Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Hearthstone
O ile wiem to nie , zmienia się tylko wygląd postaci oraz jej hero power . Za to gdy przejdzie się do legedy to za 5 winow jest 100 golda
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
To mi na razie nie grozi. Hero powerkevinior pisze:O ile wiem to nie , zmienia się tylko wygląd postaci oraz jej hero power . Za to gdy przejdzie się do legedy to za 5 winow jest 100 golda
kevinior pisze:O ile wiem to nie , zmienia się tylko wygląd postaci oraz jej hero power . Za to gdy przejdzie się do legedy to za 5 winow jest 100 golda
Szukam szukam i nigdzie o tym nie ma, że tak gold leci
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Jakoś mam nieodparte wrażenie, że w tej grze przewagę ma ten, kto NIE zaczyna, hm...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Hunter, priest, czarka i warlock lubią zaczynać.
handlockiem wole być drugiswieta_barbara pisze:Hunter, priest, czarka i warlock lubią zaczynać.
agro lubi zaczynać kontrola jednak imo nie bardzo
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Generalnie wszystkie decki na agoniach lubią zaczynać
Mechy lepsiejsze a i tak największa radocha z gry to mill mage/druidswieta_barbara pisze:Generalnie wszystkie decki na agoniach lubią zaczynać
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Akurat do maga i druida mam najmniej kart jeszcze . Ciekawy też wydaje się być łotr. Dużo kombinacji i ciekawych zagrań...
Ale po nerfach na każdym froncie ciężko się gra nim terazsmiejagreg pisze:Akurat do maga i druida mam najmniej kart jeszcze . Ciekawy też wydaje się być łotr. Dużo kombinacji i ciekawych zagrań...
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
niestety ale to prawda w obecnych czasach najmocniejszymi bohaterami sa prist mage i paladin ... jezeli dobrze podejdzie to naprawde potrafia sie nieziemsko trade-owac ... szczegolnie kombos <muster for battle + quatermaster> i najlepiej miec jeszcze z 1-2 silver hand recrute na stole to w ogole gwalci system niesamowicie szczegolnie ze najczesciej ktos w 7 turze juz wyzbywa sie flamestrike i no jest syto nie powiem
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Jak karta podejdzie to każdy deck potrafi dowalić nieźle...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Sorry, ale QM jest delikatnie mówiąc słaby.
głupoty gadasz, nie bez powodu na turniejach obecnie przy best of five każdy przynosi Handlocka i Control Warriora + 3 deck według preferencji.kevinior pisze:niestety ale to prawda w obecnych czasach najmocniejszymi bohaterami sa prist mage i paladin ... jezeli dobrze podejdzie to naprawde potrafia sie nieziemsko trade-owac ... szczegolnie kombos <muster for battle + quatermaster> i najlepiej miec jeszcze z 1-2 silver hand recrute na stole to w ogole gwalci system niesamowicie szczegolnie ze najczesciej ktos w 7 turze juz wyzbywa sie flamestrike i no jest syto nie powiem
Healboty zrobiły handlocka prawdziwego potwora.
Zgadza sie na turniejach handlocki sa fajne ale na construced niekoniecznie bo jest pare dobrych deckow ktore je ważywią. co do kontrol warriora zgodze sie ze jest mocny ale nie kazdy ma na poczatku karty jak alextrasze grommasza shield slamy i jeszcze kilka legend zeby dalo sie tym pograc naprawde fajnie ... ale spoko, mi wydawalo sie ze mowimy o ,,normalnym graniu" a nie o turniejowym, ktore tez sie rozni od nawet legendary constructed bo na czym innym sie opieraja te 2 rodzaje gier ale co ja sie tam znamKozioł pisze:głupoty gadasz, nie bez powodu na turniejach obecnie przy best of five każdy przynosi Handlocka i Control Warriora + 3 deck według preferencji.kevinior pisze:niestety ale to prawda w obecnych czasach najmocniejszymi bohaterami sa prist mage i paladin ... jezeli dobrze podejdzie to naprawde potrafia sie nieziemsko trade-owac ... szczegolnie kombos <muster for battle + quatermaster> i najlepiej miec jeszcze z 1-2 silver hand recrute na stole to w ogole gwalci system niesamowicie szczegolnie ze najczesciej ktos w 7 turze juz wyzbywa sie flamestrike i no jest syto nie powiem
Healboty zrobiły handlocka prawdziwego potwora.
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Czy złote karty podstawowe (nie z packów) mają jakieś zastosowanie poza beznadziejnym zapychaniem miejsca? Nie da się ich spalić a wk...ją bardzo...
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Kurde, masakra jakaś... Gram już ok 3 miesięcy, otworzyłem min. 70 pakietów wygranych na arenie albo kupionych w sklepie i ... ZERO legend jak na razie WTF