Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 2
ja bym ten kloc IC zamienił na 8 zwyklaków bez FCG co by magów tam trzymac- za pomocą siana. więcej DS...nawet kosztem Boundów. dawanie bounda z ripem pristowi trochę ogranicza jego własne modlitwy, no ale to mały pikus.
Ponieważ a) jest miękki i łatwo kolesia zabić , w tych czasach 2+ to nie jest dużo sav'a b) siano Yasia styka - wystarczy żeby siano zrobiło swoje na najważniejszym oddziale. c) marnowanie slota na kolesia który nie dość że musi kampić żeby go nic nie zabiło , to ani nie można za to wziąść magii , ani anty - magii no a trzeba zapłacić więcej niż za zwykłego herosa.
d) po co ci przerzuty? na kawalerie 5-tki z muzykami które często odginają , czy na altar i czołgi które są ITP. , cannony również rzadko panikują chyba że coś źle zrobisz.
d) po co ci przerzuty? na kawalerie 5-tki z muzykami które często odginają , czy na altar i czołgi które są ITP. , cannony również rzadko panikują chyba że coś źle zrobisz.
jak na razie, na pewno nie zamienię IC na zwykłych, muszą mieć siłę przebicia się (BSB daje do kombatu pewny punkt no i ma ataki swoje, a kapłan hate) niestety nie mam czołgu drugiego, więc ten regon będzie robił za pewnego rodzaju zamiennik ale nie da się go zwarzywić, no chyba że wystrzelać; a co do magów, to sam nie wiem co jest najlepsze, jeden seal czy dwa scrolle, rod mi się sprawdzał i to bardzo dobrze, a stuff przedmiotów na kapłanie to już inna bajka, Orba zawsze każdy stara się zdispelować jak ma latacze, bo to jest za bardzo upierdliwe, tak więc z tym blokowaniem też nie ma problemu, bo ja nie mam lataczy, nie wiem co z resztą 

-
- Wałkarz
- Posty: 83
Moja rada jest taka żebyś zapytał sie przed turniejem czy nie ma ktoś pożyczyć czołg, wydaje mi się że zarowno na pre jak i bazyliszku znajdzie się jakaś dobra dusza. Odnośnie zestawienia kapłan plus bsb może to i dobre zestawienie ale tylko w szarży a prawda jest taka że czasami przeciwnik tak gra że nie masz szans zaszarżować. Osobiście widze wiekszą siłę w 2 ds niż w seal of destruction czesto bywa tak że sie nie uda wymazać danego czaru a potem człowiek w kluczowym momęcie żałuje że nie ma tego ds ale to już poddaje twojej ocenie
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Moja rozpa na bazyliszka, mile widziana konstruktywna krytyka oraz rada jakiego bazyliszka wybrac przy takim ustawieniu
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Power [40]
War Altar @ [0] Pts
Captain @ 112 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Great Weapon, Full Plate Armor; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
6 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2346
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Power [40]
War Altar @ [0] Pts
Captain @ 112 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Great Weapon, Full Plate Armor; Warhorse
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
6 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2346
Rozpiska dużo lepsza od porzedniej
Mam zastrzeżenia tylko co do BSBka. Z savem 2+ zbyt łatwo go zabić, chyba że chcesz unikać walki, wtedy polecam Imperial Banner
Jeśli chcesz nim trochę poszaleć to dałbym mu dawn armour wtedy ma 2+ pzerzucanego savea czyli zupełnie przyzwoita ochrona.
Co do bazyliszka widzę 3 opcje:
yaś - robisz 6 najtów z muzykiem, dostają siano i masz świetny odział do trzymania magów
turoń - na nieprzyjacielskie maszynki i eteryki
sexmaszyna - przerzut przy deklarowania pary, pewniejsza magia


Co do bazyliszka widzę 3 opcje:
yaś - robisz 6 najtów z muzykiem, dostają siano i masz świetny odział do trzymania magów
turoń - na nieprzyjacielskie maszynki i eteryki
sexmaszyna - przerzut przy deklarowania pary, pewniejsza magia
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Ja bym nie okreslił tej rozpiski jako lepszej, a bardziej standartowa
Co do bsb, no niestety jest miękki ale kosztuje niewiele, zakładając że dostanie dawn armour to tak naprawde latając w klocku innerer circle nic nie zrobi poza daniem +1 do cr bo jakoś średnio widze żeby cokolwiek utłukł z siłą 4. Co do bazyliszków sam właśnie nad tymi 3 się zastanawiałem 


-
- Wałkarz
- Posty: 83
Nie z gw to nie pomyłka, wystawiłem ten oddział z 2 powodów, najsampierw chce dostać maksa za wysywig a poprostu tylu lanc nie mam a druga kwestia jest taka że jest to taki oddział, że w 2 turze walki też ma szanse coś zrobić
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr
pzdr
Hehehe . powiedz mi ? grasz imperium ?Siilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr
a wiesz co to cięzki-fast w roli KO ?

Te piątki są właśnie najlepsze na armie strzelające i śmieciowe czyli DE, Lizzi. A tym dużym klocem kawalerii to się chociaż przez ghule przebijesz?Siilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr

-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
chce zobaczyc jak grasz na armie smieciowe tym xD zero strzelania de robią co chcą. Maszyn to juz w ogole nie masz w 2 turze. Smok szaleje, bolty cie zmiekczają Wampirzych klocków moze nawet czolg nie przebic chodzi tutaj o to ze piatki sie odbijają, juz nie mowie o tym ze magią tez nic nikomu nie zrobisz... Co do lizardmenów to chyba nie wiesz co to terradony czy enginy. Zagram sobie tym i sprawdze ale poza WE nie miazdzysz nikogo
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Przecież mam duży oddział kawaleriSiilent Bob pisze:Jakos nie widze tych piątek kawalerii, są slabe... Ciezko z De, Demonami nie mowiąc o lizakach xD na wapirzych klockach tez sie zatrzymiesz. Dalbym chociaz jednych strzelców i zrobil jakis wiekszy oddzial kawy
pzdr

Strzelców też mam

Co do DE, może być ciężko ale jeżeli zajmie się strzelaniem do moich ciężko fastych KO nie bedzie strzelał do altara lub czołgów jeżeli skupi sie na czołgach w 2 turze moje 5 za 115 punktów zamiatają jego strzelających ( jeżeli zginą to trudno), to samo tyczy się boltów. Do obrony maszyn mam outriderów, zawsze moge pozostawić jeszcze jedną piątkę KO która mysle że poradzi sobie np. z terradonami. Smoki i Engin będą ciężkie do ugryzienia ale po to mam działa i do puki będą istnieć to przeciwnik będzie miał wiekszy problem niż ja. Magia jaka jest taka jest nic z nią nie da się zrobić. ale zawsze lepiej jak bedzie niż jak miałoby jej nie byćSiilent Bob pisze:chce zobaczyc jak grasz na armie smieciowe tym xD zero strzelania de robią co chcą. Maszyn to juz w ogole nie masz w 2 turze. Smok szaleje, bolty cie zmiekczają Wampirzych klocków moze nawet czolg nie przebic chodzi tutaj o to ze piatki sie odbijają, juz nie mowie o tym ze magią tez nic nikomu nie zrobisz... Co do lizardmenów to chyba nie wiesz co to terradony czy enginy. Zagram sobie tym i sprawdze ale poza WE nie miazdzysz nikogo
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
sorry za inner circlów patrzylem pobierznie xD outriderzy szybko zawsze bedą ginąć musisz sie do tego przyzwyczaic salwa z kuszników i juz nie ma... Stasznie nie lubie tej jednostki dodatkowo move or shot-lepiej pistolierzy. Chodzi mi tylko o to ze rozpa nie jest miażdząca i staram sie uchwycic minusy(tj. konstruktywna krytyka, no offence) a maszyny są w naszej armii wazne nie masz strzelców zadnych nie masz oslony. Teraz najlepiej brac kuszników i detki luków.