Rozpiski Imperialne 2

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Re: Rozpiski Imperialne 2

Post autor: Hurtmaker »

ja bym ten kloc IC zamienił na 8 zwyklaków bez FCG co by magów tam trzymac- za pomocą siana. więcej DS...nawet kosztem Boundów. dawanie bounda z ripem pristowi trochę ogranicza jego własne modlitwy, no ale to mały pikus.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

jak piszesz gówniany, to napisz dlaczego, według mnie jest wart tych pkt, przy niskiej liderce wielu oddziałów i braku ITP.
Obrazek

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Ponieważ a) jest miękki i łatwo kolesia zabić , w tych czasach 2+ to nie jest dużo sav'a b) siano Yasia styka - wystarczy żeby siano zrobiło swoje na najważniejszym oddziale. c) marnowanie slota na kolesia który nie dość że musi kampić żeby go nic nie zabiło , to ani nie można za to wziąść magii , ani anty - magii no a trzeba zapłacić więcej niż za zwykłego herosa.
d) po co ci przerzuty? na kawalerie 5-tki z muzykami które często odginają , czy na altar i czołgi które są ITP. , cannony również rzadko panikują chyba że coś źle zrobisz.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

jak na razie, na pewno nie zamienię IC na zwykłych, muszą mieć siłę przebicia się (BSB daje do kombatu pewny punkt no i ma ataki swoje, a kapłan hate) niestety nie mam czołgu drugiego, więc ten regon będzie robił za pewnego rodzaju zamiennik ale nie da się go zwarzywić, no chyba że wystrzelać; a co do magów, to sam nie wiem co jest najlepsze, jeden seal czy dwa scrolle, rod mi się sprawdzał i to bardzo dobrze, a stuff przedmiotów na kapłanie to już inna bajka, Orba zawsze każdy stara się zdispelować jak ma latacze, bo to jest za bardzo upierdliwe, tak więc z tym blokowaniem też nie ma problemu, bo ja nie mam lataczy, nie wiem co z resztą #-o

Miszczakos
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Miszczakos »

Moja rada jest taka żebyś zapytał sie przed turniejem czy nie ma ktoś pożyczyć czołg, wydaje mi się że zarowno na pre jak i bazyliszku znajdzie się jakaś dobra dusza. Odnośnie zestawienia kapłan plus bsb może to i dobre zestawienie ale tylko w szarży a prawda jest taka że czasami przeciwnik tak gra że nie masz szans zaszarżować. Osobiście widze wiekszą siłę w 2 ds niż w seal of destruction czesto bywa tak że sie nie uda wymazać danego czaru a potem człowiek w kluczowym momęcie żałuje że nie ma tego ds ale to już poddaje twojej ocenie

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Obrazek

Miszczakos
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Miszczakos »

Moja rozpa na bazyliszka, mile widziana konstruktywna krytyka oraz rada jakiego bazyliszka wybrac przy takim ustawieniu

Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Power [40]
War Altar @ [0] Pts

Captain @ 112 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]

Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Great Weapon, Full Plate Armor; Warhorse

5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse

6 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

Great Cannon @ 100 Pts

Great Cannon @ 100 Pts

Steam Tank @ 300 Pts

Steam Tank @ 300 Pts


Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 46

Total Army Cost: 2346

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Rozpiska dużo lepsza od porzedniej :) Mam zastrzeżenia tylko co do BSBka. Z savem 2+ zbyt łatwo go zabić, chyba że chcesz unikać walki, wtedy polecam Imperial Banner :wink: Jeśli chcesz nim trochę poszaleć to dałbym mu dawn armour wtedy ma 2+ pzerzucanego savea czyli zupełnie przyzwoita ochrona.

Co do bazyliszka widzę 3 opcje:
yaś - robisz 6 najtów z muzykiem, dostają siano i masz świetny odział do trzymania magów
turoń - na nieprzyjacielskie maszynki i eteryki
sexmaszyna - przerzut przy deklarowania pary, pewniejsza magia
Obrazek

Miszczakos
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Miszczakos »

Ja bym nie okreslił tej rozpiski jako lepszej, a bardziej standartowa :D Co do bsb, no niestety jest miękki ale kosztuje niewiele, zakładając że dostanie dawn armour to tak naprawde latając w klocku innerer circle nic nie zrobi poza daniem +1 do cr bo jakoś średnio widze żeby cokolwiek utłukł z siłą 4. Co do bazyliszków sam właśnie nad tymi 3 się zastanawiałem :D

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

komuś się GW na KO spodobało ;) daj im może muzyków, często-gęsto ratują dupsko :) a tak to fajnie
Obrazek

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

oh lol , ale z tymi gw to chyba najzwyczajniejsza pomyłka? jeśli nie , to zmień gw na lance...

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a czemu nie? dają radę, tylko trzeba umieć nimi grać ....
Obrazek

Miszczakos
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Miszczakos »

Nie z gw to nie pomyłka, wystawiłem ten oddział z 2 powodów, najsampierw chce dostać maksa za wysywig a poprostu tylu lanc nie mam a druga kwestia jest taka że jest to taki oddział, że w 2 turze walki też ma szanse coś zrobić

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

+1 dwa razy :)
Obrazek

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Siilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr
Hehehe . powiedz mi ? grasz imperium ?
a wiesz co to cięzki-fast w roli KO ? :P ?

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Siilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr
Te piątki są właśnie najlepsze na armie strzelające i śmieciowe czyli DE, Lizzi. A tym dużym klocem kawalerii to się chociaż przez ghule przebijesz? :roll:
Obrazek

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

chce zobaczyc jak grasz na armie smieciowe tym xD zero strzelania de robią co chcą. Maszyn to juz w ogole nie masz w 2 turze. Smok szaleje, bolty cie zmiekczają Wampirzych klocków moze nawet czolg nie przebic chodzi tutaj o to ze piatki sie odbijają, juz nie mowie o tym ze magią tez nic nikomu nie zrobisz... Co do lizardmenów to chyba nie wiesz co to terradony czy enginy. Zagram sobie tym i sprawdze ale poza WE nie miazdzysz nikogo

Miszczakos
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Miszczakos »

Siilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr
Przecież mam duży oddział kawaleri :D 6 innerer circle z warbanerem w zupełności wystarcza w połaczeniu z bsb
Strzelców też mam :D outriderzy dużo lepiej się spisują niż zwykli handgunerzy, zajmują mniej miejsca i są bardziej mobilni, mają mniejszy zasięg od kuszników ale zawsze mogę poświecić jedną turę strzelania i podjechać i sie dobrze ustawić
Siilent Bob pisze:chce zobaczyc jak grasz na armie smieciowe tym xD zero strzelania de robią co chcą. Maszyn to juz w ogole nie masz w 2 turze. Smok szaleje, bolty cie zmiekczają Wampirzych klocków moze nawet czolg nie przebic chodzi tutaj o to ze piatki sie odbijają, juz nie mowie o tym ze magią tez nic nikomu nie zrobisz... Co do lizardmenów to chyba nie wiesz co to terradony czy enginy. Zagram sobie tym i sprawdze ale poza WE nie miazdzysz nikogo
Co do DE, może być ciężko ale jeżeli zajmie się strzelaniem do moich ciężko fastych KO nie bedzie strzelał do altara lub czołgów jeżeli skupi sie na czołgach w 2 turze moje 5 za 115 punktów zamiatają jego strzelających ( jeżeli zginą to trudno), to samo tyczy się boltów. Do obrony maszyn mam outriderów, zawsze moge pozostawić jeszcze jedną piątkę KO która mysle że poradzi sobie np. z terradonami. Smoki i Engin będą ciężkie do ugryzienia ale po to mam działa i do puki będą istnieć to przeciwnik będzie miał wiekszy problem niż ja. Magia jaka jest taka jest nic z nią nie da się zrobić. ale zawsze lepiej jak bedzie niż jak miałoby jej nie być

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

sorry za inner circlów patrzylem pobierznie xD outriderzy szybko zawsze bedą ginąć musisz sie do tego przyzwyczaic salwa z kuszników i juz nie ma... Stasznie nie lubie tej jednostki dodatkowo move or shot-lepiej pistolierzy. Chodzi mi tylko o to ze rozpa nie jest miażdząca i staram sie uchwycic minusy(tj. konstruktywna krytyka, no offence) a maszyny są w naszej armii wazne nie masz strzelców zadnych nie masz oslony. Teraz najlepiej brac kuszników i detki luków.

ODPOWIEDZ