Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Tysiaczek 

Wybór mam: albo 6 WD i Driady albo więcej WD ale bez driad 

Zacznijmy od tego, że kto cię zmusza na tysiaczka brać 3 specjale. Ogranicz się do 2óch i będzie gites.ksch pisze:Wybór mam: albo 6 WD i Driady albo więcej WD ale bez driad
2x driady
3x łuki
2x wildy
orzeł
no i czarodajka ze scrollami
- jakbym to ja musiał wystawiać się na tyle, to jedne łuki bym zamienił na GR, tyle że to 1002

Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Scimitar - nikt mi nie każe brać 3 specjali - to jasne. Trzy oddziały łuczników są kuszące, ale problem taki, że ciężko toto bronić mając tylko dwa oddziały do regularnej walki (WR i GE pojawią się na tyłach - to pewne). GR nie wystawię bo nie mam chyba, że sproksuje. Cóż, WD na OiG wydawali mi się nie najgorszym pomysłem, znaczy mam ich 14 i nie wiem w sumie po co ich tylu nakupiłem 

Bierz jedną siódemkę, albo ósemkę. Nie wiem czemu scimitar jest do nich tak nastowiony.
2x 8 driad - ok
3x 10 glade guards - ok
orzeł - nie próbowałem
2x 5 wild riderów - nie, ja wolałbym 1 wildów i 7 wardencerów za te punkty (jeśli jest wliczony command group go wr to starczy na
spellsingerka - ok
W sumie sprubuję zagrać na takiej rozpie:) Jestem jej ciekawy.
2x 8 driad - ok
3x 10 glade guards - ok
orzeł - nie próbowałem
2x 5 wild riderów - nie, ja wolałbym 1 wildów i 7 wardencerów za te punkty (jeśli jest wliczony command group go wr to starczy na

spellsingerka - ok
W sumie sprubuję zagrać na takiej rozpie:) Jestem jej ciekawy.
WD mogą być, ale wtedy bym rezygnował z WR kosztem 2óch unitów WD. Jeden oddzialik wildów to mało, szczególnie z samym muzykiem. 2 to już lepiej, ale jak widać rozpiska nie z gumy i wszystko się nie zmieści.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Max spróbuj - naprawdę fajnie się tym wygrywa
Scimitar - raczej będę musiał olać WD tak jak piszesz bo 2xWR to raczej podstawa w moich rozpiskach.

Scimitar - raczej będę musiał olać WD tak jak piszesz bo 2xWR to raczej podstawa w moich rozpiskach.
Może lepiej nimi tańczysz niż większość z nas 

U mnie też...
Są po prostu świetni. Odporni na psychologię, czyli bardzo dobrze przechowujący bohaterów, relatywnie tani jak na statystyki i swoje możliwości, z bardzo dobrym kopem, czyli możliwością wyprowadzeniu bardzo wielu ataków z WS 6, z odpornością magiczną, no i z killing blowem, który zapewnia przeciwnikowi niezłą rozkminkę. Słowem jednostka bajka...
No i nie ma jak mina bretończyka, któremu rozkręca się w jedną turę dużą lance...


No i nie ma jak mina bretończyka, któremu rozkręca się w jedną turę dużą lance...
Przede wszystkim są wszechstronni, a zarazem skuteczni. Mimo wszystko trafianie (prawie wszystkiego) na 3+ i ranienie na 3+ czyni z nich jednostkę nieocenioną. Szczególnie, że walcząc z rankowym oddziałem wypalają te prawie 20 ataków 
Osobiście nie jestem zwolennikiem kitrania bohaterów w WD, bo u mnie pełnią oni rolę oddziału typowo szturmowego, którego zadaniem jest rozbić np. groźny lub po prostu b. liczebny kloc. Czasem wiąże się to z misją samobójczą, dlatego trzymany tam bohater nie miałby za dużych szans.

Osobiście nie jestem zwolennikiem kitrania bohaterów w WD, bo u mnie pełnią oni rolę oddziału typowo szturmowego, którego zadaniem jest rozbić np. groźny lub po prostu b. liczebny kloc. Czasem wiąże się to z misją samobójczą, dlatego trzymany tam bohater nie miałby za dużych szans.
Uwielbiam nimi wchodzić w oddział 40 (+) goblinów. 8 ludzi = 24 ataki, trafiają na 3+, ranią na 3+, a przeciwenik bez aromur save. Jak dobrze pójdzi to pada 15, jak nie tak dobrze to 10+
Też ich nie używam do obrony. Raz sprubowałem i po 2 kolejkach nie wytrzymałem i poszedłem nimi na szturm. Maga zostawiłem łucznikom;)

Też ich nie używam do obrony. Raz sprubowałem i po 2 kolejkach nie wytrzymałem i poszedłem nimi na szturm. Maga zostawiłem łucznikom;)
Jeśli to jest Caddy, to niech se siedzi za górką albo niech kampi gdzie indziej. Jeśli ma on coś zwojować (chociaż nie wiem jak, przy świetnej magii WE), to i tak lepiej go trzymać z tyłu, np. za jakimś lasem. Jeśli mam być szczery, to jakoś do mnie nie przemawia chowanie małych magów w oddziałach WE. Może dlatego, że do większości jednostek, nie może się on dołączyć 

Ja nie przepadam za ST WD. 3 to jednak zawsze 3, poza tym killing blow nie jest kombowany z 3 atakami. Skąd no armour save?
U mnie podstawą w specjalach są jednak 2 x5 WR - 18 marszu, swobodne wychodzenie za plecy przeciwnika, niszczenie maszyn w dwie rundy - bomba. Chociaż rzecz jasna nie deprecjonuje WD
U mnie podstawą w specjalach są jednak 2 x5 WR - 18 marszu, swobodne wychodzenie za plecy przeciwnika, niszczenie maszyn w dwie rundy - bomba. Chociaż rzecz jasna nie deprecjonuje WD

W końcu przy tańczeniu +1 ataku, mamy jakieś takie 19 ataków z WW=6
i S=4. Spoko....
Możliwe, że mam ich za mało, ale u mnie Wildzi nie robią jakiś cudów :/
Gram tylko 1x5 ale nawet oni nie mogą znaleźć sposobu na złamanie czegoś. IMO powinni mieć bazowo 2 ataki (Skoro i tak nie mają ani tarcz ani łuków)
i S=4. Spoko....
Możliwe, że mam ich za mało, ale u mnie Wildzi nie robią jakiś cudów :/
Gram tylko 1x5 ale nawet oni nie mogą znaleźć sposobu na złamanie czegoś. IMO powinni mieć bazowo 2 ataki (Skoro i tak nie mają ani tarcz ani łuków)
