce żeby robić lokale na 60 i więcej osób.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Mi się bardzo podobało, że żaden ze zgłoszonych teamów nie dał ciała i się punktualnie i w całości stawił.
robiliscie druzynowke... czego sie spodziewaliscie? ze 1 osoba z teamu nawali nagle nie mowiac nic wczesniej reszcie? ;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Wcale bym sie nie zdziwil, jakby jakis team nie przyjechal, bez informowania nas o tym.
Taka kultura, wiec tym bardziej ciesze sie, ze nikt nie nawalil.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

bless pisze:Lubimy tajne rozpy i prawdopodobnie najczesciej bedzie to obowiazywalo na naszych turniejach.

=D>

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Z jednej strony spoko są tajne rospy pod warunkiem ze wiesz czego można sie spodziewac po drugiej stronie (za malo gralem z demonami by spodziewac sie syrenki - nawet nie znalem tego :D ) - dlatego tak napisalem.

Generalnie nie mam nic przeciwko temu, bo wsumie niespodzianki sa spoko - tylko dlaczego jak mowisz komuś o regimentach o herosach w VC to przeciwnik już wie w przynajmniej 70% jakie masz przedmioty w armii, a w druga strone tak nie ma??

Moze dlatego ze VC jest najwiecej :P i kazdy zna ichne rozpiski.

turniej generalnie był rewelacyjny i prosimy czesciej!!

Pozdro.

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

bless pisze:Lubimy tajne rozpy i prawdopodobnie najczesciej bedzie to obowiazywalo na naszych turniejach.
Rozpy tajne tak, ale nie na turniej Teamowy.

ODPOWIEDZ